Fikirlerinizi almak istiyorum
Reklamlar
-
Herkese öncelikle iyi akşamlar. Sizin fikirlerinizi almak istediğim için şu an bu konuyu açıyorum. 1 yılı aşkın bir süredir Arora MT125 modelini kullanıyorum. Aslında motordan rahatsız değilim ama motor değiştirmek benim için biraz adet haline gelmiş durumda ve artık Arora gibi markalardan uzaklaşmak istiyorum. Çinli olacaksa da en azından parçası olan bir Çinli kullanmak istiyorum (CF gibi). Şimdi konuya geleyim.
Motorum şu anda satılık ve hasar kaydı olduğu için fiyatını uygun tuttum. Elimde motor satıldıktan sonra kalacak param 80.000 TL civarında olacak. Ben bu parayı olabildiğince iyi değerlendirmek ve beni üzmeyecek doğru motosikleti almak istiyorum.
Boyum 1.92 ve 100 kiloyum, aynı zamanda öğrenciyim. (12 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum, 3-4 yıldır trafikteyim.) Aklımda olan seçenekler sırasıyla şu şekilde:
-2. el, ufak kusurları olan +10.000 km CF 250 NK almak
-2.el, yüksek km PCX almak
-2.el, yüksek km Nmax almak
-0 km TVS Raider almak
-Sizlerden gelecek tavsiyeleri değerlendirmek
Fikirlerinize değer veriyorum fakat lütfen cross motor önermeyin. Şimdiden çok teşekkürler!
Reklamlar
-
Sıfır motosiklet almak varken kilometresi yüksek motosikletleri almak bence akıl kaarı değil.
Bence hiç düşünme sıfır...
-
Melih10 adlı üyeden alıntı
Herkese öncelikle iyi akşamlar. Sizin fikirlerinizi almak istediğim için şu an bu konuyu açıyorum. 1 yılı aşkın bir süredir Arora MT125 modelini kullanıyorum. Aslında motordan rahatsız değilim ama motor değiştirmek benim için biraz adet haline gelmiş durumda ve artık Arora gibi markalardan uzaklaşmak istiyorum. Çinli olacaksa da en azından parçası olan bir Çinli kullanmak istiyorum (CF gibi). Şimdi konuya geleyim.
Motorum şu anda satılık ve hasar kaydı olduğu için fiyatını uygun tuttum. Elimde motor satıldıktan sonra kalacak param 80.000 TL civarında olacak. Ben bu parayı olabildiğince iyi değerlendirmek ve beni üzmeyecek doğru motosikleti almak istiyorum.
Boyum 1.92 ve 100 kiloyum, aynı zamanda öğrenciyim. (12 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum, 3-4 yıldır trafikteyim.) Aklımda olan seçenekler sırasıyla şu şekilde:
-2. el, ufak kusurları olan +10.000 km CF 250 NK almak
-2.el, yüksek km PCX almak
-2.el, yüksek km Nmax almak
-0 km TVS Raider almak
-Sizlerden gelecek tavsiyeleri değerlendirmek
Fikirlerinize değer veriyorum fakat lütfen cross motor önermeyin. Şimdiden çok teşekkürler!
2. el ufak kusurları olan NK'ya hiç bulaşmayın ömrünün yarısından çoğunu tamamlamış bir motosiklettir
2. el pcx ve nmax için bir fikrim yok
TVS Raider çok titreşimli bir motor , torku ve motor ömrü güzel. TVS'de en son eylul ayına özel kampanya vardı 5bin TL benzin bedavaydı :D
-
Kusura bakma lütfen, bir detaya takıldım, 12 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum ve öğrenciyim demişsin.
Ehliyet alma yaşı 18, 12 yıl motosiklet kullansan yaş 30 eder.
İkinci, üçüncü üniversiten mi merak ettim.
-
Hemen ona açıklık getireyim motosiklet kullanmaya 6 yaşımda başladım ve ogünden beri gerçekten çok aktif olarak motosiklet kullanıyorum mesafe farketmeksizin sürekli motosiklet kullandım ama trafikle bir bütün olarak değil kaçarak göçerek çevirme olmayan yolları kullanarak yıllarca motor kullandım
14 yaşımdayken artık yakalanırsamda yazsınlar diyerek trafiğe girmeye ve kaçak göçek yollardan ziyade ana yolları kullanmaya başladım zaten 16 yaşımdada motosiklet ehliyetimi aldım
A1 ehliyet 16 yaşında alınabiliyor buda senin hesabi 28 yaşına çeker
Motosikleti ehliyet kullanmıyor lafına katılıyorum...
-
Parçası olan çinliye CF örneği vermek biraz yanlış. Yüksek fiyat, uzun bekleme süresi olayına parça var diyorsan orası ayrı. 10 k km üstü cf moto artık ihtiyarlık döneminde sayılır.
ns200 / rs200 alın devam edin.
-
Ns200 istiyorum aslında fakat buradaki motosiklet servisleri pulsar gördüğü zaman didik didik kaçacak delik arıyor aklımda hep "acaba pulsar sıkıntılı bir motor mu" sorusu kaldı oyüzden bir tık mesafeli yaklaştım o kısma şimdiye kadar
Birde o fiyatlara iyi bir ns200 bulabilirmiyim ondan emin değilim.
-
bir pulsar kullancısı olarak o motorlar en başta sorun yaşatmıyorsa yaşatmadan uzun yıllar sorunsuz binebiliyorsun.
CF moto ile pulsar arasındaki kalite farkı bence pulsarda japon arasındaki fark kadar. ama senin bileceğin iş tabi.
bütçeyi göremedim ne kadar ve hangi şehir
-
Bütçem 80.000 kadar
Balıkesirliyim
-
Melih10 adlı üyeden alıntı
Bütçem 80.000 kadar
Balıkesirliyim
Bütçeni arttırabilirsen
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ns-200-abs-dusuk-km-hatasiz-1186253167/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-ns-200-abs-1198721329/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-acil-satilik-kazasiz-yeni-vizeli-1198692861/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-favorilere-ozel-fiyat-al-git-1196321535/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-2023-siyah-dominar-250-d-1201614500/detay
İlanlara üstün körü baktım , 125lik motor yetmez bana dersen diye
-
Melih10 adlı üyeden alıntı
Herkese öncelikle iyi akşamlar. Sizin fikirlerinizi almak istediğim için şu an bu konuyu açıyorum. 1 yılı aşkın bir süredir Arora MT125 modelini kullanıyorum. Aslında motordan rahatsız değilim ama motor değiştirmek benim için biraz adet haline gelmiş durumda ve artık Arora gibi markalardan uzaklaşmak istiyorum. Çinli olacaksa da en azından parçası olan bir Çinli kullanmak istiyorum (CF gibi). Şimdi konuya geleyim.
Motorum şu anda satılık ve hasar kaydı olduğu için fiyatını uygun tuttum. Elimde motor satıldıktan sonra kalacak param 80.000 TL civarında olacak. Ben bu parayı olabildiğince iyi değerlendirmek ve beni üzmeyecek doğru motosikleti almak istiyorum.
Boyum 1.92 ve 100 kiloyum, aynı zamanda öğrenciyim. (12 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum, 3-4 yıldır trafikteyim.) Aklımda olan seçenekler sırasıyla şu şekilde:
-2. el, ufak kusurları olan +10.000 km CF 250 NK almak
-2.el, yüksek km PCX almak
-2.el, yüksek km Nmax almak
-0 km TVS Raider almak
-Sizlerden gelecek tavsiyeleri değerlendirmek
Fikirlerinize değer veriyorum fakat lütfen cross motor önermeyin. Şimdiden çok teşekkürler!
aldın mı motosiklet.90k km de nmax ile yunan turu yapanlar var. Taksit olayından dolayı tvs aldım. Yoksa cbf150 toplayacaktım. borcu bitsin satıp üzerine ekleyip bir yukarı geçeceğim bende.
Arkadaşımda 128binde cbr250 var tek farlı. Bütün trakyayı gezdik. Banamısın denemedi.
-
Bendede 55binde CBR125R var ve motorla tek kontakta sadece benzin için 10dk dinlendirerek 400-500KM yaptım motor tık demedi. CBR250R uzun yıllar sizdeyse ve debriyaj tası ve balatasında sıkıntı yoksa blok kitlemesi çoooook zor . Tanıdığım motorcuya gelen 4-5 CBR250R'ın silindirlerinin içinde yanık balata var motoru R25 gibi kullanmaya çalışıp içinden geçiyorlar genelde
-
uurrdmrr adlı üyeden alıntı
Bendede 55binde CBR125R var ve motorla tek kontakta sadece benzin için 10dk dinlendirerek 400-500KM yaptım motor tık demedi. CBR250R uzun yıllar sizdeyse ve debriyaj tası ve balatasında sıkıntı yoksa blok kitlemesi çoooook zor . Tanıdığım motorcuya gelen 4-5 CBR250R'ın silindirlerinin içinde yanık balata var motoru R25 gibi kullanmaya çalışıp içinden geçiyorlar genelde
ya şimdi arkadaşla beraber kafa basıyor o işlerin hepsini biz hallettik. Baskı balata değişim. trigeri falan falan. Hatta açtık bloğu o zamanlar 90km civarlarında idi. Krank piston kolu piston laga luga eden birşey yok. Çürüme yok. Yanıklık veya pislik yok biz bile şaşırmıştık. Acaba zamanında değiştimi diye şüphe bile ettik. Ama değişmediğini kesin biliyoruz bir abimizin gördüğümüz bildiğimiz motoruydu. Piston segmanlarını değiştirdik.ve gömleği yeniledik. Yağ pompasına baktık(bilmeyenler için honda bloklarında yağ pompasının gücü zayıftır) o sıkıntı çıkarır mı diye kontrol ettik. Sonra tüm contaları yeniledik topladık. Amortisör yağ ve keçelerini değiştirdik. jant torsyonlarına kadar yeniledik. Yeni motor alamam biraz masraf eder kafam rahat binerim düşüncesi ile topladık. Şimdi en son 163 km gördük. Zaten son hızcı değildi arkadaş uzun yolda 120 sabitlesin yeter kafasında. şuan 128 küsür binlerde. İlk zamanları gibi motoru. Enezden edirneye iğne adaya dolaşmadığımız köy koy otoyol kalmadı. Şimdi eski transalp bakıyor.220 lira çivarları yada 650gs.(4 silindire ... yese alır toplarız yoksa aklımızda cbf600 var)
-
4 silindir biraz daha sıkıntı en basitinden silindirleri parlatmak. Sakin bir sürücüden alınan hiç bir Honda'nın racing motoru sıkıntı çıkartmaz çünkü debriyaj tokatlama veya yarım debriyajla tam gaz verince motordan lastik sarıyormuş gibi bir ses çıkıyor ama en çok sorun çıkartan yer debriyajı bildiğim kadarıyla . En iyisini yapmışsınız , o kadar işi iki kişi halletmek zor ama yaptıysanız bilinmedik bisikletçiden bozma ustalardan daha sağlam olduğuna kendiniz emin olursunuz ve bir sıkıntı çıktığında yeniden yapma şansınız olur , en kötü işçilik parası parça parasıyla zaten aynı 2. deneme hakkınızda var . Bende bütçemin yettiğinden düşük motosiklet aldım şuan yapıyorum yavaş yavaş kozmetik kusurları var . *** yese benimde bloğu sıkıntılısını daha ucuza alıp kendim yapmayı isterdim . Temizleri 130bin bandında 90'a aldım ve blokta sıkıntı çıkmadığı sürece 40bin üzerinde masraf yapamam (işçiliklerini kendim yaptığım için sadece parça) . Eski kasa CBR250R'ın sinyalleri CBR125R ile çoğu parçası aynı diye biliyorum . Kozmetik olarak sol arka sinyalim ve alt sakalımda çizikler var yardımcı olabilirseniz ücreti mukabilinde çok iyi olur benim için. Serviste gereksiz fazla fiyat çekiyorlar çünkü 1 sinyal 1100TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam
-
