Adventure Touring S1000 XR 900 GS 900 XR 1250 GS, Suzuki 1000 GX, Ducati, Honda
Reklamlar
-
13 Aralık 2024, 16:36
#21
Cyan adlı üyeden alıntı
Moto Guzzi Stelvio da şaft aktarmalı ;)
Bu arada Triumph Tiger 1200 de radara girebilir, neden olmasın? (Biraz fazla güçlü sanki...)
Hocam bir STRS kullanicisi olarak Triumph farkli bi yerde benim icin. Tiger kesinlikle dusundum, ama bir arkadasimin basina gelen bir olay beni soguttu. Ama bunu tabikide referans almak dogru olmaz. Ben acikcasi STRS ile yakaladigi basariyi Tigerda da gosterebilmismi bilmiyorum, kullanicilar var ise yorumlarini rica ederim.
Reklamlar
-
13 Aralık 2024, 16:37
#22
1 milyona bmw varmı bilemedim, sıfırları 1300 sanırım. Africa Twin bmw suzuki 1050 falan bunlar ağır motorlar haberin olsun. Vstorm 800 ve kawasaki 650 senin işini rahat görür. Bunlar hepsi ivmelenir ama bmwde alsan ducatide alsan o triumph daki ivlelenmeyi alamıyabilirsin. 1. bmw şaftlı ve triumpa nazaran daha ağır şanzumanı farklı vs vs bu sayılan motorların hepsi araç sollama senaryossunda seni üzmez. Ama suzu vstorm 800 tam senin motorun.
-
13 Aralık 2024, 16:49
#23
73845 adlı üyeden alıntı
Hocam bir STRS kullanicisi olarak Triumph farkli bi yerde benim icin. Tiger kesinlikle dusundum, ama bir arkadasimin basina gelen bir olay beni soguttu. Ama bunu tabikide referans almak dogru olmaz. Ben acikcasi STRS ile yakaladigi basariyi Tigerda da gosterebilmismi bilmiyorum, kullanicilar var ise yorumlarini rica ederim.
Ben satış sonrası nedeniyle tigerımı sattım. Motopeak Özkan usta var anadolu yakasında iyi ama o da yoğun çalışıyor. Suzukiyi sorunsuzluğu ve K5 blok (GX) nedeniyle tercih ettim. Triump tüm modelleri güzel ama satış sonrası bende soru işareti. Tüm markaların satış sonrasında sıkıntısı olabiliyor ama korlas markalarını- büyük konuşmayayım- tercih etmem bir süre, memnun kalmadım. Sizin motorunuz misal street triple düşünmüştüm GX yerine ama suzuki tercih ettim (farklı kategoride motorlar farkındayım.). Vstrom 800 de iyi seçenek, suzukide kampanya da vardı, devam ediyorsa bakabilirsiniz.
-
13 Aralık 2024, 17:14
#24
73845 adlı üyeden alıntı
Aslinda Transalp te eger titresim yada bu yeni blokta sorun yok ise en mantikli secenek transalp gibi.[COLOR="Silver"]
[
İlk mesajınızda "Africa Twin dusunmedim, motor blogu olarak TRANSALP ile ayni, daha agir motor, transalp bana daha mantikli geliyor." demişsiniz.
Transalp, Africa ile değil, Hornet 750 ile birebir aynı motor bloğunu kullanıyor. Dolayısı ile Hornet'te olmayan titreşim ve motor sorunu, Transalp'te de yoktur. Kullanan ve çok seven arkadaşlarım var. Ayrıca aralarında 150 bin TL (AT Adventure Sports ile 380 bin TL) fiyat farkı var. Değer mi? Siz karar vereceksiniz...
-
13 Aralık 2024, 17:22
#25
Punctum adlı üyeden alıntı
İlk mesajınızda "Africa Twin dusunmedim, motor blogu olarak TRANSALP ile ayni, daha agir motor, transalp bana daha mantikli geliyor." demişsiniz.
Transalp, Africa ile değil, Hornet 750 ile birebir aynı motor bloğunu kullanıyor. Dolayısı ile Hornet'te olmayan titreşim ve motor sorunu, Transalp'te de yoktur. Kullanan ve çok seven arkadaşlarım var. Ayrıca aralarında 150 bin TL (AT Adventure Sports ile 380 bin TL) fiyat farkı var. Değer mi? Siz karar vereceksiniz...
hocam oncelikle saol, aciklama getireyim, ikiside 2 silindir ana blokta birisinin hacmi yuksek. Africa lar bana gore 3-4 silindir olmali. o agirliktaki makineler 2 silindir bilemiyorum, benim sahsi gorusum. Transalp 620 , africa lar 1 milyon bandinda.
-
13 Aralık 2024, 17:23
#26
73845 adlı üyeden alıntı
Hocam bir STRS kullanicisi olarak Triumph farkli bi yerde benim icin. Tiger kesinlikle dusundum, ama bir arkadasimin basina gelen bir olay beni soguttu. Ama bunu tabikide referans almak dogru olmaz. Ben acikcasi STRS ile yakaladigi basariyi Tigerda da gosterebilmismi bilmiyorum, kullanicilar var ise yorumlarini rica ederim.
Stelvio'yu hiç dikkate almadınız galiba? Bence 719k fiyat ve 12 taksit ödeme avantajı ile çok çok güzel bir konumda duruyor şu anda...
-
13 Aralık 2024, 17:29
#27
hasanozder adlı üyeden alıntı
Ben satış sonrası nedeniyle tigerımı sattım. Motopeak Özkan usta var anadolu yakasında iyi ama o da yoğun çalışıyor. Suzukiyi sorunsuzluğu ve K5 blok (GX) nedeniyle tercih ettim. Triump tüm modelleri güzel ama satış sonrası bende soru işareti. Tüm markaların satış sonrasında sıkıntısı olabiliyor ama korlas markalarını- büyük konuşmayayım- tercih etmem bir süre, memnun kalmadım. Sizin motorunuz misal street triple düşünmüştüm GX yerine ama suzuki tercih ettim (farklı kategoride motorlar farkındayım.). Vstrom 800 de iyi seçenek, suzukide kampanya da vardı, devam ediyorsa bakabilirsiniz.
Hocam K5 GX listemde ama beni sadece oturus pozisyonu tedirgin ediyor. fiyat ve alinan urun olarak 1000 GX ler cok cok iyiler. Peki GX lastikleri ile hic dag yolu yada arazi yaptinizmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Stelvio'yu hiç dikkate almadınız galiba?
Bence 719k fiyat ve 12 taksit ödeme avantajı ile çok çok güzel bir konumda duruyor şu anda...
Hocam shaft aktarmali hic aklimdan bile gecirmiyorum. cok korkutucu geliyor ama cok memnun kullanicilari. belkide olabilir ama diken ustunde hissederim surekli. Psikolojik olarak alamam
-
13 Aralık 2024, 17:34
#28
[QUOTE=73845;4801372]Hocam K5 GX listemde ama beni sadece oturus pozisyonu tedirgin ediyor. fiyat ve alinan urun olarak 1000 GX ler cok cok iyiler. Peki GX lastikleri ile hic dag yolu yada arazi yaptinizmi?[COLOR="Silver"]
Koşuyolu suzukide test motoru vardı, hala varsa test etmediyseniz test edebilirsiniz. Arazi veya dağ yolunda kullanmadım ne yazık ki
-
13 Aralık 2024, 17:37
#29
KArdeş belli motorlardan pek anlamıyorsun, şaft aktarma inan zincir aktarmadan daha güvenlidir. Ayrıca Afrika twin hacminde motor 4 silindir olmalı demişsin. Sanırım piyasadaki bütün o segmentdeki motorlar 2 silindir triumph dışında. 2 silindirde bilmediğimiz bir sorunmu var acaba?
1800 cc harleyde 2 silindir bilmem farkındamısın.Bence burda sayılan bütün motorlar senin henüz üstünde, ilk önce kendini eğitmelisin.
-
13 Aralık 2024, 17:39
#30
73845 adlı üyeden alıntı
...
Hocam shaft aktarmali hic aklimdan bile gecirmiyorum. cok korkutucu geliyor
ama cok memnun kullanicilari. belkide olabilir ama diken ustunde hissederim surekli. Psikolojik olarak alamam
O zaman BMW'yi de listeden silmek gerekiyor; o da şaft aktarmalı? Büyük kolaylık, tozdan çamurdan etkilenmez, adamı uğraştırmaz. Yani 620'ye XL750 alınması yerine 720'ye MG Stelvio çok mantıklı aslında. 1000+ cc güçlü torklu uzun bacaklı konforlu bir motosiklet.
-
13 Aralık 2024, 18:12
#31
Cyan adlı üyeden alıntı
Şu sıralar Honda XL750'den sadece 100k fazlasına (719k fiyata)
Moto Guzzi Stelvio da var piyasada. Ben olsam bunu alırdım... (Kredi kartına 12 taksit de var; 15 Aralık Pazar son gün.)
