suzuki çıldırdııı motor fiyatları çıldırmaya başladı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2024, 11:04
#21
F54 adlı üyeden alıntı
dl 650 de gü<zel indirim yapmışlar
1050 çok güzel fiyata düşmüş 1000 cc motor 680k sıfır km
800 lüğü çıkarınca eski 650 lik üretimden kalkar diye düşündüm ama hala talep var ki üretiliyor , her yola gelir taş gibi makina , konforu zaten efsane 399bin e bedava , Çinliler de yok bu fiyat..
Reklamlar
-
06 Ağustos 2024, 11:09
#22
kawasaki'de bir indirim gören var mı?
-
06 Ağustos 2024, 11:10
#23
yarım akıllı adlı üyeden alıntı
https://www.motosiklet.net/forum/mot...ar-etmesi.html şu linkte "arka maşa balkon demiri zaten" yorumunun aynısı yapılmış, kimdir bu, nedir bu ortak akıl erkanı? Hornet'in arka maşasının balkon demiri gibi olduğu motosikletçiler arasında çokça kabul görmüş bir gerçek midir? :D
Japonların Türklerden öğreneceği çok şey var hocam...
Biz öyle bir milletiz ki; en küçük detayı fark eder, en titiz hassasiyetle en küçük esnemeyi hisseder, bir motoru gidonundan arka maşasına analiz eder, hatta görmediğimiz binmediğimiz motoru üreticisinden bile iyi tanırız. Bu naif özelliklerimizdir ki, bizi dünyada en kıskanılan milletlerden biri yapmıştır. Bunu gerek yurtiçinde gerek yurtdışında ve her dilde en iyi temsil eden forumdaşlarla aynı çatı altında bulunmak bana tarif edilemez bir huzur ve gurur veriyor.
-
06 Ağustos 2024, 12:24
#24
Punctum adlı üyeden alıntı
Japonların Türklerden öğreneceği çok şey var hocam...
Biz öyle bir milletiz ki; en küçük detayı fark eder, en titiz hassasiyetle en küçük esnemeyi hisseder, bir motoru gidonundan arka maşasına analiz eder, hatta görmediğimiz binmediğimiz motoru üreticisinden bile iyi tanırız. Bu naif özelliklerimizdir ki, bizi dünyada en kıskanılan milletlerden biri yapmıştır. Bunu gerek yurtiçinde gerek yurtdışında ve her dilde en iyi temsil eden forumdaşlarla aynı çatı altında bulunmak bana tarif edilemez bir huzur ve gurur veriyor.
Ben görüntüye pek takılmam o maşa işini yapıyordur 50 çeşit testten geçiriyorlar , yukarıda Suzuki Vstrom 650 yi övmüştüm ama Hornet in de Vstrom un da maşa hakkatten balkon demiri :D bizim insanımızın bir özelliğide satın aldığımız birşeye eleştiri gelince üretenden daha çok savunuruz , para vermişsek iyidir güzeldir yanılmış olamayız ;)
-
06 Ağustos 2024, 12:32
#25
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Ben görüntüye pek takılmam o maşa işini yapıyordur 50 çeşit testten geçiriyorlar , yukarıda Suzuki Vstrom 650 yi övmüştüm ama Hornet in de Vstrom un da maşa hakkatten balkon demiri :D bizim insanımızın bir özelliğide satın aldığımız birşeye eleştiri gelince üretenden daha çok savunuruz , para vermişsek iyidir güzeldir yanılmış olamayız ;)
Para verenin yanılmış olabileceğini reddetmesinden çok, para vermeyenin reddetmesi de ayrı paradoks ya
-
06 Ağustos 2024, 12:56
#26
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
800 lüğü çıkarınca eski 650 lik üretimden kalkar diye düşündüm ama hala talep var ki üretiliyor , her yola gelir taş gibi makina , konforu zaten efsane 399bin e bedava , Çinliler de yok bu fiyat..
Harbiden çok uygunmuş. Xt, hem de tel jantlı.
-
06 Ağustos 2024, 16:54
#27
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
800 lüğü çıkarınca eski 650 lik üretimden kalkar diye düşündüm ama hala talep var ki üretiliyor , her yola gelir taş gibi makina , konforu zaten efsane 399bin e bedava , Çinliler de yok bu fiyat..
650'nin durumunda eldeki parça stoğunu tüketiyorlardır diye düşünüyorum. 2025 modellerini göreceğimizi zannetmiyorum...
