2025 Hero X-Pulse 210 Tanıtıldı
-
Malumunuz yeni emisyon kuralları devreye girecek olmasından mütevellit bütün markalar EICMA 2024 fuarında yeni modellerini tanıtıyorlar. Ülkemizde oldukça tercih edilen Hero markası da buna dahil. İşte karşınızda yeni Hero Xpulse 210:
Yeni olduğunu söyledikleri (muhtemelen Türkiye'de satılmayan Karizma 210 XMR motorundan devşirme) 210CC, su soğutmalı, üstten çift egzantrikli, silindir başına 4 subap ve 24.6 PS (24 beygir diyebiliriz direk) güçle geliyor. Ayrıca 20.7 NM torka sahip. Artık su soğutmalı olduğu için daha az yer kaplıyor. Fotoğraflarda görebilirsiniz. Ayrıca 6 vitesli bir vites kutusuna sahip.
Değişen şeylerde tamamen dijital ve renkli bir 4.3" TFT ekran da mevcut. Şahsen oldukça güzel olmuş. Ayrıca arka süspansiyon ve bağlantı şekli değişmiş. Muhtemelen daha fazla çalışma mesafesine sahip olması için yapılmış. Ön süspansiyonlar artık 210MM çalışma mesafesine sahipken arka şok emici 205MM çalışma mesafesine sahip. XPulse 200 modelinde bu mesafeler 190MM ön ve 170MM arkaydı. Yani yeni model çok daha arazi kabiliyetine sahip. Jant boyutları ise aynı. Ayrıca yeni modelde arka tekerlekte kapanabilir ABS mevcut.
Tasarımda ise bütün paneller revize edilmiş. Çok benzer görünse de daha iyi ve oturaklı duruyor benim görüşüm.
Tahmini Hindistan fiyatını Türk Lirasına çevirince 70000 TL çıkıyor. Türkiye fiyatı muallakta.
Reklamlar
-
gücü 24'e yükseltiyorlarsa tutulacaktır. insanların en büyük sıkıntısı eski versyonların uzun yolda güçsüz kalmasıydı.
-
Kağıt üstünde güzel duruyor değişiklikler.
-
Minimum olması gerektiği hale gelmiş, bana göre tabi
Aşklar biter yollar bitmez dedim, ne aşk bitti ne de yollar..
-
Güzel olmuş. Zaten ülkemizde tutulan bir model.
Bu haliyle satışını yükseltebilir.
-
Ufuk abi ( ufoz ) bu motosiklet hakkında ne yorum yaparsa ona katılıyorum ne de olsa hero puls e tutkunu.
-
Türkiye ye gelsin ilk alanlardan biri ben olurum 24.6 pg 25 Bg desek düz iyi değer çift abs filan. Rtr 200 sahibi olarak hint olduğu için gözüm kapalı alırım
-
Hemen yanında 250cc motor tanıtırken bunun 210cc olmasına anlam veremedim. Neden yani? Yapsana kardeşim şunu 250cc. Millet otoban hızlarında daha rahat gitsin.
-
En önemli gelişme 6. vites olmuş.
-
vayy anam vaayyyy şu renk kombinasyonu beni benden alıyor.çok havalı pahalı göstermiş cihazı.çok beğendim 2. motor olarak alırdım valla + sağlamlığı.
-
ee benim halim ne olacak, her motor önerisi sunana xpulse 200 diyordum, şimdide zam mı yaptın diyecekler.
bu arada görünümü 200 den çok daha iyi duruyor.
-
Benim de anlamadığım bu oldu. Yeni Karizma 250 ile tanıtıldı. Keşke ondaki motor bunda da olsaydı. İnsanlar rahatlardı.
-
Yaa ben de beğendim.
Kendime almam, bu motorla gaza gelir toprak yolların da dışına çıkmaya kalkarım sonra kırarım biyerlerimi.
Ama gençler için de çok güzel başlangıç motoru olur bundan. Enduro eğitimi de alınca böyle motorların zevkini alınca otobanda gazlamak içlerinden gelmez daha güvenli olur.
-
Psyduck adlı üyeden alıntı
Hemen yanında 250cc motor tanıtırken bunun 210cc olmasına anlam veremedim. Neden yani? Yapsana kardeşim şunu 250cc. Millet otoban hızlarında daha rahat gitsin.
Yabanci belgesel de izlemistim,250cc altindaki motorlarin malzeme dayanimi ve aşinimi optimum duzeyde oldugu icin daha uzun omurlu oldugu hakkinda teknik acidan saglam argumanlar kasmişlardi.strok ve kurs olcusunun altin oranindan bahsetmislerdi.
Zira adamlara zor degil 50cc daha eklemek
Ilgili Video linkini bulursam eklerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
espresso adlı üyeden alıntı
Yaa ben de beğendim.
Kendime almam, bu motorla gaza gelir toprak yolların da dışına çıkmaya kalkarım sonra kırarım biyerlerimi.
Ama gençler için de çok güzel başlangıç motoru olur bundan. Enduro eğitimi de alınca böyle motorların zevkini alınca otobanda gazlamak içlerinden gelmez daha güvenli olur.
Abi gidişat zaten dusuk cc talepleri yönunde,her acidan bakim,servis,isletme giderleri vs.
Cevremde en az 10 kisi var,dusuk cc ye gecis yapan
Yeni konjonktür bu,ister kabul edelim ister karsi cikalim.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Yabanci belgesel de izlemistim,250cc altindaki motorlarin malzeme dayanimi ve aşinimi optimum duzeyde oldugu icin daha uzun omurlu oldugu hakkinda teknik acidan saglam argumanlar kasmişlardi.strok ve kurs olcusunun altin oranindan bahsetmislerdi.
Zira adamlara zor degil 50cc daha eklemek
Ilgili Video linkini bulursam eklerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
Abi gidişat zaten dusuk cc talepleri yönunde,her acidan bakim,servis,isletme giderleri vs.
Cevremde en az 10 kisi var,dusuk cc ye gecis yapan
Yeni konjonktür bu,ister kabul edelim ister karsi cikalim.
bir 20 - 25 yaş daha genç olsam alırdım bu motoru. dağ tepe gezerdim, hatta toprak yol bile aramam direkt yol dışına çıkardım.
şimdi o kadar enerjim yok.
Ama gençler için çok uygun bir motor bu, hem hond akadar pahalı değil, yani acımadan dağda bayırda gezmelik motor. hero servisleri de iyiymiş izlenimi edinccim burada Ufuk abinin yazdıklarından.
-
espresso adlı üyeden alıntı
bir 20 - 25 yaş daha genç olsam alırdım bu motoru. dağ tepe gezerdim, hatta toprak yol bile aramam direkt yol dışına çıkardım.
şimdi o kadar enerjim yok.
Ama gençler için çok uygun bir motor bu, hem hond akadar pahalı değil, yani acımadan dağda bayırda gezmelik motor. hero servisleri de iyiymiş izlenimi edinccim burada Ufuk abinin yazdıklarından.
Arka cantaya yukleyeceksin nevaleyi,ateşi yakacaksin ufaktan izgara mis,yaninda kafa dengi arkadasta varsa degme keyfine.tam hafta sonlari ormana kacamak motoru.
Hindistan da manyagin biri test icin,xpulseye 500ml motor yagi koyup tum ulkeyi gezmisti.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler