Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sıfır Dominar 400 mü İkinci el Honda CB250R mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba değerli forum sakinleri,
    Sıfır Bajaj Dominar 400 (2024) ve ikinci el Honda CB250R (2022) arasında kaldım. Aslında ikisinin sıfır fiyatı aynı ve Honda tabiki daha iyi diyebilirsiniz. Ancak Dominar da 127bin peşin geri kalanı 8 ay %0 vade ile ödenebiliyor. Honda da sıfır o kadar nakit çıkamadığım için 170-180 'e 2022 modelini almayı planladım. Sizce hangisi? Ayrıca şunu da sormak istiyorum, Honda CB250R da herhangi bir sorunu olmadığı taktirde 40-50k km sorun olur mu hem kullanırken hem de ilerde satmak için? Değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Honda her zaman Honda'dır ama ben gücünden ötürü Dominar Ug tercih ederdim.
    auron bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Güzel ikilem. Eskiden olsa CB250R derdim Dominar sorunlarından dolayı. Ama son modellerde baya çözdüler diye biliyorum. Yine de şanssız olan makineler var, biliyoruz. En yakın zamanda instagramda hasanco35 andlı kullanıcının tecrübeleri var.
    Bence,
    Şansıma güveniyorum diyorsan Bajaj. Sıkıntısız olsun, olursa da çabuk çözülsün diyorsan Honda.
    auron bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    D400.cok guclu touring makina,cb250 sehir ici ve tatli viraj odakli.tercihlerinizi bunlar belirler.her iki makinede en az 100k km gorur.d400 artik cok satilan makine,satmak kolay
    auron bunu beğendi.

  5. #5
    Rheago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Titanic 150-S
    Dominar çok gereksiz ağır bir motor. Ben tercihimi Honda dan yana kullanırdım. Bajaj ın ne çıkaracağı belli olmaz.
    auron ve Osm@n bunu beğendiler.

  6. #6
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 700CL-X SPORT
    Amaç şehir içi sürmek ise d400ü tekrar düşünün hatta deneyin derim.
    Ön takım çok ağır, şehir içi bildiğiniz araba gibi sürmeniz lazım araya dereye girmek mesele
    auron bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    25 Kasım 2021
    2018 model cb250r kullanıyorum. 50bin km oldu. Sehirlerarasi yolda kullanıyorum ağırlıklı olarak. Memnunum. Husqarna 401 almayı planlıyorum ileride
    auron bunu beğendi.

  8. #8
    Bergson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2023
    Şehir
    Urla-Antakya
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Uzun süredir Domi var. Hiçbir şikayetim yok parasına göre gayet yeterli. Güzel bir cihaz. Ama ikinci eli sıfırın altında. Bak sıfır demiyorum sıfırın altında. Tamam kullandığımız bir aracı aldığımız fiyatın üstünde satıp kar etmek bize özgü bir ahlak anlayışı olsa da domi ikinci elde çok kötü.
    Yerinde olsam her ikisini de almam Suziki kampanyalarına bakarım yada biraz beklerim nasılsa bu aç bayiiler mecbur daha düşecekler.
    Uzun lafın kısası domi candır ama iki eli kötüdür.
    auron ve espresso bunu beğendiler.

  9. #9
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    D400 bence. sıfır olması önemli, görünüşü de iyi.
    auron bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel ikilem. Eskiden olsa CB250R derdim Dominar sorunlarından dolayı. Ama son modellerde baya çözdüler diye biliyorum. Yine de şanssız olan makineler var, biliyoruz. En yakın zamanda instagramda hasanco35 andlı kullanıcının tecrübeleri var.
    Bence,
    Şansıma güveniyorum diyorsan Bajaj. Sıkıntısız olsun, olursa da çabuk çözülsün diyorsan Honda.
    Evet aslında beni en çok etkileyen konu servis konusu. Bajaj konusunda servislerinin çok kötü olduklarını, parça sorunları yaşandığını belirtenler çok olmuş. Yorumunuz için teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D400.cok guclu touring makina,cb250 sehir ici ve tatli viraj odakli.tercihlerinizi bunlar belirler.her iki makinede en az 100k km gorur.d400 artik cok satilan makine,satmak kolay
    İstanbulda yaşıyorum açıkçası hafif olması da çok büyük avantaj olduğunu düşünüyorum. 2 haftada bir de 250-300 km uzun yol yapmayı planlıyorum. Satarken amacım asla kar elde etmek değil. Satılırken honda daha rahat satılır diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar çok gereksiz ağır bir motor. Ben tercihimi Honda dan yana kullanırdım. Bajaj ın ne çıkaracağı belli olmaz.

