Yeni Ducati Panigale V2 ve Streetfighter V2 Tanıtıldı.
Reklamlar
-
killingroad adlı üyeden alıntı
....Hacim büyümemişken neden yaptılar anlamadım açıkçası. Ağırlık azalmış zaten, tek maşa takıntısını da kenara bıraktık, rijitlik ve kıvraklık arttı o yüzden biraz uzatalım demiş olabilirler.
Hacimle beraber lastik ölçüleri ve ön amortisör açısıda küçülmüş olabilir , sonuçta yazdığın gibi kıvraklık artar da test sürüşlerinde elektronikler daha düşük hızlarda müdahale ettiyse maşayı uzatmışda olabilirler....geçen hafta Çanakkale dönüşü Sym Nhx 125 ile Uçmakdere'den geçtim , motor 140 kg çok kıvrak birşey yemin ediyorum GS den daha çok keyif aldım , 3 den 2 ye alıp girdiğim tüm virajlarda daha apeksi görmeden debriyajsız 3 e koyup gazı yapıştırdım , ah bide blok 250 cc 20 bg falan olsa varya 4 defa döner dururdum orda uzun rampalarda 125 cc nin nefesi yetmedi ama sağlı sollu virajlı bölümde 60 km lerle döndüm :D
Reklamlar
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Kanat isteyen KFC'ye gitsin kardeşim. =)
Eski V2 de çok pahalı zaten sıkıntı orada, bu sene bir niyetlendim, tövbeler olsun. Korlas (ve Borusan) Türkiye'de acayip pahalı satıyorlar aletleri.
Düşünce treni şöyle son buluyor.. "Panigale V2 çok iyi olur aslında.. Ulan RSV4 ile aynı para ama. RSV4 alıp napıcam boşver. İstiklal Marşı ve kapanış."
Kanat konusunda bişe diyemem ama renk zevk işi o ama Ducati'de kolaylıkla sökülebilir. Panigale V2 1m üstü fiyatı varmış yurt dışında ise 700.000 TL civarına geliyor aradaki fiyat uçuk. Şu an Rs660 fiyatı çok güzel hemde 12 ay taksit imkanıda var.
-
ok motor güzel tamam ama fiyat nedir ??? yani bunun fiyatı multistrada ayarlarında olacaksa fiyat çok güzel derim.ama tutupta gerizekalı bir fiyattan satıcaklarsa tüm dünyadan bahsediyorum ölü doğar.v2 zaten vardı burada hafifliğe oynamışlar oda güzel ama güç acayip düşmüş.mt10 gsxs1000s s1000r liginden mt09 z900 duke 990 ligine gerilemiş.normal stretfighter v2 hüsran oldu çok pahalıydı satmadı,v4 güzel iş yaptı ama v2 süründü.bundan kurtulup güzel fiyattan satışa çıkarsa bence güzel iş yapar gibi duruyor.120hp güç gayet yeterli zevkli.bugün mt09 z900 duke 990 vs 700 bin tl bandında olduğunu düşünürsek bu motorunda italyan üretimi olduğunu düşünürsek 'ötv den muaf' aynı paralara satılmasını bekliyorum.bunların alayına tutupta 800k+ paralar vermem verende pek olmaz zaten.
bu arada rs660 değil ama tuono factory şu an 440 bin tl fiyattan satılıyor!! acayip fiyat o motora göre efsane.700binlere rs660 hiç bir zaman satılmaz o fiyat listesine pek kanmayın.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
@Punctum, motosikletini seviyorsan bence acele etme. CB900F'ten sonra "yahu önceki motosikletlerim Honda'ydı, hepsinden çok memnun kaldım, CB1000R ise her yönden öncekilere göre daha üstün, kötü olması mümkün değil" diye kendimi ikna edip, yukarıda tarif ettiğin gibi test sürüşü yapıp aldım. Ama kağıt üzerindeki tüm avantajlarına rağmen CB900F kat kat daha iyi bir motosikletti. Ciddi pişman oldum. Sıfır aldığım motosikleti 1.5 yıl sonra zarar ederek elden çıkardım.
