Herkese Merhaba ,
Dominar 400 ile hiç TET rotası deneyimleyen var mı ? Sonuçta bu motor tur motoru geçiyor .Blok koruma elcik koruma vs aksesuarları var. :D
Herkese Merhaba ,
Dominar 400 ile hiç TET rotası deneyimleyen var mı ? Sonuçta bu motor tur motoru geçiyor .Blok koruma elcik koruma vs aksesuarları var. :D
hem TÜRKİYE hem gürcistanı baştan başa gezdiğim için şöyle bir yorumda bulunabilirm 17 jant ı bırak 19 jant lı bir motosiklet ile bile tet rotası yapılmaz belki küçük küçük bölümler yapılır ama ben kocaeliden gireyim artvin den çıkayım yapamazsın
benim yaımda 19 jant lı v storm vardı neler çekti neler
sadece jant ta değil motosikletin full depo ile 300 km yapması lazım çünkü her bölüm buna göre hazırlanmış ben normal asfaltta 420 460 km yol yaparken tet rotasında 330 yapıyordum benzin bitiyordu
Ben vstrom 650 XT ile en azından Trakya'daki TET rotalarının bazı bölümlerini gezeyim diye niyetleniyorum, hatta yeni lastik alırken de ona göre lastik seçeyim gidip full asfalt lastiği almayayım diyordum, hiç kalkışmasam mı? Yazın yollar kuruyken toprak yollarda bir şekilde giderim diyordum, çamurda ne yaparım, ileride çamur görürsem geri dönerim diyordum.
Mesela Kıyıköy'den İğneada'ya olan rotayı gider mi vstrom?
İstanbul'da evden çıkıp direk girilecek bir TET rotası olsa girerim o yollara da üç çanta ful dolu çantaların üstü ıvır zıvır bağlı cesaret edemem , hakkatten 700-800 km öteden gelip bu zorlu rotalara nasıl giriyorlar , hadi yan çantaları yok diyelim tek bir üst çantadamı yok bu adamlarda yada hepsi Akdenizde mi oturuyor , F54 Sakarya'dan gelip o yola nasıl girdin , hiç çantan yokmuydu yada yükünü biryeremi emanet verdin nedir anlat hele :D
İstanbul'dan gelip gireceğin Trakya TET rotaları var. Kıyıköy - İğneada arasını gördüm mesela oraları aklıma takıldı. Yan çantaları almadan sadece arka çanta ile gidilir gibi geldi bir gün içinde bana oraları. Öyle parça parça yapılabilir sanki. Gelecek yaz için niyetlenelim mi?
Doğrusunu istersen geçen hafta 1500 mt rakımlı bir yaylaya çıkınca uzun zamandır sahillerde takıldığımı farkettim , yüksek rakımdaki havayı teneffüs etmenin güzelliğini hatırladım , rakım düşük olsada yapalım bir Trakya rotası ama ben günübirlik işlerden keyif alamıyorum , gittiğim yerde en az bir gece konaklayıp demlenip ertesi gün tekrar yola revan olmak keyif veriyor , böyle bir organizasyon olursa seve seve gelirim olmazsada gelirim
naylon yan çanta takımı ve kamp malzemeleri ile yola çıktık olabildiğince az malzeme ve kuru yollar
malzeme emanet gibi bir durum yok çünkü bir yerden giriyorsun depo dolu yemek vs alıyorsun o rota yaklaşık 300 km sürüyor yani emanet bırakayım geri döneyim alayım vs o iş bitmez
hatta hatta beğendiğin yerde kamp bile yapamıyorsun çünkü rotayı bitiremezsin ki amaç zaten o rota yı tamamlamak
şimdi arkadaş ile görüştüm 1 hafta ya buraya videoları koyacağım toplam 200 saat görüntü var ayıklama yapıyorum dedi edit vs yapıyor
ben sakarya dan yola çıkıp çorum kargı dan rotaya girdik oradan şavşat a kadar hiç yola inmeden gittik yemek benzin için indik sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
crf ile gidersin en büyük problem benzin olacak depo 7 lt 200 km gitse sana yetmeyecek parça parça parça da inan zevk vermez çünkü rotaya gireceksin tam ortasına gelince benzin ışığı yanacak hayda
bana sorarsan en kötü xt660 tenere olur veya eski kasa sı
evet insan geçmemiş çok yer var çok mükemmel yerler yani bir fotoğraflar var burası türkiye mi dersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------
BİRKAÇ resim paylaştım motosiklette en az bu kadar offroad lastiği olmalı ve tek başına girme diye tavsiye ediyorum çünkü yan yatma durumunda olmadık bir yerde düşersin motosikleti kaldırmazsın veya sana birşey olur kimsecikler bulamayabilir seni
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Fotolarda vstrom gördüm, benm vstrom'un beyazına benziyor.
Tek başıma böyle yollara cesaret etmem zaten, motoru yatırırsam kaldırmam zor olur, normalde biraz sola eğimli yerde yan ayakta parkedince bile üzerine binince dikleştirmek için çok uğraşıyorum zaten, hatta şurada duraklayayım bir iki foto çekip sonra devam edeyim diye yolun kenarına çekip yan ayak yere tam basamıyor motor fazla yana eğiliyor diye durmaktan vazgeçip devam ettiğim olmuştu.
Arazi lastiği derken aklımda metzeler karo street var, metzeler tourance next 2 düşünüyordum ama o çok fazla asfalta yönelik, ben de otoban sürüşlerini ara sıra tem otobanından istanbul'a gidip gelme haricinde ihtiyaç duymuyorum diye karo street'e yönelmiştim, çamurda belki yetmez ama yazın kuru toprak yollarda işe yarar sanırım. u an motorumda anlas'ın arazi tarzı lastikleri var, mıcırlı ve toprak yollarda korkmadna sürebiliyorum ama çok eskidi, ilk fırsatta yeni lastik alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Kıyıköy'den başlayıp İğneada'ya giden TET rotası görmüştüm Trakya TET rotalarına bakarken. ikisi arasında Panayır İskelesi denen bir yer var, dandik bir kamp yeri de varmış. Kıyıköy'den çıkıp Oraya kadar sürüp orada kamp yapılıp ertesi gün de iğneada'ya devam edilebilir gibi. google maps linkini bırakayım: https://maps.app.goo.gl/1ibCmAk2dsMS1u1FA
Tabi yazın olur ancak yollar çamur olmadığı kuru yollar zamanı olabilir. Neyse, önümüzdeki bahar sonu planlarız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)