Forumun her şeyi bilen birkaç kişisinden birisin
Motosiklet aküsünden, uzay mekiğine, fikriniz olmayan konu yok maaşallah. Bir de bilginiz olsa...
Haşmet gitti, bir eksildiniz...
Bıdı, bıdı, bıdı, mıy mıy, mıy...
Teknik bir konuda verecek yanıt kalmayınca, işi goygoya vurup, meseleyi sulandırmalar...akü meselesini getirip, trafoya bağlamalar. Hayatında trafo şeması görmemiş adamlar, benim mesleki eğitimimi küçümsüyorlar...
Önce 12 V sıradan DC adaptörle, 12 V kurşun asit akü şarj ettin, olmaz dedik, ben yaptım oldu dedin...
Sonra 14 V ölçülen akü cortlamış dedin; daha aküyü görmeden, seperatörlerin ne durumda olduğunu bilmeden, bloklar arasında kopukluk var mı yok mu araştırmadan, çok bilmiş kibrinle doğrudan hüküm verdin,
Hem MF, hem start stoplu AGM akülü motosikletimde 14.1-14.4 arasında voltaj alıyorum dedim, onu da sallamadın, trafo da trafo diye tutturdun...
Çalışan motorda 12 V aküyü kaç ölçeceğiz dedik, küsurlü bir şeyler söyledin
Hatta atlamışız, 12 V AGM motosiklet aküsünde 15 küsur volt bile dedin. 15.1 de küsur, 15.9 da küsur
Hangisi? 12 V AGM akünün şarj voltajı evet kurşun asitliye oranla biraz yüksektir ama hiç bir 12 V motosiklet aküsü motor çalışır ve normal yük altında 15 küsur volt vermez. Sen herhalde EFB şarj voltajı ile karıştırdın, yada yanlış yerden yapıştırdın
Sonra durduk yere benim CV'mi sorguladın. Sanırsın forumun İK müdürü
Gerçi onu da beğenmedin
O zaman ver tazminatımı gideyim forumdan
Çok zamanımı aldın Niki..gerçekten uğraşamayacağım...selametle...