kawasaki bey yeni motor çıkartmış paylaşmayalımmı ??
Reklamlar
-
Reklamlar
-
MT09'dan 20kg ağır. Teşekkürler yamasaki..
-
killingroad adlı üyeden alıntı
MT09'dan 20kg ağır. Teşekkürler yamasaki..
normal o japonların en ağırı kawasaki.hafif olsun diye hiç bir çaba göstermiyorlar özellikle yapıyorlar.mesela metal parçalar falan konmuş resimdeki yan kanatlar metal.oda güzel bir olay biz metal depoya sevinirken diğer parçalarıda kaliteli yapmaları güzel.ama hepsi tabi extra ağırlık.millet motor hafiflesin diye akü değiştiriyor 3 kilo fark edecek diye bunlarda metal parçayla süslüyor.
eskisine göre yakışıklı olmuş ama bir z1000 asla olmayacak.o level bidaha tutmadı tutamadı.
-
Neyin sağlamlığı bu yahu marsta su aramaya mı gidiyoruz?
Motosiklet bir keyif aracı, dayanıklı tüketim malı değil ki..
Hayır maksat dayanıklılıksa RSV4'e "güya" kol çıkarttıran paşamız ZX10'u da kırdı, 1290'ı da es geçmedi de neyse o zaten bekleniyordu =)
Demek ki metal de fayda etmiyor =)))
Yamaha SP'lere Stylema koyuyor benim bildiğim, bunlar M4.32 koymuş ekstra para istedikleri motora. Tamam çok güzel kaliper de.. ekstra para istiyorsun arkadaş.
-
İyidir, kötüdür bilemem ama Kawa'nın tasarımları benim gözlerime çok hitap ediyor. Yolda Kawa gördüm mü mıncıklayasım, pandik atasım geliyor.
-
Fiyatı ağırlığı vs bir kenara bırakıp direk gözümün gördüğü ile ; çok hoş olmuş. Şu yeşil gri kombinasyonu seviyorum kawa nin
-
tommygun adlı üyeden alıntı
İyidir, kötüdür bilemem ama Kawa'nın tasarımları benim gözlerime çok hitap ediyor. Yolda Kawa gördüm mü mıncıklayasım, pandik atasım geliyor.
evet kawasaki bey bu arkadaş içimizdeki hain :D
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Neyin sağlamlığı bu yahu marsta su aramaya mı gidiyoruz?
Motosiklet bir keyif aracı, dayanıklı tüketim malı değil ki..
Hayır maksat dayanıklılıksa RSV4'e "güya" kol çıkarttıran paşamız ZX10'u da kırdı, 1290'ı da es geçmedi de neyse o zaten bekleniyordu =)
Demek ki metal de fayda etmiyor =)))
Yamaha SP'lere Stylema koyuyor benim bildiğim, bunlar M4.32 koymuş ekstra para istedikleri motora. Tamam çok güzel kaliper de.. ekstra para istiyorsun arkadaş.
tabiki 400.000km falan binmeyi kimse düşünmüyordur heralde heleki günümüzde tüketim çılgınlığının olduğu bir dönemde.ama şu bir gerçektik kawasaki aşırı geleneksel kalıyor bu işlerde.yani kawasaki alan birisi çok rahat 5 6 sene binmeye alıyor.işte ayfon 14 var 15 çıktı 15e geçeyim kafası kawasakide yok.bunu sevende çok çünkü aldığın bir model hiç değişmeden yıllar boyunca rafta kalıyor.buda malın değerini arttıran bir etken.
frenden evet staylema gelmedi eski kasasındada aynı fren vardı zaten se edition da.
bu motorla ilgili anladığım en büyük sıkıntı aslında mt09 yada street triple falanda dahil buna honda hornet 1000 modelinin bu motorlarla aynı paraya satılması.kawasakiyi dahada bir ilgilendiriyor bu konu çünkü teknik olmasada teorik olarak honda hornet 1000in rakibi 4 silindirden ötürü.yabancılara falan bakıyorumda aşırı ötesi kurulmuşlar honda hornet 1000e çünkü cidden aşırı derecede uygun bir fiyattan segment altı fiyattan konuşlandırmışlar.bu klasta çoğu motorun satışını ciddi baltalicak.bende mt09 sp yada r9 falan kuruluyum aynı paradan honda hornet1000sp verirlerse alırmıyım heralde alırım ama o kadar güce ihtiyaç varmı ?
