bayi ve servis motorumu ganti dışı bıraktı
Reklamlar
-
Foruma düzenli giren biri olarak az çok benim mesajlarıma denk gelir. Şimdi asıl konuya geleyim. Motorumun tüm bakımlarını yaptırdığım halde. UMA da servis bakımlı olmadığı için parça değişimine red yanıtı verilmiş. Yani benim bakımlarım sisteme işlenmemiş. 45günü aşan bir ekran ağrızası yaşıyorum. Bana yol gösterirmisiniz ? Ben bu motoru geri iade etmek istiyorum yada değişim talebinde bulunmak istiyorum. Hakkımı yasal yoldan nasıl ararım. Nerelere gitmem ne yapmam gerek
Reklamlar
-
Bakım yaptırdığınız servis sisteme işlememiş ve garanti dışı kalmış (Serviste çalışırken çok başıma gelen bir durumdu), eğer bakım yapıldığına dair belgeler duruyorsa mahkemeye başvurmak çözüm olabilir veya Uma ile iletişime geçme imkanınız varsa onlara durumu izah edebilirsiniz.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bakım yaptırdığınız servis sisteme işlememiş ve garanti dışı kalmış (Serviste çalışırken çok başıma gelen bir durumdu), eğer bakım yapıldığına dair belgeler duruyorsa mahkemeye başvurmak çözüm olabilir veya Uma ile iletişime geçme imkanınız varsa onlara durumu izah edebilirsiniz.
Evet servis faturaları, iş emirleri duruyorsa bunların sonradan da olsa işlenmesinde bir sıkıntı olmamalı...
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bakım yaptırdığınız servis sisteme işlememiş ve garanti dışı kalmış (Serviste çalışırken çok başıma gelen bir durumdu), eğer bakım yapıldığına dair belgeler duruyorsa mahkemeye başvurmak çözüm olabilir veya Uma ile iletişime geçme imkanınız varsa onlara durumu izah edebilirsiniz.
Ödeme yaptığım dekontlar var hesap özetlerimde. Onun haricinde bana verilmiş bir belge yada kaşelenmiş bir kağıt yok. Her bakım sonrasında ekran resmi ve ruhsat resmi çekildi. Gidip konuşacağım birazdan
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
Ödeme yaptığım dekontlar var hesap özetlerimde. Onun haricinde bana verilmiş bir belge yada kaşelenmiş bir kağıt yok. Her bakım sonrasında ekran resmi ve ruhsat resmi çekildi. Gidip konuşacağım birazdan
Bu kötüymüş. Servislerden mutlaka yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin listesini içeren fatura almak gerekir. Bunu almıyorsak servise gitmenin de manası yok açıkçası. Bunları alabilmek için yetkili servislere gidiyoruz...
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
Ödeme yaptığım dekontlar var hesap özetlerimde. Onun haricinde bana verilmiş bir belge yada kaşelenmiş bir kağıt yok. Her bakım sonrasında ekran resmi ve ruhsat resmi çekildi. Gidip konuşacağım birazdan
Eğer dekontta bakım yapıldığına dair bir ifade yoksa kanıtta yok demektir, umarım çözebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu kötüymüş. Servislerden mutlaka yapılan işlemlerin ve kullanılan malzemelerin listesini içeren fatura almak gerekir. Bunu almıyorsak servise gitmenin de manası yok açıkçası. Bunları alabilmek için yetkili servislere gidiyoruz...
Abi Suzuki'nin bakımları Doğan Trend'in sistemine işleniyor, eğer bakım yapan servis amatörse oda işlenmiyor. Doğan Trend grubunada bakıyordum ve onların servis sistemi diğerlerine göre çok karmaşıktı, bu gruptan motosiklet alanların mutlaka distribitörden sorgulatmasını tavsiye ederim. Bakım işleme konusunda en iyisi Ducati diyebilirim, sisteme işlerken kilometre bilgisine herhangi bir müdahale bulunamıyor fakat diğer markaları bizzat kendimiz yazıyorduk. İstanbul'da buna pek denk gelinmez fakat diğer illerde rastlama olasılığı yüksek...
-
Sizin muhatabınız bakımı yapan servis. UMA ile muhatap olmanıza gerek yok hatta işi uzatır.
PTT den iadeli taahhütlü ihtar çekin bakımları yaptırdığınız servise bakımlarımı yaptırdığım halde yapılmamış gözüküyor bu yüzden garanti dışı kaldı bu durumu düzeltin diye.
Noterden de çekebilirsiniz daha masraflı ve daha garanti olur.
Sonra alındı parçası elinize geçip on beş gün içinde olumlu dönüş olmaz ise kaymakamlıkta bulunan tüketici hakem heyetine bir dilekçe ile başvurun olayı anlatın ve taleplerinizi belirtin. Dilekçenize ödeme makbuzları ve ihtarnameyi ekleyin.
Fatura kesilmemiş olması servisi daha zora sokar. Adama sorarlar bu neyin ödemesi nerede bunun faturası? Maliyeye de şikayet edin veya bu olayı çözmezlerse maliye ye de şikayet edeceğinizi uygun bir dille anlatın.
Bu arada motosikletinizi başka bir yerde kurcalatmayın, kurcalamayın.
Unutmayın sizin muhatabınız servis hiç UMA yla falan muhatap olmayın.
Servis akıllı bir adamsa dört dörtlük yapar, hatta kendi cebinden bile olsa yapar.
-
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
...
Abi Suzuki'nin bakımları Doğan Trend'in sistemine işleniyor, eğer bakım yapan servis amatörse oda işlenmiyor. Doğan Trend grubunada bakıyordum ve onların servis sistemi diğerlerine göre çok karmaşıktı, bu gruptan motosiklet alanların mutlaka distribitörden sorgulatmasını tavsiye ederim. Bakım işleme konusunda en iyisi Ducati diyebilirim, sisteme işlerken kilometre bilgisine herhangi bir müdahale bulunamıyor fakat diğer markaları bizzat kendimiz yazıyorduk. İstanbul'da buna pek denk gelinmez fakat diğer illerde rastlama olasılığı yüksek...
Yani çok fazla yetkili Suzuki servisi yok. Sisteme işlenmemesi de beni bağlamaz, kapı gibi faturam var yapılan tüm işlemlerin ve malzemelerin işli olduğu. Sistemde olmaması onların sorunu olur benim değil, canları sıkılan onlar olur.
DT sistemini bilmiyorum ama Honda'nın sisteminin de böyle merkezi olduğunu biliyorum. Tesadüf değil tabi; çünkü Honda bizzat kendisi burada, distribütorle muhatap olmuyoruz aslında. Honda o açıdan çok güzel.
-
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Sizin muhatabınız bakımı yapan servis. UMA ile muhatap olmanıza gerek yok hatta işi uzatır.
PTT den iadeli taahhütlü ihtar çekin bakımları yaptırdığınız servise bakımlarımı yaptırdığım halde yapılmamış gözüküyor bu yüzden garanti dışı kaldı bu durumu düzeltin diye.
Noterden de çekebilirsiniz daha masraflı ve daha garanti olur.
Sonra alındı parçası elinize geçip on beş gün içinde olumlu dönüş olmaz ise kaymakamlıkta bulunan tüketici hakem heyetine bir dilekçe ile başvurun olayı anlatın ve taleplerinizi belirtin. Dilekçenize ödeme makbuzları ve ihtarnameyi ekleyin.
Fatura kesilmemiş olması servisi daha zora sokar. Adama sorarlar bu neyin ödemesi nerede bunun faturası? Maliyeye de şikayet edin veya bu olayı çözmezlerse maliye ye de şikayet edeceğinizi uygun bir dille anlatın.
Bu arada motosikletinizi başka bir yerde kurcalatmayın, kurcalamayın.
Unutmayın sizin muhatabınız servis hiç UMA yla falan muhatap olmayın.
Servis akıllı bir adamsa dört dörtlük yapar, hatta kendi cebinden bile olsa yapar.
Şimdi arkadaşlar dün servisle beraber oturduk konuştuk.aradık uma yı. Uma diyorki kaşeli evrakları bize iletirseniz yardımcı oluruz.servis diyorki kaşeli işlem ben hiç yapmadım.bakım kitapçığınında da 3000bin de bir ve 2250 kmde bir şeklinde 2 ibare var.
850
1000
3000
6120
Şeklinde km girilmiş.
Bende adama dedimki
850 km de rodaj bakımına geldiysem neden 150km sonra tekrar geleyim.4bin bakımı nerede belli değil.1000 yazılan 2000km olsa neden 3binde geleyim 1000km de bir servisemi gideriz.pazartesi servisin patronu bakacak.işe el attı. Bakıp göreceğiz.
Sizinde tavsiyelerinize teşekkür ederim
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
Şimdi arkadaşlar dün servisle beraber oturduk konuştuk.aradık uma yı. Uma diyorki kaşeli evrakları bize iletirseniz yardımcı oluruz.servis diyorki kaşeli işlem ben hiç yapmadım.bakım kitapçığınında da 3000bin de bir ve 2250 kmde bir şeklinde 2 ibare var.
850
1000
3000
6120
Şeklinde km girilmiş.
Bende adama dedimki
850 km de rodaj bakımına geldiysem neden 150km sonra tekrar geleyim.4bin bakımı nerede belli değil.1000 yazılan 2000km olsa neden 3binde geleyim 1000km de bir servisemi gideriz.pazartesi servisin patronu bakacak.işe el attı. Bakıp göreceğiz.
Sizinde tavsiyelerinize teşekkür ederim
Siz UMA veya başka birisi ile muhatap olmayın. Sizin muhatabınız servis. Servis argo tabiri ile olayı gargaraya getirip aradan sıyrılmanın peşinde.
Sen boş ver hangi kilometreleri falan yazdıklarını. Kilometreleri yazmak onların sorunu sen hiç bir şeyi ispatlamak zorunda değilsin.
Adı üzerinde yetkili servis. Firma yetki (vekalet ] vermiş benim adıma hareket edebilir diye.
