150k tl ye kadar, abs li, hafif motor bulamıyorum.
Reklamlar
-
Yeni başlıyorum. 125 kg vitesli bir motosiklet ile temel eğitim aldım. Motosiklet alıp ileri eğitim almak istiyorum. Absli hafif motosiklet bulamıyorum. Ns200 ug 158 kg çok ağır geldi. Kendime güvenemedim. 130-135 kgye kadar motosiklet arıyorum. Absli bu bantta voge r125 buldum. Fakat Ankara da servis ve yedek parça güvenilir mi? Kullanan var mı? Alternatif önerebilecek varsa söyleyebilir mi? Motordan anlamadığım için sıfır bakıyorum.
Reklamlar
-
Çok hafif motosiklet niye arıyorsunuz ki? 158kg hafif sayılabilecek bir motosiklet.
Sağlık açısından bir sorun yoksa 160kg civarı hafif gelmesi gerek, motosikletleri havaya kaldırmıyoruz ki, yerde durduğu yerde yürütüyoruz.
-
Honda SH125i'ye bir bakın, sıfırı 09.2024'te 166.500₺ ve çift abs'li su soğutmalı.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Çok hafif motosiklet niye arıyorsunuz ki? 158kg hafif sayılabilecek bir motosiklet.
Sağlık açısından bir sorun yoksa 160kg civarı hafif gelmesi gerek, motosikletleri havaya kaldırmıyoruz ki, yerde durduğu yerde yürütüyoruz.
Hocam yeni başladım. Dönüşlerde sıklıkla ayağımı yere koyuyorum. Ns 200 hafif yatınca ağır hissettirdi. Sele yüksekliği de eğitim aldığım motora göre yüksek. Güvenemedim kendime. Satın almaya gidip bayiden geri döndüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Rockford_1907 adlı üyeden alıntı
Honda SH125i'ye bir bakın, sıfırı 09.2024'te 166.500₺ ve çift abs'li su soğutmalı.
Bakıyorum hocam sağolun.
Hocam baktım scooter'mış vitesli bakıyorum. Naked ya da commuter.
-
Bahsettiğiniz ağırlık hissi çok kısa bir süre içinde sorun olmaktan çıkacak.
-
200'lük Pulsar varken de ağır diye Voge Moge 125 alınmaz.
-
dr.katil adlı üyeden alıntı
Hocam yeni başladım. Dönüşlerde sıklıkla ayağımı yere koyuyorum. Ns 200 hafif yatınca ağır hissettirdi. Sele yüksekliği de eğitim aldığım motora göre yüksek. Güvenemedim kendime. Satın almaya gidip bayiden geri döndüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Bakıyorum hocam sağolun.
Hocam baktım scooter'mış vitesli bakıyorum. Naked ya da commuter.
Nasıl bir eğitim aldınız bilmiyorum ama ehliyet eğitimiyse zaten o eğitimler yalnızca ehliyet sınavını geçecek kadar işe yarıyor, onları eğitimden saymıyoruz bile.
Kapalı alanda ahkimiyet eğitimi alınca 250kilo motor bile ağır gelmiyor. Ben 185 kiloluk xmax'den sonra vstro 650 aldığımda 225 kiloluk motor çok ağır gelmişti, marşına bile basmadan bu biraz otoparkta dursun dedim, hemen eğitim araştırdım, eğitim yerine bile xmax ile gittim. Eğitimden sonra yaklaşık 200km yolu rahat bir şekilde sürüp evime getirebildim.
Tabi size direkt 650cc 200 kilo üzeri bir motorla başlayın demiyorum ama 250cc civarı motorlar 180 kilo falan oluyorlar zaten. 200cc hiç bir motor ağır gelmemeli, eğiti alınca kısa sürede alışırsınız. 200 kilo altı her motor hafiftir. Kocaman BMW GS'leri mini mini kadınlar kullanıyor, demek çok da büyük sorun değilmiş ağırlık.
ille hafif olsun diyorsanız hero x-pulse 200 hafif gibi, hem 200cc, hem sadece aslaftta giderim demez bozuk yollarda da üzmez, motora yeni başlıyor olsaydım düşünebilirdim.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Nasıl bir eğitim aldınız bilmiyorum ama ehliyet eğitimiyse zaten o eğitimler yalnızca ehliyet sınavını geçecek kadar işe yarıyor, onları eğitimden saymıyoruz bile.
Kapalı alanda ahkimiyet eğitimi alınca 250kilo motor bile ağır gelmiyor. Ben 185 kiloluk xmax'den sonra vstro 650 aldığımda 225 kiloluk motor çok ağır gelmişti, marşına bile basmadan bu biraz otoparkta dursun dedim, hemen eğitim araştırdım, eğitim yerine bile xmax ile gittim. Eğitimden sonra yaklaşık 200km yolu rahat bir şekilde sürüp evime getirebildim.
Tabi size direkt 650cc 200 kilo üzeri bir motorla başlayın demiyorum ama 250cc civarı motorlar 180 kilo falan oluyorlar zaten. 200cc hiç bir motor ağır gelmemeli, eğiti alınca kısa sürede alışırsınız. 200 kilo altı her motor hafiftir. Kocaman BMW GS'leri mini mini kadınlar kullanıyor, demek çok da büyük sorun değilmiş ağırlık.
ille hafif olsun diyorsanız hero x-pulse 200 hafif gibi, hem 200cc, hem sadece aslaftta giderim demez bozuk yollarda da üzmez, motora yeni başlıyor olsaydım düşünebilirdim.
Eğitim ehliyet sınavı benzeri hocam. Bakışlar vites değiştirme. Slalom ve 8 çizme şeklinde. Arora ar 06 ile rahatça yapabiliyorum. Ileri eğitim veren neresi var Ankara'da bilmiyorum araştırdım bulamadım. Boş alanda kendimi çok hakim hissediyorum. Ama trafik böyle değil. Kavşakta dönerken ani frenlerde ayağımı yere koymak zorunda kalıyorum.