Ek olarak, sahip olduğun gibi 90+ beygir bir motosiklet, düşük devir torku iyi olduğu müddetçe fazlasıyla yeterli. Naçizane tavsiyem, eğer gerçekten daha iyi bir motosiklete geçme niyetin varsa, güçten ziyade sürüş kalitesine (süspansiyon, şase, vs.) odaklan. Tahminim çok daha mutlu olursun.
Evet kendim 180hp 1300cc bir motosiklet kullanıyorum ama bunu aldığım zamanlar Duke 890 ya da MT09 SP gibi kaliteli aksam içeren orta sınıf model yoktu burada hiç. Olsaydı önce onları denerdim. SDR'ı da gücü için tercih etmedim. 50hp daha az olsaydı da sorun değildi benim için, hatta 50hp ile birlikte 25kg da gitseydi tercih de ederdim muhtemelen.
Önerilerin için teşekkürler. Her ne kadar konu Honda olunca senden olumlu bir şey duymayı pek ummuyor olsam da, aslında bir kullansan, yeni Hornet ile bu damıtılmış önyargılarından kurtulabileceğini düşünüyorum.
Tabii benim ölçülerimdeki bir sürücü için, 750 Hornet gibi güçlü ve kıvrak bir motosiklet, şehir içi kullanımlarında oldukça yeterli. 1000 Hornet SP veya MT09 SP'ye neden geçmek isteyebilirim? Biraz daha hacim, biraz daha estetik, biraz daha kalıp...ve belki sürerken biraz daha haz...ama ben öyle otoyola çıkıp 200+ hızlarla apaçilik yapacak adam da değilim. Nihayetinde mtoosiklet değişimi tamamen mabadımla vereceğim bir karar gibi duruyor. Dediğim gibi, seçenekleri görüp karar vermekte yarar var...
Diğer yandan, risk alıyorum belki ama yazmadan da edemeyeceğim;
Hırbonen ile aranızdaki problem, foruma hiç yakışmayan çok çirkin bir hal almış durumda. Nihayetinde burası dünyaya açık bir platform ve yazdıkların gerçekten insan onurunu rendice edecek düzeyde seviyesiz. Sana kontrolünü kaybettiren motivasyonun ne olduğunu tam kestiremesem de, bu dili davam ettirmenin forumun ahlaki değerleri ile de bağdaşmadığını kesin olarak söylemek zorundayız. Moderatör olsam, Hırbo ile birlikte seni de süresiz uzaklaştırmış olurdum açıkçası. Sanal ortamda tartışma ve fikir ayrılığı her zaman olur ama bu seviye gerçekten artık rahatsız edici. Önerim, birbirinizi görmezden gelin, yanıt vermeyin, yok sayın. Gerçekten ferahlayacaksınız. Bak ben yapıyorum, gerçekten işe yarıyor. Samimi olarak yazıyorum, inanabilirsin...
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Hacimle beraber lastik ölçüleri ve ön amortisör açısıda küçülmüş olabilir , sonuçta yazdığın gibi kıvraklık artar da test sürüşlerinde elektronikler daha düşük hızlarda müdahale ettiyse maşayı uzatmışda olabilirler....geçen hafta Çanakkale dönüşü Sym Nhx 125 ile Uçmakdere'den geçtim , motor 140 kg çok kıvrak birşey yemin ediyorum GS den daha çok keyif aldım , 3 den 2 ye alıp girdiğim tüm virajlarda daha apeksi görmeden debriyajsız 3 e koyup gazı yapıştırdım , ah bide blok 250 cc 20 bg falan olsa varya 4 defa döner dururdum orda uzun rampalarda 125 cc nin nefesi yetmedi ama sağlı sollu virajlı bölümde 60 km lerle döndüm :D
Yurtdışından kaçak RS250 getirip kamp ata ata aklımızı kaybetmek mi?
