eut adlı üyeden alıntı
Selamlar;
Kısa kesmeye çalışacağım 2013 xmax im yağ yakıyordu, piston başı, pistonun içinde hareket ettiği oda (gömlek?) sekmanlar yenilendi. 650~700 km kadar sürdüm, sonrasında önce güç kaybetmeye, belirgin bir motor sesi gelmeye başladı. Sonra motor sustu. Önceki değişikliği yapan tamirci sağolsun tamamen kapalı (dükkan + tel) idi. Ben de ona yakın başka birine gittim, buji yatağının kırıldığını, takıldığı motor kapağının da değişmesi gerektiğini ya da buji yatağına torna işlemi yapılması gerektiğini söylediler. Önceki masraflarda henüz yeni olduğu için içine sinmesede tornayı seçtim. Özel nedenlerden ötürü motosikletin başında bekleyemedim akşamüstü tornaya götürdüler, ertesi gün öğlen de motosikleti teslim ettiler. 3 gün kadar sürdükten sonra motosiklet aynı şekilde sesler çıkarıp bir süre sonra çat pat edip sustu. kenara çekip baktım, buji fırlamış !. son değşikliği yapan arkadaşları aradım geldi, elle bujiyi yerine takabildi. Sonra tamirhanelerine kadar normal sürdüm, tamirhanede neden olduğunu sordum, kapağın artık görevi yerine getiremediğini, değişmesi gerektiğini söylediler. Bende şimdilik belki de ilk taktıklarında iyi sıkmamışlardır diye el aleti ile sıkmalarını bir süre de böyle denemek istediğimi söyleyip sürdüm. Aklımda çılgın sorular var ama saymayacağım. Yorumlarınızı merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Not: Bende geçirdiği iki yıl boyunca motorumu tüm bakımları ve sorunları için yetkili servise götürüyordum ama ortaya çıkan sorunları çözememeleri, yenisini almamı tavsiye etmeleri gibi nedenlerle ilk defa tamircilere gitmeye karar verdikten sonra oldu tüm bunlar.