İstanbul'da iyi durumda asfalt verajlar nerede bulunur?
Reklamlar
-
05 Ağustos 2024, 15:14
#21
2018 CBR1000RR, 2022 CBR650R, 2007 GSX-R1000, 2007 CBR1000RR, 2003 GSX-R1000, 1999 RF400R, 1997 GSF400.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2024, 16:49
#22
Ahmedalogail adlı üyeden alıntı
Ya işte bunun için diyorum güvenli sürüş düşünüyorum, hizli değil.
Biraz geniş ve temiz viraj, 3.cu Mode'ta yavaş yavaş hem doğada nefes alırım hemde motorun sesi duyuyarım.
Şimdi, yurumlarınıza tekrar teşekkür ederim, anladığım en iyi bana yakın viraj altaki gibidir:
https://i.hizliresim.com/khrvz12.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Bir de bu:
https://i.hizliresim.com/55r035y.png
Bu yollar güzel. Dönüşte subaşında köfte de yenir, biz Cyan ile orada bir yerde köfte yemiştik güzeldi.
Havalimanı ile Subaşı arası haritada D020 diye geçen yol da güzel, subaşına kadar 2-3 şeritli otoban gibi güzel asfalt, bana xmax ile sıkıcı gelmişti ama SS motorla eğlenceli olabilir.
-
05 Ağustos 2024, 17:24
#23
espresso adlı üyeden alıntı
Bu yollar güzel. Dönüşte subaşında köfte de yenir, biz Cyan ile orada bir yerde köfte yemiştik güzeldi.
Havalimanı ile Subaşı arası haritada D020 diye geçen yol da güzel, subaşına kadar 2-3 şeritli otoban gibi güzel asfalt, bana xmax ile sıkıcı gelmişti ama SS motorla eğlenceli olabilir.
Biz Kestanelik'te yemiştik sanki. Hanımeli restoran olabilir...
Yine oralarda (Kestanelik) Ali Baba diye salaş bir yer vardı, oranın köftesini çok severdim. Kapanalı epeyi oldu sanırım. Orada yediğim köftenin tadı halen damağımda. (Saatler süren bir eğitim sürüşü sonrası uğramıştık; epeyi yorgun ve açtım...)
-
06 Ağustos 2024, 12:28
#24
espresso adlı üyeden alıntı
Bu yollar güzel. Dönüşte subaşında köfte de yenir, biz Cyan ile orada bir yerde köfte yemiştik güzeldi.
Havalimanı ile Subaşı arası haritada D020 diye geçen yol da güzel, subaşına kadar 2-3 şeritli otoban gibi güzel asfalt, bana xmax ile sıkıcı gelmişti ama SS motorla eğlenceli olabilir.
Sizin bahsettiğiniz yolu denedim daha önce, düz yollardan artık çok nefret ediyorum. Bir suru 299kph düz yollarda yaptım, artık sıkılmaya başladım ve eski hissetiğim zevk almıyorum. Güzel bir viraj deneyim dedim belkı eski zevki tekrar aldırıyor bana.
2018 CBR1000RR, 2022 CBR650R, 2007 GSX-R1000, 2007 CBR1000RR, 2003 GSX-R1000, 1999 RF400R, 1997 GSF400.
-
06 Ağustos 2024, 12:57
#25
Ahmedalogail adlı üyeden alıntı
Sizin bahsettiğiniz yolu denedim daha önce, düz yollardan artık çok nefret ediyorum. Bir suru 299kph düz yollarda yaptım, artık sıkılmaya başladım ve eski hissetiğim zevk almıyorum. Güzel bir viraj deneyim dedim belkı eski zevki tekrar aldırıyor bana.
Naçizane önerim eğer İstanbul Park'ı beklemiyorsan litrelik supersport yerine orta sınıf bir supersport ile daha çok keyif alabilirsin.
Örneğin Yenice-Demirköy arasında traktörle bile elbette keyif alınır, ama 1000RR ile malum çok fazla gaz açamayacaksın, yarım saniye en fazla :D 600RR'a geçersen hem motorun daha kıvrak olması ekstra bir keyif katacaktır, hem daha uzun süre gaz açık gidebilmek daha güzel bir his verebilir hem de gazı açtığın zaman seni öldürmeye çalışan hızlara anında çıkmamış olursun.
Kimi litrelik kullanıcısı da bunlara avuntu der gerçi farklı farklı tercihler söz konusu =)
Bu arada tekrar belirteyim, Subaşı-Saray yolunda 1000RR pek keyifli olmaz. Bol bol düzlük var, bozuk kısımlar var vs.
Ama gidersen özellikle Subaşı'na yakın kısımlarda asfalta güvenme. Geçen o yoldan köfteye gittiğimizde ben dönüşte biraz tempo yapayım dedim, cayır cayır kayıyor öyle böyle değil.
-
06 Ağustos 2024, 14:02
#26
Bir suru 299kph düz yollarda yaptım, artık sıkılmaya başladım
Selamlar,
Haddime değil ama asfalt kalitesi belli olmayan, yüzeyde yağ, hayvan ölüsü vs. gibi sürprizlere açık olan, bir sürü dangalağın da sizinle beraber direksiyon salladığı trafiğe açık yollarda bu hızlara çıkmayın. Sadece bunlar değil, araçta da arıza olabilir, siz hapşırabilirsiniz, öksürebilirsiniz, anlık baş dönmesi yaşayabilirsiniz, bu kadar yüksek hızdayken tepki bile verilmez.
Ben 150 km hıza bile çıkınca; hayatım, yaptıklarım, planlarım, sevdiklerim falan aklıma geliyor da hemen makul bir hıza düşüyorum. Gözünüzü seveyim bu hızları trafiğe açık alanlarda yapmayın. Yapacaksanız, kenarda ambulansın beklediği (ambulans detayı çok önemli), asfaltından emin olduğunuz, diğer sürücülerin kalitesinden emin olduğunuz bir pistte yapın. Pist yok diyorsanız da yapmayın, aldığınız riske değmez.
-
06 Ağustos 2024, 14:46
#27
killingroad adlı üyeden alıntı
Naçizane önerim eğer İstanbul Park'ı beklemiyorsan litrelik supersport yerine orta sınıf bir supersport ile daha çok keyif alabilirsin.
Buna %100 katılıyorum, aklıma geldi aslında ama ayni zamanda çoğu 1000lik kullandığım için tekrar daha az CC'ye girmek istemedim, 1 sene önce benim 2022 CBR650R vardı hissetiğim güçsüzlüktan satıp 1000RR aldım. Durum karışık biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
killingroad adlı üyeden alıntı
Bu arada tekrar belirteyim, Subaşı-Saray yolunda 1000RR pek keyifli olmaz. Bol bol düzlük var, bozuk kısımlar var vs.
Ama gidersen özellikle Subaşı'na yakın kısımlarda asfalta güvenme. Geçen o yoldan köfteye gittiğimizde ben dönüşte biraz tempo yapayım dedim, cayır cayır kayıyor öyle böyle değil.
Gidip bakacagiğm zaten yol bilmemden önce hızla geçmem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
ilker a. adlı üyeden alıntı
Selamlar,
Haddime değil ama asfalt kalitesi belli olmayan, yüzeyde yağ, hayvan ölüsü vs. gibi sürprizlere açık olan, bir sürü dangalağın da sizinle beraber direksiyon salladığı trafiğe açık yollarda bu hızlara çıkmayın. Sadece bunlar değil, araçta da arıza olabilir, siz hapşırabilirsiniz, öksürebilirsiniz, anlık baş dönmesi yaşayabilirsiniz, bu kadar yüksek hızdayken tepki bile verilmez.
Ben 150 km hıza bile çıkınca; hayatım, yaptıklarım, planlarım, sevdiklerim falan aklıma geliyor da hemen makul bir hıza düşüyorum. Gözünüzü seveyim bu hızları trafiğe açık alanlarda yapmayın. Yapacaksanız, kenarda ambulansın beklediği (ambulans detayı çok önemli), asfaltından emin olduğunuz, diğer sürücülerin kalitesinden emin olduğunuz bir pistte yapın. Pist yok diyorsanız da yapmayın, aldığınız riske değmez.
Katılıyorum, motor yeni aldığımda hiz yaptım Kuzey Marmara yolunda ama kısa sürede sıkılmayı başladım artık gitmiyorum. Geçen sene tulum satın aldım pist için ama 3 defa şans olmadı sattım. Bu senede tekrar tulum aldım pıst günü hiç olmadı.
Dedim motor satıp araba yükseltiyim, piyasa durdu . Nereden baksam terslik
-
07 Ağustos 2024, 17:44
#28
Evet litrelik kullandıktan sonra orta sınıflar ivme hissi konusunda çok yetersiz kalabiliyor. Çokça litrelik kullananda durum bu.
ama CBR650R doğru bir yaklaşım değil, güçsüzlük dışında o kalas bir makina biraz da. Yeni gelecek 600RR sanırım Tr'ye getirmeyeceklermiş pahalı diye ama ZX6R öyle hissetirmeyebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Evet litrelik kullandıktan sonra orta sınıflar ivme hissi konusunda çok yetersiz kalabiliyor. Çokça litrelik kullananda durum bu.
ama CBR650R doğru bir yaklaşım değil, güçsüzlük dışında o kalas bir makina biraz da. Yeni gelecek 600RR sanırım Tr'ye getirmeyeceklermiş pahalı diye ama ZX6R öyle hissetirmeyebilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)