kampanyasız euro5 motorlarını ALMAYIN !!!
Reklamlar
-
Reklamlar
-
okumayaçalıştımamahiçbirşeyanlamadım
-
benokurkenyoruldumsonrabıraktımnoktalamasızyazıhiç okunmuyor
-
benkendimizorladımveokudumadamklavyeyehakimdeğilam ahaklı
-
tarzan rıfkı güzel konuya parmak basmış. Ocak ayından itibaren Euro 5+ normlarına geçilecekmiş ve bu nedenle eski Euro 5 motorların bayilerin elinde kalacağı, satamayacağı vs söyleniyor (bana saçma geldi ama neyse) bu nedenle tüm Euro 5 motor stokları şu an güzel kampanyalarla eritilmek isteniyor. Şu dönem bence kampanyadan tam sıfır motor almalık dönem.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
tarzan rıfkı güzel konuya parmak basmış. Ocak ayından itibaren Euro 5+ normlarına geçilecekmiş ve bu nedenle eski Euro 5 motorların bayilerin elinde kalacağı, satamayacağı vs söyleniyor (bana saçma geldi ama neyse) bu nedenle tüm Euro 5 motor stokları şu an güzel kampanyalarla eritilmek isteniyor. Şu dönem bence kampanyadan tam sıfır motor almalık dönem.
Bana da öyle geliyor.
Seneye bizi daha da zorlu bir süreç bekliyor gibi.
Motor alma niyeti olan varsa o an bu an.
-
Sorun değil. Satılmayanları buraya yollarlar, biz alırız
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
Hem Euro 5 te neymiş. Habire boğazını sıkıp duruyorlar kıç kadar motorların. Fiyat artıyor, ağırlık artıyor, güç düşüyor, üç kuruşluk zevkimizin içine ediyorlar.
Güzelim LC8'in bile içine ettiler. Diğer V2'lerin aksine egzos manifoldu yanda değildi ilk çıktığında. Hem güzel görünüyordu, hem de bacağa ısı vermiyordu. Sonrasında emisyon ekipmanı sığmadığından Ducati gibi yana almak zorunda kaldılar.
Normalde motorların gücü artar zamanla... LC8'in gücü düştü yıllar geçtikçe. Sırf onun için KTM motor hacmini yükseltti 1300cc'lik motorun.
-
sanırsın ilk defa emisyon standartları değişiyor..
ne euro5'miş arkadaş ya..
2021'de 2017'de nerdeydiniz?
önümüzdeki sene o euro5 motorlar çatır çatır satılırken yad ederiz bu muhabbetleri artık..
-
killingroad adlı üyeden alıntı
sanırsın ilk defa emisyon standartları değişiyor..
ne euro5'miş arkadaş ya..
2021'de 2017'de nerdeydiniz?
önümüzdeki sene o euro5 motorlar çatır çatır satılırken yad ederiz bu muhabbetleri artık..
eğer Türkiye regülasyonu ertelemez ise satılamaz
mesela şuan AB ve Türkiye de yeni GSR (General Safety Regulation)devreye girmiş durumda
ithal arabaların hepsinde regülasyonun istediği donanımlar standart olarak geliyor
bu mevzuatıda ertelemezlerse E5 motorlu araçlar ya AB dışı ülkelere sevk edilir yada sevkiyat pahalı gelir kampanyayla ilgili tarihe kadar satılır.
mesela Hornet 385.000 tl nakit fiyat verdiler hedefim 350.000
istediğim paraya verdiklerinde alıp koacağım kenara
-
AB üyesiymiş gibi hareket etmenin başımıza açtığı zamazingolar...
Yamaha Virago XV 250 - Honda Spacy 110 - RKS K-Light 202 - Yamaha Xmax 250 - BMW F800 GS - Piaggio Medley 150 S
-
ülkede 1970 tofaş satılıyor; biz hala avrupa ülkesi gibi euro5 den fiyat düşecek şeysi yapıyoruz
-
https://www.visordown.com/features/g...avourite-bikes
Euro 5+'ta emisyon limitleri değişmemiş.
Ama artık katalizör Ecu tarafından kontrol edilecekmiş. Eğer performansı zaman içerisinde azalırsa motor ikaz verip gücü azaltacakmış, katalizör tamir edilene kadar. Tabi katalizörün ömrünü uzatmak için de motorun işleyiş parametreleri değiştirilmek zorunda kalınacakmış.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
sanırsın ilk defa emisyon standartları değişiyor..
ne euro5'miş arkadaş ya..
2021'de 2017'de nerdeydiniz?
önümüzdeki sene o euro5 motorlar çatır çatır satılırken yad ederiz bu muhabbetleri artık..
Bir kaç gündür bir iki çok meşhur yutubur pompalıyor bu konuyu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
https://www.visordown.com/features/g...avourite-bikes
Euro 5+'ta emisyon limitleri değişmemiş.
Ama artık katalizör Ecu tarafından kontrol edilecekmiş. Eğer performansı zaman içerisinde azalırsa motor ikaz verip gücü azaltacakmış, katalizör tamir edilene kadar. Tabi katalizörün ömrünü uzatmak için de motorun işleyiş parametreleri değiştirilmek zorunda kalınacakmış.
Emisyon deyince sadece egzozdan çıkan zehirli gazlar akla geliyor ama plakanın yerden yüksekliği , sinyal ışığının şiddeti gibi bir çok parametrede Avrupalı kanun koyucular standart belirliyor..
-
lordmayros adlı üyeden alıntı
eğer Türkiye regülasyonu ertelemez ise satılamaz
mesela şuan AB ve Türkiye de yeni GSR (General Safety Regulation)devreye girmiş durumda
ithal arabaların hepsinde regülasyonun istediği donanımlar standart olarak geliyor
bu mevzuatıda ertelemezlerse E5 motorlu araçlar ya AB dışı ülkelere sevk edilir yada sevkiyat pahalı gelir kampanyayla ilgili tarihe kadar satılır.
mesela Hornet 385.000 tl nakit fiyat verdiler hedefim 350.000
istediğim paraya verdiklerinde alıp koacağım kenara
Satılır. Videoya reklam basayım yeterince izlenmemiş anlaşılan =)
Ocak'tan itibaren Euro5 motor ithal edilemez. Bu sene başından beri de zaten homologe edilemiyor.
Seneye çok güzel satarlar yani Euro5 motorları. Tıpkı 2017'de Euro3 motosiklet satın alınabildiği gibi.
Ki bu bizle ilgili de değil. İtalya'da da satılabilecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
John Gotti adlı üyeden alıntı
AB üyesiymiş gibi hareket etmenin başımıza açtığı zamazingolar...
AB üyesiymiş gibi hareket etmiyoruz, Avrupa'da bulunan herhangi bir orta sınıf ülke gibi AB normlarına göre hareket ediyoruz. Somali mi Türkiye? Kafasına göre iş yapacak bir kabile ülkesi değil burası, öyle gibi yönetiliyor olmamız başka konu =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bir kaç gündür bir iki çok meşhur yutubur pompalıyor bu konuyu..
Selçük de el atmış galiba arkadaş yazdı şimdi.
Israrla yalan yanlış konuşmak gerçekten ata sporu olmuş bu ülkede.
************
Ufak bir özet olsun videoyu izlemek istemeyenler olursa
Euro5 normları 2013'te belirlendi zaten. 2013'te alınan kararla 2016'da Euro4'e, 2020'de Euro5'e geçileceği belirlenmişti.
Sonra 2019 yılında üreticilerin talebi ile Euro5 normu iki parçaya ayrıldı. Birincisi emisyon standartları, ikincisi OBD bağlantı türleri, katalizör ömrü ve monitör etme özellikleri diyeyim kabaca. Bu erteleme ile birlikte 2020'de Euro5, 2024'te Euro5+ olarak iki parça planlandı.
1 Ocak 2020'den itibaren Euro4 motosiklet homologasyonu sona erdi. Üretim ve ithalat devam etti.
1 Ocak 2021'den itibaren Euro4 motosiklet üretimi ve ithalatı sona erdi. Satış devam etti.
1 Ocak 2022'de Euro4 satışı durduruldu - ufak tefek istisnalar hariç.
1 Ocak 2024'ten itibaren Euro5 motosiklet homologasyonu sona erdi, Üretim ve ithalat devam ediyor.
1 Ocak 2025'ten itibaren Euro5 motosiklet üretimi ve ithalatı sona erecek, satışı devam edecek.
1 Ocak 2026'dan itibaren Euro5 motosiklet satışı duracak.
Olay bundan ibaret. Euro5+ seneye gelmiyor yani, gelmek ne demekse.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bir kaç gündür bir iki çok meşhur yutubur pompalıyor bu konuyu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------
Emisyon deyince sadece egzozdan çıkan zehirli gazlar akla geliyor ama plakanın yerden yüksekliği , sinyal ışığının şiddeti gibi bir çok parametrede Avrupalı kanun koyucular standart belirliyor..
Meşhur yutubırlar falan işin içinde olunca inanasım gelmiyor nedense şüpheleniyorum.
-
Neyse işte 350K ya hornet veren bayi görür duyarsanız haber verirseniz sevap işlersiniz
kampanyadan kendime yeni yıl hediyesi alayım 755cc 92hp güzel değerler
-
emisyon standartlarının değişmesi önceki nesil motosikletlerin satışına yasak getirmiyor ki? "sattık sattık yoksa ayvayı yedik" durumu yok yani.
-
Adamlar stoklarindaki motoru 1 ocaktan itibaren satamayacak gibi bir algi olusuyor. yutubirlar da pompaliyor bu konuyu
Suan piyasa rezalet ve nakit cok degerli kampanyalarin sebebi bu.
Zaten hemen hemen her markada modelde kampanya var. Alacak olan beklemeden alsin. stoklar bitince ve/veya kur yukselince firaati degerlendiremeyenlerin kafayi taslara vurma ihtimali yuksek.
-
Superduke GT için 760 bin tl neredeyse burayla aynı fiyat. İndirimde daha ucuza bulunuyor ama genel olarak çok iyi fiyat.
Hem şehir içi hem de uzun yol karışık kullanım için Superduke GT den daha iyi model aklıma gelmiyor açıkçası. Süper motosiklet.
Tommygun kaçırma bu fırsatı. Dünyaya iki kez mi geleceksin yahu.
-
Bazı motorlar gerçekten şu an sinir bozucu fiyatlarda.
Superduke GT 780bin TL
Tuono V4 Factory 780bin TL
RSV4 Factory 880bin TL
790 Duke 400bin TL
GSXS-1000 GX 730bin TL diyor taksitli, nakit 670 miydi neydi sapık fiyat
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)