Stelvio taksitli fiyatı 819 bin hocam,ayrıca transalpi nakitte 520 bine veriyorlar,taksitli fiyati da 620 bin lira liste fiyatının 400 bini 12 taksit yapıyorlar. Arada 200 bin TL fark var hem nakitte hem kartta.stelvionun da 400 binini karta boluyorlar.
-
13 Aralık 2024, 18:18
#32
wiredrock adlı üyeden alıntı
Stelvio taksitli fiyatı 819 bin hocam,ayrıca transalpi nakitte 520 bine veriyorlar,taksitli fiyati da 620 bin lira liste fiyatının 400 bini 12 taksit yapıyorlar. Arada 200 bin TL fark var hem nakitte hem kartta.stelvionun da 400 binini karta boluyorlar.
Doğru 720 nakit fiyatmış. Yalnız diğer seçenek ve fiyatlara bakınca halen o listeye girebilecek ve tercih edilebilecek bir motosiklet. Bence o listede XL750 diğerlerinden fazla ayrık duruyor, diğerleri ile klasman farkı var. Transalp'i atalım Stelvio ekleyelim derim Şu anki naked'dan sonra Transalp kesmez...
-
13 Aralık 2024, 20:21
#33
yani çok alakasız motorlar kıyasta o yüzden bu bu sen dahil diyemezsin ondan soruyorsun zaten
ben o listeye girmeyen motorları sorucam mesela transalp 750 girmiş ama suzuki 800de girmemiş.şu an 520 bin tl + 10 taksit falan olayları var.ben hiç düşünmez bu motoru gider alırdım o bence cepte.alternatif yine ktm 790 adv 890 adv bunlarda değişik fiyatlar ve taksit seçenekleri var.onlarada göz atman gerek.hızlı tur istersen ktm 1290 duke gt modeli yine çok acayip bir fiyata satılıyor ki üst segmentte rakibi bence o fiyattan yok.
bunlar hep indiirm euro 5 tantanasına uygun fiyattan giden motor seçenekleri.şahsen şu an bir motor alsam bu euro 5 olayına girmiyorsa kesinlikle motor almayı düşünmezdim.bu euro 5 modelleri değerlendiremiyorsan hocam yazık edersin parana.
-
13 Aralık 2024, 21:55
#34
73845 adlı üyeden alıntı
Hocam bir STRS kullanicisi olarak Triumph farkli bi yerde benim icin. Tiger kesinlikle dusundum, ama bir arkadasimin basina gelen bir olay beni soguttu. Ama bunu tabikide referans almak dogru olmaz. Ben acikcasi STRS ile yakaladigi basariyi Tigerda da gosterebilmismi bilmiyorum, kullanicilar var ise yorumlarini rica ederim.
Benim tiger 1200 gt pro borusan next te satılık 740 bin lira. Bakımınıda yeni yaptırmıştım almayı düşünürsen alabilirsin bana göre fiyat performans olarak çok iyi. Tiger çok keyifli konforlu bir motosiklet. Triumph da ikinci el biraz zayıf ve değer kaybı fazla ama ikinci el temiz alırsan değer kaybı yönünden çok zararın olmaz. Sıfır alıyorsan 1250 gs yada 1300 gs al BMW farklı bir dünya...
-
13 Aralık 2024, 23:20
#35
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
yani çok alakasız motorlar kıyasta o yüzden bu bu sen dahil diyemezsin ondan soruyorsun zaten
ben o listeye girmeyen motorları sorucam mesela transalp 750 girmiş ama suzuki 800de girmemiş.şu an 520 bin tl + 10 taksit falan olayları var.ben hiç düşünmez bu motoru gider alırdım o bence cepte.alternatif yine ktm 790 adv 890 adv bunlarda değişik fiyatlar ve taksit seçenekleri var.onlarada göz atman gerek.hızlı tur istersen ktm 1290 duke gt modeli yine çok acayip bir fiyata satılıyor ki üst segmentte rakibi bence o fiyattan yok.
bunlar hep indiirm euro 5 tantanasına uygun fiyattan giden motor seçenekleri.şahsen şu an bir motor alsam bu euro 5 olayına girmiyorsa kesinlikle motor almayı düşünmezdim.bu euro 5 modelleri değerlendiremiyorsan hocam yazık edersin parana.
Hocam 800 de 2023 model hiçbir bayide yok veya yok cekiyorlar. 520 bin gibi bir fiyat yok yani,ayrıca tamamına değil 300 binine taksit yapıyorlar. Stogunda 2023 800 de bildiğin bayi varsa yazarsan sevinirim.
