versys 750 veya 650 gıbı bır adı vardı galıba..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
bence er-6 serisi gibi ve çok güzel bir tasarima sahip(aynı onlar gibi) ötesini bilemem
bu motor enduro degil...v -strom tarzi birsey..unutmayin enduro motorda egzost koltuk izasinda olur..bu motor ile asfalttan baska bi yerde kullanamazsin....kullanissiz.bi motor...tutulacagini sanmiyorum..
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
er6 serisinde kullanılan eksoz ve amortisör sistemi sanırım motoruda aynı olabilir. çok şık olmuş. kawasaki yarışta öne geçmeye çalışıyor..
Bence ülkemizde çok tutacak tarz bir motor değil.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Versys 650 adından da anlaşılabileceği gibi çok yönlü kullanım için dizayn edilmiş bir motor. Fakat gerek lastik, gerekse motor özelliklerinden yola çıkarak bu motorun arazi kullanımı için uygun bir motor olduğunu düşünmüyorum. Bir nevi cip-otomobil karışımı olan S.U.V. araçlar gibi. Fakat sıralı 2 silindir motoru, enjeksiyon sistemi, abs'li frenleriyle F650GS, V-strom 650,Transalp v.s. gibi motorlar karşısında, çok araziye çıkmayan endurocular tarafından gücü, sürüş konforu ve dizayn avantajı için tercih edilebilir. Amortisör sisteminin ER-6'ya göre daha yumuşak ve uzun salınımlı olduğunu düşünüyorum. İstanbul yollarında kullanımı çok zevkli olabilir. Ben özellikle dizaynını çok beğendim, görenlerin kafasını tekrar tekrar çevirip bakacağı bir motor, önümüzdeki yaz almayı düşünebilirim.
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
ben de aynı fikirdeyim.
http://www.motosiklet.net/forum/show...ghlight=versys
linkte bir kaçtane fotoğrafı bulunuyor.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
er 6 yı değiştirip piyasaya sürmüşler sanki.
er6 daha güzel bence.Bu böylem böcük gibim bişey.Bi sevemedim bu tarzı.Ama olursa binmezmiyim , üzerinden bile inmem o ayrı konu
kawasakinin alman web sayfasında aynen şöyle yazıyor bu motorla
istediğin yola girersin ona göre tasarlanmış
çok modern görünüyor... tebtik ediyorum kawa'yı
dünya ve içindeki tüm motorlar senindir...
Bence bu bir enduro degil, bariz bir supermoto yapmış kawa.
[FONT="Verdana"][B]Woaki kamina, tekabuki nanna. Umsala bimsasa, bimsa namba![/B][/FONT]
[B][FONT="Verdana"][COLOR="Red"]Free Rider[/COLOR][/FONT][/B] --- [B][COLOR="Blue"](FReaK, hiçbir gruba üye değildir; Özgürdür.)[/COLOR][/B]
giremezsin abii...istedigin yola giremezsin..o egzosttan aldinmi suyu motorun icine is bitti..kaldin dagin basinda ustelik bi dusunsene on tekerlek cukura girdigi an motoru altindan gecen egzost aktarma borulari darbeyi yer direkt..gerci yuksek ama olsun ihtimal dahilinde...ama altina bi egzost koruma demiri koyaegzostuda al koltugun altina bak super birsey olur..
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
necdet abiii...bu yuzden transalp cok tutuluyorya....eski model olmasina ragmen hersey ile mukkemmel bi motor abi....yolun ve farin acik olsun...
once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:
neyse fuarda inceleme fırsatımız olur seninde yolun açık olsun
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)