İlk motorumu alacağım bütçem 220-250bin arası ilerde motoru satıp yükseltme ile uğraşmamak için 250cc lik almayı düşünüyorum motorlar hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim o yüzden görüş ve önerilerinizi bekliyorum
İlk motorumu alacağım bütçem 220-250bin arası ilerde motoru satıp yükseltme ile uğraşmamak için 250cc lik almayı düşünüyorum motorlar hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim o yüzden görüş ve önerilerinizi bekliyorum
NS200, RS200 veya 1-2 yıl kullanıp satarım diyosan MT25
Ns200
Full ekipman
Güzel güvenlik önlemleri
üstüne kalan parayla da
İnterkom
Aksiyon kamerası.
geçen sene cfmoto 250srla başlayan biri olarak şunu söyleyeyim eğer motordan beklentin beni a noktasından b noktasına götürsün yolda bırakmasın taksitle alayım şehir içinde kullanayımsa alabilirsin başına bir şey gelmez (şuan fiyatları da inanılmaz ucuz) ama motosiklet sürmekten zevk alacaksan bu aleti kullanmayı öğreniceksen kendini geliştireceksen ve insani derecede konfor arıyorsan çin malı tek silindir 125 200 250ccler yeterli değil 250bin tl paran varsa mt25 veya r25 öneririm veya ilgini çekerse 450sr da olabilir biraz farklı olmak istiyorum diyorsan kawasaki ninja 500 veya z500 bak ama biraz tuzlu rs 457 de olabilir ama daha ilk serisi o yüzden çok öneremicem biraz zaman geçsin o zaman bakılır
tabi bu bütçe ekipman dahil değilse git bi düşük modelini al 2. elini al ama ekipmanını tam al
Reis adamın ilk motosikleti racing motor onu sıkıntıya sokar . Daha rahat kullanması veya aradan dereden geçmek için naked daha iyi olur .Aprilia , Kawa ve CF'nin yetkili servsilerinden bir cacık olmuyo ülkemizde Kawa'nın yetkili servisi sıkıntılı diye biliyorum tabi duyduklarımı söylüyorum . Sıfır Z500SE alan bir abim direkt garantisini bozup Ege bölgesindeki en iyi ustalardan birine emanet ediyo (bana göre , iyiliği tartışılır) motosikletin parçaları kolay kolay bozulmuyor orası doğru ama yetkili servise düşürmesin diye dua ediyo bizim abi :D . Aprilia'nın parçaları çok pahalı ve uzun sürede geliyor . Koruma demiri takabileceği , 10-15le küçük düşmeler yaşıyabileceği için bacağını ve grenajlarını koruyabileceği bir motosiklet lazım. NS200 veya MT25 en iyi seçenek olur , piyasası hızlı . Ekipman , eğitim , kasko , lastik ve sigorta derken zaten 40-50bin TL gibi parası daha gidecek zaten.
ilk motosiklet tabiki grenajsız olması daha iyi o yüzden mt25 z500 de yazmışım ya ama bizim millet biraz şekilci ilk başta supersport daha havalı geliyor bakınız ben :D tabi şuan pişmanım o ayrı parça fiyatları evet kawasakinin çok pahalı olduğunu duyuyorum ama benim cfmotonun alt sakal grenajı bile 8000 tl be abi artık her parça pahalı ve ns200 yerine ben dominar tercih ederdim
servis konusunda yanılıyorsun ben kocaelide yaşıyorum 2 tane cf moto servisi var biri motoru satın aldığım servis diğeri kartepede. motoru aldığım serviste 1 tane usta var bayiyle bitişik zaten hiç kurumsal bir yer değil fatura istiyorsan %20 daha fazla istiyorlar vs. başındaki usta kötü değil ama servisin sahibi motoru sattıktan sonra öldün mü kaldın mı umrunda değil 1 ay boyunca hidrolik seti fiyatı sordum takmadılar bile en sonunda diğer servise gittim diğer servis sadece servislik yapıyor bayisi farklı bir yerde hidrolik seti için götürdüm daha ucuza çözmeye çalıştılar olmadı tabiki değişti 15 dkda hallettiler üzerine zincir yağını yenilediler motoru yıkadılar toplam 500 tl de işçilik parası aldılar (diğer serviste sadece yeni aldığım aynaların montajı için 300 tl para aldılar) diyeceğim o ki servisten servise gerçekten değişiyor ben diğer servise gitmeseydim cfmoto kimseye önermezdim ama iyi servisler de gerçekten var
Tabi kurunun yanında yaş da yandığı için genelleme olarak söylüyorum , çoğu arkadaşım CF ve Kawa'nın yetkili servislerinden şikayetçi . Şekilli şukullu olması tabi herkesin hoşuna gidiyor Örn: arkadaşımın sıfır MT-25'nin yanında benim 10yıllık CBR125'ime çocuklar daha çok aragaz istiyor :D. Dominar 180KG , NS200 158KG ben daha hafif ve kontrol edebileceği şeylerle başlaması daha iyi olur diye düşünüyorum , tabi soran arkadaş 1.90 100KGyse orası değişir Dominar öneririm ona :D . CF'nin yedek parçaları cidden daha pahalı , sıfır SR250 alıp parçalayıp satsak kâr ettirir gibi geliyor .
Ekipman bütçesi dahil değil bütçe 250 bin Mt 25 ile r25 arasındayim hangisini tavsiye edersin ilk motor icin
mt25 tavsiye ederiz daha hafif daha az grenajı var diye
ama saçma sapan koruma demirleri takma motoru kırdığını çok duydum ya orijinal ya da gerçekten işini bilen montajlarken malzemeden kısan yerlere yaptırma
Instagram'da Motohiko35 veya Gp kompozit'in koruma demirleri güzel , genelde çok sıkılmış veya dandik civatadan dolayı böyle sorunlar oluyor . Yağmur altında kalıyorsa paslanma vs. oluştuğu için arada bir civatalarını yenilemekte fayda var . MT25 tavsiye ederim , daha az grenaj ve daha kıvrak bir motosiklet . 2. Elde 4-5bin KMde şansına bağlı sıfıra yakın MT25'ler denk gelebiliyor tabi bunların bazılarında kendi üstünde koruma demiri de geliyor.
200-250 bin bütçeye ben cb250r öneririm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)