Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Chopper Crusier'da Üst Seviye Markalar Harici Binilmez Dedikodusu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Haziran 2024
    Arkadaşlar herkese iyi sürüşler.

    125cc Scooterdan 250cc'ye geçeceğim ve gönlüm ilk başta Crusier'a geçmekten yana ve ben RKS'nin getirdiği SRV250'ye(OJ motorun modeli) bayılıyorum.
    Ancak çevremde benden tecrübeli olan motorcular Chopper'da üst seviye markalar harici binilmez çok problem yaşanır diyor. Bu dedikodu muhabbet doğru Mudur ?
    Yani bir Crusier sürücü olmak için ille gidip Kawasaki veya Harley falan mı almamız lazım sorunsuz motor sürebilmek adına.
    Choppercı arkadaşlardan bu konuda yardım bekliyorum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Nispeten yeni çıkan Milwaukee 8 ve revolution max motorları bilmiyorum ama önceki Twincam motorlu Harley cruiser'lar Japonlar kadar sorunsuz değildi.

    Markacılık yapan insanlara göre doğru sadece belli marka ve modellerdir, gerisi çöptür. Bu tip insanlarla araya mesafe koymak akıl ve ruh sağlığı için en sağlıklı çözüm.

    Yazdığınız modeli bilmiyorum şahsen, araştırmak lazım. Zamanında Amerika'da MSF kurslarında Suzuki GZ250 cruiser kullanılıyordu eğitim maksatlı. Güzel ama kısa süre sonra küçük gelecek bir motosiklet, çünkü sadece 20 beygir. Yazdığınız model daha güçlü.

  3. #3

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Olayi daha dogru ve gercekci degerlendirmek lazim.

    Servis ve yedek parca konusunda malinin arkasinda durmayan her marka risktir.

    Motorda bir ariza yasadin ve servise basvurdun. Olasi ihtimaller soyle:

    1-servis size bakar
    2-servis ugrasmak istemez randevu al doluyuz cart curt der bakmaz.

    1.1.servis garanti kapsaminda size yardimci olur.
    1.2.servis kullanici hatasi der ucret karsiligi arizayi yapar.

    1.1.1-servis gereken parcalari hizlica temim eder, onarima baslar.
    1.1.2-servis 6 ay bekletir parca icin.

    1.1.1.1-servis islemi duzgunce yapar.
    1.1.1.2-servis yanlis islem yapar, dogru iscilik yapamaz kas yaparken goz cikarir.

    1.1.1.1.1.surucu mutlu
    1.1.1.1.2.surucu 2 3 ay sonra yeni problem yasar ve en bastaki adimlara geri doner.

    Buyuk marka ne diyor?

    *benim malim ariza yapmaz.
    *Hadi diyelim yapti, parcam burda servisim burda garantin var rahat ol cozeriz.

    E dandik marka ne diyor?

    *Benim malim cok sekil alev aliyor ama ariza yapar.
    *Ariza yapinca garantide sorun cikaririm, yedek parcam yok, servislerimin standardi yok, isini cozsem bile seni coook ugrastiririm.

    Bence hersey net.
    doberman, espresso, srdrrr ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4

    Üyelik
    01 Haziran 2024
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nispeten yeni çıkan Milwaukee 8 ve revolution max motorları bilmiyorum ama önceki Twincam motorlu Harley cruiser'lar Japonlar kadar sorunsuz değildi.

    Markacılık yapan insanlara göre doğru sadece belli marka ve modellerdir, gerisi çöptür. Bu tip insanlarla araya mesafe koymak akıl ve ruh sağlığı için en sağlıklı çözüm.

    Yazdığınız modeli bilmiyorum şahsen, araştırmak lazım. Zamanında Amerika'da MSF kurslarında Suzuki GZ250 cruiser kullanılıyordu eğitim maksatlı. Güzel ama kısa süre sonra küçük gelecek bir motosiklet, çünkü sadece 20 beygir. Yazdığınız model daha güçlü.
    Valla teşekkür ederim cevabınıza. SRV250 beygir tork olarak baya iyi değerler sunuyor ve karizma motor(ben motorun dış görüntüsüne çok önem veriyorum) zaten o da beni cezbediyor ve ucuz 211.000 TL taksitli fiyatı. Aslında benim baya sağlam ve sıfır temizliğinde arabam da var ve ben sadece motora binen ve eşek muamelesi yaparca süren bir motorcu da değilim. Temelde de motora bakış tarzım bir modeli elimde maksimum 2 sene tutup onu satıp üzerine para koyarak binmediğim başka model alıp motor tutkumu çok farklı marka ve modelleri deneyimleyerek yaşamak. Motorcu olarak vizyonum bu. Bi motor alayım 5 sene bineyim gibi zihniyetim yok. Böyle düşününce Çinli de olsa bana mantıklı geliyor çünkü ben bu motoru sıfır alıp bir veya iki sene binip gene değiştirip yeni bir model heyecanına gireceğim ve illa cruiser devam etme derdim de yok. Misal arabayı satacak olsam hem cruiser hem naked bir motoru aynı anda garaja koymak isterim nakedları da beğeniyorum. Asla binmem dediğim tek tür racing.

