Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

RTR200 mü XPULSE200 mü?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Temmuz 2024
    İyi forumlar arkadaşlar başlıktaki gibi bi sorum var uzun aylardır motor için bekliyorum artık alma ihtimalim daha da kuvvetlendiği için son kez size sormak istedim.Bir sürü motor baktım sıfır ve taksitli alacağım için ve cfmotoyu vs. eleyerek bu iki motor üzerine yoğunlaştım.Ekstra olarak çinli de olsa aklımda bi Voge 125r kalmadı diyemem fakat başlıktaki iki motordan sizce hangisi alınır parça kalitesi, yedek parça ve servis göz önüne alınarak.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Rtr200 ü 500 mt sürdüm çok seri motor , Xpulse 200 ü ise bu sene Urla'daki Hero organizasyonunda üç gün boyunca sürdüm hemde toprak parkurlu tepelerden atlaya zıplaya gittik banamısın demedi , Xpulse ın Rally versiyonunuda kullandım Crf250 ayarında süspansiyona sahipti , Hindistan'da 400 lüğü varmış harika olurdu zira 200 lük Xpulse Rtr200 gibi seri değil ama sorunsuzluk açısından bir gömlek servis olarak beş gömlek üstün..
    espresso bunu beğendi.

  3. #3
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    bende oyumu xpulseden yana kullanıyorum

  4. #4
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Yedek parça bulunabilirliği ve servis ağı anlamında X-Pulse 200 daha çok güven veriyor bana.

  5. #5
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    ben de xpulse seçerdim.
    Ya da şöyle yapardım, her iki markanın da bana en yakın servisine gider dükkanı dışarıdan biraz izler, bir sorun çıktığında hangisinde kendimi dövdürtmeden çalışanlara laf anlatabilecek gibiysem o markayı seçerdim.
    dundanbiri ve zihnigonen bunu beğendiler.

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Hero servis konusunda bence sempatiyle yaklaşılması gereken bir marka. Bulunduğun yere mobil servis istasyonu getirip yağ değişimi yaptıklarını Ufoz Abi'nin geçmiş yazılarından hatırlıyorum.
    espresso bunu beğendi.

  7. #7
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero servis konusunda bence sempatiyle yaklaşılması gereken bir marka. Bulunduğun yere mobil servis istasyonu getirip yağ değişimi yaptıklarını Ufoz Abi'nin geçmiş yazılarından hatırlıyorum.
    Urla'daki Hero Motofest'e gelen herkesin periyodik bakımı orada ücretsiz yapılmıştı + bir yıl boyunca ücretsiz yağ değişimi hediye ettiler katılanlara , koskoca Honda , Yamaha , Bmw nin organizasyonlarına defalarca katıldım palavradan bir buf birde anahtarlık falan verdiler Hero kadar olamadılar :D
    espresso, zihnigonen ve tommygun bunu beğendiler.

  8. #8
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero servis konusunda bence sempatiyle yaklaşılması gereken bir marka. Bulunduğun yere mobil servis istasyonu getirip yağ değişimi yaptıklarını Ufoz Abi'nin geçmiş yazılarından hatırlıyorum.
    Ben de Ufoz abi'nin hero ile yaşadıklarından marka adı aklımda iyi olarak kalmış.
    tommygun bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    07 Temmuz 2024
    Arkadaşlar teşekkürler yazılarınız için son bir şey sormak istiyorum düzgün kullanırsam ikinci elde satarken xpulse çok zarar ettirir mi zaman ve para olarak ikinci el piyasası nasıldır

  10. #10
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    İkinci el aksesuarlı almanızı tavsiye ederim.
    100binTL civarında olan ilanlar da var.
    Sıfır alırsanız satarken zarar edersiniz.

    146ya sıfır alıp yarın bir gün ben 140'a satacağım derseniz o iş çok zor. Minimum 30-40bin daha ucuza koymanız gerekecek.
    Bu aralar ikinci el piyasası kötü hem alim gücü kötü olduğu için hem de sıfır kampanyalar olduğundan bir andan yüklü miktarda para çıkaramayan taksitle falan alıyor.

  11. #11

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Bir Hero Xpulse sahibi olarak 10 bin km'dir herhangi bir sorun yaşamadım, periyodik bakımlarını zamanında yaptırdım. Facebook gruplarında blok terleme sorunu yaşayanlar gördüm ama her halükarda servisler sorunu gideriyor eğer garanti devam ediyorsa. Bence Xpulse commuter olarak kullanılabilecek bir motosiklet. Hindistan'da geçen yılların birinde yılın motosikleti olarak seçilmiş Xpulse. İkinci eli de genel olarak hareketli diye biliyorum insanların tanıdığı bir motor olduğu için.
    espresso bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    07 Temmuz 2024
    Teşekkürler arkadaşlar xpulse konusunda kararım netleşti son olarak xpulse ile motor sürmeye başlayıp bir sonraki motorda racing veya naked bi motora geçsem sıkıntı yaşar mıyım sizce fark çok fazla olur mu?

  13. #13
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Aynı tarz farklı bir motora geçtiğinizde bile bir alışma süreci oluyor.
    Zorlanmazsınız debriyaj, vites kullanımını, temel motor becerilerini öğrenmiş ve pekiştirmiş olursunuz.
    Farklı ve yeni bir tarz motora geçtiğinizdr adapte olmanız daha kolay olur.

  14. #14
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Genel olarak servislerde yedek parça bulunurluğu konusunda bütün markalarda sıkıntı olduğunu okuyup duruyoruz.
    Bu bağlamda adı sayılan markalarda da zaman zaman bu tarz sorunlar yaşandığını duyuyorum.
    Ama yinede iki motor arasında Heroyu tercih ederdim.
    Önder Motor bir şekilde sorununuzu çözüyor.

    Ama hemen uyarayım.
    Hintli 200cc motorların hiç birisi gazı açayım, otobana çıkayım, 120 ile tapagaz gideyim motoru değil.
    Bu aletler düz yolda 90-100 km aralığında kullanmak için üretilmiş cihazlar.
    Sorun yaşayanlara baktığınızda çoğunluğunun tapagaz kullananlar olduğunu görebilirsiniz.

    Diğer hususta şu anki ekonomi nedeniyle ikinci elde fiyatlar düşük.
    Satarken kar etmeyi veya aynı fiyata satmayı unutun...
    espresso, Osm@n ve Beto87 bunu beğendiler.

  15. #15
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı mberkinizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar xpulse konusunda kararım netleşti son olarak xpulse ile motor sürmeye başlayıp bir sonraki motorda racing veya naked bi motora geçsem sıkıntı yaşar mıyım sizce fark çok fazla olur mu?
    xpulse ile motor sürmeye başlayıp xpulse'un hakkını verecek kadar araziye girmeye alışırsanız sıkıntı çıkar, ne çıkar, racing ya da naked istemezsiniz, arazinin keyfini alınca, dağda taşta çamurda hoplaya zıplaya gezmeye alışınca tenere 7 alayım demeye başlarsınız, bunun dışında bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.

  16. #16
    lehibeny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2023
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Ben olsam xpulse tercih ederdim. Servisine önem verdiğini duydum. Kendisi de güzel motor yapılı duruyor. Blok konusunda rtr200'e göre daha sağlam ve uzun ömürlü sanırım.


    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xpulse ile motor sürmeye başlayıp xpulse'un hakkını verecek kadar araziye girmeye alışırsanız sıkıntı çıkar, ne çıkar, racing ya da naked istemezsiniz, arazinin keyfini alınca, dağda taşta çamurda hoplaya zıplaya gezmeye alışınca tenere 7 alayım demeye başlarsınız, bunun dışında bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.
    Aynı şeyleri yaşıyorum. Naked ile başladım ama bi tenere sapkınlığı sardı beni. Arazinin tadını çok küçük yaşlarda almış biri olarak kesinlikle hak veriyorum size. Lastiğiniz o çamura değdiği anda hayat bitiyor. Araziden bir fırt alıp da zaruri durumlar hariç bırakabilen görmedim. Ben de bir sonraki motorumu tenere 700 rally düşünüyorum.
    espresso bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    07 Temmuz 2024
    Arkadaşlar şöyle bir gelişme yaşandı bayilere taksitli fiyat soruyorum uzun süredir ve henüz ekipmanlarım yok bu hafta kask eldiven ve duruma göre bot almayı planlıyorum onun dışında fiyatlara bakacak olursak xpulse iyi hoş ama 140k fiyat veriyorlar genel olarak rtr 200 ise 109bin tlye 12 taksit yapan bir yer buldum arada 31 bin lira gibi ciddi bir fark var yorumu size bıraktım rtr alıp aradaki farkla ekipman tamamlamak gibi bir düşünce oluştu bende siz ne dersiniz

  18. #18

    Üyelik
    25 Mart 2024
    Motosikleti
    TVS Jüpiter 125
    Ben de böyle düşünüyorum. NS200UG ile RTR200 arasında kaldım. 153.500 gibi bir bütçem yok. RTR200 hakkında biraz kafam karışık.

  19. #19

    Üyelik
    07 Temmuz 2024
    hocam bence bütçe zorlama konusunda ns200ug ve rtr200 aynı kademede ise ns200ug al ama ekipmanım yok rtr alıp kalan parayla ekipman alırım da diyebilirsin

  20. #20

    Üyelik
    25 Mart 2024
    Motosikleti
    TVS Jüpiter 125
    Alıntı mberkinizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bence bütçe zorlama konusunda ns200ug ve rtr200 aynı kademede ise ns200ug al ama ekipmanım yok rtr alıp kalan parayla ekipman alırım da diyebilirsin
    Şimdi şöyle NS200UG'nin Hindistan versiyonu seneye gelecek. Led far dijital gösterge vb güncellenmiş olacak. Şu an satılan versiyonların ikinci eline büyük darbe vuracağını düşünüyorum. Hangisini alırsam ilk vitesli motorum olacak.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)