yamaha model kusuyor yeni tracer9 serisi
Reklamlar
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Şu radar işleri beni hiç açmıyor yahu. Gereksiz masraf gereksiz karmaşa. Bir radar yok kör nokta uyarısı akımı aldı gidiyor. Motosiklet üstündeyiz ya, bizi ışık uyardığı için kazadan kurtuluyorsak motosiklete binmememiz lazım. Algıların her an her yöne açık olması lazım bu merette.
uzun yol motoru işte olması gerek lüx detaylardan biri olmuş.devamlı uzun yola çıktığını düşünürsen mükemmel bir icat.sen 120km hız kur önde biri giderse onu takip eder yol boş olursa 120 ye kadar hızlanır.gaza bile dokunmadan yavaşlar hızlanırsın mükemmel.tabi daha çok otoban vs için güzel bir detay güvenliğe girmiyorum bile yüksek hızla birine yaklaşıyor bunu anlamadıysan motor senin yerine frene basıyor.kör nokta bana komik geliyor aklımada gelmez ama güzelmi güzel yani cankutaran bakışı bile atmıyorsun herşey löööxx
Reklamlar
-
Tasarım açısından zamanla beğeneni artar, açıkça benim açımdan sahip olduğum 2023-24 kasa elektronik ve performans açısından baya bir doyurucu ve görsel olarak yeterli, hatta 2021 kasalar çıktığında da kafa farlar küçülmüş beni çok üzmüştü ancak şimdiki kasaya göz alıştı ve güzel duruyor, performans açısından zaten motora bir yenilik yapamamışlar ki çok da gerekli değil, teknolojji eklemişler, anahtarsız çalıştırma depo kapağı da dahil istiyorduk elzem değil ama gelmesi hoş, benim açıkça aradığım yegane şey kör nokta uyarısıydı, keşke olsa diyebileceğim şey.
Bunun dışındakiler keyfi, lastik basınç sensörünü isteseler eski kasaya da koyarlardı ekran da bu işe uygundu bilerek yapmamışlar, şimdi satıyorlar, matrix farlar yeni bir teknoloji güzel ama hiç de bana göre gerekli değil, ön tarafı baya doldurmuşlar, güvenlik için ufak bir eklenti otomatik sinyal iptal edici koymuşlar tamamen keyfi bir özellik sinyaliniz dönüş sonrası takılı kalmıyor, opsiyonel y-amt var ama quick shifter zaten harika, yokuş fren desteği var bu da çok mu gerekli hiç de değil. Ön cam elektrikli güzel birşey ama gerekli mi şuan beni rahatsız eden bir durum yok elle rahatlıkla giderken bile ayarlayabiliyorum.
Motor bu eklentilerden sonra 223 kilo olan ağırlığı 232 olmuş, ben bu noktada hafif olan tracer algısının yok edildiğini gördüm spor touring den tam bir touring olma yolunda gt plus gidiyor. Çok güzel teknolojiler var benim gibi böyle şeyleri sevenler kesinlikle bayılacak. Kendi adıma satıp da yeni kasaya geçeyim diyecek bir ilgim yok elimdekinden çok memnunum.
Ama bana sorsalar önceliği mesela frenleri brembo yapmaya, bu teknolojiler konacakken kilogram olarak da halen kilosunu korumaya çalışırdım. Ön ve arka amortisörleri tamamen ekrandan ayarlanacak hale getirir, güzel bir egsoz tasarlaardım çünkü hiç egzoz adına bir şey yok. Şöyle Mv agusta turismo'dan örnek alırdım. Tabi ki yamaha çok güzel yapmış yeniliklerde eleştir değil bu dediklerim, yeni alacaklar için de harika teknoloji ve konfor, bence istenenleri Yamaha dinliyor ki bunlar geldi. İstekler hep benimki gibi beklentiler de olacak sonuçta pazarlama stratejisi. Maalesef ekonomi de bizim gibi ülkelerde bu motorlara ulaşmayı zorlaştırıyor. Umarım herkes bunun gibi motorlara ulaşır bir gün..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Şu radar işleri beni hiç açmıyor yahu. Gereksiz masraf gereksiz karmaşa. Bir radar yok kör nokta uyarısı akımı aldı gidiyor. Motosiklet üstündeyiz ya, bizi ışık uyardığı için kazadan kurtuluyorsak motosiklete binmememiz lazım. Algıların her an her yöne açık olması lazım bu merette.
Radar çok iyi bir şey hem de çok gerekli de bir masraf. Kullandığın zaman anlıyorsun. Bir kere radar mantığı uzun yol zaten bu motor da sportif tur motoru yani şehir içi motoru dememek lazım, uzun yolda cruise'a alıp önündeki araca göre hızını ayarlaması ve senin yerine frenleme yapması yolun dışındaki manzaraları görmeni sağlıyor, radarın asıl güvenliğe etkisi ise hayat kurtarıyor, frenlemene yardımcı oluyor, eksik kaldığını senden önce motor fark edip ek frenleme ve uyarı sağlıyor fren dağılımı sağlıyor, virajda senin hatalarını kapatıyor. Algıların tabi ki açık olacak ama teknoloji ne kadar iyi refleks ve dikkate sahip olursan ol senden kat kat hızlı bir şekilde devreye giriyor. Bu sayede birçok hayat kurtarılıyor. Bu motor sonuçta uzun yola yolculuklara meyilli bir motor, konfor her zaman yolculuğu keyifli hale getiriyor. Radarı bir dene anlarsın ne demek istediğimi, iyi ki de koymuşlar diyorum..
-
ah tracer üzümlü kekim.
otomobile doğru evrilmiş tracer modeli olmuş. sıska sünepe görünümden bmw 7 serisine doğru geçiş yapmışlar.
tracer’a lafım yok blok anlamında ama şu hanı vari görüntü ne zaman kendisini canavar gibi bir tasarıma döner, merakla bekliyorum. 2-3 sene de böyle yeni yaptılar diye satış yaparlar. yamaha da memnun değil ki, tasarım yapamayıp piyasaya sunuyorlar.
-
Metela adlı üyeden alıntı
...Radar çok iyi bir şey hem de çok gerekli de bir masraf. Kullandığın zaman anlıyorsun. Bir kere radar mantığı uzun yol zaten bu motor da sportif tur motoru yani şehir içi motoru dememek lazım, uzun yolda cruise'a alıp önündeki araca göre hızını ayarlaması ve senin yerine frenleme yapması yolun dışındaki manzaraları görmeni sağlıyor, radarın asıl güvenliğe etkisi ise hayat kurtarıyor, frenlemene yardımcı oluyor, eksik kaldığını senden önce motor fark edip ek frenleme ve uyarı sağlıyor fren dağılımı sağlıyor, virajda senin hatalarını kapatıyor. Algıların tabi ki açık olacak ama teknoloji ne kadar iyi refleks ve dikkate sahip olursan ol senden kat kat hızlı bir şekilde devreye giriyor. Bu sayede birçok hayat kurtarılıyor. Bu motor sonuçta uzun yola yolculuklara meyilli bir motor, konfor her zaman yolculuğu keyifli hale getiriyor. Radarı bir dene anlarsın ne demek istediğimi, iyi ki de koymuşlar diyorum..
Radara ihtiyaç duyacağım (yani algı frenleme vs için milisaniyelerin önemli olduğu) bir senaryoda dikkatimin manzaraya değil sürüşe, yola ve diğer araçlara verilmiş olması gerektiğini düşündüğüm için maalesef bu konuda anlaşamayacağız; ben halen gereksiz masraf ve karmaşa olarak görüyorum.
Motorun benden bağımsız fren yapması zaten başlı başına bir kâbus senaryosu benim için. Yazılımcıyım; öyle yazılım hataları gördüm ki anlatsam kütüphane dolar. Bundan dolayı bu kadar hayati bir kontrol için aşırı karmaşık sensör ve yazılımlar eksik olsun lütfen.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Radara ihtiyaç duyacağım (yani algı frenleme vs için milisaniyelerin önemli olduğu) bir senaryoda dikkatimin manzaraya değil sürüşe, yola ve diğer araçlara verilmiş olması gerektiğini düşündüğüm için maalesef bu konuda anlaşamayacağız; ben halen gereksiz masraf ve karmaşa olarak görüyorum.
Motorun benden bağımsız fren yapması zaten başlı başına bir kâbus senaryosu benim için. Yazılımcıyım; öyle yazılım hataları gördüm ki anlatsam kütüphane dolar. Bundan dolayı bu kadar hayati bir kontrol için aşırı karmaşık sensör ve yazılımlar eksik olsun lütfen.
Abi sana sonuna kadar katılıyorum , birde her teknolojinin var olması o malzemenin düzgün çalıştığı manasına gelmez. Mesela Egea'da çekiş kontrol var 320D'de ikisindede mevcut fakat neredeyse 15 sene önceki olan arabanın (320D) çekiş kontrol sistemi çok daha iyi çalışıyor, Japonlarda motosikletleride genel olarak kağıt üstünde güzel fakat iş gerçeğe bindiğinde çoğu Avrupalı motosikletler kadar iş yapmıyor.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Abi sana sonuna kadar katılıyorum
, birde her teknolojinin var olması o malzemenin düzgün çalıştığı manasına gelmez. Mesela Egea'da çekiş kontrol var 320D'de ikisindede mevcut fakat neredeyse 15 sene önceki olan arabanın (320D) çekiş kontrol sistemi çok daha iyi çalışıyor, Japonlarda motosikletleride genel olarak kağıt üstünde güzel fakat iş gerçeğe bindiğinde çoğu Avrupalı motosikletler kadar iş yapmıyor.
korkularım dile getirilmiş.
eski tracer düzeninde yapıp, nispeten ucuza satma fırsatı doğsa da japona doysak diyorum.
-
Ben de her şeyin otomatize olup bilgisayara bağlanmasını sevmiyorum. Yeni teslalarda fren ve direksiyon da drive by wire olacakmış. Yani bir sorun olsa yazılımda, ya da kötü niyet olsa hacklense araçta hiç bir kontrolün yok. Çok saçma. Bir de motosiklette mesela önündeki araç aniden yavaşladı, sen kıvırarak kontrayla geçmeyi düşünürken ani otomatik fren yaptı bir de üstüne kontra verdin. Nasıl olacak o iş?
-
4strings adlı üyeden alıntı
Ben de her şeyin otomatize olup bilgisayara bağlanmasını sevmiyorum. Yeni teslalarda fren ve direksiyon da drive by wire olacakmış. Yani bir sorun olsa yazılımda, ya da kötü niyet olsa hacklense araçta hiç bir kontrolün yok. Çok saçma. Bir de motosiklette mesela önündeki araç aniden yavaşladı, sen kıvırarak kontrayla geçmeyi düşünürken ani otomatik fren yaptı bir de üstüne kontra verdin. Nasıl olacak o iş?
Aynen öyle, motosiklet gibi bir denge aracında otomatik fren kabul edilebilir bir şey değil bence.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Radara ihtiyaç duyacağım (yani algı frenleme vs için milisaniyelerin önemli olduğu) bir senaryoda dikkatimin manzaraya değil sürüşe, yola ve diğer araçlara verilmiş olması gerektiğini düşündüğüm için maalesef bu konuda anlaşamayacağız; ben halen gereksiz masraf ve karmaşa olarak görüyorum.
Motorun benden bağımsız fren yapması zaten başlı başına bir kâbus senaryosu benim için. Yazılımcıyım; öyle yazılım hataları gördüm ki anlatsam kütüphane dolar. Bundan dolayı bu kadar hayati bir kontrol için aşırı karmaşık sensör ve yazılımlar eksik olsun lütfen.
tamamda eksik var.aktif kruz kontrol yani 2. şöför anlamına geliyor.3 göz 2 taneden daha iyidir.senin hatalarını kapatmak yoldaki riskleri tarayarak sana destek olan bir sistem.en basit senaryo yorgunsun öndekinin fren lambası yanmıyor adam cart diye dursa bunu görme anlama ihtimalin yok.ama sistem bunu görücek ve senden önce frene basıcak.heleki motor yol motoru seyahat motoru yani bol bol kullanığın bir sistem.yani ne kadar uzun yola gidiyorsan senin için o kadar faydası olacak bir sistem.şehir vs çalışmaz işte o zaman riske sokar sürücüyü.önüne biri atlar sistem frene basar arkadakida sana basar uzun yol ok hatta otoban vs kullanımı daha uygun.motor alırken aklıma gelecek bir sistem değil ama olması gerçekten güzel.uzun yolcu adamlar için tercih sebebi bu sistem.sistem yüzünden bu motoru alıcak çok olucak tüm dünyada.bizim yollar allahlık tabi ona lafım çok yok.benim arabada vardı uzun yolda evet güzel ama çoğu yerde anlamsız frene basmalar yada önündeki mal yüzünden 140 dan falan 60 a düşmeler
-
günlerdir düşünüyorum çıkamadım işin içinden. tracer’ım üzümlü kekim. umarım bunlar yeterince test edilmiştir. git gide teknolojiye kızıp, eski km’li tracer alacağım - baştan beri fitin fikre, aşağıdakiler de bonus.
virajdayım yolun kenarından hayvan çıktı. karadüzende kontrol bende. gazı aç, kontra ve bye bye.
virajdayım yolda tehlike var gasp edileceğim belki. geçmii olsun.
virajdayım yolda palet var, tahta. paleti görmedi. bende alışkınım çok geç reaksiyon verdim.
-
nicknamer adlı üyeden alıntı
günlerdir düşünüyorum çıkamadım işin içinden. tracer’ım üzümlü kekim. umarım bunlar yeterince test edilmiştir. git gide teknolojiye kızıp, eski km’li tracer alacağım - baştan beri fitin fikre, aşağıdakiler de bonus.
virajdayım yolun kenarından hayvan çıktı. karadüzende kontrol bende. gazı aç, kontra ve bye bye.
virajdayım yolda tehlike var gasp edileceğim belki. geçmii olsun.
virajdayım yolda palet var, tahta. paleti görmedi. bende alışkınım çok geç reaksiyon verdim.
Cruise controlle viraj dönecek değilsin ya...
-
aslında viraj abs’nin etkisini düşünmüştüm, radarla ne kadar uyumlular diye ama başka sürücüler adına soru işaretlerimi arttırdığınız için teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)