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
normal o japonların en ağırı kawasaki.hafif olsun diye hiç bir çaba göstermiyorlar özellikle yapıyorlar.
O yüzden mi gavur ölüsü gibi ağır Z800'un üzerine daha hafif Z900'u ürettiler. Hiç bir firmanın "agirlik bizim icin onemli degil" ya da "saglam olsun diye agir yaptik" deme lüksü yok bu devirde. Kıçıyla gülerler adama.
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
biz metal depoya sevinirken
Niye seviniyorsunuz metal depoya? Hafif kompozit depo, metal depodan (titanyum haric) en az iki kat daha pahali. Bir cok Ducati ve KTM modelinin depolari kompozittir.
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
eskisine göre yakışıklı olmuş ama bir z1000 asla olmayacak.o level bidaha tutmadı tutamadı.
O kasa Z1000 ciddiye alınacak bir motosiklet değildi. Dikklatli bakınca üzerindeki hiç bir işe yaramayan, sırf şekil olsun diye konulmuş anlamsız plastik parçalar göze batıyordu. Günümüzde Çin'den gelen şekil motosikletlere daha çok benziyor bu yönüyle.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
MT09'dan 20kg ağır.
-
-
O nasıl bir kalite algısı abi, son isteyeceğim şey motorumda metal depo olması. Plastik iyidir.
Doğru düzgün bir amortisör olduğu zaman ağırlığın oturaklılık getirdiği ilüzyonundan çıkıyor insan. artçı varken daha iyi viraj yapar falan muhabbetleri vardı bi ara =) hafiflik iyidir.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
metal depo genel kalite algısını yükseltir neden sevmeyelim ??
görsel his olarak kompozit olması bir şey ifade etmiyor plastik neticede.
z1000 tip olarak efsane yoksa mükemmel değil tasarım olarak naked nasıl olmalının bir örneği o derece keskin güzel bir naked motor hala yok.
Mesele benzin deposuna gelince "Plastik adidir, metal kalitelidir" algısı cehaletten kaynaklanan bir algı. En ucuz depo metal depodur. Şekil olsun diye üzerine plastik koymuş olabilirler, ama asıl depo metaldir.
Plastik depo en az iki kat daha pahalı çünkü plastik benzin ile etkileşime girdiği için plastik deponun kimyasal işlemlerden geçmesi gerekiyor. Sonuçta ortaya hafif ama pahalı bir benzin deposu çıkıyor. Üstelik konumu itibariyle bu hafiflik daha da önemli.
Güzellik tabii ki kişiden kişiye değişen bir şey olgu. Bence en güzel naked, orasına burasına şekil olsun diye abuk subuk plastik parçalar sokulmamış, yuvarlak farlı, sade ama fonksiyonel bir Ducati monster'dır, bir Honda 919 Hornet'tir.
Çok naked sayılmasa da Magna V65 te çok tatlı duran bir motosiklet.
-
-
kawa yaparsa güzel yapar (z800 hariç)
-
Kawasaki en dandik motoru da yapsa ülkemizde sokak kredisi epey yüksek. Söz gelimi hafta başı İstanbuldaydım. 29 Ekim TMP kortejine katılamadım ama sevgilimle Bağdat Caddesinde korteji izlemek için bir banka oturduk. Korteji beklerken tesadüfen sevgilimin annesine denk geldik (70 yaşında). Kortej esnasında benim motorun mavi renklisi yanımızdan geçti, ben tabi heyecanlandım ve "benim motorun mavisi" diye kunek gibi bağırdım. Hayatında benim motoru görmemiş kayınvalide bile "Ooo Kawasaki, aman yavaş kullan" deyip bana gaz verdi.
-
Kawasaki'ye (Z 900 e ) hayranlığım bu amca sayesindedir. ilk 5 saniyeyi çevirip çevirip dinliyorum , mutluluk verici
https://www.youtube.com/watch?v=LO34qVk6B84&t=13s
-
sen elinle tıklatınca da yine çok emin olma, metal kaplamanın altında plastik depo kullanan da çok var.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)