parçasını bulabileceğim 400-900 cc arası eski (japon) motorlar hangileri olabilir ?
Reklamlar
-
merhaba internet
kış geldi yani motor alma zamanı yakalştı iyice.
elektrikli scooter im var ama malum uzun sürmeler yapamıyorum. çıkınca en az 250 git gel den toplam 500 km yapabileceğim şekilde, az da olsa yakışıklı bir motor bakıyorum. tek veya çift silindir farketmeksizin. avrupalı değil, japon bakıyorum haliyle
yürütme maliyetini düşünecek olursak;
parçasını bulabileceğim 400 - 900 cc arası eski motorlar hangileri olabilir ?
2000 den öncekiler için, parça bulamada zorlanacağımı tahmin edebiliyorum ama yinede yetkili bir abimiz var ise, aydınlatırsa sevinirim.
tekerinize daş gelmesin
Reklamlar
-
efsane hornet 900 tavsiye ederim
-
motomad adlı üyeden alıntı
efsane hornet 900 tavsiye ederim
Güzel makine de kayınpederin benzin istasyonu sahibi olması gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:56 ----------
Muhtemelen parçasını en rahat bulabileceğin eski Japonlardan biri V-Strom'dur. Şekil şukul önemli diyorsan benim kullanmakta olduğum 2006-2008 arası Er6f göze bir nebze daha hoş geliyor ama bu motorda da yağ eksiltmeden kaynaklı yatak sarma çok sık yaşanıyor.
-
tommy katılıyorum suzuki kolay kolay kabuk değiştirmiyor benimde tavsiyem v strom 650 olurdu.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Muhtemelen parçasını en rahat bulabileceğin eski Japonlardan biri V-Strom'dur. Şekil şukul önemli diyorsan benim kullanmakta olduğum 2006-2008 arası Er6f göze bir nebze daha hoş geliyor ama bu motorda da yağ eksiltmeden kaynaklı yatak sarma çok sık yaşanıyor.
Yanlış hatırlamıyorsam 1.8 litre yağ alıyordu Er6F, yağ eksikliğinde yatak sarmasıda pek anormal değil sanki . Duke 250 bile 1.5 litre civarı yağ kapasitesi var kime gücenip bu kadar küçük karter yaptılar bilinmez.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Yanlış hatırlamıyorsam 1.8 litre yağ alıyordu Er6F, yağ eksikliğinde yatak sarmasıda pek anormal değil sanki
. Duke 250 bile 1.5 litre civarı yağ kapasitesi var kime gücenip bu kadar küçük karter yaptılar bilinmez.
1,7 filtre değişimiyle beraber 1,9
-
tommygun adlı üyeden alıntı
1,7
filtre değişimiyle beraber 1,9
O kadar bile değilmiş abi . İyi yanından bakarsak kışın çabuk ısınıyordur .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
O kadar bile değilmiş abi
. İyi yanından bakarsak kışın çabuk ısınıyordur
.
Yaldır yuldur uzun yol yapıyorum kışın, bunu nasıl yapıyorum sanıyorsun?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Yaldır yuldur uzun yol yapıyorum kışın, bunu nasıl yapıyorum sanıyorsun?
Abi işin sırrı köftelermi yoksa 1.9 litre yağmı? Senin gibi olmak için ne yapmamız gerek .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)