400 cc civarı 0 motor tavsiyesi
Reklamlar
-
Herkese selamlar, kolay gelsin.
200 cc motorumu satıp 400-450 cc bandında 0 motor almayı planlıyorum.
yaptığım araştırmada karşıma çıkan seçenekler ve sitelerindeki fiyatları.
- aprilia rs457 (379.000 TL)
- cf moto sr450 (299.000 TL)
- ktm rc390 (305.000 TL ye 8 taksit yazmışlar. Ama hemen yanında 406.000 şeklinde başka bir fiyat daha var. 305.000 kampanyalı fiyat mı yoksa 305.000 TL lik kısma 8 taksit mi yapılıyor anlamadım. Yarın bayiden bilgi alacağım.)
- voge rr525 (363.000 TL)
- kawazaki ninja 500 (404.000 TL)
- yamaha r3 (372.500 TL)
bunlar haricinde belirttiğim motor hacminde supersport kategorisinde alternatif markalar hakkında bilginiz var mı?
Suzuki ve Honda'da göremedim. Bu modeller veya varsa alternatif modeller hakkında tavsiyeleriniz ya da görüşleriniz var mıdır?
Bu arada eklemek istediğim başka bir şey, kesinlikle liste fiyatından fazla 5 TL bile ödeme yapmam. Açgözlülüğün lüzumu yok.
Reklamlar
-
tam benim kaldığım ikilem de kalmışsınız aynı cc de benimde naked arayışım vardı
ben tercihimi Kawasaki Z500SE den yana kullandım
seçeneklere gelince benim tercihim
- kawazaki ninja 500 (404.000 TL)
- aprilia rs457 (379.000 TL)
- yamaha r3 (372.500 TL)
-
suzukinin kampanya bitmiş gs8s tavsiye edicektim 800cc 400 bin tl idi.az önce gördüm bazı bayiler 2023 ktm rc390ı 260 bin tl den veriyor.yada 270 yazıyor ilanlarda ne şekilde olduğunu.dolayısıyla tek seçenek ktm 390 diyorum şahsen.öbürlerinde olupta bunda olmayan tek şey 1 değil 2 silindir olması.evet güzel bir fark ama arada 130 bin tl fark olduğunu düşünürsen tabiki rc390 hemide yeni kasa.260a öyle motor yok 250cc parasına full+full elektornik donanımlı bir motor alman çok karlı.indirim bitince zaten dahada kara geçiceksin.alsat için hiç öyle bir iş yapmadım ama aklıma bile girdi valla
-
260 a rc 390 varsa kacirma.paran coksa aprilia yada kawa 500.sr450 tirt,r3 sevmem
-
- aprilia rs457 - servisi sıkıntı
- cf moto sr450 - dandik çinlilerin elebaşlarından
- ktm rc390 - 305.000 vade farksız 8 taksit veriyo belki zorlarsanız nakitte daha da inebilirler ama bence tek silindir alınacaksa duke390 çok daha yakışıklı ve mantıklı. Yatırırsan çok masraf açmaz belini de ağrıtmaz. İlle de supersport dersen olabilir.
- voge rr525 - voge iyidir ama servisi nasıldır bilemem. Bildiğim kadarıyla bu blok da güzel bir blok, motor genel olarak sıkıntı yaşatmaz diye duydum. Ama satarken elde çok üzülürsün piyasası çok yavaş.
- kawazaki ninja 500 - bildiğimiz japon bin git on numara şekil makine ama yeşil olacak yoksa olmaz :D
- yamaha r3 - O kadar para veriyosam r25'ten de farklı olsun biraz bence vergiler değişmediği sürece alınmaz.
Bende sıralama şöyle
ninja500 > rs457 > rc390 > rr525 > r3 > sr450
-
- Aprilia RS457
- Özellikler: Sportif tasarım, iyi yol tutuşu, güçlü motor performansı.
- Artılar: Yüksek performans, şık görünüm.
- Eksiler: Servis hizmeti konusunda sıkıntılar yaşanabilir.
- CF Moto SR450
- Özellikler: Ekonomik fiyat, modern tasarım.
- Artılar: Uygun fiyat, yeterli teknoloji.
- Eksiler: Çin malı olduğu için uzun vadede dayanıklılık endişesi.
- KTM RC390
- Özellikler: Hafif yapı, tek silindirli motor, iyi hızlanma.
- Artılar: Fiyat/performans dengesi, sportif sürüş özellikleri.
- Eksiler: Tek silindir dezavantajı, ancak fiyat farkı avantaj sağlıyor.
- Voge RR525
- Özellikler: Güçlü motor bloğu, modern tasarım.
- Artılar: İyi motor performansı.
- Eksiler: Servis ağı ve ikinci el piyasası zayıf olabilir.
- Kawasaki Ninja 500
- Özellikler: Güvenilir Japon mühendisliği, çift silindirli motor.
- Artılar: Dayanıklılık, yüksek performans ve stil.
- Eksiler: Fiyat biraz yüksek olabilir.
- Yamaha R3
- Özellikler: Çift silindirli motor, iyi yol tutuşu.
- Artılar: Güvenilir, iyi marka itibarı.
- Eksiler: R25'ten çok farklı değil.
**Öneri**: Genel değerlendirmeye göre, **KTM RC390** iyi bir fiyat/performans oranı sunarken, **Kawasaki Ninja 500** güvenilirlik ve performans arayanlar için en iyi seçenek olabilir. Dayanıklılığı ve markanın sunduğu güven ile Ninja 500, uzun vadeli kullanımda daha avantajlı görünüyor.
-
hocam iki model disinda pek secenegin yok. Aprilia kawa ya gore daha hafif ve beygiri daha yuksek. buda agirlik beygir basina cok daha performansli surus demek. ayrica aprilia kalitesi var. cok daha keyifli viraj ve kullanimin olur. servis vs sorun oluyormu dersen, ben cok sorun yasayani duymadim istanbulda. ama ben bundan sonra ehliyeti yukseltip 1000 lik makinaya gecicem, maddi durumum zoulursa ilk motorumu satmam gerek diyorsan Kawa almalisin. burada artilar ve eksiler senin elinde
-
Ben bütçe varsa ninja alırdım. Hem görünüş olarak hem de sağlamlık olarak daha güveneceğim bir motor olmazdı bu seçenekler araasında.
-
görüşleriniz için sağolun.
tek silindir olmasına rağmen şimdilik en makul seçenek rc 390 gibi gözüküyor.
eylül sonuna kadar 305.000 TL, sekiz taksit kampanyası varmış. Peşinde 260 civarına alınabiliyor hatta.
Aprilia dan 120 bin civarı daha ucuz. sr450 ile kafa kafaya.
sadece voge rr525 kafamı karıştırıyor. özellik olarak baktığında en iyisi ama niyeyse pek görmüyorum etrafta.
kullanıcı tecrübesi olarak çok bir bilgi yok youtube veya forumda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
bir de birşey sormak istiyorum.
rc390 için en önemli dezavantaj tek silindir olması ve bunun yol açacağı titreşim sorunu.
ben şehirlerarası yol yapmıyorum. çoğunlukla istanbul içi kullanacağım.
e-5, tem gibi yollarda yüksek hızlarda uzun süre gidilemiyor bildiğiniz gibi.
ama ani hızlanmalar, yol müsait iken biraz yüksek hızda gidip daha sonra hız düşürme, tekrar hızlanma... bunlar yaşadığım şeyler.
yani yüksek hızda uzun süre gidilmediğinde bu titreşim konusu problem olur mu?
benim gibi kullanacak birisi için sorun olmaz gibi geliyor ama 9 aylık motor kullanıcısı olarak belki yanıldığım ya da gözden kaçırdığım hususlar olabilir belki.
-
gidip denemelisin bence. o titresim seni rahatsiz etmez belki. ama beni rahatsiz eden bir titresimi var
-
Tek silindir duke kullanıcısı olarak 1 saat üzeri yolculuk yaptığımda kalçada ağrı yapmaya başlıyor. Tabi ben ortalama 6-8bin devir arası gidiyorum sürekli. Dur kalk yapacaksan titreşim değil de oturuş pozisyonu bel ağrıtabilir. Rc o segmentteki tüm motorlardan daha bi öne yatık galiba. Bir de bu işin yürütme maliyeti var. Yedek parça ve aksesuar fiyatları adamı ansızın öpebilir.
