Merhaba arkadaşlar r25 motorum 4 viteste 147'de kesiciye giriyor top speed 184 gördüm lakin son isteğim motorumu satmadan önce 1 kez 190 görmek hızımı nasıl daha çok arttırabilirim
Merhaba arkadaşlar r25 motorum 4 viteste 147'de kesiciye giriyor top speed 184 gördüm lakin son isteğim motorumu satmadan önce 1 kez 190 görmek hızımı nasıl daha çok arttırabilirim
Peygamber fitesine takıp motorun üstüne yatacaksın. Yalnız artçı ile yapmayın yannış annaşılabilir.
motoru satmadan anasını aglatıp adama öyle satmak istemek.
güzel yurdumun güzel insanları.
bu forumda bosuna 2. el ss almayın demıyoruz ınsanlara.
Dostum ağlatmak değil bu yamaha kendi sitesinde motorun 190 son hız olduğunu söylüyordu aksine ben hakkım olan hızı yapmak istiyorum 199 yapmak istiyorum desem onda haklısın ama ben zaten motorun kapasitesinde olan bir hızı yapmak istiyorum
bildiğim kadarıyla r25'in kullanma klavuzu dahil top speed değeri verilmiyor.
R25 için resmi açıklanan zaten 12500 rpm'de 173 top speed; 190 değil.
deneyebilirsiniz tabi ki, ancak benim demek istediğim bir motorun gidebileceği son hızda kullanmak "kullanılabilir son hız" anlamına gelmez. "yapabildiği son hız" anlamına gelir bu da motora zarar verir
daha küçük arka dişli takıoyorsun basit
madem satacam motorun içine sıçayım demişsin satacağında yaz da haberimiz olsun
Neden 2.el r25 alinmamali isimli calisma
Bir iki diş küçük arka dişli, ona uygun zincir, uygun basınç değerlerinde lastikler, yokuş aşağı uzun bir düzlük, arkadan esen kuvvetli rüzgar, motora kapanarak ve de uygun vites atmalarla bence 190'ı R25 ile anlık görebilirsiniz.
2016 r25im ile 187 yapmıştım 2 3 kere denemiştim bunu geçemedim.boy pos kilo çok önemli 250cc işinde.ben o zamanlar 80 kiloya yakındım hatta geçiyordur benim motora 65 kiloluk 18 yaşında çocuk sürseydi allah ne verdiyse giderdi
bu arada satılacak malın canı kıçında olur başına iş alırsın haberin olsun
Ön dişliyi büyütmek , buji , kaliteli zincir ve doğru lastik basınçlarıyla istediğin hıza ulaşabilirsin , motosiklet 250CC zaten 170-180km/s yeterli bence ama o sana kalmış . İçinden geçme kısmı hem doğru hem yanlış çünkü son hız ve hızlanmasını etkilemek için motosikletin çoğu parçası daha iyi ve yenileriyle değişecek piyasada teker yapılmamış ve kesiciye az sokulmuş R25 bulmak neredeyse imkansız, bu yüzden içinden geçilmiş bir motosikletin biraz daha içinden geçiyor sadece yağı ve yağ pompasında sıkıntı yoksa sıkıntı bile olmaz .
küçük cc motorları limitlerde kullanmak biraz tehlikeye davet çıkarmaktır. o motorla o hızlarda durmazlar bizim büyük motorların durdugu gibi. Birazda ben nasıl dururumu düşünmek lazım.
bizim insanda vallahi akıl yok adam 50lik motor alıyor 100km hıza nasıl çıkarım diye konu açıyor
250lik motor alıyoru sonra nasıl 200 yaparım diye konu açıyor,yahu zaten canını almışsın daha ne istiyorsun motordan
herşeyin belirli bi kapasitesi,belirli bir basıncı ve dayanma gücü var?
yetmiyorsa sat 600cc al
Ethanol methanol oktan arttırıcı ne varsa basın gitsin(!), o zaman istediğinize ulaşırsınız.
toplumu nasıl daha rezil edebilirim? ahlakı nasıl daha da yerlerde süründürebilirim? kötülüğe nasıl hizmet edebilirim? iyi niyeti nasıl çürütebilirim? millet nasıl kin ve nefrete sürüklenir?
konu sahibi, senin gibi tipleri yolda görünce selam vermeyi bırak yolumu değiştiriyorum kusura bakma. sinirlerim bozuldu... ben motoru satacağım zaman sapa sağlam yapmaya çalışıyorum yada sorunlu veriyorsam da fiyatı ona göre söylüyorum ama sen burada resmen ahlaksızlık yapıyorsun.
Bence bunlar hesap kitap işi. O motosikleti geliştirmek için belki de onlarca mühendis kan, ter, gözyaşı döktü. Gidip de sanayide motorunuzun dengesini bozdurmayın. Geri dönüşü olmaz. Görsel değişiklikler okey ama geri kalan noktada stok binin.
Yemekte yenecek bolca tam yağlı yoğurt sonrasında gelen derin uyku esnasında 200 u bile geçmek mümkündür. Ama üzerini sıkıca ortmelisin . Ardın açıkta kalırsa hız 300 lere çıkabilir aman dikkat
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)