  5. #5
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Normal bir ülkede yaşasak 600 cc üstü bilindik bir marka harici motora cruiser denmez diyebilirdim.

    Ancak yaşadıgımı şartlar; yedek parçalar motor fiyatları belli.


    Çin motorların riski vardır, riski kabul ettiğin sürece istediğin her motora binebilirsin
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    John Gotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800 GS (2024) / Piaggio Medley 150 S
    Eski model Yamaha cruiser ve çinli cruiser kullanmış biri olarak, bütçenize göre farklı tarzda kendini kanıtlamış markaları tercih etmenizi tavsiye ederim. Sonrasında o motoru satıp üzerine para koyarak daha iyi bir cruiser alma fikri daha mantıklı. Özellikle Japonların eski cruiserlarından kesinlikle uzak durun. Parçaları bulamıyorsunuz. Yurtdışından gelmesini bekliyorsunuz. Kabus gibi...
    Yamaha Virago XV 250 - Honda Spacy 110 - RKS K-Light 202 - Yamaha Xmax 250 - BMW F800 GS - Piaggio Medley 150 S

  7. #7
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    SRV250 beygir tork olarak baya iyi değerler sunuyor ve karizma motor
    Yazıyı okuyunca Yamaha SRV250 geri gelmiş sandım. Meğerse RKS'nin aynı kodlu motoruymus

  8. #8
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    cruiser tarzı motorları hala çok sevmeme rağmen maalesef ülkemizde bu motorları kullanmak çok zor. Çinli firmalar bir parti mal getirip sonrasında ne yedek parça ne de servis veriyorlar. Gerçi çinli hiçbir firmanın düzgün bir servisini göremedim. Eski japon a binmek daha büyük sorun, alacağınız 2-3 yedek parça fiyatına 2. el ufak bi çinli motor alınabilir.

    Hevesinizi almak için alınır, 2 sezon binilip satılabilir
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  9. #9
    73845 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Triumph Street Triple RS
    Yani gecmisi ve gelecegi belli olmayan sekilli cin mali motorlari insanlar neden cazip buluyor anlamis degilim. butun cin mali motorlar neredeyse tek bayi altinda toplaniyor TRde ve adamlarin yedek parca stogu bile yok. sikayetvar da milyonlarca sikayet var. avrupa ve japonun eskisine binmek varken japon niye ragbet gorur cok enteresan. iyi bir ustaya gotur eskiye bin cok daha keyif alirsin.

  10. #10

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Herkes bilindik marka, 2 gün sonra ortadan kaybolmayacak marka falan yazmış. RKS(KUBA) 2004'ten beri piyasaya motor satıyor. Montaj, üretim yapan farklı şehirlerde fabrikalar var. Sektörde 20 yıldır var olan bir firma, bu süre yeterli değil mi ?

    Ben şimdiye kadar RKS yada KUBA marka herhangibir motosiklet kullanmadım. Sorduğunuz model hakkında da fikir sahibi değilim. Gerçekten sorduğun motoru alan kullanan birilerini bulabilirsen onlardan fikir al. Diğer yorumlar fikirler "duydum, bence şöyle, ben olsam böyle" den öteye gitmez.

  11. #11
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes bilindik marka, 2 gün sonra ortadan kaybolmayacak marka falan yazmış. RKS(KUBA) 2004'ten beri piyasaya motor satıyor. Montaj, üretim yapan farklı şehirlerde fabrikalar var. Sektörde 20 yıldır var olan bir firma, bu süre yeterli değil mi ?

    Ben şimdiye kadar RKS yada KUBA marka herhangibir motosiklet kullanmadım. Sorduğunuz model hakkında da fikir sahibi değilim. Gerçekten sorduğun motoru alan kullanan birilerini bulabilirsen onlardan fikir al. Diğer yorumlar fikirler "duydum, bence şöyle, ben olsam böyle" den öteye gitmez.
    Dediğiniz firma 2004 ten beri motor satıyor olabilir, ama 5 sene önce piyasaya sürdüğü motorun yedek parçasını zor getirir. 20 senelik firmanın yedek parça/servis bölümlerinin gayet düzenli olmasını beklersin fakat bisiklet tamircisinden hallice, cıvata sıkmayı unutan ustamsılarla karşılaşırsın.

    Model çokluğu yerine, model devamlılığı olan firmalara yönelmek daha doğru bir yaklaşım
    Osm@n bunu beğendi.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  12. #12
    John Gotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800 GS (2024) / Piaggio Medley 150 S
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes bilindik marka, 2 gün sonra ortadan kaybolmayacak marka falan yazmış. RKS(KUBA) 2004'ten beri piyasaya motor satıyor. Montaj, üretim yapan farklı şehirlerde fabrikalar var. Sektörde 20 yıldır var olan bir firma, bu süre yeterli değil mi ?

    Ben şimdiye kadar RKS yada KUBA marka herhangibir motosiklet kullanmadım. Sorduğunuz model hakkında da fikir sahibi değilim. Gerçekten sorduğun motoru alan kullanan birilerini bulabilirsen onlardan fikir al. Diğer yorumlar fikirler "duydum, bence şöyle, ben olsam böyle" den öteye gitmez.
    Sorun şu RKS getirdiği bir modelin devam serisini getirmek yerine sıfırdan başka grenajlı veya parçalı modellerini getirdiği için bir süre sonra parça bulamamaya başlıyorsunuz. bkz. Klight 202 olarak satışa çıkan model tek blok kara düzen bir modeldi. Peşine Klight 250 geldi absli v twin. Bir sonrakine ne çıkar Allah bilir.
    Yamaha Virago XV 250 - Honda Spacy 110 - RKS K-Light 202 - Yamaha Xmax 250 - BMW F800 GS - Piaggio Medley 150 S

  13. #13

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı John Gotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun şu RKS getirdiği bir modelin devam serisini getirmek yerine sıfırdan başka grenajlı veya parçalı modellerini getirdiği için bir süre sonra parça bulamamaya başlıyorsunuz. bkz. Klight 202 olarak satışa çıkan model tek blok kara düzen bir modeldi. Peşine Klight 250 geldi absli v twin. Bir sonrakine ne çıkar Allah bilir.
    Söylediğiniz durum sadece RKS yada başka markalar için geçerli değil ki. 100 yıllık köklü japonlarda yok mu öyle kısa süreli satılan sonradan ne parçası ne ikinci el piyasası olan model. Bir sürü var hemde.



    Resimdeki hondanın grenaj parçaları her yerde var mı ? Yok. Her servis bu motor üzerinde uzman mı, değil.

    Şimdiye kadar büyük firmalardan, yıllardır piyasada olan modellerinden farklı farklı birçok motor sahibi oldum. Hiçbirinde parça sorduğumda, hemen kargo edelim yada yapalım diyeni görmedim. Sipariş verecekler de, gelecek te, abuk subuk bir rakama sorunu çözecekler.

    En son şuan kullandığım KTM 1190 ADV motorum için spormoto'ya abs sensörü sordum. Sipariş verirsen 6 ay sonra gelir dediler. Fiyatı da 4000 lira civarı idi. Aynı sensörü kullanan Bajaj'ın bir modelini buldum, 10'da 1i fiyatına aldım. 3 günde elime geçti.

  14. #14
    John Gotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2024
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800 GS (2024) / Piaggio Medley 150 S
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğiniz durum sadece RKS yada başka markalar için geçerli değil ki. 100 yıllık köklü japonlarda yok mu öyle kısa süreli satılan sonradan ne parçası ne ikinci el piyasası olan model. Bir sürü var hemde.

    https://www.9carthai.com/wp-content/...a-CTX-1300.png

    Resimdeki hondanın grenaj parçaları her yerde var mı ? Yok. Her servis bu motor üzerinde uzman mı, değil.

    Şimdiye kadar büyük firmalardan, yıllardır piyasada olan modellerinden farklı farklı birçok motor sahibi oldum. Hiçbirinde parça sorduğumda, hemen kargo edelim yada yapalım diyeni görmedim. Sipariş verecekler de, gelecek te, abuk subuk bir rakama sorunu çözecekler.

