Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki DL650 XT

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    470-480 bin e transalp varken 400 tl ye bu motor bence alınmaz.

    2023 dl650 abartısız 2013 moodel bir motor gibi duruyor.

    son 70 bin çıkmıyorsa yapacak bişey yok tabi.
    ben tranalp i lıste fıyatına satılıyor sanıyodum.

    deli olmayın, transalp alınır
    blueway2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    470-480 bin e transalp varken 400 tl ye bu motor bence alınmaz.

    2023 dl650 abartısız 2013 moodel bir motor gibi duruyor.

    son 70 bin çıkmıyorsa yapacak bişey yok tabi.
    ben tranalp i lıste fıyatına satılıyor sanıyodum.

    deli olmayın, transalp alınır
    Transalp güzel motosiklet ama canlı ve üst devirlerde kullanım seviyor, lastikleri de şamrelli. Daha sportif ve modern bir seçenek olarak Transalp tercih edilebilir tabi ama konfor ve iki kişi kullanım alanında DL650 kadar başarılı olacağını düşünmüyorum. Biraz alıcının ne istediği ve beklediği ile ilgili bir konu.

    Şu aşağıya aynı firma tarafından yapılan dyno testlerini de koyayım; kağıt üstünde görünen kadar fark yok:

    2023 DL650XT 67hp 58Nm

    2024 XL750 71hp 68Nm

    Linklerdeki tork grafiklerine özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederim.
    espresso bunu beğendi.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalp güzel motosiklet ama canlı ve üst devirlerde kullanım seviyor, lastikleri de şamrelli. Daha sportif ve modern bir seçenek olarak Transalp tercih edilebilir tabi ama konfor ve iki kişi kullanım alanında DL650 kadar başarılı olacağını düşünmüyorum. Biraz alıcının ne istediği ve beklediği ile ilgili bir konu.

    Şu aşağıya aynı firma tarafından yapılan dyno testlerini de koyayım; kağıt üstünde görünen kadar fark yok:

    2023 DL650XT 67hp 58Nm

    2024 XL750 71hp 68Nm

    Linklerdeki tork grafiklerine özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederim.
    ooo bu ne ya.

    honda 92 hp belirtmiş -> 71 hp
    suzi 71 hp belirtmiş -> 68 hp

    honda üçkağıt mı yapıyor ?

  4. #24
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,suzuki ağustos ayı kampanyalarında bu motora 150 bin liralık bi indirip yapıp sıfır fiyatını 400 bine çekmiş.Sizce bu motor tercih edilebilir bi motor mu?Elde biraz nakit var üstünü tamamlayıp alabilirim ancak ilerleyen dönemlerde nakit daha mı önemli hale gelir emin değilim.Tabi o nakitin büyük çoğunluğunu dominarı ve activayo satıp geri yerine koyabilirim böylede bi durum var.Siz napardınız
    Al bunu al, al ,al
    espresso ve Cyan bunu beğendiler.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  5. #25

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Arkadaslar bu motorun viraj performansi nasil. Ozellikle cyan cevaplarsa sevinirim zira bende de cb500f vardi.
    Vstrom cb500f karsilastirmasi yazarsan cok sevinirim.

    Dingili uzun gozuktu bana yonlendirmesini merak ettim.

    Cb500f guzel donuyordu.buda donuyr mu virajlari ayni kolaylikta.

    Agirlikli sehir ici ve dur kalk trafiginde kullanimda debriyaj agir gelir mi. Cb500f in debriyaji agirdi malesef vstromun nasil.

  6. #26

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Onur34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bu motorun viraj performansi nasil. Ozellikle cyan cevaplarsa sevinirim zira bende de cb500f vardi.
    Vstrom cb500f karsilastirmasi yazarsan cok sevinirim.

    Dingili uzun gozuktu bana yonlendirmesini merak ettim.

    Cb500f guzel donuyordu.buda donuyr mu virajlari ayni kolaylikta.

    Agirlikli sehir ici ve dur kalk trafiginde kullanimda debriyaj agir gelir mi. Cb500f in debriyaji agirdi malesef vstromun nasil.
    Tabi ki 1560mm aks mesafesi ile 1420mm'lik aks mesafeli CB500F gibi dönmüyor ve ağırlık merkezi de epeyi daha yukarıda. Bu motosikletle eğlenceli sürüşler yapılır ama bir viraj eğlencesi makinesi değil kesinlikle. Debriyaj CB500F ile aynı veya belki %10 daha serttir. 4. Levent"te iki köprü trafiğinden etkilenen bir yerde oturuyorum; hiç şikâyet etmedim. (Yalnız ellerim büyük ve güçlü.)

    Bana CB500F'e dönmek ister misin? Ya da DL650'ni alalım yerine CB750 verelim ister misin? Diye sorsalar iki soruya da hayır diye cevap veririm.
    espresso, tommygun ve Onur34 bunu beğendiler.

  7. #27
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Peki boyum 1.73,tracer 900de rahat bi şekilde dur kalk yapabiliyordum.Bu motorda bu sıkıntı yaratır mı ?

  8. #28
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki boyum 1.73,tracer 900de rahat bi şekilde dur kalk yapabiliyordum.Bu motorda bu sıkıntı yaratır mı ?
    Nasıl bir sıkıntıdan bahsediyorsunuz? Neden dur kalkta sıkıntı yaşayasınız ki?

  9. #29

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki boyum 1.73,tracer 900de rahat bi şekilde dur kalk yapabiliyordum.Bu motorda bu sıkıntı yaratır mı ?
    Selesi çok standart 82cm, sıkıntı yaşamak için ciddi kısa olmak lazım. 173 o kadar kısa bir boy değil.
    espresso bunu beğendi.

  10. #30
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Ha şimdi anladım. Kırmızı ışıklarda durduğunuzda motoru hafif sola eğip sol ayağınızla yere basmanız yeterlidir, sağ ayağınız da arka frende olsun. Şart değil iki ayağınızın da yere basması.
    espresso bunu beğendi.

  11. #31
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl bir sıkıntıdan bahsediyorsunuz? Neden dur kalkta sıkıntı yaşayasınız ki?
    Boy yetmezde sola yatırırmıyım acaba dedim de ondan hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy yetmezde sola yatırırmıyım acaba dedim de ondan hocam
    Kaş güzel memlekette bi motor denemek için bile ya fethiyeye 110km yada antalyaya 200km gitmek harbiden yormaya başladı.İstanbul’un gözünü seveyim.(ufaktan serzeniş)

  12. #32
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy yetmezde sola yatırırmıyım acaba dedim de ondan hocam
    Bir şey olmaz korkmayın, pigme gibi kadınlar Gs sürüyor da bir şey olmuyor, siz de sıkıntı yaşamazsınız evelallah
    denizz1 ve espresso bunu beğendiler.

  13. #33

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi ki 1560mm aks mesafesi ile 1420mm'lik aks mesafeli CB500F gibi dönmüyor ve ağırlık merkezi de epeyi daha yukarıda. Bu motosikletle eğlenceli sürüşler yapılır ama bir viraj eğlencesi makinesi değil kesinlikle. Debriyaj CB500F ile aynı veya belki %10 daha serttir. 4. Levent"te iki köprü trafiğinden etkilenen bir yerde oturuyorum; hiç şikâyet etmedim. (Yalnız ellerim büyük ve güçlü.)

    Bana CB500F'e dönmek ister misin? Ya da DL650'ni alalım yerine CB750 verelim ister misin? Diye sorsalar iki soruya da hayır diye cevap veririm.
    Cok tesekkur ederim cevap icin.
    Vstrom icin viraji zor donuyor. Cok yatirmak lazim demislerdi de onu merek etmistim.

  14. #34
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Onur34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom icin viraji zor donuyor. Cok yatirmak lazim demislerdi de onu merek etmistim.

    Onu diyeni bana getir bir tanede Vstrom ver artçım olsun Akyaka'dan Gökova'ya çıkalım asfalta sürten peglerin sesini bizzat duysun..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

    Ya abi sallama diyen varsa buyursun şunu izlesin :D

    https://youtu.be/Fid3Ni5J6r0?si=BNKOF_MDw1N_-ncW
    espresso, Cyan ve maximusti, bunu beğendiler.

  15. #35

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.

    Birisi 2014, diğeri de 2016 yarı makyajlı olmak üzere 2 kez NC750X alıp yaklaşık 6'şar bin km kullandıktan sonra satmış birisi olarak aralarda tekrardan benim Rally'nin yanına büyük cc bir motosiklet alma fikrine kapılıyorum.


    Önceki tüm versiyonlarını gayet çirkin bulsam da güncel kasa Vstrom 650'leri beğenir oldum.

    Yani kesinlikle güzellik kraliçesi olamaz ve hatta ilk başlarda bu kasayı da beğenmiyordum tabii ama galiba gözüm alıştığından olsa gerek diyeyim.




    Güncel Vstrom'u da 3 yıl kadar önce bir test sürüşünde 10 km kadar sürmüştüm ama XT modeli değildi.

    Ağırlığını hissettirmişti.

    Ve peglerin yan ayağı açmaya engel olduğunu (ya da yan ayağı açma kısmının benim Rally kadar rahat olmadığını)hatırlıyorum sadece.

    Hatta aynı gün 250'lik Vstrom da sürmüştüm. Belki bu detay o motora aittir.

    Suzukiye o kadar uzağım yani.



    Bu arada NC'yi de gayet eleştiren birisiyim.

    İlki ilk büyük motorum olarak makul bir geçiş motoru olacağından, diğeri de ilkini ev almak için kısa bir süre sonra satmak zorunda kaldığımdan motorun tam tadına varamamış olduğum için bir kez daha şans vermek adına 2 kez satın almış olsam da eski kasalarının tipini de hiç beğenmiyor(muş)um (meğer) ama bu yeni kasasını yakışıklı buluyorum.


    Yeni kasa Nc'yi de birkaç kez sürdüm.

    Ağırlık merkezinin çok aşağıda olması, çok makul yakıt tüketimi ve ön bagajı gibi bilindik avantajlarına karşılık hala eksik kalan süspansiyon kalitesi ve bunun doğrudan bir sonucu olarak sürmeyi tercih ettiğim kaymak asfalt - otoban dışı yollardaki performansı beni düşündürüyor.

    Hatta eski-yeni kasa farketmez NC'yi sadece kaymak asfaltta sürerken keyif aldığımı hatırlıyorum.


    Yeni kasa NC yerine neden Vstrom tercih edilmeli sizce?


    Haydi kırdırıverin şu iki motoru birbirine.

    Not: Tenere 700 - Transalp - Africa Twin gibi motorların ağırlık merkezi çok yukarıda olduğu için bu motorları düşünmüyorum. KTM ya da Aprilia gibi markaları da düşünmüyorum açıkçası.

    Teşekkürler.
    Transalp çok güzel bir motor hafifliği,gücü,heybeti,konforu,elektronik donanımı ve honda servis 2.el avantajları ve nakit fiyat avantajıyla şu an en tercih edilebilecek model gözüküyor.Hiç ağırlık merkezi yukarıdaymış falan hissettirmiyor.Mutlaka deneyin sizi etkileyecektir.

    Hiç vstrom ve Nc ile vakit kaybetmeyin.Bu iki modelde birbirine yakın motorlar,farklı noktalardan birbirine karşı avantajlı olduğu noktalar var ama atla deve değil.Zaten uzun dönem Nc kullanmışsınız tekrar yeni kasa Nc yada vstrom size çok farklı gelmeyecektir.Ve çok bir anlam ifade etmeyecektir.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  16. #36

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalp çok güzel bir motor hafifliği,gücü,heybeti,konforu,elektronik donanımı ve honda servis 2.el avantajları ve nakit fiyat avantajıyla şu an en tercih edilebilecek model gözüküyor.Hiç ağırlık merkezi yukarıdaymış falan hissettirmiyor.Mutlaka deneyin sizi etkileyecektir.

    Hiç vstrom ve Nc ile vakit kaybetmeyin.Bu iki modelde birbirine yakın motorlar,farklı noktalardan birbirine karşı avantajlı olduğu noktalar var ama atla deve değil.Zaten uzun dönem Nc kullanmışsınız tekrar yeni kasa Nc yada vstrom size çok farklı gelmeyecektir.Ve çok bir anlam ifade etmeyecektir.
    70.000₺ fark var fiyatlarda; o da Transalp'i gerçekten 470.000'e alabiliyorsanız. Aradaki 70.000 farkın yarısı ile en iyisinden tüm "gerekli" aksesuarları (orta sehpa, koruma demirleri, arka çanta ek demirleri ve kaliteli bir arka çanta) düzersiniz, elinizde kalan 35.000 ile de bol bol gezersiniz. (Bugünün fiyatlarıyla 40 depo benzin parası; gezinti modunda yaklaşık 16.000km.)

    Testlerde Transalp'in tekerde V Strom'dan öyle aman aman güçlü olmadığı da görülmüş yukarıda. (Dikkat çekiyorum; aynı dergi tarafından aynı makinede aynı ekibe yaptırılmış testler bunlar; yani birbirleri ile direkt olarak mukayese edilebilirler...) Evet daha modern, evet birkaç ek elektroniği var, evet daha sportif yapılı (biraz daha yüksek devir seviyor ve istiyor) ama "Ben konforlu konforlu, yeri geldiğinde iki kişi olarak uzun yol yapayım" diyen biri için kesinlikle en iyi tercih olarak nitelendirilemez. V Strom'da arka amortisör aletsiz hidrolik kumanda ile kolayca ve ince ince ayarlanabiliyor, Transalp'te aletle ve ancak kademeli olarak ayarlayabiliyorsunuz. Sık sık yüklü / yüksüz, tek kişi / iki kişi farklı farklı kombinasyonlarda gezen biri için V Strom çok avantajlı burada.
    espresso bunu beğendi.

  17. #37
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Activa 125
    Hayallerde güzeldi yaşanabilseydi Fethiye Suzuki bayii MotoRall in söylediğine göre kampanya dahilinde olan tüm stoklar Türkiye geneli bitmiş sözdeeee

  18. #38
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistanlı
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu diyeni bana getir bir tanede Vstrom ver artçım olsun Akyaka'dan Gökova'ya çıkalım asfalta sürten peglerin sesini bizzat duysun..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

    Ya abi sallama diyen varsa buyursun şunu izlesin :D

    https://youtu.be/Fid3Ni5J6r0?si=BNKOF_MDw1N_-ncW

    bu reklamı yıllar önce izlemiştim, gerçekten süper bir çalışma.

  19. #39
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    470-480 bin e transalp varken 400 tl ye bu motor bence alınmaz.

    2023 dl650 abartısız 2013 moodel bir motor gibi duruyor.

    son 70 bin çıkmıyorsa yapacak bişey yok tabi.
    ben tranalp i lıste fıyatına satılıyor sanıyodum.

    deli olmayın, transalp alınır
    Transalp ne yaa? Balkon demiri gibi arka maşası var Motoru da, maşası da Hornet ile aynı...

    Gerçi V Strom maşası da balkon demiri gibi...

    Bilemedim şimdi...

  20. #40
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalp ne yaa? Balkon demiri gibi arka maşası var Motoru da, maşası da Hornet ile aynı...

    Gerçi V Strom maşası da balkon demiri gibi...

    Bilemedim şimdi...
    Görsel olarak kötü görünüyor gerçekten....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)