Merhabalar, 1.5 senedir Suzuki GSX 250 R kullanıyorum, ilk motorumdu. Artık değiştirmek istiyorum. Tek silindir olmayan, Japon ya da İngiliz orta sınıf naked düşünüyorum. Önerisi olan var mı ?
Merhabalar, 1.5 senedir Suzuki GSX 250 R kullanıyorum, ilk motorumdu. Artık değiştirmek istiyorum. Tek silindir olmayan, Japon ya da İngiliz orta sınıf naked düşünüyorum. Önerisi olan var mı ?
Kawasaki Z500 bakabilirsin. Orta sınıfta pek alternatif yok.
Trident 660,street triple,leoncino 500,duke 790
Kawada distribütör sorunundan bahsediyor herkes ve kullanıcıları da bu yüzden motorlarını satmak istiyor. Biraz uzak duruyorum o yüzden.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
Street triple 765 RS gerçekten çok özel bir makine. Ama tecrübeli dostlarım biraz daha bu güçte ki bir makine için tecrübe gerektiğini söylüyorlar.
Böyle bir şeyi ilk defa sizden duydum. Çok garip geldi. Hani çin ve ya hint menşei markalar olsa anlarım da Kawasaki'de böle bir sorun olması şaşırttı açıkçası.
Eğer ehliyetiniz kurtarıyorsa Hornet o da olmazsa 07 bakabilirsiniz. Tecrübe ile alakalı çok sorun olacağını sanmam. Motor kullanırken soğukkanlı olma işini çözdükten sonra çoğu motora hızlıca adapte olunabilir bence. Şu anki motorun bi tık üstüne çıkarsanız yakın zamanda da yetmeyecektir. Eğer güvenli sürebileceğinize inanıyorsanız ve trafiği iyi okuduğunuzu düşünüyorsanız biraz daha büyük motor almak iyidir diye düşünüyorum.
1183246572 no'lu ilan ile MT-07 satıyorum ahahaha
Tercih sebebi olacak özellikler veya sürüş niyeti vs ile ilgili biraz daha detay daha iyi öneri verilmesine yardımcı olabilir.
Bahsettiğin aralıkta Trident 660 da var, Street Triple RS de var, MT07 de var, MT09SP de var.
Orta sınıf naked denince benim ilk aklıma gelen şey motosiklet olsun, genelde kısa-orta mesafelerce sürülecek pratik olsun vs gibi sınıfın tamamını kapsayan genel geçer şeyler geliyor. Bu durumda Trident 660 çok tatlı bir makina. GSXR-250'den sonra biraz ağır kaçacağına katılmakla birlikte sürüş odaklı bir yöne gidilmek isteniyorsa STRS, Tuono 660, Duke 890 gibi seçenekler de ortaya çıkıyor - Tuono ile Duke ülke filtresinden sınıfta kalıyor. =)
Trident hoş olur gibi.
Kawa Z400, Suzuki SV650, Kawa Z650RS, Suzuki GSX-8S, Hornet 750... Bunlar arasından benim tercihim SV650 ya da 8S olurdu ama hepsi bence alınır ve bam güm sürülür.
Denilene göre Z moto nun sahibi milyonermiş marka yı da sadece prestij için elinde tutuyormuş bu yüzden kimin memnun olup olmadığı adamın çok mikinde değilmiş. Yıllar önce sadece euro ile motor satıyorlardı. Ederinde bir emtia götürsen dahi git çevir getir diyorlardı. Hesabını sen yap.
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!
z-moto için bende hep şikayetler duyuyorum ama ben değiştirecek olsam direkt z500ü yapıştırırdım. yeşili yeter.
hatta 2015 yılında açılmış şöyle bir başlıkta var:
https://www.motosiklet.net/forum/mot...li-z-moto.html
açık ara honda hornet alıcaksın.sınıfından çok güçlü üst sınıfa yakın.elektornik olarak çok dolu yine sınıfından daha iyi.made in japon üretimi olan bir honda bulmak da çok zordur.tabi hepsinden iyisi fiyatının çok ciddi şekilde iddalı olması şu anki piyasa koşullarında.500cc ler 400 binlere dayanmış durumda neredeyse aynı paraya satılan bir ürün.z500 vs alıncak bir durum yok ortada fiyatından ötürü.tek sıkıntın ehliyet olabilir yetmıyorsa ona bir lafım yok o zaman seçenekler zaten belli.ayrıca fiyat performans odaklı nk450 modelide yeni çıktı 250 bin tl fiyatı var onda baya güzel bir fiyata sahip değerlendirilebilir çekici duruyor.hornet korkutabilir 250 cc den sonra ama modları olduğundan kendine uygun olanı yapıp devam edebilirsin.bütçe yetiyorsa tabiki honda hornet almak şu an hepsinden hem daha mantıklı hemde daha iyi bir seçenek.bütçede hala bir sorun yok dersen de yeni kasa yamaha mt09 nakedların kralı olarak memlekete giriş yaptı.bayilerde bulunuyor liste fiyatından zorlanabilir 580 bin tl idi en son baktığımda.tipini sevdiysen sorun yok ama 900 lük 250 den sonra ciddi deredece zorlar araya bir şey koymak gerekir
Hornet750 şu an için fiyat performans anlamında en alınası motor konumunda.Bayiler nakitte ciddi indirimler yapıyor.
Hiç düşünmeyin bile şu an sınıfının her anlamda lideri konumunda.
Hiç bir denetim mekanizması da yok, çok garip gerçekten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
380.000 TL ye çıkartabiliyorsun makineyi, millet R25 satıyor o fiyatlara )
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
Ehliyetim A sınıfı öyle bir sorunum yok. Sadece aldığım motoru da sonrasında rahat satabilmek istiyorum. Elimde ki suzukiyi aylarca satamadım
Direk hornet. Diğer bütün seçenekler ikinci üçüncü dördüncü sıradadır çok net.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)