Merhaba,
Alttaki video hayatı sorgulattı. Bence çok zor durumlarda basınç göstergesi de kullanmak kaydıyla uygulanabilir.
https://www.instagram.com/reel/C-2ca...UxbHJ1YTR1OA==
Merhaba,
Alttaki video hayatı sorgulattı. Bence çok zor durumlarda basınç göstergesi de kullanmak kaydıyla uygulanabilir.
https://www.instagram.com/reel/C-2ca...UxbHJ1YTR1OA==
2000 li yılların başıydı. Balıkesirde bir otomobil tuning firması getirmişti benzer bir sistemi. Peugeot 106 gti da test etmişlerdi.
Düzeltme : Lastiği şişirme değil, kriko gibi kaldırmak için balon benzeri bir malzemeyi egzoz ile şişirip arabayı askıya almışlardı o yıllarda.
Bunun birde buji yuvasına takılanı vardı.
Konuyu yurt dışı kaynaklarına dalıp araştırdım Türkiyede ki adventure'cu arkadaşlar için bulunmaz nimet ama Türkiyede tam olarak bilinmiyor. Böyle bir pazar oluşturulsa talep oranını merak ettim doğrusu
Motorların birçoğunda çift egzoz var yada tek egzoz da çift delik var. Egzoz delikleri standart değil, tam yuvarlak değil. Ön tekere hava basmak gerektiğinde en az 2 metrelik hortum gerekir. 12V ile çalışan kompresörlerin yada şarjlı kompresörlerin uygun fiyata bulunduğu şu dönemde böyle lastik şişirenin aklını.....
Böyle lastik şişmez rölantideyse zaten motor stop eder
Böyle lastik şişse de son çare olmalı.
Zaten şarjlı pompalar yaygınlaştı artık.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)