Hayırlı olsun, Güle güle, keyifle kullanın
Hayırlı olsun, Güle güle, keyifle kullanın
Merhaba hocam. Bende bu segmenti inceleyip downtown aldım. Vaktin varsa deneyebilirsin hepsini. Kymco icin konusmam gerekirse deneme surusu yapabiliyorsun. Eger symde de aynı imkan varsa deneyerek almanız en güzeli. Dtxede baktım ben ama downtowna oturur oturmaz aşık oldum. Kalite olarak hemen hemen hepsi aynıdır sanırım zevkinize göre karar verirsiniz.
SYM ve Kymco bence kalite olarak aynı seviyededir , SYM yedek parça ve servis açısından TR de daha iyi konumda , orijinal muadili bir çok sarf malzemeside piyasada uygun fiyatlı bulunabiliyor , Kymco uzun yıllar sonra Doğan Trend'le TR ye geri döndü piyasası henüz oturmadı gibi ama Anadolu'da 10-15 yaşında sapasağlam Kymco'lar hala yürüyor çok denk geldim..
İlandaki sizin motorunuz mu? Güzel fiyattan veriyorlar hemde taksitle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10355544/detay
şikayetvardaki konuları görünce biraz tedirgin oldum downtown arka teker mili, bozuk yolda giderken ön göz kapağının açılıyormuş(kilitli olsaymış iyi olurmuş) ekran içine su girmiş buhar oluşmuş sanırım bu tarz şikayet etmişler birde servisin üslubu ve parça tedariği vs kafamı karıştırdı
İllaki her motorda sorunlar olur ama servis elinden geldiğince yardım edip parça tedariki ve sorunu çözmesi gerekir.
5 yıl 50.000 km reklamı sadece reklamdan ibaretmiş diye düşünmeye başladım.
Ben de Joyride 300 kullanıcıyım. Ben ihtiyaç duymuyorum ama rakiplerinde var. Bilgi ekranında daha fazla veri olabilirdi. Ön camın yüksekliğini ayarlayabilmek için 8 vida söküp tekrar takmak gerekiyor. Ön cep kontağa bağlı olsa güzel olurmuş.
Sele konforu, gücü, ön camın yüksekliği, süspansiyonu, frenleri vs çok güzel.
Uzun yol için (bacak arasının) tünelli olması iyi olsa da benim gibi pazar, market alışverişleri için önünün boş olması harika birşey. Zaten tercih etmemdeki sebep de bu idi.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın
güzel günlerde ve güzel yerlerde sağlıkla kullanın .
hayırlı olsun .
Hayırlı olsun , kazasız belasız güle güle kullan.
ilk depoda tuketim 100 km de 3,2 litre oldu. Rodaj keyifli geciyor herkese sevgiler.
hayırlı olsun değeri bilinmeyen bir marka umarım satacağın zaman değerinde satabilirsin
Abi hayat kalitemi artirdi symphonyden sonra Biraz daha detay paylasayim.
Almadan once de kullanicilardan edindigim bir bilgiydi surpriz olmamak ile beraber, kasislerde on amartisorden tak diye bir ses geliyor. Avrupadaki kullancilar da bahsetmis yurtdisi forumlarda. Servis bir sorun olmadigini soylemis. Bende dert etmiyorum rodaj bakiminda bi sorarim.
Motor bi kere cok oturakli. Az once bi 30km lik surusten geldim. 5.5-6 bin devirde 110 ile keyifli stressiz otobus gibi bi yolculuk yaptim.
ön camın da etkisi buyuktur tabi ama cb250r ile 110 ile temde giderken ruzgardan kamyondan zarttan zurttan etkileniyordum. Motor sarsiliyordu ve tabi motor sesi kafami utuluyordu.
O acidan otoyol konforu gercekten nefis. Motor sesi cok az, devir dusuk, yola oturma guzel.
Titresim hic yok.Oturma pozisyonu biraz tuhaf geldi baslarda ama suan alistim. Ayaklari one uzatinca pek rahat olmuyor ama ben zaten symphonyden sandalye oturusuna aliskinim. sele cok rahat ayrica.
Gelelim performansa. Zaten almadan once youtubeda yerli yabanci ne kadar videosu varsa izlemistim. izledigim videolarda 0-100 ü asagi yukari 8-8 bucuk saniye.
Ben rodajdan dolayi hart hurt gaz acmiyorum. Ama gerek kalmiyor zaten. Yumusak kalkista 5 bin devirde motor 90-95 e kadar gule oynaya cikiyor.
Azicik daha gaz verince zaten arabalar arkada kaliyor uzuyor gidiyor. Yani hizlanmasi guzel.
Performans icin soyle soyleyim. Daha once maksi scooter olarak forza kullanmistim. Joyride forzadan cok daha seri.
Alarm olayi guzel. anahtardan hassasiyet seviyesini ayarlayabiliyosun. En hassas seviyede motora dokununca bip ediyor bidaha dokundun mu bip bip diyor 3 ye dokunursan veriyor coskuyu. Kediler korkuyor mesela. Yada motoru kurcalamaya kalkisan olursa aninda tehlikeyi puskurtuyor
Agirlik, trafik manevralari, aralar dereler, dusuk hiz dengesi cok guzel. 190 kilo rakam olarak cok gibi geliyor ama ne durdugumda, ne sehpaya alirken, ne geri geri giderken hic zorlanmadim. symphony ile arasinda 60 kilo fark var ama verdigi his sanki 10-15 kilo fark varmis gibi.
Baska aklima geldikce yazarim abi simdilik bu kadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
Hocam ben bunu satmam Soyle soyleyim, bu motor bi futbolcu olsa luca modric olurdu. Herseyi yspabilen bir motor.
Çok güzel yahu , tek bir motorum olsun uzuna kısaya , şehir içinde çevre yolunda vs heryere gideyim diyen adama cuk oturur , bi 15-20 kg daha hafif olaymış varya test etmeden alırdım , fırsatım olmadı gidemedim şu Erkal'a gerçi jet14 den de çok memnunum tüy siklet maxi sukuter mübarek şehir içi topaç gibi dönüyor o ses Peugeot larda yoktu jet14 de de var ama kasislere iki kişi hızlı dalınca geliyor , ufak çaplı bir inceleme yaptım , tahminimce ya ön amortisörüne 20-30 ml yağ eklenmesi gerek yada ön çamurluk plastik çok sert çırpma yapıyor , vakit bulursam bağlantılarını söküp çamurluksuz bir deneme yapacam ses giderse bağlantı yerlerinde esnek materyal kullanabilirim, olmadı amortisöre ekleme yapacam sonucu yazarım ;)
Abi bi ihtimal de on amortisordeki korukler ses yapiyo olabilir diye dusunuyorum. Ama sonuclari yazarsan sevinirim benimki icin de bi fikir verebilir.
kilo olayi gercekten ilginc ama bak bi test surusu yapsan dedigime hak vereceksin. Kymco downtown daha agir hissettirmisti mesela. Downtown boyut olarak ta buyuk. Joyride daha kompakt.
Ya sunu bi teste alsana firsat bulursan senin yorumlarini cok merak ediyorum bu isin Pir'isin sonucta.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)