Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

500 cc civarı motor önerisi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Temmuz 2024
    Herkese günaydın değerli kardeslerim. Suan aktif olarak 125cc naked (ktm duke2023) kullaniyorum. 2023 model kawasaki ninja 400 veya 2018 cbr500 arasinda kaldim. Sizler ne onerirsiniz? Nakeddan racinge gecerken zorlanir miyim? Ne gibi + -ler vardir? Bu motor cunku kivrakligi ve hareket kabiliyeti ile on planda sanirim. Kaldirima cikiyorum, atliyorum, araziye giriyorum ama racingde nasil olur fikrim yok. Bir de genel olarak sehir ici kullaniyorum. Bunlari da dusunerekten bu yazdigim 2 model disinda da onerilerinizi bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    ninja 500 veya z500 öneririm,
    yine ktm den devam etmek istersen RC390 da öneririm.
    racing motoru naked kadar kıvrak kullanamazsın,
    uzun yolda nispeten daha fazla yorar, düşürdüğünde yan yatırdığında çok daha masraflı olur,

  3. #3

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    CBR500R tam SS ergonomisinde değil; evet clip-on gidon var ama çok alçak değil, pegler de normal yerde. Mini sport touring gibi bakın ona.
    tommygun bunu beğendi.

  4. #4
    lehibeny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2023
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Bence bu klasmanda özellikle dük kullanan birisi için olay z500'dür. Bu sınıflardaki racing in de adı racing bence. Çoğu modelde nakedlara sadece grenaj takıp biraz amortisör ayarıyla racing yapıyolar. Genelde gidonlar falan yüksekte olur bu yüzden de ben dışardan bakınca üstüne oturan kişinin oturuşundan kaynaklı pek racinge benzetemiyorum. Mesela herhangi bir 600-1000cc motorun sele gidon hizasına bak bir de z400 ün bak dediğimi anlarsın. Bende düşük cc her zaman ya scooter ya nakeddır.
    maximusti, bunu beğendi.

  5. #5
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    bende tam tersi ss ten naked a geçtim bi türlü alışamadım, şimdi tekrardan ss almayı düşünüyorum.
    kawasaki zx-4rr'a baktınız mı hocam?

  6. #6

    Üyelik
    27 Temmuz 2024
    z500e baktim ama ilerde hayalim 1000 cc ve ustu ss surmek o yuzden alismak acisinden ss almayi tercih ediyorum. zx4rr cok hosuma gitti. Bir de duke 390 almak istemiyorum cunku kucuk sehirde yasiyorum. Hani farkli bir motor alayim. z400 ve 390a sahip arkadaslarim var. Peki kawasakide parca olarak sikinti yasar miyim?

  7. #7

    Üyelik
    07 Mayıs 2016
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda CB 500 F

    HONDA CB 500 FA


    Şubat 2015 yılında 0 km olarak almış olduğum motosikleti kullanıyorum. Motosiklet 119.328 km' dir. Kullanmış motosikletin rutin bakımları haricinde (Yağ, yağ filtresi, zincir, lastik vb.) hiçbir şey değiştirmedim.

    Bu motosikletle bakkala, denize, pazara, markete, balığa, gezmeye, tozmaya kıscası her türlü şekilde kullanıyorum. Şehir içinde kullanımı gayet rahat. Motor hacmi 500 cc olmasıyla birlikte gücü gayet yeterli.

    Benim yüksek hız ile merakım olmadığından keyfimle güzel güzel trafik ve hız kurallarına riayet ederek yıllardır hiç arıza vermeden kullanıyorum. Bir kaç defa da stabilize dağ yollarında kullandığım oldu. Hele ki uzun yolda sabit hızda yakıtı kokluyor ama 110-120 km/h sonra hızını arttırırsan aynı şeyi söyleyemem. Sonuç olarak (10)yıldır bu motosikleti kullanıyırum ve beni hiç üzmedi yolda bırakmadı.

    Honda CB 500 F model hakkında azda olsa yazacaklarım şimdilik bu kadar. İlgini çekerse bu modelde aklında bulunsun.
    tommygun, espresso ve Cyan bunu beğendiler.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Karenajlı motorla arazide atlayıp zıplamak pek hoş olmaz. Sizin şu an motor fazla basamadığı için rüzgarın etkisi nedir tam olarak gözlemleyememiş olabilirsiniz. Karenajlı bir motorla uzun yolda yüksek hızlarda rüzgardan daha az etkilenirsiniz. Kıvraklık ve hareket kabiliyeti biraz da tecrübe, eğitim ve motora alışmanızla ilgili bir konu. Eskiden Sym Wolf 250 kullanırdım, hafif ve naked bir motordu ama 4,5 senedir kullanmakta olduğum karenajlı Er6F ile trafikte şu an daha cambazım.
    deniz034, espresso ve maximusti, bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)