Hocam bende Drift L' den pcx'e geçitim daha yeni. Motorum 55.000 km'de 2019 model 85.000₺' ye aldım. Motor ilk aldığım zaman gitmiyodu 90' a zor çıkıyodu sonrasında bir ağır bakıma soktum bagaları değişti kayışı, hava filtresi,bujisi( bujisi kırıkmış bu arada o halde çalışıyomuş motor) yağı ıvırı zıvırı tüm bakımlarını yaptım motor 2024 pcx e kafa tutar oldu. Modifiye vesaire yapmadım tamamen stock motor ama çok ciğerli oldu günlük' de 100km yapıyorum ama değişebiliyor şu anda tek yaptığım şey benzini koyup devam ediyorum başkada bir sorunum yok. Eğer pcx düşünüyorsan bence al bir ağır bakıma kontrole motor sıfır gibi oluyor benden önceki sahibi motoru eşek niyetine binmiş (ilk sahibinden aldım) güneş altında bırakmış motoru motor bordo renkli ön tarafı beyaza dönmüş tek sıkıntısı bu bana
-
uurrdmrr adlı üyeden alıntı
4 silindir biraz daha sıkıntı en basitinden silindirleri parlatmak. Sakin bir sürücüden alınan hiç bir Honda'nın racing motoru sıkıntı çıkartmaz çünkü debriyaj tokatlama veya yarım debriyajla tam gaz verince motordan lastik sarıyormuş gibi bir ses çıkıyor ama en çok sorun çıkartan yer debriyajı bildiğim kadarıyla . En iyisini yapmışsınız , o kadar işi iki kişi halletmek zor ama yaptıysanız bilinmedik bisikletçiden bozma ustalardan daha sağlam olduğuna kendiniz emin olursunuz ve bir sıkıntı çıktığında yeniden yapma şansınız olur , en kötü işçilik parası parça parasıyla zaten aynı 2. deneme hakkınızda var . Bende bütçemin yettiğinden düşük motosiklet aldım şuan yapıyorum yavaş yavaş kozmetik kusurları var . *** yese benimde bloğu sıkıntılısını daha ucuza alıp kendim yapmayı isterdim . Temizleri 130bin bandında 90'a aldım ve blokta sıkıntı çıkmadığı sürece 40bin üzerinde masraf yapamam (işçiliklerini kendim yaptığım için sadece parça) . Eski kasa CBR250R'ın sinyalleri CBR125R ile çoğu parçası aynı diye biliyorum . Kozmetik olarak sol arka sinyalim ve alt sakalımda çizikler var yardımcı olabilirseniz ücreti mukabilinde çok iyi olur benim için. Serviste gereksiz fazla fiyat çekiyorlar çünkü 1 sinyal 1100TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam
yorumunuz için teşekkür ederim.Konu dışına çıkıyor muhabbet. Manisada otursam ücreti boş ver gel yapalım derdim.inerdim izmire kordonda oohhh takılırdık. Bence sinyalleri kendiniz de değiştirebilirsiniz basit bir şey. Alt grenaj için çıkma bulabilirsiniz. Ayrı renk olursa süper olur. Hem parça yenilenir hem de çiziklerden kurtulursunuz. Eğer ki yok ya öyle o kadar sırıtmıyor derseniz atın pasta cila.
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
yorumunuz için teşekkür ederim.Konu dışına çıkıyor muhabbet. Manisada otursam ücreti boş ver gel yapalım derdim.inerdim izmire kordonda oohhh takılırdık. Bence sinyalleri kendiniz de değiştirebilirsiniz basit bir şey. Alt grenaj için çıkma bulabilirsiniz. Ayrı renk olursa süper olur. Hem parça yenilenir hem de çiziklerden kurtulursunuz. Eğer ki yok ya öyle o kadar sırıtmıyor derseniz atın pasta cila.
Sinyalde sıkıntı yok çünkü direkt sinyal yok :D alt sakal ortasından çatlamıs ve pulla tutturmuşlar . Bu gün küçük bir tane plastik kaynak makinesı sipariş etmiştim o geldi ortasını deniycem en kötü ustaya götürürüm :D. Manisa'da o kadar detaylı pasta cila yapan yerler çok pahalıya yapıyor
-
Biraz konuyu hortlatıyor olucam fakat
"Çinli alırsan son sahibi olursun" lafının sebebini anlamaya başladım motorum elimde kaldı ve dolayısıyla yeni bir motor alamadım.
-
Melih10 adlı üyeden alıntı
Biraz konuyu hortlatıyor olucam fakat
"Çinli alırsan son sahibi olursun" lafının sebebini anlamaya başladım motorum elimde kaldı ve dolayısıyla yeni bir motor alamadım.
Geçmiş olsun
-
2.el düşük km rtr 200 al rahat et hocam . Hem çinlilere göre daha kaliteli hem de 200cc
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)