Küçük motor inanılmaz bir şey ya.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Kanat konusunda bişe diyemem ama renk zevk işi o ama Ducati'de kolaylıkla sökülebilir. Panigale V2 1m üstü fiyatı varmış yurt dışında ise 700.000 TL civarına geliyor aradaki fiyat uçuk. Şu an Rs660 fiyatı çok güzel hemde 12 ay taksit imkanıda var.
Tercih etme özgürlüğüne saygım sonsuz ama tercihlere değil. :D
Aprilia bedavaya satıyor canım benim akshdasd her sene sonunda alanlar sövüyor :D RS660 Factory'ye bilendim allah affetsin. Aynı para olsa Panigale'yi bi mıncıklardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
ok motor güzel tamam ama fiyat nedir ??? yani bunun fiyatı multistrada ayarlarında olacaksa fiyat çok güzel derim.ama tutupta gerizekalı bir fiyattan satıcaklarsa tüm dünyadan bahsediyorum ölü doğar.v2 zaten vardı burada hafifliğe oynamışlar oda güzel ama güç acayip düşmüş.mt10 gsxs1000s s1000r liginden mt09 z900 duke 990 ligine gerilemiş.normal stretfighter v2 hüsran oldu çok pahalıydı satmadı,v4 güzel iş yaptı ama v2 süründü.bundan kurtulup güzel fiyattan satışa çıkarsa bence güzel iş yapar gibi duruyor.120hp güç gayet yeterli zevkli.bugün mt09 z900 duke 990 vs 700 bin tl bandında olduğunu düşünürsek bu motorunda italyan üretimi olduğunu düşünürsek 'ötv den muaf' aynı paralara satılmasını bekliyorum.bunların alayına tutupta 800k+ paralar vermem verende pek olmaz zaten.
bu arada rs660 değil ama tuono factory şu an 440 bin tl fiyattan satılıyor!! acayip fiyat o motora göre efsane.700binlere rs660 hiç bir zaman satılmaz o fiyat listesine pek kanmayın.
Ducati'nin dünyada satmakla ilgili sıkıntısı olmaz. Adamların imajı god mode şu an, tinne. Türkiye'de de zaten pahalı satıyorlar ve sanırım satış adetlerinden memnunlardır ki bu politika devam ediyor. Ciddi güzel bir marka sadakati sevgisi söz konusu. Ama Türkiye'de "olması gerekenden" az satar. Bizde öyle en üst olmayanın falan imajına direk bıçak kesiği atılıyor. =)
de.. 800k nere vermiyorsun Panigale V2'ye? ZX6R 815bin TL yahu =)) MT09 Z900 Duke falan bir geç onlar başka bişey, bu başka bişey.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Tercih etme özgürlüğüne saygım sonsuz ama tercihlere değil. :D
Aprilia bedavaya satıyor canım benim akshdasd her sene sonunda alanlar sövüyor :D RS660 Factory'ye bilendim allah affetsin. Aynı para olsa Panigale'yi bi mıncıklardım.
Valla abi borcum olmasa ne yapar ne eder gerekirse ceketimi satar gene şu kampanyadan yararlanmaya çalışırdım, RS660 çok güzel makine bence fp oranında şuan rakipsiz. Bu aralar motosiklet piyasası canlanmaya başladı artık, yeni yeni uçuk kaçık modeller çıkıyor...
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Valla abi borcum olmasa ne yapar ne eder gerekirse ceketimi satar gene şu kampanyadan yararlanmaya çalışırdım, RS660 çok güzel makine bence fp oranında şuan rakipsiz. Bu aralar motosiklet piyasası canlanmaya başladı artık, yeni yeni uçuk kaçık modeller çıkıyor...
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
Yani aradaki farka model yükseltilemiyorsa elde olanı geliştirmek daha nitelikli sonuçlar verebilir. Tabi işin içine jant falanda girerse işler bambaşka hal alır .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Artçısız sürüş planlasaydım SV650A modelini düşünebilirdim fakat konu bu tarz olsaydı Monster 696 modeline yönelirdim. Benim düşündüğüm V-Strom ilk jenarasyon abs ye sahip olan modelleri düşünüyorum, onlarda sanırsam 250.000 TL civarında bana uygun modeller var. O ayarlarda başka motosikletler varsa önerilere açığım
.
İlk jenerasyon Dl 650 düşünüyorsan bence Dl 1000 ya da Kawasaki Klv 1000'leri bir araştır derim. Kasa hemen hemen aynı ama güç daha tatlı, hem de aynı paralara.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
O kadar yatırım yapınca da bu yapışır üzerine ama. Stok hali yetersiz mi ki?
-
isinma sorunu nasıl acaba. Panigale V4 firinin uzerine oturmuş hissiyatı veriyordu. V2 blogu icinde ısınma şikayetleri çokça gordum ama kendim surup deneyemedim. Benzer bir ısınma sorunu varsa dusman basina.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
İlk jenerasyon Dl 650 düşünüyorsan bence Dl 1000 ya da Kawasaki Klv 1000'leri bir araştır derim. Kasa hemen hemen aynı ama güç daha tatlı, hem de aynı paralara.
Abi DL 1000, 650 modeline göre biraz fazla büyük. Açıkçası 1-2 saat bu konuyu düşündüm (650 mi 1000 mi diye) fakat 1000 lik modeller benim ihtiyacım fazlası gibi duruyor, aradaki 30-40 hp fazlasına ihtiyacımda yok diye düşünüyorum, Kawasaki modellerinede baya bi Fransız'ım desem yeridir ama sayende baya öğrendim o ayrı konu . Birazda bu model benim için araba gibi olacak, ben araba aldım fakat istediğimi tam elde edemedim desem doğrudur. Belki ağır hasar kayıtlı fakat şasesinde oynama olmayan bir Tracer 7 bulabilirsem oda olabilir, tabi burada hasar durumu çok önemli benim için. Son olarak abs olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
nyk adlı üyeden alıntı
isinma sorunu nasıl acaba. Panigale V4 firinin uzerine oturmuş hissiyatı veriyordu. V2 blogu icinde ısınma şikayetleri çokça gordum ama kendim surup deneyemedim. Benzer bir ısınma sorunu varsa dusman basina.
Yeni V4 modelinin daha serin çalıştığını söyleyen bir inceleme vardı, yeni modellerin radyatörün hava alma imkanları daha yüksek bundan dolayıda ciddi bir iyileşme olduğunu düşünüyorum.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
O kadar yatırım yapınca da bu yapışır üzerine ama. Stok hali yetersiz mi ki?
Yeterlilik is a bitch =)
Arka amortisör serviceable olmadığı için zaten orada artık bir şey yapmam lazım, motor 20bin km oldu, önün de çoktan bakımı yapılmalı. Bizim memlekette 100 motorcudan 105'i bu işleri donunda sallıyor geçiyor o ayrı =))
Stok haliyle bakım yapar geçersem de yine cincik gibi olur ama kesinlikle bir NIX30 ve STX46 yemiş hali bambaşka olacaktır. Şimdiden de evladım oldu gözüyle bakıyorum aslında ama tabii Öhlinezleri takarsam o parayı çıkartamam geri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Abi DL 1000, 650 modeline göre biraz fazla büyük. Açıkçası 1-2 saat bu konuyu düşündüm (650 mi 1000 mi diye) fakat 1000 lik modeller benim ihtiyacım fazlası gibi duruyor, aradaki 30-40 hp fazlasına ihtiyacımda yok diye düşünüyorum, Kawasaki modellerinede baya bi Fransız'ım desem yeridir
ama sayende baya öğrendim o ayrı konu
. Birazda bu model benim için araba gibi olacak, ben araba aldım fakat istediğimi tam elde edemedim desem doğrudur. Belki ağır hasar kayıtlı fakat şasesinde oynama olmayan bir Tracer 7 bulabilirsem oda olabilir, tabi burada hasar durumu çok önemli benim için. Son olarak abs olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Yeni V4 modelinin daha serin çalıştığını söyleyen bir inceleme vardı, yeni modellerin radyatörün hava alma imkanları daha yüksek bundan dolayıda ciddi bir iyileşme olduğunu düşünüyorum.
Bununla çözülür gibi gelmiyor bana. Motorun serin hava alamamasından ziyade egzozun dolaştığı yol yakıyordu sürücüyü.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Bununla çözülür gibi gelmiyor bana. Motorun serin hava alamamasından ziyade egzozun dolaştığı yol yakıyordu sürücüyü.
Yeni modelin egzoz yollarıda farklı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Yeni modelin egzoz yollarıda farklı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
Anca oradan fark yaratırlar ama altta kısa egzozu kullanmaya devam ettikleri müddetçe bu bedel ödenecek gibime geliyor.
Ya bir de Panigale V4 bu. Yanıyorsan yan ne bekliyordun derler adama :D
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Anca oradan fark yaratırlar ama altta kısa egzozu kullanmaya devam ettikleri müddetçe bu bedel ödenecek gibime geliyor.
Ya bir de Panigale V4 bu. Yanıyorsan yan ne bekliyordun derler adama :D
O kısa egzoz benim en sevdiği tasarımlardan, ne gerek var soba borusu gibi uzatmaya. Keşke şu skuterlerdede böyle bir egzoz düşünselerde en ufak teker sökmek için egzozu sökmesem.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Yeterlilik is a bitch =)
Arka amortisör serviceable olmadığı için zaten orada artık bir şey yapmam lazım, motor 20bin km oldu, önün de çoktan bakımı yapılmalı. Bizim memlekette 100 motorcudan 105'i bu işleri donunda sallıyor geçiyor o ayrı =))
Stok haliyle bakım yapar geçersem de yine cincik gibi olur ama kesinlikle bir NIX30 ve STX46 yemiş hali bambaşka olacaktır. Şimdiden de evladım oldu gözüyle bakıyorum aslında ama tabii Öhlinezleri takarsam o parayı çıkartamam geri.
...
İstersen Motoface'i bir ara, belki bir şekilde arka amortisöre illegal bir müdahale şansları olabilir. Arka amortisör için Hyperpro'da Öhlins'in yarı fiyatına fully adjustable gayet güzel bir ürün var. Ön tarafı arkayı hallettikten sonra düşünmek gerekebilir. (Hyperpro'da RS660 ön taraf için sadece yay setleri var; bunların hiçbir motosiklet için cartridge kitleri yok sanırım...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
İstersen Motoface'i bir ara, belki bir şekilde arka amortisöre illegal bir müdahale şansları olabilir. Arka amortisör için Hyperpro'da Öhlins'in yarı fiyatına
fully adjustable gayet güzel bir ürün var. Ön tarafı arkayı hallettikten sonra düşünmek gerekebilir. (Hyperpro'da RS660 ön taraf için sadece yay setleri var; bunların hiçbir motosiklet için cartridge kitleri yok sanırım...)
Eyüp abiyle bakmıştık zamanında, hatta statik ayarı ilk onunla yapmıştık, arka amortisöre bakıp küfretmişti direk =)) Elbette bir şeyler yapılabilir, sadece yayı sertleştirsem rebound pencerem ciddi şekilde artar mesela.
HyperPro'nun da var, bitubo'nun da var, andreani'de de var bayağı seçenek var aslında - öhlinez sevdasında şekilcilik de yok değil açıkçası. Ama Öhlins'in teknisyen bolluğu da daha yüksek - tabii Türkiye'den bahsetmiyorum. Atıyorum WRS'den alırsam Öhlins teknisyenleri ellerinin altında bitubo'da iş daha çetrefilli.
Factory'nin fiyatı belli olunca artık bakacağım ne yapalım diye. Ben zaten RS'i evlat gözüyle görüyordum da Factory işi karıştırdı.
-
sadece egzoz degil, dusuk hızlarda sürekli fan aciyor ve tum sicakligi sürücüye veriyordu panigale v4. özellikte sıcak iklimde yasayanlar icin çok ciddi iskenceye dönüşüyor biraz trafiğe girince. Aradan gecen yıllarda iyileştirmeler olmustur muhakkak. V2 blogu hiç test etmedim ama yabancı forumlarda çokça sıcaklık şikayeti görmüştüm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)