-
13 Aralık 2024, 23:29
#36
kemal sunalın vitrindeki tavuğa ekmek banması gibi okuyorum.. benim hayalini kurabildiğim touring benelli 502x
-
14 Aralık 2024, 10:05
#37
[QUOTE=kamyoncumemo;4801376]KArdeş belli motorlardan pek anlamıyorsun, şaft aktarma inan zincir aktarmadan daha güvenlidir. Ayrıca Afrika twin hacminde motor 4 silindir olmalı demişsin. Sanırım piyasadaki bütün o segmentdeki motorlar 2 silindir triumph dışında. 2 silindirde bilmediğimiz bir sorunmu var acaba?
1800 cc harleyde 2 silindir bilmem farkındamısın.Bence burda sayılan bütün motorlar senin henüz üstünde, ilk önce kendini eğitmelisin.[/
Cahil insanlarlarla muhattap olamayacaksan yazma Kamyoncu. Touring konusunda cahil oldugum icin yazdim. 3 silindir makine kullaniyorum. Ben kendi fikrim 2 silindiri yakistiramadigim, seni ilgilendirmez bence. 4 silindir olanlari da var. Multrisstrada gibi. Motosiklet dedigin araba gibi kumanda edilen ama iki teker uzerinde gidilen basit bir ulasim araci. Bunu sanki dunyanin en zor isi gibi gostermene akil vermene gerek yok. Zor geliyorsa yapma yorum. Ben pilotajlik egitimi aldim, fantom pilotlari bile sizin gibi kendini begenmis degil. Sanirsin tek motosiklet gurusu. neyse.
1300 GS ADV e yazildim Avcilar borusanda. Kapora verecegim bu hafta. 1400, 500 u esit 6 taksit. paranin kalani teslimattaki fiyati ile. mart gibi gelecekmis.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
yani çok alakasız motorlar kıyasta o yüzden bu bu sen dahil diyemezsin ondan soruyorsun zaten
ben o listeye girmeyen motorları sorucam mesela transalp 750 girmiş ama suzuki 800de girmemiş.şu an 520 bin tl + 10 taksit falan olayları var.ben hiç düşünmez bu motoru gider alırdım o bence cepte.alternatif yine ktm 790 adv 890 adv bunlarda değişik fiyatlar ve taksit seçenekleri var.onlarada göz atman gerek.hızlı tur istersen ktm 1290 duke gt modeli yine çok acayip bir fiyata satılıyor ki üst segmentte rakibi bence o fiyattan yok.
bunlar hep indiirm euro 5 tantanasına uygun fiyattan giden motor seçenekleri.şahsen şu an bir motor alsam bu euro 5 olayına girmiyorsa kesinlikle motor almayı düşünmezdim.bu euro 5 modelleri değerlendiremiyorsan hocam yazık edersin parana.
Hocam saol yorum icin, Translap var, Suzuki 800 sordum bayilerde yok. 1050 var ellerinde. O yuzden onu yazdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
O zaman BMW'yi de listeden silmek gerekiyor; o da şaft aktarmalı? Büyük kolaylık, tozdan çamurdan etkilenmez, adamı uğraştırmaz. Yani 620'ye XL750 alınması yerine 720'ye MG Stelvio çok mantıklı aslında. 1000+ cc güçlü torklu uzun bacaklı konforlu bir motosiklet.
Hocam BMW yi silemiyorum, onun konumu farkli. Stelvio da sorun yasarsam BMW kadar satis sonrasi destek alirmiyim o tedirgin ediyor. Yoksa shaft olmasi neden korkutsun, ben motoru tanimiyorum, kullanicilari var memnun, isim yapmis marka ama TR de marketing olarak korlastan bile daha asagida. Korlas ile bile sorunlar yasarken, stelvio bilemiyorum.
-
14 Aralık 2024, 10:39
#38
Hayırlı uğurlu olsun, bekleyeceğiniz süre su gibi geçer inşallah .
-
14 Aralık 2024, 15:53
#39
73845 adlı üyeden alıntı
1300 GS ADV e yazildim Avcilar borusanda. Kapora verecegim bu hafta. 1400, 500 u esit 6 taksit. paranin kalani teslimattaki fiyati ile. mart gibi gelecekmis.
İlk mesajınızdaki listede BMW 1250 GS varken, diğerlerini almayacağınız belliydi zaten Hele Transalp 750'yi...Dünyanın herhangi coğrafyasındaki herhangi 100 kişiye sorsanız, BMW 1250/1300 varken, 80'i onu seçer, ben dahil...bu arada 2 Transalp'ten fazla ödüyorsunuz tabii, ama belli ki küçük ayrıntı
Doğru karar, keyifle kullanın...
-
15 Aralık 2024, 12:55
#40
Hayırlı olsun güzel günlerde keyifle kullanın....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)