Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Euro 5 Motor Alınır mı?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Merhabalar Değerli Forum Üyeleri,
    Uzun zamandır piyasa araştırması yapıyorum ve TVS Apache RTR200 ile Dominar 250 arasında kararsız kaldım. Sonunda Dominar 250 almaya karar verdim, ancak şimdi de Euro 5 motor almanın mantıklı olup olmadığını düşünüyorum. 2025'e girmek üzereyiz ve yeni motorlar Euro 5+ normlarına uygun olarak piyasaya çıkacak. Sizce Kuralkan’ın vadesiz satış kampanyasından faydalanmalı mıyım, yoksa Euro 5 almak mantıksız olur mu ve Euro 5+ motorları mı beklemeliyim? Değerli görüşlerinizi merak ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Aynı paraya Euro 5+ alabileceksen bekle , yok şu an Euro5 ler çok uygun cazip kampanyalar var dersen hemen al..
    auron bunu beğendi.

  3. #3
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Alabilirsiniz.
    Trafikte Euro 3 ve Euro 4 standartlarına göre üretilmiş olan ve halen kullanılan araçlar var sonuçta.
    Kimse senin motorun neden Euro 5+ değil demez.
    auron ve DPFTA bunu beğendiler.

  4. #4

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Kullanıcı olarak Euro 5+'ın hiçbir avantajını görmezsin. Sadece aynı motoru daha pahalıya almak istiyorsan bekleyebilirsin.
    Alman_, lehibeny, auron ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    kazık yemek istiyorsan 5+ bekleyebilirsin euro 3 olsa 3 alırım
    lehibeny, auron ve hasmet bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    her euro normunda motorların boğazını biraz daha sıkıyorlar. yani motorlar güçleneceği yerde daha da güzsüzleşiyor. birşey olmaz merak etme
    dundanbiri, Tokus, lehibeny ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bizim bir arkadaş 2006 model transalp kullanıyor euro kaç belli değil
    bu euro standart ı neden bu kadar önemli ki egzozdan çıkan duman niye bu kadar kafaya takılıyor kullanıcı için bu kadar önemli mi
    bunun yerine niye güvenlik donanıma bakmıyorsunuz
    dundanbiri ve auron bunu beğendiler.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Euro 3 en tatli noktaydi. Sonrasinda b0ku cikti olayin. Sanki cok yer varmis gibi bir ton boru, teçhizat ve sensör kayniyor kic kadar motosiklet. Sanki SUV. Ureticiler motosikletten gramlar hafifletmek icin bir yandan titanyum, magnezyum kullaniyorlar, AB de bir yandan "aha sana 5 kilo celik, kobalt, sensor vs. sigdir bir yerlere" diyor. Icine s!ctilar motosikletlerin.

    https://www.motosiklet.net/forum/mot...ne-etmesi.html
    auron, dundanbiri, DPFTA ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    olay şuraya geldi
    auron, dundanbiri ve F54 bunu beğendiler.

  10. #10
    j700 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda CB125 ACE
    EURO 3 motorumu daha geçen hafta sattım
    auron bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    29 Mart 2024
    Şehir
    Manisa/Yunusemre
    Alıntı auron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar Değerli Forum Üyeleri,
    Uzun zamandır piyasa araştırması yapıyorum ve TVS Apache RTR200 ile Dominar 250 arasında kararsız kaldım. Sonunda Dominar 250 almaya karar verdim, ancak şimdi de Euro 5 motor almanın mantıklı olup olmadığını düşünüyorum. 2025'e girmek üzereyiz ve yeni motorlar Euro 5+ normlarına uygun olarak piyasaya çıkacak. Sizce Kuralkan’ın vadesiz satış kampanyasından faydalanmalı mıyım, yoksa Euro 5 almak mantıksız olur mu ve Euro 5+ motorları mı beklemeliyim? Değerli görüşlerinizi merak ediyorum.
    Şuan yeni emisyona geçileceği için neredeyse tüm bayilerde 12 ay vade farksız taksit var . Euro5+'ın bir etkisi yok 2015 model CBR125R kulalnıyorum euro kaç bende bilmiyorum ama euro5'e uygun motosikletlerle aynı yakıyor , trafik polisleri de seni çevirip motosikletin Euro3 diyip ceza kesemiyor . Bir sıkıntı yaşamazsın hatta işine gelir şuanki vade farksız taksit imkanı
    auron bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Sana ne yahu Euro5 veya Euro5+ olmasından?

    Bu arada "yeni motorlar" zaten sene başından beri Euro5+ olarak piyasaya çıkıyorlar. 1 Ocak 2025'ten itibaren yeni Euro5 motor ithalatına izin verilmeyecek, satışına devam edilecek. 1 Ocak 2026'dan itibaren Euro5 motor satışı yapılamayacak.

  13. #13
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Bir tane savaş uçağı bir uçuşunda benim motorumla 10 yılda yakacağım kadar yakıtı yakıp havaya karbondisoksit olarak salıyorken gıcık oluyorum emisyonmuş, doğayı korumaymış vb. konularında hep büyük kirleticileri gözden saklayıp biz bireyleri sorumlu tutmalarından.
    Yok neymiş az karbondioksit salacakmışız, yaa 10km ötedeki bir fabrika benim ömrüm boyunca kirleteceğim kadarını bir günde kirletiyor, bir uçak uçtuğunda tonlarca yakıt yakıyor, neymiş plastik pipet kullanmak zararlıymış, hadi oradan diyesm geliyor.
    Lunatique ve auron bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Öncelikle hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Aslında Euro 5+ için karbon emisyonuyla ilgili avantajlardan bahsetmemiştim. Sormak istediğim, 2025'e girmeye 2 ay kala Euro 5 bir motor almak mantıklı mı? İleride satarken büyük bir değer kaybı yaşatır mı? Yoksa şu an özellikle Bajaj grubunda çok güzel kampanyalar var.

  15. #15
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    hele bir al, bin de satarkenki durumu o zaman düşün.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir tane savaş uçağı bir uçuşunda benim motorumla 10 yılda yakacağım kadar yakıtı yakıp havaya karbondisoksit olarak salıyorken gıcık oluyorum emisyonmuş, doğayı korumaymış vb. konularında hep büyük kirleticileri gözden saklayıp biz bireyleri sorumlu tutmalarından.
    Yok neymiş az karbondioksit salacakmışız, yaa 10km ötedeki bir fabrika benim ömrüm boyunca kirleteceğim kadarını bir günde kirletiyor, bir uçak uçtuğunda tonlarca yakıt yakıyor, neymiş plastik pipet kullanmak zararlıymış, hadi oradan diyesm geliyor.
    @espresso, uçaklar şehir içindeki havayı kirletmiyor ama arabalar şehir içini kirletiyor direk. O yüzden nüfus yoğunluğu yüksek şehirlerdeki arabalara emisyon sınırı getirmek şart, şehir içinde zehir solumamak için. Pekin'in başına geldi bu.

  17. #17

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Alıntı maximusti, adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bir al, bin de satarkenki durumu o zaman düşün.
    Bazen alırken de düşünmek icap eder.

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı auron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen alırken de düşünmek icap eder.
    Alıcıları motosikletin model yılı Euro 4 mü 5 mi 5+ mı olduğundan daha fazla ilgilendiriyor açıkçası. Hangi Euro standardı olduğunun kullanıcılar açısından hiçbir önemi yok. Yılına göre de çıkartılabilir bir şey zaten (İleride bu standartlara göre vergi koyarlarsa o başka, ama böyle bir ihtial olursa diye elinizdeki iyi fiyatlı teklifleri değerlendirmezseniz siz zararlı çıkarsınız...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @espresso, uçaklar şehir içindeki havayı kirletmiyor ama arabalar şehir içini kirletiyor direk. O yüzden nüfus yoğunluğu yüksek şehirlerdeki arabalara emisyon sınırı getirmek şart, şehir içinde zehir solumamak için. Pekin'in başına geldi bu.
    Bence nüfus yoğunluğuna sınır getirmek şart. Bizim başımıza ne geliyorsa ondan geldi çünkü. Taşı toprağı altın diye her beş kişiden birini İstanbul'a doldurdular, üretim müretim kalmadı. Herkes rantçı herkes (irili ufaklı) ağa, devletin malını çalan zengin oldu. (Devlet de oy diye çanak tuttu bu hırsızlığa...) Yakında beton yiyerek hayatta kalacağız evelallah. Bu arada 80'lerde biz neler soluduk İstanbul'da, şimdi o hava olsa direkt hastanelik olurum. (Kömürün kokusu bile beni öksürtmeye yetiyor artık. Eskiden bazı mahallelerde gezdikten sonra eve dönünce yoğurt falan yerdik - batıl kocakarı şeyleri işte...)
    espresso bunu beğendi.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı auron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen alırken de düşünmek icap eder.
    Tabii ki. Aracın yıllık maliyeti = (alış - satış - bakım - benzin - lastik - muhtemel çıkacak sorun)/yıl

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence nüfus yoğunluğuna sınır getirmek şart. Bizim başımıza ne geliyorsa ondan geldi çünkü. Taşı toprağı altın diye her beş kişiden birini İstanbul'a doldurdular, üretim müretim kalmadı. Herkes rantçı herkes (irili ufaklı) ağa oldu. Yakında beton yiyerek hayatta kalacağız evelallah. Bu arada 80'lerde biz neler soluduk İstanbul'da, şimdi o hava olsa direkt hastanelik olurum. (Kömürün kokusu bile beni öksürtmeye yetiyor...)
    Dünyada bunun örneği var mı? Yapmışlarsa nasıl yapmışlar acep?

    Londra ya özel ek vergiler vardı galiba.

  20. #20

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Dünyada bunun örneği var mı? Yapmışlarsa nasıl yapmışlar acep?

    Londra ya özel ek vergiler vardı galiba.
    Teşviklerle insanları diğer bölgelere yönlendirirsiniz falan, isteyen yapar. Ama bizde tam tersi istendi / isteniyor. Hepsi planlı programlı işler zaten, neyse...

    Başka örnek denirse: Stockholm'de de öyle merkezde kafanıza göre ev alamıyor veya kiraya geçemiyorsunuz. Parayla değil sırayla. Bizdeki gibi bir alanı rezerv alan ilan etmek / yeşil alanları yok etmek sonra da oraya beton yığınları dikmek gibi bir anlayış yok adamlarda. Konut stoğu belli ve sabit tutuluyor. Sebebi de Kuzeyin Venedik'i denen o güzel şehrin İstanbul gibi bir ucubeye dönmesini engellemek.
    espresso bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)