Bu arada birader geçen ay sonu takasla düz 800'ü aldı (az daha beklese 30k daha ucuza alacaktı, kısmet...), yeni 800 eski 650'likten 10kg daha ağır, yeninin şekli şemali gerçekten çok güzel motor kesinlikle 650'likten hissedilir derecede sıcak çalışıyor. Takıntılı bünyeleri sıkabilir. İkisini yan yana koyunca DL650'den %21,5 (90k) fazla verip 800 almaya değer mi karar veremedim. Biraz cimri bir tip olduğum için sanki değmiyor gibi geliyor bana... (2024 800'e karşı 2023 650 olursa fark %27,5!)
-
06 Ağustos 2024, 17:08
#28
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
Hornet ile test sürüşü yaptım. arka maşa 3-4 mikron esniyor. Bunu hissetim.
Arka maşa balkon demiri zaten ondan esniyor olmalı.
Severek ve hevesle aldım, 3-5 ay zor dayandım. Balkon demiri değilde, kalorifer peteğinden olsa idi ömür boyu binerdim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
650'nin durumunda eldeki parça stoğunu tüketiyorlardır diye düşünüyorum. 2025 modellerini göreceğimizi zannetmiyorum...
Bu arada birader geçen ay sonu takasla düz 800'ü aldı (az daha beklese 30k daha ucuza alacaktı, kısmet...), yeni 800 eski 650'likten 10kg daha ağır, yeninin şekli şemali gerçekten çok güzel motor kesinlikle 650'likten hissedilir derecede sıcak çalışıyor. Takıntılı bünyeleri sıkabilir. İkisini yan yana koyunca DL650'den %21,5 (90k) fazla verip 800 almaya değer mi karar veremedim. Biraz cimri bir tip olduğum için sanki değmiyor gibi geliyor bana... (2024 800'e karşı 2023 650 olursa fark %27,5!)
Bence de değmiyor. 800 serisi 650 ile performans olarak yarışamayacak bir statüde maalesef. Bu arada nakitim olsa hemen 2. büyük motor olarak patlatırım 399 lira bedava o motora...
-
06 Ağustos 2024, 17:16
#29
yarım akıllı adlı üyeden alıntı
https://www.motosiklet.net/forum/mot...ar-etmesi.html şu linkte "arka maşa balkon demiri zaten" yorumunun aynısı yapılmış, kimdir bu, nedir bu ortak akıl erkanı? Hornet'in arka maşasının balkon demiri gibi olduğu motosikletçiler arasında çokça kabul görmüş bir gerçek midir? :D
Yok, sadece motosikletçiler değil, sağlam iki gözü olan insanlar arasında yayılagelmiş bir gerçek
Hem tabii ki fizibilitesi falan çokça yapılmıştır Honda tarafından. Ucuzdur, çirkindir, ama sonuçta balkon demiri oldukça sağlam bişey.
-
06 Ağustos 2024, 17:22
#30
-
06 Ağustos 2024, 17:50
#31
Hangisi daha iyi viraja giriyordur bilmem. Lakin balkon demiri olduğunu görmek için viraja girmeye gerek yok. Motosiklet yan ayak üzerindeyken bakınca görülüyor.
-
06 Ağustos 2024, 18:06
#32
arka maşanın balkon demiri görünümlü olması neden kötü olsun ki?
olabilecek en az maliyetle ağırlığı fazla arttırmadan olabilecek en sağlam form demek ki o şekilmiş ki o şekilde yapılmış. Balkon demiri gibi düz profil olmak yerine süslü şekilli olsa daha mı iyi olacaktı? motosikletin yapılış amacında karşılaşacağı yüklere yetecek kadar sağlamsa güzeldir işte.
Bu arada en güzel motor benim motorum, her türlü iddia ederim. Hem de kırmızı.
-
06 Ağustos 2024, 18:08
#33
Cyan adlı üyeden alıntı
650'nin durumunda eldeki parça stoğunu tüketiyorlardır diye düşünüyorum. 2025 modellerini göreceğimizi zannetmiyorum...
Bu arada birader geçen ay sonu takasla düz 800'ü aldı (az daha beklese 30k daha ucuza alacaktı, kısmet...), yeni 800 eski 650'likten 10kg daha ağır, yeninin şekli şemali gerçekten çok güzel motor kesinlikle 650'likten hissedilir derecede sıcak çalışıyor. Takıntılı bünyeleri sıkabilir. İkisini yan yana koyunca DL650'den %21,5 (90k) fazla verip 800 almaya değer mi karar veremedim. Biraz cimri bir tip olduğum için sanki değmiyor gibi geliyor bana... (2024 800'e karşı 2023 650 olursa fark %27,5!)
