470-480 bin e transalp varken 400 tl ye bu motor bence alınmaz.
2023 dl650 abartısız 2013 moodel bir motor gibi duruyor.
son 70 bin çıkmıyorsa yapacak bişey yok tabi.
ben tranalp i lıste fıyatına satılıyor sanıyodum.
deli olmayın, transalp alınır
470-480 bin e transalp varken 400 tl ye bu motor bence alınmaz.
2023 dl650 abartısız 2013 moodel bir motor gibi duruyor.
son 70 bin çıkmıyorsa yapacak bişey yok tabi.
ben tranalp i lıste fıyatına satılıyor sanıyodum.
deli olmayın, transalp alınır
Transalp güzel motosiklet ama canlı ve üst devirlerde kullanım seviyor, lastikleri de şamrelli. Daha sportif ve modern bir seçenek olarak Transalp tercih edilebilir tabi ama konfor ve iki kişi kullanım alanında DL650 kadar başarılı olacağını düşünmüyorum. Biraz alıcının ne istediği ve beklediği ile ilgili bir konu.
Şu aşağıya aynı firma tarafından yapılan dyno testlerini de koyayım; kağıt üstünde görünen kadar fark yok:
2023 DL650XT 67hp 58Nm
2024 XL750 71hp 68Nm
Linklerdeki tork grafiklerine özellikle dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Arkadaslar bu motorun viraj performansi nasil. Ozellikle cyan cevaplarsa sevinirim zira bende de cb500f vardi.
Vstrom cb500f karsilastirmasi yazarsan cok sevinirim.
Dingili uzun gozuktu bana yonlendirmesini merak ettim.
Cb500f guzel donuyordu.buda donuyr mu virajlari ayni kolaylikta.
Agirlikli sehir ici ve dur kalk trafiginde kullanimda debriyaj agir gelir mi. Cb500f in debriyaji agirdi malesef vstromun nasil.
Tabi ki 1560mm aks mesafesi ile 1420mm'lik aks mesafeli CB500F gibi dönmüyor ve ağırlık merkezi de epeyi daha yukarıda. Bu motosikletle eğlenceli sürüşler yapılır ama bir viraj eğlencesi makinesi değil kesinlikle. Debriyaj CB500F ile aynı veya belki %10 daha serttir. 4. Levent"te iki köprü trafiğinden etkilenen bir yerde oturuyorum; hiç şikâyet etmedim. (Yalnız ellerim büyük ve güçlü.)
Bana CB500F'e dönmek ister misin? Ya da DL650'ni alalım yerine CB750 verelim ister misin? Diye sorsalar iki soruya da hayır diye cevap veririm.
Peki boyum 1.73,tracer 900de rahat bi şekilde dur kalk yapabiliyordum.Bu motorda bu sıkıntı yaratır mı ?
Ha şimdi anladım. Kırmızı ışıklarda durduğunuzda motoru hafif sola eğip sol ayağınızla yere basmanız yeterlidir, sağ ayağınız da arka frende olsun. Şart değil iki ayağınızın da yere basması.
Boy yetmezde sola yatırırmıyım acaba dedim de ondan hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
Kaş güzel memlekette bi motor denemek için bile ya fethiyeye 110km yada antalyaya 200km gitmek harbiden yormaya başladı.İstanbul’un gözünü seveyim.(ufaktan serzeniş)
Onu diyeni bana getir bir tanede Vstrom ver artçım olsun Akyaka'dan Gökova'ya çıkalım asfalta sürten peglerin sesini bizzat duysun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Ya abi sallama diyen varsa buyursun şunu izlesin :D
https://youtu.be/Fid3Ni5J6r0?si=BNKOF_MDw1N_-ncW
Transalp çok güzel bir motor hafifliği,gücü,heybeti,konforu,elektronik donanımı ve honda servis 2.el avantajları ve nakit fiyat avantajıyla şu an en tercih edilebilecek model gözüküyor.Hiç ağırlık merkezi yukarıdaymış falan hissettirmiyor.Mutlaka deneyin sizi etkileyecektir.
Hiç vstrom ve Nc ile vakit kaybetmeyin.Bu iki modelde birbirine yakın motorlar,farklı noktalardan birbirine karşı avantajlı olduğu noktalar var ama atla deve değil.Zaten uzun dönem Nc kullanmışsınız tekrar yeni kasa Nc yada vstrom size çok farklı gelmeyecektir.Ve çok bir anlam ifade etmeyecektir.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
70.000₺ fark var fiyatlarda; o da Transalp'i gerçekten 470.000'e alabiliyorsanız. Aradaki 70.000 farkın yarısı ile en iyisinden tüm "gerekli" aksesuarları (orta sehpa, koruma demirleri, arka çanta ek demirleri ve kaliteli bir arka çanta) düzersiniz, elinizde kalan 35.000 ile de bol bol gezersiniz. (Bugünün fiyatlarıyla 40 depo benzin parası; gezinti modunda yaklaşık 16.000km.)
Testlerde Transalp'in tekerde V Strom'dan öyle aman aman güçlü olmadığı da görülmüş yukarıda. (Dikkat çekiyorum; aynı dergi tarafından aynı makinede aynı ekibe yaptırılmış testler bunlar; yani birbirleri ile direkt olarak mukayese edilebilirler...) Evet daha modern, evet birkaç ek elektroniği var, evet daha sportif yapılı (biraz daha yüksek devir seviyor ve istiyor) ama "Ben konforlu konforlu, yeri geldiğinde iki kişi olarak uzun yol yapayım" diyen biri için kesinlikle en iyi tercih olarak nitelendirilemez. V Strom'da arka amortisör aletsiz hidrolik kumanda ile kolayca ve ince ince ayarlanabiliyor, Transalp'te aletle ve ancak kademeli olarak ayarlayabiliyorsunuz. Sık sık yüklü / yüksüz, tek kişi / iki kişi farklı farklı kombinasyonlarda gezen biri için V Strom çok avantajlı burada.
Hayallerde güzeldi yaşanabilseydi Fethiye Suzuki bayii MotoRall in söylediğine göre kampanya dahilinde olan tüm stoklar Türkiye geneli bitmiş sözdeeee
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)