    En son şuan kullandığım KTM 1190 ADV motorum için spormoto'ya abs sensörü sordum. Sipariş verirsen 6 ay sonra gelir dediler. Fiyatı da 4000 lira civarı idi. Aynı sensörü kullanan Bajaj'ın bir modelini buldum, 10'da 1i fiyatına aldım. 3 günde elime geçti.
    Honda ile RKS'yi kıyaslamak pek mantıklı gelmedi bana. Örnek verdiğiniz modeli tartışmaya yükseleceksek zaten arkadaşımız o bütçeye direkt Harley alıp parça konusunda kafası rahat binebilir.
    Yamaha Virago XV 250 - Honda Spacy 110 - RKS K-Light 202 - Yamaha Xmax 250 - BMW F800 GS - Piaggio Medley 150 S

  15. #15
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Resmini paylaştığınız motorun çıktığından itibaren ilk 10 yıl içinde mutlaka en ufak cıvatasına kadar bulup getirtebilirsiniz. Ama 3 yaşında çinli bir motora grenaj aradığınızda aaabey artık ondan üretmiyo firma servislere bi sor elinde olan varmı cevabını almak muhtemel. Bunu savunuyoruz.

    Sizin motorunuz örneğinden gidersek; makinalarda birçok ortak parça bulunur, markalarda da bu böyledir ufak bir google araştırmasıyla mesela milyonluk bir aracın aynasıyla, uygun fiyatlı binek bir aracın aynasının aynı olduğunu falan bulabiliriz. Sensör, cıvata gibi şeyler belirli standartlara bağlıdır. Firma bunu yedek parça listesine koyarken marka değerini de ekler. Standart 8.8 cıvatayı servis değiştirdiğinde 250-300 lira yazabilir, bu o parçanın gerçek değeri değildir.
    espresso ve Osm@n bunu beğendiler.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  16. #16

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı John Gotti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda ile RKS'yi kıyaslamak pek mantıklı gelmedi bana. Örnek verdiğiniz modeli tartışmaya yükseleceksek zaten arkadaşımız o bütçeye direkt Harley alıp parça konusunda kafası rahat binebilir.
    Honda ile RKS'yi kıyaslamıyorum ki. Dedin ki model devamlılığı. RKS zırt pırt yeni model çıkarıyor eski modellere parça bulunmuyor. Bende sadece RKS de yada X firmasında olan bir durum değil bu. Her markada var. Parça tedariği konusunda da büyük markalar öyle çok da iyi değiller. Genelde stokta parça bulunmaz, yurt dışından isterler. Onuda sadece senin için parça siparişi vermeyeceklerinden ileri zamanda planlanan bir sevkiyata dahil ederler. Beklersin 6 ay. dedim. Sen RKS nin bahsi geçen modelini kullanıp deneyimledin mi ? Sağlam yada değil diyebiliyor musun ? Parça bulunabilirliği konusunda bir hikayen var mı ? Sanırım yok. O zaman doğru bilgi veremezsin benim gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resmini paylaştığınız motorun çıktığından itibaren ilk 10 yıl içinde mutlaka en ufak cıvatasına kadar bulup getirtebilirsiniz. Ama 3 yaşında çinli bir motora grenaj aradığınızda aaabey artık ondan üretmiyo firma servislere bi sor elinde olan varmı cevabını almak muhtemel. Bunu savunuyoruz.

    Sizin motorunuz örneğinden gidersek; makinalarda birçok ortak parça bulunur, markalarda da bu böyledir ufak bir google araştırmasıyla mesela milyonluk bir aracın aynasıyla, uygun fiyatlı binek bir aracın aynasının aynı olduğunu falan bulabiliriz. Sensör, cıvata gibi şeyler belirli standartlara bağlıdır. Firma bunu yedek parça listesine koyarken marka değerini de ekler. Standart 8.8 cıvatayı servis değiştirdiğinde 250-300 lira yazabilir, bu o parçanın gerçek değeri değildir.
    Senin şuanda kullandığın motor Benelli TRK502, motor bloğu birçok diğer parçası çinde üretiliyor. Benelli'nin Türkiye ortağı RKS. RKS aynı zamanda Benelli'ye de parça üretiyor. Kendi deneyimine göre mi yazıyorsun yoksa şuanda kullandığın motorun üretimini servisini vs bilmeden mi ? Misal motoruna ön far lazım olsa, hemen stoktan verirler mi ? Yoksa sipariş veririz mi derler.

  17. #17
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda ile RKS'yi kıyaslamıyorum ki. Dedin ki model devamlılığı. RKS zırt pırt yeni model çıkarıyor eski modellere parça bulunmuyor. Bende sadece RKS de yada X firmasında olan bir durum değil bu. Her markada var. Parça tedariği konusunda da büyük markalar öyle çok da iyi değiller. Genelde stokta parça bulunmaz, yurt dışından isterler. Onuda sadece senin için parça siparişi vermeyeceklerinden ileri zamanda planlanan bir sevkiyata dahil ederler. Beklersin 6 ay. dedim. Sen RKS nin bahsi geçen modelini kullanıp deneyimledin mi ? Sağlam yada değil diyebiliyor musun ? Parça bulunabilirliği konusunda bir hikayen var mı ? Sanırım yok. O zaman doğru bilgi veremezsin benim gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------



    Senin şuanda kullandığın motor Benelli TRK502, motor bloğu birçok diğer parçası çinde üretiliyor. Benelli'nin Türkiye ortağı RKS. RKS aynı zamanda Benelli'ye de parça üretiyor. Kendi deneyimine göre mi yazıyorsun yoksa şuanda kullandığın motorun üretimini servisini vs bilmeden mi ? Misal motoruna ön far lazım olsa, hemen stoktan verirler mi ? Yoksa sipariş veririz mi derler.
    Şuan kullandığım motorun hiçbir parçası ülkemizde üretilmiyor, çinden getiriliyor. Körü körüne, sadece sahip olduğum için bir motoru övecek biri değilimdir. Tamamen maddiyata dayalı ve birazda görüntüsüne kandığım bir motor TRK502. Hoşmu evet, 2 yıl sonra bu modeli üretmeyi bırakırsa yedek parça bulabilirmiyim tam bir muamma. Şuan model devamlılığı olduğu için kullanılabilir bir motor, misal olarak verdiğin ön farı mercek takmak için sipariş vermiştim stoktan geldi beklemedim.

    İmzadaki motosiklet sıralamam kullandığım modeller, dikkat ederseniz birçoğu çinli ve cruiser. Yazdıklarımda biraz deneyim diyebiliriz.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  18. #18

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı izzmarit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan kullandığım motorun hiçbir parçası ülkemizde üretilmiyor, çinden getiriliyor. Körü körüne, sadece sahip olduğum için bir motoru övecek biri değilimdir. Tamamen maddiyata dayalı ve birazda görüntüsüne kandığım bir motor TRK502. Hoşmu evet, 2 yıl sonra bu modeli üretmeyi bırakırsa yedek parça bulabilirmiyim tam bir muamma. Şuan model devamlılığı olduğu için kullanılabilir bir motor, misal olarak verdiğin ön farı mercek takmak için sipariş vermiştim stoktan geldi beklemedim.

    İmzadaki motosiklet sıralamam kullandığım modeller, dikkat ederseniz birçoğu çinli ve cruiser. Yazdıklarımda biraz deneyim diyebiliriz.
    İmzandaki motor sayısının belki 2 - 3 katı motor deneyimim oldu benimde. 1-2 tane çinli dışında gerisi bilindik büyük markalar ve modelleri. Servis, parça olarak al birini vur ötekine. Hatta günümüzde Çinli markaların parçalarını ucuz bir şekilde temin etmek daha kolay.

  19. #19
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İmzandaki motor sayısının belki 2 - 3 katı motor deneyimim oldu benimde. 1-2 tane çinli dışında gerisi bilindik büyük markalar ve modelleri. Servis, parça olarak al birini vur ötekine. Hatta günümüzde Çinli markaların parçalarını ucuz bir şekilde temin etmek daha kolay.
    okadar deneyim üzerine çinli motor savunmak bana mantıklı gelmiyor maalesef. Alırken evet ucuzlar, ama ülkemizde sürdürülebilir değiller.

    Konu başlığına dönersek, Türkiye'de cruiser/chopper tarzda bir motoru keyif alarak kullanmak istiyorsan biraz paran olmalı
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  20. #20
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Doğru bir dedikodudur.
    Sorun markadan ziyade, ürünle alakalı. Yani şimdi chopper, cruiser deyince benim aklıma, ne bileyim böyle torklu bir makina, v motor vs geliyor.
    Peki bizim ülkemize gelen tırıvırı markların getirdiği sözüm ona cruiser bakıyorsun, elinde ki hali hazırda bulunan 125 cc, 10 beygir commuter motorunun üstüne bir iskelet giydirmiş, alet olmuş sana 200 kg, getirip cruiser diye satmaya çalışıyor.
    espresso bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)