İlk motorum Dominar 400 için tavsiyeleriniz neler
Reklamlar
-
Herkese selam, uzun bir uğraş sonucu Dominar 400'de karar kılıp az önce son ödemesini de geçtim. Motor 1 hafta içinde teslim edilecek. Bu motor özelinde kronik sorunlar mevcut okuduğum kadarıyla. Elime ulaşır ulaşmaz yapacaklarımı şu şekilde belirledim, itiraz ettiğiniz "böyle yapma" ya da "şöyle yapsan daha iyi olur" dediğiniz şeyler varsa lütfen yazın.
- Boyum 1.95m olduğundan bir konfor sele satın aldım proofmoto'dan.
- Servis ile iletişime geçip gidon yükseltme yaptırmayı da düşünüyorum.
- Yüksek ağırlığımdan (115 kg) ve gelecekte artçı da bineceğinden dolayı arka amörtisörü 1 ya da 2 diş sertleştirmek istiyorum
- Aynalar için bir ayna genişletme aparatı alayım diyorum (https://www.**********.com/urun/gp-k...nisletme-siyah)
- Motosiklette balans sorunu olduğu söyleniyor bunun için de servis kapsamında degil denmiş, balansını ayarlatmalı mıyım parasını vererek?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, her türlü tavsiye ve önerileri açığım. Teşekkürler.
Reklamlar
-
Mutlaka Mikron devre dörtlü amerikan taktır. İstersen çakarı da var.
Para varsa stok lastikleri değiştir. O zaman balansta olur.
Gp kompozit çamur sıyırıcı takabilirsin.
Gidon yükseltince debriyaj telini kafanın içinden değil, gidonun içinden geçirerek bağlayabilirsin. RS 200 teli almana gerek yok.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
sallami adlı üyeden alıntı
Mutlaka Mikron devre dörtlü amerikan taktır. İstersen çakarı da var.
Para varsa stok lastikleri değiştir. O zaman balansta olur.
Gp kompozit çamur sıyırıcı takabilirsin.
Gidon yükseltince debriyaj telini kafanın içinden değil, gidonun içinden geçirerek bağlayabilirsin. RS 200 teli almana gerek yok.
Çok faydalı oldu çok teşekkür ederim
Başka yorumu olan varsa alabilirim
-
ilk öneri lastik, mrf yada cst marka ise ilk iş lastikleri değiştir.
-
maximusti, adlı üyeden alıntı
ilk öneri lastik, mrf yada cst marka ise ilk iş lastikleri değiştir.
Lastikleri ekonomik nedenlerden ötürü ancak önümüzdeki ay değiştirebilirim. Stok lastikler için pek iyi değil deniyordu zaten. Teşekkürler
Şu an ilk aşamada aşağıdakileri sipariş verdim;
- GP Kompozit Bajaj Dominar 250 / 400 2017-2024 Uyumlu Gidon Yükseltme 22mm Siyah 3.5 cm
- GP KOMPOZİT Gp Kompozit Bajaj Dominar 250 / 400 2020-2024 Uyumlu Ayna Genişletme Siyah
- Mikron Devre Bajaj Dominar 400-ug / Dominar 250 Uyumlu Sinyal Park Ve Dörtlü Modülü
Önden halletmem gereken kritik olan başka bir şey var mı?
-
braveheartz adlı üyeden alıntı
Lastikleri ekonomik nedenlerden ötürü ancak önümüzdeki ay değiştirebilirim. Stok lastikler için pek iyi değil deniyordu zaten. Teşekkürler
Şu an ilk aşamada aşağıdakileri sipariş verdim;
- GP Kompozit Bajaj Dominar 250 / 400 2017-2024 Uyumlu Gidon Yükseltme 22mm Siyah 3.5 cm
- GP KOMPOZİT Gp Kompozit Bajaj Dominar 250 / 400 2020-2024 Uyumlu Ayna Genişletme Siyah
- Mikron Devre Bajaj Dominar 400-ug / Dominar 250 Uyumlu Sinyal Park Ve Dörtlü Modülü
Önden halletmem gereken kritik olan başka bir şey var mı?
En kritik olan şey eğitim konusu.
Bir günlük kapalı alan hakimiyet eğitimi alın. Bu her motor değiştirmede yapılması gereken çok faydalı bir şey. Trafik sigortasından daha ucuza güvenlik satın almış oluyorsunuz hem.
-
espresso adlı üyeden alıntı
En kritik olan şey eğitim konusu.
Bir günlük kapalı alan hakimiyet eğitimi alın. Bu her motor değiştirmede yapılması gereken çok faydalı bir şey. Trafik sigortasından daha ucuza güvenlik satın almış oluyorsunuz hem.
Bunu en kısa sürede hallediyor olacağım, özellikle trafik tecrübemin olmamasından ötürü ekipman kadar önemsediğim bir konu bu. Sizden de duymak güzel oldu
-
Verebileceğim tek öneri 10 bine gelmeden satman. Sonra satması çok zor oluyor.
-
Psyduck adlı üyeden alıntı
Verebileceğim tek öneri 10 bine gelmeden satman. Sonra satması çok zor oluyor.
ilk motorum olacağı için o kadar da kötü değildir diye düşündüm. Neden hemen satmak isteyeyim ki?
-
braveheartz adlı üyeden alıntı
ilk motorum olacağı için o kadar da kötü değildir diye düşündüm. Neden hemen satmak isteyeyim ki?
CC yükseltmek çekirdek çitlemek gibi, bazı insanlar kademe kademe CC yükseltiyor.
İlk başta 400'lük bana yeter derken sonrasında daha konforlu seyahat için insanlar CC yükseltiyor.
Esasında 100.000km'yi aşmış Dominar kullanıcıları da var ama kilometre takıntısı olan insan fazlalığı nedeniyle söylenmiş bir şey.
Zor satılmasının nedenleri arasında ekonomik durumlar da var. Yoksa 10.000km üzeri Dominar da rahat satılıyordu birkaç ay önce.
Bir süre kullanın, ben bunu birkaç sene kullanırım derseniz bakımını yaptığınız sürece bir şey olmaz Türkiye'yi dolaşın.
-
Benim de ilk motorumdu dominar 400. İlk başlarda memnun gibiydim ama memnun gibiydim ama zamanla titreşim çok rahatsız etmeye başladı. O yüzden sattım. 10 bin km civarında kullanmıştım. 10 bin altı olduğu zaman çok zarar etmeden satılabiliyor. Zaten hintli ve çinli motorlar japonlar gibi değiller. Değer kaybı daha fazla oluyor. Titreşime tahammül edebilirseniz kötü bir motor değil. En yakın arkadaşım 2018'den beri kullanıyor. 80-90bin civarında kmsi var makinenin. Henüz motoru da açılmadı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)