50cc ama 110cc dönüşüm yapılıyor torku arttılıyor bunun yanında dişli değişimi yaparak hızını arttırıp günlük kullanıma uygun hale getirilebilir. Vitesli olduğundan dolayı performans kaybı minimuma iner.
Merhabalar 10 bin kilometreden fazla 50sfc euro 4 modelin sahibiyim, öncelikle motor cc yükseldiği zaman gerçekten torku fark ediyor. Ama ömründen biraz daha yiyebiliyor. Şanzımanı snappy sfc ler ile aynı o yüzden sorun olmaz. Dişli değişimi sağlanıyor ama krank 50cc ye göre aynı kalıyor o yüzden çok sıkıştırmamak lazım. temiz kullanılırsa 30,40 bin gidebilir. Normal kullanılırsa 20, 30 bin km gider. Ama agresif kullanımda 5, 10 bin km den sonra başınıza çok çile açıyor. Elinizin biraz anahtar tutması gerekiyor bu motosikleti almak isterseniz. Bakımları ihmal edilmemeli. Onun dışında sizi A'dan B'ye götürmekte gayet iyidir. Az yakmasıda bir cabası. Gibi, gibi şeyler vereblirim. Konunun özetine gelecek olursak; 110cc veyahutta 100cc ye yükseltildiği zaman 30 la çıktığınız bayırı 50 ile çıkarsınız, 50 ile çıktığınız bayırı 70 ile çıkarsınız. Daha rahat ivmelenme yakalarsınız, 50cc ye nazaran.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)