    Sağı solu belli olmadığından şüpheyle yaklaşıyorum açıkçası. Hadi sorun olsun olmasın değil ama servis ağı konusunda iyi olsa tereddüt etmezdim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amaç şehir içi sürmek ise d400ü tekrar düşünün hatta deneyin derim.
    Ön takım çok ağır, şehir içi bildiğiniz araba gibi sürmeniz lazım araya dereye girmek mesele
    Ağır olması evet dezavantaj sağlıyor. Çok etkiler mi diye düşünmüştüm bende ağırlık farkı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

    Alıntı hakangul82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 model cb250r kullanıyorum. 50bin km oldu. Sehirlerarasi yolda kullanıyorum ağırlıklı olarak. Memnunum. Husqarna 401 almayı planlıyorum ileride
    Şu ana kadar herhangi bir sorun çıkarttı mı? 2022 40k kmde temiz kullandığını iddia eden bir arkadaştan almayı planlıyorum bende. Tabiki yinede expertiz yaptıracağım. Amacım 20-30k kullanıp CB650R ya da Hornet 750 'e geçmek olacak. Çünkü ilk defa 250 'lik motor kullanacağım. Biraz alıştıktan sonra yükselteceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

    Alıntı Bergson adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun süredir Domi var. Hiçbir şikayetim yok parasına göre gayet yeterli. Güzel bir cihaz. Ama ikinci eli sıfırın altında. Bak sıfır demiyorum sıfırın altında. Tamam kullandığımız bir aracı aldığımız fiyatın üstünde satıp kar etmek bize özgü bir ahlak anlayışı olsa da domi ikinci elde çok kötü.
    Yerinde olsam her ikisini de almam Suziki kampanyalarına bakarım yada biraz beklerim nasılsa bu aç bayiiler mecbur daha düşecekler.
    Uzun lafın kısası domi candır ama iki eli kötüdür.
    Suzuki bi bakayım fakat Suzuki 'yi satma konusunda nasıl acaba? Amacım kesinlikle alıp 1-2 yıl sonra kar etmek amacıyla satmak değil. Fakat CC yükselteceğim zaman satarken de diğerlerine oranla daha kolay satışı olursa güzel olur. Dominar ikinci el almayacam fakat satarken çok da zarar etmeyeyim istiyorum. Yorumunuz için teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D400 bence. sıfır olması önemli, görünüşü de iyi.
    Honda kadar iyi değil fakat görünüş olarak yine de güzel evet. Özellikle USB çıkışı olması ve aksesuarlı gelmesi güzel avantaj tabi. Fakat bir sorun yaşadığımda servisin konuyu hızlıca da çözmesini beklerim. Bu konuda tereddüt yaşıyorum.

  11. #11
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    ben bajaj servislerinde ve yedek parçalarında problem yaşamadım. cok fazla oldugu için piyasada herşeyi bulabiliyorsun.

    bajaj'ın en büyük problemi distribütörü. arızalı gelen motor şansına gelirse o biraz ugrastırıyor.

    cb250r kucuk bir motor birçok yönden. aksesuar vs olmuyor bence. dominar uzun yol için cok daha ideal.

    sağlamlık dersen cb250r zaten onu inkar edemeyiz; ama hızlı piyasa, akseuar ve uzun yol dersen d400 önde gelir.

  12. #12

    Üyelik
    21 Ağustos 2024
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bajaj servislerinde ve yedek parçalarında problem yaşamadım. cok fazla oldugu için piyasada herşeyi bulabiliyorsun.

    bajaj'ın en büyük problemi distribütörü. arızalı gelen motor şansına gelirse o biraz ugrastırıyor.

    cb250r kucuk bir motor birçok yönden. aksesuar vs olmuyor bence. dominar uzun yol için cok daha ideal.

    sağlamlık dersen cb250r zaten onu inkar edemeyiz; ama hızlı piyasa, akseuar ve uzun yol dersen d400 önde gelir.
    Peki kullanım rahatlığı, sele konforu bakımından nasıl değerlendirirsiniz? Titreşim konusunda ikisinde de titreşim var fakat hangisinde daha fazla hissettirir? Alırken arızalı denk gelirse demiştiniz, ne tür arızalar denk gelir peki? Yolda bırakacak cinsten mi?

  13. #13
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı auron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki kullanım rahatlığı, sele konforu bakımından nasıl değerlendirirsiniz? Titreşim konusunda ikisinde de titreşim var fakat hangisinde daha fazla hissettirir? Alırken arızalı denk gelirse demiştiniz, ne tür arızalar denk gelir peki? Yolda bırakacak cinsten mi?
    ne istediğine bağlı; büyük motor mu kücük motor mu istiyorsun.

    açıkçası cb250r tecrübem yok, arkadaşımda var titreşimden rahatsız oldugunu söylemedi. d400 olan arkadaşım birkaç hafta önce 700 km artçılı geldi; geldiğimde hala titriyorum dedi. ama ben d400 de o kadar titreşim hissetmedim.

    distribütör problemi ilk aldıgınız motorda cıkan değişim problemleri ile alakalı. o kısımda kuralkan satış sonrası pek destek olmuyor.
    ancak diğer arızalar için servis ve yedek parça problemi yok. bu arada d400 dogru bir kullanım ile yolda kolay kolay problem cıkarmaz fabrikasyon bir problemi yoksa.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  14. #14
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Street Twin
    Uzun yol düşünüyorsanız kesinlikle D400.

    Fabrikasyon bir soruna denk gelmezseniz düzgün bakım ve kullanım ile size hiç sorun çıkarmaz.
    Fabrikasyon sorun çıksa bile çözülmeyecek bir sorunu yok.
    D400 uzun yol odaklı tasarlanmış bir motosiklet bence. Uzun yolda yola çok güzel oturuyor, 100-110km/h hızlarda titreşim hissedilmiyor bile neredeyse.
    Titreşimle ilgili şöyle bir dipnot düşmek isterim, zincir ayarı, lastiklerin balansı, lastik hava basıncı inanılmaz etkiliyor titreşimi.
    Bu üç faktörü kontrol ettirip olması gerektiği hâle getirdikten sonra rahatsız edici bir titreşim olmuyor.
    Fakat sıkışık trafikte çok olacaksanız ağırlık önde olduğu için yoruyor. Gidon yükseltme taktırarak bir nebze sorunu hafifletebilirsiniz.
    Bir süre kullanıp motora alıştıktan sonra ağırlığı da rahatsız etmemeye başlıyor.

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ben geçmişte bir uzun yolumda Dominar 400 Ug tur paketli bir motorla kısa süre kapışmıştım. Adam benimle beraber 160 km hızla sıkıntısız ilerledi. Cb250r bu hızları rahat rahat göremez ama eski kullanıcısı bir arkadaşım motorun titreşimsizliğini epey övmüştü. Satma kısmına gelince Domi'nin de piyasasının cacık olduğu yukarıda yazıldı, her ne kadar motor dayansa da 40-50.000 km'de Cb250r'a da kolay kolay alıcı bulunacağını düşünmüyorum.

  16. #16

    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto CL-X 250 / TVS Jupiter 125
    Uzun yol ağırlıklı ise Dominar400 şehir için ağırlıklı ise cb250r alternatif olarak ns200 ug a bakabilirsin.

  17. #17
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 700CL-X SPORT
    Ağırlık farkı olarak düşünme hocam ağırlık motosiklet yürüdüğünde hissedilmiyor ama ön düzen maşa furç o kadar hantal ki durduğun yerde dönerken bile sanki çuval taşıyormuşsun gibi hissettiriyor. Trafikte aralara girmeye yeltenemedim bile hiç güven vermedi bana

  18. #18
    ChuckBerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba, cb250r 2019 modelini 30 bin km kullandım. Motosiklet toplamda 40bin km olmuştu. O kadar kilometrede hiç problem yaşamadım. Sadece bakımdan bakıma garanti devam ettiği için servise gittim. Şehir içerisinde bisiklet gibi çok kıvrak ve aynı zamanda torku yeterli keyifli bir motosiklet. 300-500 kmlik uzun yol turlarımda 100-120 km/hız ile 2.4 ortalama yakıt yüketimim vardı. Şehir içinde İstanbul trafiği ve akşam sürüşlerinde karma tüketimim tek kullanıyorsam 2.9, artçılı sürüşlerde 3.1 olarak geçti genel olarak. Yakıtı özellikle belirtiyorum çünkü ne sürekli 150-160 gazlayıp motoru zorlayarak apaçilik yaparım ne de 70-80 çok sakin sürerim. Ona göre anlayabilirsiniz. Dominar Ug ben de düşünmüştüm fakat kronik sorunlarla uğraşmak istemedim. Hiç pişman da olmadım.

  19. #19

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlık farkı olarak düşünme hocam ağırlık motosiklet yürüdüğünde hissedilmiyor ama ön düzen maşa furç o kadar hantal ki durduğun yerde dönerken bile sanki çuval taşıyormuşsun gibi hissettiriyor. Trafikte aralara girmeye yeltenemedim bile hiç güven vermedi bana
    sana amacım kötü bir laf söylemek kesinlikle değil umarım yanlış anlamazsın ancak ciddi eksiklerin var. dominarla bir scooter ne yapıyorsa aynılarını üstünü basa basa yaparım. hatta scooterin yapamadığını da yaparım. aradan dereden geçer, gücü elinde tutarsan doğru gaz kontrolü yaparsan doğru hızda ani frende güç yine sende kalacağı için çok dar açılarda ayağını yere koymadan yine dönersin. trafikte gaz ve debriyaj kontrolüyle istersen kimine göre apaçi olursun kiminin lafıyla yatırıp kaldırıp yatırıp kaldırıp dağlara taşlara vurursun bu motoru.

    ağırlığının tek bir problemi var. benim bacaklar yere tam basmıyor ve durduğum yerde geri geri az ivme varsa süremiyorum inmek zorunda kalıyorum. gazı doğru kullanırsanız her şeyi yaparsınız bu motorla

    edit: bu motorun tek problemi, debriyaj bastığımda kafasına göre stop ediyor. bunu çok kez yaşıyorum. önceden ısındığında yapmıyor diyordum şimdi ısınsa da yapıyor.

  20. #20
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 700CL-X SPORT
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sana amacım kötü bir laf söylemek kesinlikle değil umarım yanlış anlamazsın ancak ciddi eksiklerin var. dominarla bir scooter ne yapıyorsa aynılarını üstünü basa basa yaparım. hatta scooterin yapamadığını da yaparım. aradan dereden geçer, gücü elinde tutarsan doğru gaz kontrolü yaparsan doğru hızda ani frende güç yine sende kalacağı için çok dar açılarda ayağını yere koymadan yine dönersin. trafikte gaz ve debriyaj kontrolüyle istersen kimine göre apaçi olursun kiminin lafıyla yatırıp kaldırıp yatırıp kaldırıp dağlara taşlara vurursun bu motoru.

    ağırlığının tek bir problemi var. benim bacaklar yere tam basmıyor ve durduğum yerde geri geri az ivme varsa süremiyorum inmek zorunda kalıyorum. gazı doğru kullanırsanız her şeyi yaparsınız bu motorla
    Sen domicik in ile beraber keyifli şekilde sürebilirsin hocam, şu ana kadar sürdüğüm motosikletler arasında trafikte en hantal motosiklet d400 ve kardeşi d250 kim ne derse desin. clx le trafikte ayağımı dahi yere koymadan güvensizlik hissetmeden ilerleyebiliyorum ama d400 bana o güveni vermedi. Ki d400 ü denediğim trafik nispeten daha sakin olan Tekirdağ trafiği. Clxi Ankara trafiğinde sürüyorum.

    Gördüğüm kadarıyla konu sahibine herhangi bir yardımı olacak bir konuşma içermemiş yorumun, keza konuya ilk yorumunu da direkt bana yazmışsın :=) Burada boş yere marka fanlığı yapmaya gerek yok. Ne forumlarda nede farklı mecralardaki yorumlarımda hiç bir zaman marka fanlığı yapmadım, oluru neyse onu söyledim insanlar faydalansın ona göre seçim yapabilsin diye ( zaten forumun amacıda budur )

    Kıssadan hisse bu konudaki ilk yorumumda yazdığım gibi konu sahibi d400 ü denemeli, amaç şehir içi ise d400 kendisine güven verirse satın almalı


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler