Cinden Gelen Motorlar Turkiyeye Faydali Diyen Varmi ......
Reklamlar
-
Turkiye cinden gelen motorlara verdigi para icin bence milli servetini cope atmistir ve atmaya devam eetmektedir, nedeni ise bir malin fiyati ile kalitesi arasindaki oranin dogru oldugunu zamana karsi elde ettigi degerle kiyaslarlar bu motorlarin 5 yil sonra hangi parcalari nin kullanilir durumda oldugu cok onemlidir, yani ullan at..
Oysa gercek bir pazarda mallarin eskidikce model ve ozellik degerleri ile uretildikleri adete bagli olarak ayri bir degerleri ortaya cikar bu olayda cin motorlari icin gecerli degildir..
Reklamlar
-
Süper Moderatör (BBRR)
Cinden Gelen Motorlar Turkiyeye Faydali Diyen Varmi ......
bunun aksini iddaa eden bu işte ya yenidir yada işten anlamıyodur ...2004 yılında başladı bu çin malı olayı ...benim bildiğim ilk marka haojin ...daha sonra onlarca marka ile fyrya başladı ...bu soruya cevap verebilmek için biraz eskilere gidelim çok değil birazcık ...
pazar 3-5 markanın elinde fiyatlar uçuk bir scoter yaklaşık yarı yerli araba parası ..garanti vs..hak getire ..motorları ya cepte parası olanlar zevk için yada iş için kullanalar alıyo ...piyasada sayısı çok olan bazı motorlar hariç parça bulmak imkansız ...firmalar muhatap dahi olmuyolar sizle ...ariyosun şu parça varmı...cevap ...yok ...ne zaman gelir...sipariş ettik gelecek ...6 ay sora hala parça yok ...ha çin malları çok mu iyi ...hayır...ama motor bilinci türkiye"de bu motorların piyasaya çıkmasıyla gelişti ..eğer biz bu gün buı sayıda internette bu konuyu konuşabili,yosak bunu çin malı motorlara borçluyuz...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
5 yil sonra hangi parcalari nin kullanilir durumda oldugu cok onemlidir,
yani ullan at..
yukarıdaki çok kıymetli analizi yapmak için, an azından 5 yıl beklemelisiniz.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
bu site olmazdı belki yada başkaları
-
Çin malları,motosiklet tutkunları için iyi olmuştur fakat bana göre uzun vadede ülke ekonomisini çok kötü etkileyecektir..
[B][COLOR="Red"][FONT="Comic Sans MS"]Ne mutlu TÜRKÜM diyene[/FONT][/COLOR][/B]
-
Orası belli olmaz ihtiyaçlara, taleplere göre kaliteleri düzelebilir. Çin artık tüm Dünya'nın fason merkezi olmuştur ben ileride kaliteye oynacaklarını düşünüyorum. Ayrıca bu forum Çinliler sayesinde bu kadar popüler ölümüne kötülemek bence bir çeşit vefasızlıktır.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
fakat bana göre uzun vadede ülke ekonomisini çok kötü etkileyecektir..
bunun için önlemler alınıyor.
büyük ithalatçılar, ülkede üretim yapmak için kolları sıvıyor.
yeni fabrikalar kuruluyor, tesisler açılıyor. (hazırlık aşamasında henüz ama, 2 yıl öncesine kadar esamesi dahi okunmuyordu)
kısacası, uzun vadede, kötümser değilim ben...
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
konuya nerden baktığımıza bağlı. motosiklet sektörünün gelişmesi için faydalı. kullan at dersen şu anda yazdığımız bilgisayarlar ne??? onlar da kullan at?
2 sene içinde aldığımız bilgisayarlar çok eski oluyor ve değiştiriyoruz? bunlar da milli servet.
şu anda sitede kaç kişi online? çinli motorlar çıkmadan kaç kişi online dı?
kimine göre faydalı kimine göre değil? Türkiye ekonomisi için durum ne bilemem tam olarak.
motora verdiğim paraya acımıyorum ben. 1300 ytl ye almıştım 700 ytl benzin harcamışım, 120ytl bandrol + diğer vergiler. bi şekilde ülke ekonomisi kazanmış yine. nerdeyse harcadığım benzin motorun parasını geçicek? ilerde dökülürse atarım hurdalığa olur biter
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
ben kendi adıma motosikletle tanışmamı çinlilere borçluyum. uygun fiyata motosikelt sahibi olup bu zevki tatma şansını yakaladım. büyük üreticilere kalsaydı k bir çoğumuz motor sahibi olmayı düşünmezdik bile.
==============================
==============================
-
1300 ytl ye almıştım 700 ytl benzin harcamışım,
100 km'de yaklaşık 9-10 lt benzin tüketen bir otomobille aynı km'yi yaptığını düşün, harcayacağın benzin masrafını hesaplarsan, sen motoru çoktan amorti etmişsin.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
Moderatör
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
ya arlkadaşlar bunu kaç kere yazdım çin isteğe göre ürün üretir..
bilkgisayar ürünlerinin çoğu çinde üretilir %90 gibi ve gerçekten kaliteli ürünler vardır..
mesela çin seddi senelerdir yerinde durur
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
bence çinin malı motosikletlerin Türkiye 'ye girmesi iyi oldu ben baska bir açıdan yaklaşıcam hep trafikte sıkıştırılmaktan sikayet etmezmi
motorcular arabalar tarafından fark edilmemekten ama şimdi trafikteki motosiklet sayısı o kadar arttı ki otomobil sürücüleri trafikte etrafında
her an motosiklet olabileceğini bilir ve eskiye nazaran daha dikkatli olur diye düşünüyorum işin bir de bu tarafı var aramızda tecrübeli olanlar
eskiyi ve şimdiyi bilir ben yorum yapamam ama mantıksal olarak böyle olmalı
-
çin malı motorların kalite konusunda geride oldukları bir gerçektir. Bu nedenle parçaların kalitelilere göre daha çabuk bozulacağı ihtimali de tabii ki vardır. Ama mesele milli servete gelince 10 yıl boyunca alınan ve alınacak olan bütün çin malı motorlara harcanacak olan parayı toplasan bir tek banka hortumcusunun bizden çaldığı paraya yetişemez. Türkiyenin çin malı motorların ülke ekonomisini ne kadar etkileyeceğinden daha ciddi sorunları var bence.
-
otommobilde lada, skoda, dacia neyse
motosiklette de çin malı motorlar odur.
kimse zaten 10 katı fiyatı olan japonlarla ya da avrupalılarla kıyaslamıyor onları
ama otomobilde nasıl hepimiz Mercedes'e binemiyorsak motorda da herkes japon ya da avrupa kullanacak diye bişey yok.
Bence ekonomik fiyatlarıyla başlangıç kullanıcıları için süper fırsatlar sunuyor bu araçlar.
ayrıca çin malı motorlar fiyatlarına göre bakıldığı zaman cidden süper motorlar, BBBR de bahsetmiş, araba parasına scooterlara binildiği zamanlar düşünülürse eğer değerleri daha da anlaşılacaktır.
Ayrıca bu aletlerin hemen döküleceği savına da katılmıyorum, motorun durumu direk sahibini tanımlar, eğer iyi bakılırsa 10'larca yıl çalışabilir pek hala bu motorlar da..
malzemesinin "nispeten" zayıff olması, o motorların çürüyeceğini göstermez zira piyasada haala sıfır gibi Anadol'lar Serçeler 131'ler dolaşmıyor mu....
[B]sadece kazanmaya oynayanlar kazanır...[/B]
-
Japon ve Avrupa motorlarda deli indirimlerin tek sebebi Çin malı motorlar.Kötü motora binmek istemeyen iyisinede parası yetmeyen herkes için bu kampanyalar biçilmiş kaftandır.Ve sende bunun faydasını göreceksin.Bide Japon aldığında uzun vadede ülke ekonomisine ne gibi bir faydası olabilirki?Çin mallarının işçiliği ve kalitesi kötü olduğu için extra istihdam yaratıyor.Sadece Çin'e para ödenmiyorki!
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
şöyle bir faydası oldu:
bir kez daha anladık ki ucuz etin yahnisi yavan oluyor.
-
bundan yaklaşık 5 sene önce falan ybr nin 5 milyar olduğunu göz önüne alırsak faydası oldu
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
-
BBRR adlı üyeden alıntı
eğer biz bu gün buı sayıda internette bu konuyu konuşabili,yosak bunu çin malı motorlara borçluyuz...
aynen katılıyorum. memlekette motosikletin yaygınlaşmasını çin mallarına borçluyuz.
-
rekabet yönünden faydalı olsa da çoğu yönden ZARAR
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler