Hyosung GV250 almayı düşünüyorum (?)
Reklamlar
-
Arkadaşlar selamlar, küçüklüğümden beri crusier motorlara merağım vardı, şimdide kısmetse en geç 1 aya alıyorum. Alacağım model başlıkta yazıyor zaten. Bu motoru kullanmış, tecrübe kazanmış arkadaşlara 2 sorum var almadan önce.
- Bu motoru alırken ilk nelere dikkat etmeliyim ? (2.el alacağım.)
- Motorun kronik hastalığı var mı ? (veya hangi yıllar sıkıntılı)
Şimdiden teşekkürler, Istanbul veya Istanbul'a yakın illerde satan arkadaşlar varsa ilgilenebilirim. Herkese kolay gelsin.
Reklamlar
-
Buji pipolarının çatlamasından kaynaklı motorun tek silindire düşme sıkıntılarını okuduğumu, duyduğumu hatırlıyorum. Aşağıda link vereceğim arkadaş sizin seçtiğiniz motor için yıllar önce epey emek vermiş, bir şeyler anlatmış. Size de faydalı olacağını düşünüyorum.
http://hyogv250.blogspot.com/2017/03...-catlamas.html
-
Hey gidi, ilk hevesimdi. Motora onla başlarım sanıyordum. O dönem fiyatları 3500 falandı sahibindende.
Çok da hakim olmayarak soruyorum; GV250 yerine piyasada daha yaygın kullanılan ,nispeten daha genç modeller daha mantıklı değil midir? Süperlight vs.
Kore malı daha sağlamdır eyvallah da, aradan gecen zamanı göz önünde bulundurunca korkardım ben.
-
Hocam Superlight 200 12 beygir, tek silindir. Gv250 28.5 beygir, çift silindir. Geçen zaman konusunda haklısınız. Gol yememeğe çalışırsam sıkıntı yok alırken...
-
Hyosung parçalarını zamanında Kore'den alabiliyorduk. Şimdi öyle bir imkan da yok. Yedek parça ve sarf malzemelerinin Türkiye'de bulunabilirliğini bir araştırmak lazım.
-
Efe Tok adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar, küçüklüğümden beri crusier motorlara merağım vardı, şimdide kısmetse en geç 1 aya alıyorum. Alacağım model başlıkta yazıyor zaten. Bu motoru kullanmış, tecrübe kazanmış arkadaşlara 2 sorum var almadan önce.
- Bu motoru alırken ilk nelere dikkat etmeliyim ? (2.el alacağım.)
- Motorun kronik hastalığı var mı ? (veya hangi yıllar sıkıntılı)
Şimdiden teşekkürler, Istanbul veya Istanbul'a yakın illerde satan arkadaşlar varsa ilgilenebilirim. Herkese kolay gelsin.
Merhaba dostum öncelikle hayır bu zamanda bu motoru almanı tavsiye etmem, hem kronik sorunları var, hem parçası yok, hemde yerine alınabilecek alternatif 250cc cruiserlar artık piyasada mevcut.
İlk çıktığı yıldan beri konjektör yakma sorunu vardır, karbratörlü modellerin sorunu ucuz ve basit çözülüyordu ama enjeksiyonlu modellerinki parça sıkıntısından dolayı can sıkıyor.
Mondial Nevada 250 gibi yeni nesil cruiser motosikletler var bu ve benzeri motorlara yönelmeni tavsiye ederim.
-
hangi model?
Enjeksiyonlu modelleri ise direk uzak dur.
Karbüratörlü ürünler nispeten yapımı daha kolay ve daha az arıza yapıyor ancak ne yapacak ustası var ne parçası. ilk arızanda probleminde büyük problem yaşarsın.
-
Hey gidi hey, Hyosung geçmişte güzel makineler getirdi ama yedek parça ve servisten gol yedirdi. Hele 650'lük bir cruiserı vardı, neredeyse yarış motorları performansı sunardı. 250'lik Ss'i vardı, gören 600'lük 4 silindir sanırdı. Elektrik arızaları beni çok bunaltan konular, Hyosung modelleri de geçmişte bol bol elektrik arızası vermiş. Yine de Gv 250 Aquila çok şık bir motordu, ben de zamanında epey araştırmıştım.
-
Yahu usta adamların yeni motoru var mı diye bakıyorum da sitesini bulamıyorum.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Hey gidi hey, Hyosung geçmişte güzel makineler getirdi ama yedek parça ve servisten gol yedirdi. Hele 650'lük bir cruiserı vardı, neredeyse yarış motorları performansı sunardı. 250'lik Ss'i vardı, gören 600'lük 4 silindir sanırdı. Elektrik arızaları beni çok bunaltan konular, Hyosung modelleri de geçmişte bol bol elektrik arızası vermiş. Yine de Gv 250 Aquila çok şık bir motordu, ben de zamanında epey araştırmıştım.
250'lik naked'i 500lük gibi heybetliydi, kardeşimde vardı, evin önünden güpegündüz iki tane zincir kilidi kesip çalmışlardı yazık oldu. kasko falan da yoktu, gitti güzelim motor.
-
espresso adlı üyeden alıntı
250'lik naked'i 500lük gibi heybetliydi, kardeşimde vardı, evin önünden güpegündüz iki tane zincir kilidi kesip çalmışlardı yazık oldu. kasko falan da yoktu, gitti güzelim motor.
Eski nesil olanlarında kesici yoktu. Nice koçyiğit topspeed deneyeceğim diye blok kırmıştı.
-
https://youtu.be/jIyXe7RBhQU?si=Z-dlyQVEEeR6HXpL
-
Boşa harcayacak paran var ise alternatif yatırım tavsiye edebilirim.
-
İstanbulda bu motorun dilinden anlayan 2 usta kalmıştı en son. 2019 da motoru satıp ev eşyalarına yatırmıştım, elde kalan parayla gv250 alıp kısa bir süre kullandım. Kendi sınıfında neredeyse en güçlü motor denilebilir. Fakat elektrik elektronik olarak biraz sıkıntılıdır. Hele bu modelden anlamayan bir ustanın elinden geçtiyse, kablo kesilip sağdan soldan eklemeler yapıldıysa yolda kalma garantilidir (başıma geldi).
Yanlış kişilerin getirdiği güzel bir markaydı benim gözümde. GV650 modelini hala çok beğenmekteyim.
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
hocam 2 yıl yaklaşık 10 bin km kullandım. özellikle elektroniğine dikkat etmen lazım çok oynanmamış ve aküsü diri tutulmuş olsun yoksa arıza kodu verip durur, özellikle oksijen sensörü hassas denirdi eskiden. aldığın motorda arıza ışığı yanıyorsa kodu bulman için 5 defa anahtarı hızlıca çevirerek kontağı aç kapa yap sonra yanıp sönme sırasını not et bunu da ecu hata kodlarını arayarak karşılaştırırsın (biraz karışık anlattım ama youtube'da videosu var) bende 3 arıza kodu veriyordu ama motorda sorun yoktu. gidişi falan mükemmel, yolda bırakmaz kolay kolay. artçılı şehirlerarası çok sürdük. ben yedek parça bulamam korkusuyla satmıştım ama ihtiyacım da olmamıştı. yukarda verilen forum linkini de oku mutlaka, güzel hazırlamış yazan arkadaş. aldığıma hiç pişman olmadım ama şuan tereddüt ederdim parça ve usta sıkıntısından dolayı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler