Sizce mantıklı mı ? CB 250R Alma serüveni
Reklamlar
-
02 Ağustos 2024, 21:10
#1
İyi forumlar herkese umarım herkes sağlıklı mutludur. Sizden ricam biraz zamanınızı ayırıp yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Biraz araştırma yaptım ne alsam işte Drift'ten başladım bir NS125'e oradan 250NK'ya sonra ikinci el Dominar 250D falan derken hiçbiri sağlıklı bir şekilde içime sinmedi. Taksitli almak istiyordum kampanyaları vardı onları inceledim aslında en önemli öncelik şuan taksitle motor almak ve şuan biraz kampanyalar mevcut bu konuda ama ne yalan söyleyeyim içime bir türlü sinmedi. 2 Ay daha köşeye nakit atıp biraz kampanya vs. bekleyip Honda CB250R veya CL250 almak istiyorum model ve görünüş olarak da çok sevdiğim modeller. Japon olduğundan dolayı da daha çok zevk alacağıma inanıyorum. Bu 2 ay içerisinde de yavaştan mont, kas, eldiven vb. alınması gereken ekipmanları toplamak istiyorum. Bu düşüncem sizin görüşünüzde ne kadar mantıklı ne yapmalıyım görüşleriniz cidden benim için çok önemli.
Bir de ortalama 20 Bin TL ekipmana ayırmak istiyorum bu bütçe çerçevesinde önerebileceğiniz ekipmanlar olursa çok sevinirim. Biraz zamanınızı ayırıp okuyup destek olduğunuz içinde çok teşekkür ediyorum. Tekrardan herkese iyi forumlar diliyorum.
Reklamlar
-
02 Ağustos 2024, 21:58
#2
cl250 yi nakitte 180e veren bayi vardi gecenlerde. Fiyatindan dolayi degerlendirilir.
2 modelin motor bloklari farkli bu arada aklinizda bukunsun.
Cb250 efsanedir. cl250 nin ne oldugunu cozemedim ama kestane olma yolunda ilerliyor gibi.
Devir saati olmayan motor
-
02 Ağustos 2024, 22:08
#3
Mr.wind adlı üyeden alıntı
cl250 yi nakitte 180e veren bayi vardi gecenlerde. Fiyatindan dolayi degerlendirilir.
2 modelin motor bloklari farkli bu arada aklinizda bukunsun.
Cb250 efsanedir. cl250 nin ne oldugunu cozemedim ama kestane olma yolunda ilerliyor gibi.
Devir saati olmayan motor
nasıl farklı hocam eminmisiniz? ben aynı blok diye biliyorum.
-
02 Ağustos 2024, 22:08
#4
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Devir saati olmayan motor
Devir saati olmayan veya çalışmayan motosikleti uzun süre kullandığınız zaman çok takmıyorsunuz, titreşime göre veya sese göre hareket edilmeye başlanıyor bir zaman sonra. Olması iyimi? Evet çok iyi, aslında bu devir göstergesi en çok uzun yolda işe yarıyor.
-
02 Ağustos 2024, 22:46
#5
Hocalarım çok özür dileyerek konuyu daha yeni yazmama rağmen arkadaşın maddi imkanları doğması sebebiyle Dominar 250D 24 Bin kilometrede 30 bin peşin 15 bin 6 ay taksit ödeyeceğim şekilde anlaştık. Benim için güzel bir fırsat olduğunu düşündüm umarım pişman etmez.
-
02 Ağustos 2024, 23:17
#6
doberman adlı üyeden alıntı
nasıl farklı hocam eminmisiniz? ben aynı blok diye biliyorum.
Bloklar farkli eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Devir saati olmayan veya çalışmayan motosikleti uzun süre kullandığınız zaman çok takmıyorsunuz, titreşime göre veya sese göre hareket edilmeye başlanıyor bir zaman sonra. Olması iyimi? Evet çok iyi, aslında bu devir göstergesi en çok uzun yolda işe yarıyor.
Kullandim dostum biliyorum. Bajaj v15 vardi bende bi ara. Devir saati olmayan 5 vitesli keci
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
AKS adlı üyeden alıntı
Hocalarım çok özür dileyerek konuyu daha yeni yazmama rağmen arkadaşın maddi imkanları doğması sebebiyle Dominar 250D 24 Bin kilometrede 30 bin peşin 15 bin 6 ay taksit ödeyeceğim şekilde anlaştık. Benim için güzel bir fırsat olduğunu düşündüm umarım pişman etmez.
Estagfrullah ne demek.. Motora iyice baktir ama, arkadaslik ayri ticaret ayri. Fiyat ve odeme kosullari cok cazip gozukuyor ama cok cok dikkatli ol.
Bu bajaj ilginc marka. Sikintisiz 150k km gideni de var, 10 binde blok dagitani da.
-
02 Ağustos 2024, 23:23
#7
2 yıl beraber okuduk dediğiniz gibi şimdi de aynı iş yerinde çalışıyoruz. Kendisi de söyledi 10 binden sonra kroniği olanlar çıkıyor diye kendi motorunda o kronikler çıkmadığını biliyorum. Motora baktıracak burada usta falan da tanımıyorum. Arkadaşa güveniyorum beraber çalıştığımız için bir şey çıkarsa kefili olacağını da söyledi. İnşallah sorunsuz bir macera olur hocam.
-
02 Ağustos 2024, 23:46
#8
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Bloklar farkli eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
Kullandim dostum biliyorum. Bajaj v15 vardi bende bi ara. Devir saati olmayan 5 vitesli keci
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
Estagfrullah ne demek.. Motora iyice baktir ama, arkadaslik ayri ticaret ayri. Fiyat ve odeme kosullari cok cazip gozukuyor ama cok cok dikkatli ol.
Bu bajaj ilginc marka. Sikintisiz 150k km gideni de var, 10 binde blok dagitani da.
V15 güzel motosiklettir aslında, abs falan mevcuttu iyiydi zamanında. O günleri hatırladım şimdi... Bajaj modelleri tamda dediğiniz gibi problemsizide var problemliside tam bir kumar.
-
03 Ağustos 2024, 20:03
#9
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Bajaj modelleri tam da dediğiniz gibi problemsizi de var problemlisi de tam bir kumar.
Benim eşekte çıkan sorunlar hep kötü ustadan kaynaklı oldu. Bir kere sorun çıktı mı düzeltmesi zor oluyor. Benim sorunları yeni yeni kendim çözmeye başladım.
Allah'a şükür benimkinin yapısı basitmiş bu arada. Neyi var neyi yok hemen belli oluyor Geçen Biga'ya giderken karbüratörün hava aldığı yeri vakumlayan (doğru terim bu mu olur bilemedim) kauçuk şey çıkmış. Orasını burasını gevşettim yerine geri soktum, kelepçesini sıktım öyle düzeldi.
Öncesinde bi ustalara sorduğumda "Şarj dinamosu değişecek" "Karbüratörün tamamı değişecek" "Silindirin patlamış" falan neler neler dediler.
Bi lastik değiştirttik kötü ustaya, sonrası kelebek etkisi gibi büyüdü Bu forumda özellikle senin yardımın o ustalardan daha fazla oldu :D
-
03 Ağustos 2024, 20:57
#10
abyasar adlı üyeden alıntı
Benim eşekte çıkan sorunlar hep kötü ustadan kaynaklı oldu. Bir kere sorun çıktı mı düzeltmesi zor oluyor. Benim sorunları yeni yeni kendim çözmeye başladım.
Allah'a şükür benimkinin yapısı basitmiş bu arada. Neyi var neyi yok hemen belli oluyor
Geçen Biga'ya giderken karbüratörün hava aldığı yeri vakumlayan (doğru terim bu mu olur bilemedim) kauçuk şey çıkmış. Orasını burasını gevşettim yerine geri soktum, kelepçesini sıktım öyle düzeldi.
Öncesinde bi ustalara sorduğumda "Şarj dinamosu değişecek" "Karbüratörün tamamı değişecek" "Silindirin patlamış" falan neler neler dediler.
Bi lastik değiştirttik kötü ustaya, sonrası kelebek etkisi gibi büyüdü
Bu forumda özellikle senin yardımın o ustalardan daha fazla oldu :D
Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana , çıkarttıkları tespitlere bak kafayı yersin . Ben zaten böyleleri yüzünden bu işlere girdim atalarımızda zaten boşuna dememişler kötü komşu ev sahibi yapar diye. Şimdi çok şükürler olsun araba veya motosiklet olsun farketmeksizin çoğu problemini ekipmanlarımın yettiği dahilinde rahatlıkla çözüyorum, araba ve motosiklet için bir liftim olsa yapamayacağım iş sayısı tamamen sıfırlancak desem yalan olmaz . Tamir işine artık sizde girmişsiniz, ilerleyen zamanlarda bir gün kendinizi blok sökmüşken görebilirsiniz hiç telaş yapmayın . Bu tamirat işleri o kadar zevkli bir şeyki tarifi yok, birde ustaların nazını ve saçma sapan şeylerini çekmeyip yapmanın verdiği haz apayrı bir durum. En büyük sloganımız "Yaparız, yapamazsak bozarız... Zaten bozuk ".
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)