@Punctum, motosikletini seviyorsan bence acele etme. CB900F'ten sonra "yahu önceki motosikletlerim Honda'ydı, hepsinden çok memnun kaldım, CB1000R ise her yönden öncekilere göre daha üstün, kötü olması mümkün değil" diye kendimi ikna edip, yukarıda tarif ettiğin gibi test sürüşü yapıp aldım. Ama kağıt üzerindeki tüm avantajlarına rağmen CB900F kat kat daha iyi bir motosikletti. Ciddi pişman oldum. Sıfır aldığım motosikleti 1.5 yıl sonra zarar ederek elden çıkardım.
Ek olarak, sahip olduğun gibi 90+ beygir bir motosiklet, düşük devir torku iyi olduğu müddetçe fazlasıyla yeterli. Naçizane tavsiyem, eğer gerçekten daha iyi bir motosiklete geçme niyetin varsa, güçten ziyade sürüş kalitesine (süspansiyon, şase, vs.) odaklan. Tahminim çok daha mutlu olursun.
Evet kendim 180hp 1300cc bir motosiklet kullanıyorum ama bunu aldığım zamanlar Duke 890 ya da MT09 SP gibi kaliteli aksam içeren orta sınıf model yoktu burada hiç. Olsaydı önce onları denerdim. SDR'ı da gücü için tercih etmedim. 50hp daha az olsaydı da sorun değildi benim için, hatta 50hp ile birlikte 25kg da gitseydi tercih de ederdim muhtemelen.
ducati yine nefis modeller çıkarmış.
İkinci el Ducati alıyorsanız bakımını ucuza kaçıp sağa sola yaptırmamış, bizzat servis tarafından öpülmüş kullanıcı olması bence şart. Yok eğer gerçekten bu işi hakkıyla orijinal parça kullanarak yapan tanınmış düzgün bir yer varsa o da olur. Modeline göre farklı aletler ya da istisnai bakımlar isteyebiliyor. Bakımların faturalarını da motoru satın almadan önce görmek isterim. Bilinçli kullanıcı da bunları yapar zaten. Daha 8000km'de dökülen bir Multistrada kullandım bir keresinde. Tam aksine çok daha yüksek km'de pırıl pırıl olan da gördüm. Motosikletler kaliteli ancak bakıma hassas.
allah seni çarpsın Honda.
adam 1.5 sene kullandıktan sonra hornetini zarar ederek satmış olacak iş değil.
başka marka motosiklet olsa özellikle ktm mesela, kar ederek satardı.
rezilsiniz honda.
Şöyle bir gerçekte var, genelde egzotik motosiklet kullanan ve satın alan insanlar gösteriş için alıyor haliyle altındakinin ne olduğunu bilmeden kullanırsa ve tecrübesizliği ni onda atarsa sonuçlar böyle oluyor, fakat herhangi bir markadan motosiklet satın alan insanlar egzotik motosiklet alanlardan daha çok değer veriyor, haliyle bu tarz durumlar yaşanmıyor. İşini bilipte alana zaten ladımız yok .
Yok ya çirkin değil bence, ben motosiklet bayisinde çalışırken senin sahip olduğun kasadan gelmişti abi, işte V-Strom 650 aşkımız orada başladı... O zaman bakım yapan arkadaşa yardımcı olurken motosikleti inceledim ve çok hoşuma gitti, bu motosiklet mütevazi bir tasarımı, sakin çalışan bir motoru ve nispeten bir kalitesi var. Nasip olursa en düşük modellerden abs li olan modeli düşünüyorum , ama 800 versiyonu çirkinlik abidesi o ayrı konu . Yakıt tüketimine baktım 5 litre civarı diyor, bu doğruysa hacimine göre çok çok iyi.
Ben geçmişini bildiğim, 40 yıllık arkadaşımın 2015 model vstrom'unu almıştım. O arkadaş da 2016'da ilk sahibinden çok temiz ve düşük km'de denk getirip almıştı, kendi de çok titiz bakmıştı, hatta hevesle ne aksesuar varsa eklemişti. Gidişinden, yakıtından ve özellikle konforundan çok memnun kaldım. xmax'den sonra bizim köfte turu yollarında ve Trakya'nın köyler arası mıcırlı toprak yollarında vstrom 650 xt tel jantları ile çok eğlenceli ve rahat oldu. 2015 modelde ABS var bir tek, TCS falan elektronikler yok ama mıcırlı yolda arka tekeri kaydıra kaydıra gitmek de eğlenceliymiş. Artık otobana girip gazlamak sıkıcı geliyor, mecburen İstanbul' gidip geleceksem yani ulaşım amacıyla yola çıktıysam otobanda sürüyorum orada da fazla gazladığım için çok yakıyor 7litre/100km civarı ama 160-180 arası sürünce normal şikayet etmiyorum. Eğlenceli yollarda süründe 4.5-5litre arası tüketim de bence makul.
Tek kusuru biraz ağır, 225 kilo. Yaşadığım ilçede şehir içi hi. sürmüyorum bu yüzden. Ama mesela Cyan İstanbul'un sıkışık trafiğinde çok rahat kullanıyor, bu biraz da kullanıcı ile ilgili.