-
merhaba tekrar. kararımı rc 390 dan yana verdim.
en son seçenekleri ikiye indirmiştim: 1-rc390 2-voge 525rr şeklinde.
450sr yi tavsiye etmeyen bir kullanıcısından dolayı eledim, aslında güzel özelliklere sahipti.
kawazaki ve aprilia yı 400 ü aşan fiyatları nedeniyle ve taksit imkanlarının kısıtlı olması nedeniyle eledim.
geriye voge 525rr kalmıştı. aslında kağıt üzerinde en mantıklısı oydu. ama pek kullanıcı deneyimi açısından bilgi edinemediğimden rc 390 da karar kıldım.
-
hayırlı olsun şimdiden
motor olsun püfür püfür gezinde gerisi teferruat
-
hayırlı uğurlu olsun, bence kawa dan sonra en iyi tercihi yapmışsınız, rc390 kullanıp memnun kalmayan kişi neredeyse hiç görmedim.
benimde bütçem olsa ilk tercihim kawasaki, ikinci rc390, üçüncü voge olurdu. dipnot: cf yerine cg alın daha iyi.
-
-
maximusti, adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun, bence kawa dan sonra en iyi tercihi yapmışsınız, rc390 kullanıp memnun kalmayan kişi neredeyse hiç görmedim.
benimde bütçem olsa ilk tercihim kawasaki, ikinci rc390, üçüncü voge olurdu. dipnot: cf yerine cg alın daha iyi.
eyvallah hocam sağolasın.
kawa da taksit tamamına yok. ayrıca 100 bin civarı fiyat farkı var. şimdilik o seviyelere çıkmayı gerek görmedim.
belki sonraya artık, kısmet.
-
hayirli olsun, ktm serisinin sürüş keyfinden asla pişman olmazsınız. uzun yol için konuşayım gerçek racinglere en yakın sürüş rcde var, sert wp süspansiyonların yol tutuşu mükemmel ve 390 blogunun verdiği güç inanilmaz keyifli, r390i patlatip 6 ay sanayide her gün başında bekleyip ustaların sat kurtul demesine rağmen satmayacağım çok seviyorum diyen de gördüm öyle söyleyeyim. yedek parça konusunda balata bakım ve blok kısmında bajaj kullanın, grenajlara birsey oluesa mecbur ktm alacaksınız ama debriyaj balatası vs. d400le aynı, aynı fabrikadan aynı kodla çıkıyorlar sadece ktm poşetinde fiyat 10 katı.
-
kuva.la adlı üyeden alıntı
hayirli olsun, ktm serisinin sürüş keyfinden asla pişman olmazsınız. uzun yol için konuşayım gerçek racinglere en yakın sürüş rcde var, sert wp süspansiyonların yol tutuşu mükemmel ve 390 blogunun verdiği güç inanilmaz keyifli, r390i patlatip 6 ay sanayide her gün başında bekleyip ustaların sat kurtul demesine rağmen satmayacağım çok seviyorum diyen de gördüm öyle söyleyeyim. yedek parça konusunda balata bakım ve blok kısmında bajaj kullanın, grenajlara birsey oluesa mecbur ktm alacaksınız ama debriyaj balatası vs. d400le aynı, aynı fabrikadan aynı kodla çıkıyorlar sadece ktm poşetinde fiyat 10 katı.
öyle mi? güzel bilgiymiş hocam sağolasın. gerçi garanti süresinde mecburen yetkili servislerinin yoğun ilgi alakasına maruz kalacağız muhtemelen
-
aprilia rs 457 alırdım bunların içinden.
ancak 200cc den buraya geçiş (daha hacimli motor tecrüben veya uzun süreli tecriben yok farzediyorum) çok sağlıklı durmuyor
-
tigermbz adlı üyeden alıntı
aprilia rs 457 alırdım bunların içinden.
ancak 200cc den buraya geçiş (daha hacimli motor tecrüben veya uzun süreli tecriben yok farzediyorum) çok sağlıklı durmuyor
bence de 200cc den 250cc geçmeliydi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)