800 lüğü henüz kullanmak nasip olmadı yol tutuş , konfor , tüketim vs olarak 650 den çok çok farklı olduğunu düşünmüyorum , güç olarakda bence düşük kaldı , en azından Transalp gibi 90 bg olaydı güzel olurdu , 650 lik yedek parça ve bilirkişi usta avantajı ile 2-3 yıl daha popülaritesi koruyabilir..
-
06 Ağustos 2024, 18:54
#34
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
800 lüğü henüz kullanmak nasip olmadı...
Metalik mat çelik yeşili rengine bayıldım, muhteşem.
-
06 Ağustos 2024, 20:08
#35
sv650x daha üretimi bitmediyse 650 dl bitmez.en az 3 sene diyorum üretim bitmesine.bu arada transalp 750 fiyatıda 480 70 bin gibi bir rakamdı yanlış olmasın.
-
06 Ağustos 2024, 20:31
#36
Ulan keşke şu suzuki Türk markası olsaydı.
-
06 Ağustos 2024, 20:58
#37
espresso adlı üyeden alıntı
arka maşanın balkon demiri görünümlü olması neden kötü olsun ki?
olabilecek en az maliyetle ağırlığı fazla arttırmadan olabilecek en sağlam form demek ki o şekilmiş ki o şekilde yapılmış. Balkon demiri gibi düz profil olmak yerine süslü şekilli olsa daha mı iyi olacaktı? motosikletin yapılış amacında karşılaşacağı yüklere yetecek kadar sağlamsa güzeldir işte.
Güzellik fonksiyondadır diyosun. O da bir bakış açısı tabii ki.
Lakin güncel 750cc motosikletin arka maşasında balkon demiri kullanan başka bir motosiklet firması bilen var mı, Çinliler Hintliler dahil.
-
06 Ağustos 2024, 21:25
#38
hasmet adlı üyeden alıntı
Güzellik fonksiyondadır diyosun. O da bir bakış açısı tabii ki.
Lakin güncel 750cc motosikletin arka maşasında balkon demiri kullanan başka bir motosiklet firması bilen var mı, Çinliler Hintliler dahil.
Evet, güzellik fonksiyondadır diyorum.
Mesela piyasadaki hç bir otomobili güzel bulmuyorum çünkü fonksiyon açısından çok kötü bir estetik anlayış var otomobillerde. Ama bir hafriyat kamyonu ya da bir iş makinesi vb. türü araçlar çok güzeller çünkü işe yaramayacak görsel şekiller yerine işe yarayacak şekilde yapılmışlar, boyaları bile boyanın asıl fonksiyonu olan altındaki metali korumakla kalmış ne güzel, oysa şimdiki otomobillerde en ufak sürtmede boyası çizilen parlak boyalar, en ufak dürtmede yamulan kaportalar falan aslında çok çirkin tasarımlar.
-
06 Ağustos 2024, 22:57
#39
espresso adlı üyeden alıntı
Evet, güzellik fonksiyondadır diyorum.
Mesela piyasadaki hç bir otomobili güzel bulmuyorum çünkü fonksiyon açısından çok kötü bir estetik anlayış var otomobillerde. Ama bir hafriyat kamyonu ya da bir iş makinesi vb. türü araçlar çok güzeller çünkü işe yaramayacak görsel şekiller yerine işe yarayacak şekilde yapılmışlar, boyaları bile boyanın asıl fonksiyonu olan altındaki metali korumakla kalmış ne güzel, oysa şimdiki otomobillerde en ufak sürtmede boyası çizilen parlak boyalar, en ufak dürtmede yamulan kaportalar falan aslında çok çirkin tasarımlar.
Haklısın espresso. Şu güzelliğe bak yahu:
Ne güzel arka salıncak olur bundan hem
-
07 Ağustos 2024, 00:45
#40
hasmet adlı üyeden alıntı
Balkon demiri dediysek şekil olarak benziyor malzeme yine alüminyum alaşım , Ktm nin arka maşa malzemesini merak ediyorum , ilginç bir kompozit kullanıyor Avusturyalı , GS in birkaç parçasını sökülmüş çıplak inceledim parçacıda , şase , arka şaft kovanı , şanzıman kapakları vs inanılmaz hafif , silindir kapaklarının içinde titanyum yazıyor , metalurji muazzam bir bilim..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)