Absli pulsar ile kapalı alanda egzersiz yapmam mı daha mantıklı? Yoksa abs'siz Tvs raider 125 alıp birkaç aya daha rahat hissedince mi pulsarla değiştirmeliyim?
160 kg üstü motosiklet ile eğitim veren bir yer bulabilsem bu sorulara hiç gerek kalmayacak. Ne yazık ki ben bulamadım.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
200'lük Pulsar varken de ağır diye Voge Moge 125 alınmaz.
Pulsar da şahinin, doğanın yerini aldı.
Not: Motosiklet versiyonu olarak.
-
dr.katil adlı üyeden alıntı
Hocam yeni başladım. Dönüşlerde sıklıkla ayağımı yere koyuyorum. Ns 200 hafif yatınca ağır hissettirdi. Sele yüksekliği de eğitim aldığım motora göre yüksek. Güvenemedim kendime. Satın almaya gidip bayiden geri döndüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Bakıyorum hocam sağolun.
Hocam baktım scooter'mış vitesli bakıyorum. Naked ya da commuter.
Motoru hafifletmeye değil, sürüşünü iyileştirmeye bak. Girmişsin artık bu yola madem, kiloya takılma.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
PULSAR NS125 OLABİLİR AMA ÖNDE ABS VAR SADECE
TVS Raider sürdüm bence alınmaz.
Voge 125 R kağıt üstünde çok iyi gözüküyor ama canlı görmedim.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
200'lük Pulsar varken de ağır diye Voge Moge 125 alınmaz.
Pulsar daha mantıklı evet ama Voge de fena değil ya...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------
dr.katil adlı üyeden alıntı
Yeni başlıyorum. 125 kg vitesli bir motosiklet ile temel eğitim aldım. Motosiklet alıp ileri eğitim almak istiyorum. Absli hafif motosiklet bulamıyorum. Ns200 ug 158 kg çok ağır geldi. Kendime güvenemedim. 130-135 kgye kadar motosiklet arıyorum. Absli bu bantta voge r125 buldum. Fakat Ankara da servis ve yedek parça güvenilir mi? Kullanan var mı? Alternatif önerebilecek varsa söyleyebilir mi? Motordan anlamadığım için sıfır bakıyorum.
Merhaba, VOGE 125R kullanıcısıyım, çok olmadı alalı ama şu ana kadar memnunum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım, ekranında, vites geçişlerinde, durmasında kalkmasında vsvs, şıkır şıkır şimdilik çok şükür, 3000 bakımını yapalı 1 hafta oluyor, bi sorunu çıkmadı. Bursa'da servisi güzel, ilgileniyorlar ama yedek parça sıkıntısı var. Ayna ve ayaklık bekliyordum ben mesela gelmedi 3 hafta falan oldu belki daha fazla. Motorun hızlanması güzel, 130 kilo galiba, kıvrak, kontrolü kolay. Ama lastikleri iğrenç, leş, alındığı gibi değiştirilmesi gerek.
-
dr.katil adlı üyeden alıntı
Eğitim ehliyet sınavı benzeri hocam. Bakışlar vites değiştirme. Slalom ve 8 çizme şeklinde. Arora ar 06 ile rahatça yapabiliyorum. Ileri eğitim veren neresi var Ankara'da bilmiyorum araştırdım bulamadım. Boş alanda kendimi çok hakim hissediyorum. Ama trafik böyle değil. Kavşakta dönerken ani frenlerde ayağımı yere koymak zorunda kalıyorum.
Absli pulsar ile kapalı alanda egzersiz yapmam mı daha mantıklı? Yoksa abs'siz Tvs raider 125 alıp birkaç aya daha rahat hissedince mi pulsarla değiştirmeliyim?
160 kg üstü motosiklet ile eğitim veren bir yer bulabilsem bu sorulara hiç gerek kalmayacak. Ne yazık ki ben bulamadım.
Size eğitim lazım. Ehliyeti almışsınız, devamında kapalı alan hakimiyet eğitimi ve o eğitimlerdeki parkurları artık rahatça yapabileceğiniz seviyeye gelince de yol eğitimleri lazım. Ehliyet eğitimlerindeki 8 çizme vb.'den daha fazlasını yaptırıyorlar eğitimlerde. Ankara'da da kesin vardır eğitim veren yer. Kimi eğitimciler bire bir eğitim veriyor haliyle pahalı oluyor, kimileri yaklaşık 10 kişilik gruplara 2-3 eğitmen şeklinde grup eğitimi oluyor, onlar daha hesaplı oluyor hem eğitmenlerin sizinn hatalarınızı görüp düzeltmesi konusunda da sorun olmuyor. Ben öyle bir grup eğitimine katılmıştım, 10 kişiydik ama 2 eğitmen bir de yardımcı eğitmen vardı, çok faydası oldu. Bu motor buradan böyle dönmez, böyle yapılmaz diyecğim şeyleri yapabilir oldum. Hala daha kendi kendime fırsat oldukça pratik yapıyorum. Bu eğitimler her motor değiştirişte en azından bir kere alınması faydalı eğitimler.
160 kilo hafif sayılır, pulsar aklınızda kalmış, alın bence. Hem artık devir 125cc alayım bir sene sonra daha büyüğüne geçerim devri değil ekonomik olarak bu daha çok zorlar, pulsar da başlangıç motoru olur eğitim alınırsa. Ankara'da kesin vardır, TMF gibi yerlerden sorun ya da forumda Ankaradan birileir varsa şu eğitim kurumları var diye yazabilirler de.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)