Haa, Cyan çirkin diyor ama bende çirkin de değil, hele kırmızı olanı çok güzel.
Amerika'da gosteris icin motosiklet almak ise yaramayacagi icin genelde kullanma maksatli aliniyor hemen hemen her turlu motosiklet. Profesyonel custom makinalar, ya da Boss Hoss, Arch, Confederate/Curtiss gibi markalar istisna tabii ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
Soyle ilginc bir model de gormustum bir kac yil once... Motor Corvette V8'in tam yarisi, V4:
Gayet güzel değerler fakat benim alacağım yaklaşık 15 yaşında ve kilometresi yüksek olacak fakat tamiratı dert etmediğimden dolayı pek problem değil olarak görüyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
Nabalım Ducati bizim forumda ilgi görmüyor bende bundan konuşayım dedim .
15 yaşında olanı bir önceki kasa olur herhalde onlar da güzel. Nikki anlatıyordu çok memnun kalmış zamanında. Zaten tamir işleri elinden geliyor, yüksek km olsa da sana dert olmaz. Ben 31bin km'de aldım şimdi 35bin km oldu, 6 ayda 4bin km yol yapmışım, önceki motorla yılda 2500km anca yapıyordum, xmax'ın bakım aralıkları 3bin km ama bir yıl geçmiş olduğu için ne olur ne olmaz deyip 3bin km dolmadan servise gidiyordum. Vstromu alırken arkadaşmının kardeşinden aldım, yetkili serviste buluştuk, alırken bakımını yaptırdım, servis 5bin km sonra gel dedi ama kullanma klavuzunda 6bin km yazıyor sanırım yaza doğru dolar anca o zaman gelirim. Anadolu yakası bana fazla uzak bu yüzden Avrupa yakasında Cyan'ın gittiği servise giderim sonrasında Cyan'la pideciye süreriz.
Türkiye için konuşmuştum abi, yurt dışını bilmiyorum ama genel olarak izlenimlere bakarsam aynen bahsettiğin gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Abi bakalım ama yüksek kilometre olması pekte korkumuyor, en büyük neden kullanıcı kitlesinin sakin ve apaçi olmaması. Eğer bir Mt serisi gibi bişe almayı düşünseydim asla planlamazdım.
Valla dediklerine o kadar katılıyorum ki , instagram hesabım açık instagram motosikletin üstünde . 9-10 Yaşlarında bir çccuk takip atmış baktım bi hikayesine benim motorun üstünde fotoğrafı var :D o yüzden zevkten çok eziyet olur ya garajın olmalı yada bu açılıp kapanabilen motosiklet için olan yerlerden ama sokağa onu koyarsam tapusunu mu aldın derler o yüzden her türlü sıkıntı .
Bence yeni Panigale V4'ten daha büyük haber bu V2. Click ve sökse olarak öyle olmayacak ama supersport kavgasında büyük konu.
Motorun gücünü kısıp kıvraklığını artırarak farklı bir yola girdiler. WBSK Supersport şampiyonası çok civcivli olacak bu sene. Bir yanda R9 bir yanda Panigale V2. Litrelik supersportları saçma sapan yerlere çıkartıp bu sınıfta at koşturulacak sanki.
Takıntımdan geri kalmayayım, 143cm'den 146cm'e çıkmış aks aralığı. Yarışlardaki yüksek hızlı virajlardan yana kullanmışlar yine tercihi. Öte yandan sürüş pozisyonunu da biraz yumuşatmışlar. Hibrid işi daha da popi hale geliyor.
Kanat yok bir şey yok, ilik gibi cincik gibi olmuş canını yediğim ya.
Saçma sapık bir paraya satılmasa düşündüm bir süre, şimdi güncellenince yine düşünücem ama muhtemelen düşüncede kalacak =)
Eski V2 ile fiyat farkı olmaz yüksek ihtimalle çünkü aynı fiyatta satılıyor yurt dışında. Bu modelin aks aralığı artmış ama viraj performansı eski modele göre daha iyi. Bence bu model tam pist kurulumuyla eser . Ama kanat nedense hoşuma gitmiyor değil, mesela V4 deki kanat bütün ve bana göre estetik duruyor fakat Bmw'deki rezil geliyor.
Kanat isteyen KFC'ye gitsin kardeşim. =)
Eski V2 de çok pahalı zaten sıkıntı orada, bu sene bir niyetlendim, tövbeler olsun. Korlas (ve Borusan) Türkiye'de acayip pahalı satıyorlar aletleri.
Düşünce treni şöyle son buluyor.. "Panigale V2 çok iyi olur aslında.. Ulan RSV4 ile aynı para ama. RSV4 alıp napıcam boşver. İstiklal Marşı ve kapanış."
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Hacim büyümemişken neden yaptılar anlamadım açıkçası. Ağırlık azalmış zaten, tek maşa takıntısını da kenara bıraktık, rijitlik ve kıvraklık arttı o yüzden biraz uzatalım demiş olabilirler.
youtube.com/@bisuruyorum
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)