Pazartesi gittiğinde, aslında hiç gitmeyecektin işi orada bitirecektin neyse dersin siz yetkili servissiniz beni usta, patron, UMA arasında dolaştırmayın.
Ben burada derdimi çözemiyorsam, benim derdimi çözecek bu devletin makamları vardır de çaktırmadan sizi devlete şikayet ederim gibisinden uyar.
Servis sahibi akıllı adamsa senin işini kendi cebinden bile olsa halleder. Peşlerinden koşma altı üstü iki dilekçeye bakar.
Onlar af edersin laga luga yaparak sıyrılmanın peşinde. Hiç bir yere kaçamazlar.
-
Bakımı yaparken,parayı kartla mı yoksa nakit mi?
Motorsikletle ne problem yaşadınız?Iade talebinizi merak ettim
Ödeme yaptığınız dekontlarının fotoğrafını yükleyebilir misiniz?
-
yaşlıveacemi adlı üyeden alıntı
Siz UMA veya başka birisi ile muhatap olmayın. Sizin muhatabınız servis. Servis argo tabiri ile olayı gargaraya getirip aradan sıyrılmanın peşinde.
Sen boş ver hangi kilometreleri falan yazdıklarını. Kilometreleri yazmak onların sorunu sen hiç bir şeyi ispatlamak zorunda değilsin.
Adı üzerinde yetkili servis. Firma yetki (vekalet ] vermiş benim adıma hareket edebilir diye.
Pazartesi gittiğinde, aslında hiç gitmeyecektin işi orada bitirecektin neyse dersin siz yetkili servissiniz beni usta, patron, UMA arasında dolaştırmayın.
Ben burada derdimi çözemiyorsam, benim derdimi çözecek bu devletin makamları vardır de çaktırmadan sizi devlete şikayet ederim gibisinden uyar.
Servis sahibi akıllı adamsa senin işini kendi cebinden bile olsa halleder. Peşlerinden koşma altı üstü iki dilekçeye bakar.
Onlar af edersin laga luga yaparak sıyrılmanın peşinde. Hiç bir yere kaçamazlar.
ödeme yapılan dekontlar dışında bakıma geldiğimi kanıtlayamayınca vede onlar kaşeli iş yapmadığı ve bakımları fatura etmediği için ortada buluşuldu.motor servise girdi ekran değişecek. gerekli km düzenlemelerinide yaptılar ilgilendiler. Şimdi motoru testlim alayım satacağım. ya forza bulacağım yada 2. el xmax alıp devam edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
Bakımı yaparken,parayı kartla mı yoksa nakit mi?
Motorsikletle ne problem yaşadınız?Iade talebinizi merak ettim
Ödeme yaptığınız dekontlarının fotoğrafını yükleyebilir misiniz?
ödeme nakit ve kart şeklinde var.nakit olanlar takip edilemez.fakat kart olanlar tarihe bakılarak maliyeden soruşturma yerler.
ekran bozuldu.
dekont olarak mobil bankacılıkta bulunan şirket hesabına geçen 1250 tl lik çıkışlar var okadar.postan çekilen.ama motoru aldılar ekran değişecek ve km bilgilerini değiştirecekler
-
ugrcnd adlı üyeden alıntı
ödeme yapılan dekontlar dışında bakıma geldiğimi kanıtlayamayınca vede onlar kaşeli iş yapmadığı ve bakımları fatura etmediği için ortada buluşuldu.motor servise girdi ekran değişecek. gerekli km düzenlemelerinide yaptılar ilgilendiler. Şimdi motoru testlim alayım satacağım. ya forza bulacağım yada 2. el xmax alıp devam edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
ödeme nakit ve kart şeklinde var.nakit olanlar takip edilemez.fakat kart olanlar tarihe bakılarak maliyeden soruşturma yerler.
ekran bozuldu.
dekont olarak mobil bankacılıkta bulunan şirket hesabına geçen 1250 tl lik çıkışlar var okadar.postan çekilen.ama motoru aldılar ekran değişecek ve km bilgilerini değiştirecekler
En azından çözüm yoluna girdiğine sevindim.
2. el xmax düşünürseniz benim xmax hala duruyor.
-
espresso adlı üyeden alıntı
En azından çözüm yoluna girdiğine sevindim.
2. el xmax düşünürseniz benim xmax hala duruyor.
Bak onun xmax eski gek sana dominar verelim.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
espresso adlı üyeden alıntı
En azından çözüm yoluna girdiğine sevindim.
2. el xmax düşünürseniz benim xmax hala duruyor.
şu motor bi gelsin 100lira çeker 160a bakarım bir şeyler o günler gelsin söz yazarım abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------
sallami adlı üyeden alıntı
Bak onun xmax eski gek sana dominar verelim.
hayatımdaki son 2 motor japon olmadı bak başıma neler geldi.(eski kasa drift minör vardı canını aldım onun. servis yüzü görmedi .ben yaptım bakımları.13bin km masrafsız bindim o motoru es geçerim)
bence çinli yada yerli üretim kumar gibi kazanabilirsin de kaybedebilirsin de .Motor iyide olabilir kötüde ben bunu anladım. Yine eskiye dönüp japon alacağım. Muhattabın var en azından
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)