Gündelik sürmek için hangi motoru almalıyım?
Reklamlar
-
Başlıkta da yazdığım gibi, akrobatik hareketleri hiç sevmem ön kaldırma lastik yakma gibi. mt09'u ön kaldırmadan sürebilmek mümkün olurmu rahat edermiyim bu konuda? Hangi naked'ı almalıyım sizce? aklıma mt09, z900, cb650r var fakat sıfırı henüz olmadığı için pek sıcak bakmıyorum. tavsiyelere açığım. m
Reklamlar
-
Yukarıda ki motorları sürebilecek beceriye sahipsin ama bu soruyu mu soruyorsun?
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
-
yakın motorlar birbirine ama mt09 öne çıkar.4 silindirlilerden az ısınıcaktır + sesi daha güzel en hafif motor bu aralarında oda avantaj.bu segmentte seçenek çok duke 890 990 da çevik rahattır şehir içinde.765 ne kadar ısınır onu bilemem genelde triumhp ısınır spor oturuş pozisyonu trafikte yorarabilir.mt09umu mumla arıyorum valla 3 nesil idi harikaydı kısmet olursa hornetten sonra yine bir mt09 4. nesile geçicem.mt09 1 ve 2 nesilde terörist 3ve 4. nesilde viraja sürüşe yöneldi ordanda seçim yapabilirsin.
-
Ne kadar boş ve gereksiz adam varsa yorum yapmış. Yahu bu forum, fikir alışverişi, tavsiye, öneri ve sohbet forumu değil mi? Nedir bu asabiyet ters cevaplar! Bilgi alışverişine katkısı olduğu icin tarzan rıfkı’ya teşekkür ediyorum!
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
sallami adlı üyeden alıntı
Yukarıda ki motorları sürebilecek beceriye sahipsin ama bu soruyu mu soruyorsun?
Evet, beceriye sahibim ve bu soruyu soruyorum. Fikir alisverisi ve tavsiyeye her zaman acigim. Seni bu konuda rahatsız eden nedir?
-
yamaha55 adlı üyeden alıntı
Ne kadar boş ve gereksiz adam varsa yorum yapmış. Yahu bu forum, fikir alışverişi, tavsiye, öneri ve sohbet forumu değil mi? Nedir bu asabiyet ters cevaplar! Bilgi alışverişine katkısı olduğu icin tarzan rıfkı’ya teşekkür ediyorum!
Sen çok dolusun ya, gündelik sürmek için hyper naked soruyorsun. Senin sorunun içinde mantık yok. Gündelik sürmek istiyorsan orta sınıf al bir tane geç, Hornet, Gsx-8, z650 var. Varda var. Bunu yürütmesi işletmesi var.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
"MT09'u ön kaldırmadan sürmek mümkün olabilir mi" sorusunu soran kişin MT09 sürmemelidir.
Bu benim görüşüm tabi ve böyle konularda çok faşizanımdır alınma darılma lütfen.
Hangisini almalısın? Bilmem ki? =) Çok az veri vermişsin, bana göre gündelik alacağın en iyi motor Forza250 desem ne olacak? Scooter değil motosiklet istediğini söyledin diye oradan baksak, NC750 diyeceğim mesela. Bana ulaşım için motor lazım, gazlamada etmede işim yok sağdan sola soldan sağa gideceğim diyorsan NC mantıklı bir seçenek. Ama motosiklet sürmek mantıklı bir hareket değil o yüzden soruların cevapları mantıkla bulunamıyor =)
-
Günlük kullanımdan anladığım kısa mesafe gidilip gelinecek motosikletler anlıyorum. Hani çarşı pazar diye tarif edilen.
O saydığın modeller büyük gelir gündelik dediğin KTM 390 tarzı motosikletler bence.
-
Osurmadan film izlemek mümkün mü? Tabii ki.
Herhangi bir motosikletin önünü kaldıran bilerek isteyerek yapıyordur. Yanlışlıkla olacak bir şey değil. 900+cc makinayla yanlışlıkla olan teker ya muhteşem bir kazayla sonuçlanır, ya da çok çabuk ve az olduğu için tekere benzemez. Her iki durumda da bir daha tekrarlanmaz. Tekrarlaniyorsa bilerek, isteyerek, kasten yapiliyordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Her gün olmasa da arada bir işe gidip gelmek için 900+cc naked kullanıyorum yıllardır. Bütçe müsait olduğu müddetçe 600cc altı motosiklet düşünmezdim şahsen. Yüksek hacimle birlikte sadece motor gücü değil, daha iyi şase, süspansiyon, fren, stabilite ve güvenlik te geliyor çünkü. Zannedilenin aksine yüksek cc naked motosikletler çok da ağır değil. 1300cc Süperduke ile 250cc İnazuma arasında 20 kilo fark var.
-
Seçtiğiniz motorlar gerçekten güzel, kuvvetli ve uçan kaçan makineler. Siz bunlardan birini yine de alın ama gündelik işler için işletme maliyeti daha düşük tek silindir ya da çift silindir daha ufak hacimli makineleri mi araştırsanız acaba?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Seçtiğiniz motorlar gerçekten güzel, kuvvetli ve uçan kaçan makineler. Siz bunlardan birini yine de alın ama gündelik işler için işletme maliyeti daha düşük tek silindir ya da çift silindir daha ufak hacimli makineleri mi araştırsanız acaba?
Hocam tek silindirden maalesef tiksiniyorum :D
Apaçi değilim zaten yüksek hacim ve güce karşı bir tutkum var hızlı süren birisi de değilim zaten, elimin altında gücü hissetmek istiyorum olay bu
-
Harley Davidson Iron 883
-
yamaha55 adlı üyeden alıntı
Başlıkta da yazdığım gibi, akrobatik hareketleri hiç sevmem ön kaldırma lastik yakma gibi. mt09'u ön kaldırmadan sürebilmek mümkün olurmu rahat edermiyim bu konuda? Hangi naked'ı almalıyım sizce? aklıma mt09, z900, cb650r var fakat sıfırı henüz olmadığı için pek sıcak bakmıyorum. tavsiyelere açığım. m
Aynı kafadayız aslında...hepsini ve her daim kullanmayacak olsam da, elimin altında hazır bekleyen gücü seviyorum. Şehir içi gündelik sürmek için de güçlü bir naked, bu hazzı verecek en mantıklı seçenek..
Türkiye sosyolojisinde yaşadığımız için, çoğunlukla mantığımızla değil, kaybedeceğimiz para ile kararlar alıyoruz. Bu durumda da, piyasayı domine den iki marka, Honda/Yamaha öne çıkıyor. Z900 güzel ama teknolojisi eski kaldı. ST 765 RS muhtemelen çok keyifli bir araç ama kafa tasarımı herkese göre değil. İstanbul koşullarında servis sorunu da yaşatmaz. MT09 ile CB650R arasında kalan adam için tercih çok kolay zaten. Kesinlikle MT09 (hatta bütçe uygunsa SP versiyonu). Hatta şu:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2024-yeni-yamaha-mt-09-sp-sinirli-sayida-stoklarimizda-1190417810/detay
Amaaa...bunların bir ağababası var...
Eğer bu sınıfta bir naked alacak olsam, hele ki şu andaki kampanya ve fiyatları ile ilk tercih mavi bir Suzuki GSX S-1000 olur. Ekranı hariç muhteşem bir alt. Alın, aldırın
Derseniz ki, 3-4 silindir şehir içinde gereksiz masraflı, ağır, güçlü...o zaman da bir alt sınıfta önünüze Hornet, GSX 8S, MT07 (sakııın), 790 Duke, Trident 660 çıkacak. KTM'de Tech Pack kampanyası devam ediyorsa 790 Duke çok mantıklı fiyat. Değilse, Hornet.
-
Tercih meselesi, bütçem olsaydı ben Cb 650 r alırdım, tasarımını ve sesini daha çok seviyorum fantastik bir bütçem olsa mesela Kawasaki Z900rs se , sarı siyah rengini isterdim
Aşklar biter yollar bitmez dedim, ne aşk bitti ne de yollar..
-
Habire vitesi kurcalamak zorunda kalmadan gücü hissetmek istiyorsaniz Cb650r kötü bir tercih. SS'ten devşirme 600cc naked tavsiye etmem, torkları çok düşük, özellikle alt devirlerde.
-
Hocam ben gunlukte Triumph Street tripple 765 rs kullaniyorum. hem sehir ici hem viraj performansi efsane. Ama anladigim kadari ile zaten uzun yollar ve virajlar icin bir motorun varki sehirici kullanim basligi actin. Triumph i siddetle tavsiye ederim. kendini ispatlamis bir motor blogu, bircok elektronik ozellik, ayrica cok hafif.
-
3 nesil ve üst mt09 derim 3. nesili sürdüm elektronikler mükemmeldi gaz tepkisi freni tam şehir içine uygun teker kontrolüde mevcut salak saşma tekere gelme yok istemedikce bence tam motoru 09 dedikleriniz arasında
-
400 hadi belki 500cc üstü şehir içi için uygun değil. dur-kalk trafikte çok ısınıyorlar, bacağını-ayağını yakıyor. öküzün biri sebebiyle kaza yapıyorsun, masrafı da çok oluyor ya da belki sen öküzlük yapıyorsun, sonuç gene aynı.
işletme maliyetleri daha yüksek. sigortası pahalı, vergisi çok, benzini su gibi içiyor.
bu sınıf makineler "mantıklı" seçenekler değiller. mantıklı seçenek 200-250cc motosiklet ya da scooter'dır.
yok, ben işin keyfindeyim diyorsan, o zaman al bunları.
genel kanı nedir? yamahaların frenleri kötüdür. kawasaki kupkuru aslında eski motordur. honda tofaştır. ktm'de beklenmedik arıza olabilir. ducati el bebek gül bebektir. triumph tipsizin tekidir. harley 2 ton çekiyor kantarda.
japon motorları çok çalınır. yamaha mt/yzf gibi bi motorun 2. eli alınmaz, içinden geçmişlerdir bloğun.
-
street triple hem guclu,hem bos agırlık 170kg
duke 890 165kg,790 170kg bunlar işine yara digerleri hantal şehir içi
digerleri 200kg civarı.
790 zaten kampaynada 400bin tl.
street triple r versiyonu temizi 400k
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Habire vitesi kurcalamak zorunda kalmadan gücü hissetmek istiyorsaniz Cb650r kötü bir tercih. SS'ten devşirme 600cc naked tavsiye etmem, torkları çok düşük, özellikle alt devirlerde.
CB650R özelinde oldukça yatay bir tork eğrisi var. Vitesleri kısa mı bilemem ama alt devirleri üstlere göre pek de boş sayılmaz:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)