Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Abi usturuplu sürdüğün zaman asfaltta her şey ile sürebilirsin zaten sıkıntı tinne.
Çamurda cacık olmasını istemiyorsan mecbur min 50/50 lastiklere bakman lazım, Karoo Street de olmaz, Karoo 4 olur mesela. Ama bunlar da yine bir tutuş beklentin varsa, yoksa yani misal geçen Aralık'ta navigasyon beni TEM kenarında bir toprak yola soktu, bildiğin toprak yani, bitik Mitas Sport Force'larla RS660 ile gayet rahat gittim hatta bir süre sonra traction falan kapatıp yanlamaya başladım, gidiyorsun yani bir şekilde, aynı senin Anlas'lar ile gidebilmen gibi.

Bir de Karoo 4 gibi lastiklerle 150-160kmh gitmek pek mutlu bir deneyim olmayabilir. Genellikle o hızlarda veya 3 aşağı 5 yukarısında dişli lastikler maymunlaşmaya başlıyor, ve bir de inanılmaz hızlı biterler böyle sürüşlerde. Çamura kafadan dalmak yerine usul usul gideceksen arada toprakta da süreceksen otobanda da nispeten tempo yapasın geliyorsa Rally STR gibi 80/20 lastikler en ideal çözüm olabiliyor.

Eğer toprakta sürüş yapmak istiyorsan kesinlikle Honda'dan offroad eğitimi al derim. Asfaltta benim diyen adamın dünyası şaşıyor toprak çok başka bir şey.
sürekli offroad sürme niyetim yok, toprak yol diye köyler arası tarla yollar var traktör izlerinden lastik izleri derinleşmiş yollar olur ya hani, çok çamurlu değilken yazın kuru havalarda öyle yollardan geçiyorum. Ama asfalta çıkınca da düzde yardırmak isterim. Yani toprakta biraz yavaş sakin gideyim ama asfaltta da gidebileym, o zaman bana 50/50 gereksiz, 80/20 bakayım.

Pirelli scorpion trail ve metzeler tourance next 2 arasında kaldım hala. Bunlar asfaltta beni üzmez, ara sıra toprak mıcırlı yollarda da yavaş yavaş giderken yeterli olur gibi geliyor. karo 4 gib lastikler fazla offroad kaçar bana.


Offroad ile ne işim olur bu yaştan sonra diyordum ama honda'dan eğitim alsam sürekli offroad yapmayacak olsam bile çok faydası olacağı kesin. önce temel eğitimlerimi tamamlayayım da o eğitimi de sıraya sokarım. Bu yaz yine işten güçten eğitime zaman ayıramadım.