TVS RTR 200 SON VİTESTE HIZLANAMAMA HK.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Servisiniz neden tam sentetik önerilen motora mineral yağ öneriyor? Hangi sebeple daha kalın yağ öneriyor? Bana biraz stoktaki fazla yağları size iteliyormuş gibi geldi.
Son hızınız normal, Rtr 200'ler çok basamıyor. Videolara aldanmayın, dişli değişiminden rüzgarı arkaya alıp yokuş aşağı basmaya kadar pek çok madrabazlık dönüyor.
-
Bende sonradan onu farkettim biraz araştırınca tam sentetik konulması gerekliymiş. Sonraki bakımı farklı ilçedeki serviste yaptıracağım fakat benim söylediğim veya seçtiğim yağı koyarlar mı yoksa kendi bildiklerini mi yaparlar?
-
darkbb adlı üyeden alıntı
Bende sonradan onu farkettim biraz araştırınca tam sentetik konulması gerekliymiş. Sonraki bakımı farklı ilçedeki serviste yaptıracağım fakat benim söylediğim veya seçtiğim yağı koyarlar mı yoksa kendi bildiklerini mi yaparlar?
Garanti olayını şu ülkede çok sallamayın, o yağı koymuyorlarsa da küfredin başka yerde yaptırın. Yağınızı, filtrenizi kendiniz alın ve bir ustaya değiştirin.
-
Videolardaki hiz denemelerine aldirmayin cogu fake,
Bircok motor maximum devirlerine son viteste cikamaz bu normaldir.
Fabrika degerlerine göre motorunuzun azami hizi 127 km/s bu nedenle hersey normal görünüyor.
Altinizdaki motoru 150 km/s hizda ideal mesafelerde durdurabilecek frenlere ve lastiklere sahip degilsiniz . Cok masrafli degisikliklere girmeden de bu sistemlere sahip olamazsiniz. Sadece balata degistirerek frenler daha iyi hale gelmezler . Bu nedenle motorunuzu daha makul hizlarda kullanin. Ülkemizde motosikletler icin azami hiz siniri 100 km/s ve bunu motorunuz güvenle yapabilir
Yaginizi üreticinin önerdigi yag ile degistirp motorunuza keyifle binin.
Sevgilerimle
-
Cogu motor son vites haric redline a kolay ulasir.son vitesde redlinea motor zor gelir
Sizin son vites 5 ise ve redline 10k is,9k da tikanmasi normal
Son hizi,lastik havasi,surucu agirligi ruzgar etkiliyor.
aten 18beygir motor.135 civaridir son hizi
-
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim üstadlar motor dünyasında henüz yeni olduğum için bazı şeyleri öğrenme aşamasındayım mümkün olduğunca kendimi geliştirip hata yapmamaya veya uygun ve doğru yolu bulma cabası içerisinde oluyorum.
Verdiğiniz tavsiyelere göre sonraki bakımda ve sürüş esnasında gerekenleri yapacağım
-
darkbb adlı üyeden alıntı
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim üstadlar motor dünyasında henüz yeni olduğum için bazı şeyleri öğrenme aşamasındayım mümkün olduğunca kendimi geliştirip hata yapmamaya veya uygun ve doğru yolu bulma cabası içerisinde oluyorum.
Verdiğiniz tavsiyelere göre sonraki bakımda ve sürüş esnasında gerekenleri yapacağım
Çoğunlukla anlaşmalı oldukları yağ firmalarında en ucuz yağlardan koyuyorlar , tam sentetik motosiklete mineral yağ koymak ayrı bir gariplik :D kullanım kılavuzunda ki yağın aynısını koymaları gerekiyor ve 2. değişimde yeni yağ açmadan değiştirelim ne demek ? Farklı bir yetkili servise gidin . Son hızları herşeye göre değişir sürücu ağırlığı , rüzgar hangi yöne esiyor , yol yokuş mu yokuşaşşağı mı , dişli ebatları . Dişli büyütmeni önermem illaki bir zamandan sonra seni tatmin etmiycek ama dişli mevzusu sadece tork için ve şehirler arası daha az yakması için gerekli sadece . TVS'nin garanti kapsamına güvenmiyorum, yakın bir arkadaşımın TVS Raider125 motosikletinin blok saplama vidaları titreşimden düşüyor , servise gittiğinde garantiden yurtdışından parça gelecek diyor ve 3 ay bekletiyor anca öyle geliyor :D , sıfır motosikletim varsa (Yamaha,Honda...) sağlam ustamda varsa veya az çok anlıyorsam kendim yapardım servisler resmen soygun yapıyor gibi geliyor bana .
-
Kardeşim merhaba 2 tane 2024 sahibi olarar.Orjinal dişli ile birinde 152 birinde 148 gördüm... buda düz yolda. dedim 40T yapaım bu sefer 140 ı geçmedi ama 2 kişi toplamda 210 kilo besili camışlar olarak düz yolda 137 hafif meyil 140 gördüm gene 40 t ile 140ı geçemedim bunu söyliyim. sana tavsiyem 150 200 km bi basabileceğin yol bul ilk 4 vites devir kesiciye sokarak vites at 150 görürsün. Yağ olarakta Brava 9000 10w40-50 kullancaksın haberin olsun
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
.....Yağ olarakta Brava 9000 10w40-50 kullancaksın haberin olsun
Hintli TVS nin kataloğunda mı yazıyor buna Brava koyun diye
-
Teşekkür ederim hocam 4 bin bakımında adam akıllı yağ koyduracağım motora
-
darkbb adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim hocam 4 bin bakımında adam akıllı yağ koyduracağım motora
Yukarıda eklediğin fotolardaki yağlar gayet güzel ürünler dostum viskozitesi yanlış bile olsa motoruna o kadar kısa sürede o derece zarar gelmez , 3000 km de yağ değişeceğine 2000 de değişirsin dertlenme ama Brava gibi saçma sapan reklamlarla piyasaya çıkmış bir yağa para kaptırma , bana bedava verseler kullanmam yağ işte deyip geçmeyin en temizi Petrol Ofisi motosiklet yağlarını tercih edin , hem uygun fiyatlı hem sahtesi yok hemde bütün benzin istasyonlarında , sanayi sitelerinde bulabilirsiniz..
-
Ben sonraki bakımda farklı bir servise götüreceğim fakat hangi marka yağ konulmasını nasıl söylemeliyim hani bizim işimize karışıyor tarzında bir problem yaratırlar mı?
-
darkbb adlı üyeden alıntı
Ben sonraki bakımda farklı bir servise götüreceğim fakat hangi marka yağ konulmasını nasıl söylemeliyim hani bizim işimize karışıyor tarzında bir problem yaratırlar mı?
Yağını kendin al götür usta bunu koyacaksan buyur iş sende diyeceksin , yok ben illa sana şu yağı satacam diye diretirse (bu direnişin sebebi büyük ihtimalle elindeki yağı tüketmektir) hayırlı işler bol güneşler deyip çık oradan..
-
Çok haklısın aynen öyle yapacağım teşekkür ederim yardımların için
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Hintli TVS nin kataloğunda mı yazıyor buna Brava koyun diye
Tam sentetik koyun diyor. Tam sentetik olarak Brava öneriyorum çünkü bravayı hem arablarımda hem motorlarımda 40 bin kmdir kullanıyorum
-
Motorunun hayrını mı görmek istiyorsun? Yoksa ibrede gönlündekini mı? Hayrını görmek istiyorsan motora da sana da 90-110 km/h bandı yeter. Yoksa satarken yalan söyleyenler tayfasına katılırsın.
-
tek silindir bir motorda 10 bin devir çevirmek insanlık suçudur, yapmayın üstadım, o devirlerde yağlama yeterince yapılmaz ve krank milinde boşluk yapma mevzusu daha erken gerçekleşir... 200cc bir motor ve zaten 130 km civarı onun son hızlarıdır ve 5. vites motorun en çok zorlandığı vitestir ve yol + hava şartlarına göre o viteste 4. vitese göre daha yavaş gidebilir...
edit: bende tvs apache rtr 150 var ve 2016 dan beri rasgele yağ koydum hep... en belirgin hissiyat Motul 5100 de oldu, yarı sentetik ve birde katkı falan varmış içinde yani vites geçişleri pamuk gibi oldu, bazı yağlarda motor sanki ayağınla dal kırıyormuş gibi hissiyat verirken motul 5100 vites geçişlerini çok yumuşak yapıyordu.
-
BUGR4H4N adlı üyeden alıntı
Tam sentetik koyun diyor. Tam sentetik olarak Brava öneriyorum çünkü bravayı hem arablarımda hem motorlarımda 40 bin kmdir kullanıyorum
Bedava verseler kullanmayacağım bir marka , nerede hangi arge ile üretim yapıyor belli değil hadi bunları geçtik hangi otomotiv kuruluşu tarafından onaylanmış ? benzin alırken insanlar marka güveni ararken maalesef yağda bu hassasiyet yok , ilginç..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bedava verseler kullanmayacağım bir marka , nerede hangi arge ile üretim yapıyor belli değil hadi bunları geçtik hangi otomotiv kuruluşu tarafından onaylanmış ? benzin alırken insanlar marka güveni ararken maalesef yağda bu hassasiyet yok , ilginç..
Kuruluştan onay almasına gerek yok. O videolarda izlediğin test yağ cihazı bende. Mersine yakınsan gözünün önünde yağın kapağını açar testi yaparım. Şuan Brava antipatik durma sebebi hitabeti bilmeyen ustalar artı kötü reklam politikası...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
tek silindir bir motorda 10 bin devir çevirmek insanlık suçudur, yapmayın üstadım, o devirlerde yağlama yeterince yapılmaz ve krank milinde boşluk yapma mevzusu daha erken gerçekleşir... 200cc bir motor ve zaten 130 km civarı onun son hızlarıdır ve 5. vites motorun en çok zorlandığı vitestir ve yol + hava şartlarına göre o viteste 4. vitese göre daha yavaş gidebilir...
edit: bende tvs apache rtr 150 var ve 2016 dan beri rasgele yağ koydum hep... en belirgin hissiyat Motul 5100 de oldu, yarı sentetik ve birde katkı falan varmış içinde yani vites geçişleri pamuk gibi oldu, bazı yağlarda motor sanki ayağınla dal kırıyormuş gibi hissiyat verirken motul 5100 vites geçişlerini çok yumuşak yapıyordu.
Gardaşım ben 11200 devir çeviriyorum ilk 3 vites devir kesiciye soka soka gidiyorum. Yoksa gitmiyor Türkiyede motor alma defterini kapadım yazın amerikaya gidiyorum orda artık 1000lik 4 silindir alıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler