Selam herkese tekrar.
Gazlayınca motorun üstüne kapanıyorum. Bu sefer de haliyle yan aynalar işlevini yitiriyor.
Kapandığım zaman da sağımı solumu görebilmek adına bir çift daha yan ayna takayım diyorum.
Bir öneriniz olur mu?
Selam herkese tekrar.
Gazlayınca motorun üstüne kapanıyorum. Bu sefer de haliyle yan aynalar işlevini yitiriyor.
Kapandığım zaman da sağımı solumu görebilmek adına bir çift daha yan ayna takayım diyorum.
Bir öneriniz olur mu?
Tiger gibi bir motorda neden kapanma ihtiyacı duyuyorsun ki?..Son limitine zaten normal pozisyonda çıkabilirsin.. Rüzgardan sakınmak içinse deflektörler var..Uygun olanından seçebilirsin..
Daha az rüzgar yemek için. 200 komşuluğunda giderken normal pozisyonda oturmuyorum.
Yani istenirse oturulabilir belki ama nedense ben kapanıyorum.
Bende daha önce naked vardı. Tiger'da deflektör de olsa yine paşa gibi rüzgar alıyorum.
Üst konuma getirsem bile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
Deflektör derken ben ön camı kastettim. Ön cam üstüne sonradan takılan küçük cam parçasını kastediyorsak,
öyle bir şey takmak istemem açıkçası.
Ya da beni boş verelim. Motorda kapandığın zaman yan şeritleri göremiyorsun.
Hiç racing sürmedim. Onda da böyledir diye düşünüyorum.
Bu büyük bir sıkıntı değil mi?
Motorunuz kapanmaya uygun ergonomide bir motor değil. Dik oturuş, yüksek gidon ve gidon üzerinde aynalarla bence hiç bu motorda kapanma işine girmeyin. Hani clip on gidon olsa, pegler arkada olsa, aynalar motorun kafası üzerinde olsa bir nebze.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ne kadar yüksek cc olursa olsun ister 300,350 yapsın (kapanırken göremiycem bu hızlardayken ama olsun) naked , sport touring veya touring motosikletlerde yatanlar komiğime gidiyor , isterse gs1250 isterse superduke1290 sürsün . Bu motosikletler o açıda sürüş ve gidon açısına sahip değil . Zaten ona göre bir oturuş pozisyonu vesaire yapıyorlar gidona full hakimiyet sağlayamıyosun , en iyisi satıp ss bir makine alman daha iyi olur. Tabi seçim senin burdaki kimse birşey diyemez 125cc racing bir motosiklette bile rüzgar sadece 3-5km/h hız fark ettiriyor o da sonlara doğru. 200de en baba düşüreceği 5-12 arasındadır bunun içinde gidon hakimiyetini ve aynaların görüşünü kapatmak mantıksız geliyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)