Merhabalar arkadaşlar aprilia SR 125 alınır mı yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım daha sonra satacak olsam 2. el pazarı nasıldır bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Merhabalar arkadaşlar aprilia SR 125 alınır mı yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım daha sonra satacak olsam 2. el pazarı nasıldır bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
İtalyan aygırı aprlia alınmaz mı ya :d
Kusura bakma yazarken bile güldüm ahahaga
Yürek yediyseniz neden olmasın :d
Parça ve değer kaybı düşünmeniz gereken son şey bence
Honda hariç bütün fabrikalara kilit vurulsun :D fiyatı uygunsa alınır niye alınmasın , özellikleri tatmin ediyorsa kullanırken keyif verecekse her motor alınır , ama ha diye satayım fazla değer kaybetmesin dersen Tr de Honda , Yamaha dan yürüyeceksin..
Honda SH 125 > 160k iken, 99k fiyata Aprilia SR 125 gayet de alınır bence, okazyondur. Aradaki 60-65k fark oldukça fazla benzin, bakım/arıza ve aksesuar bedeli karşılar. Aprilia için 2. eli unutun yalnız. İkinci elini dert ederek motosiklet alacaksanız da almayın o motosikleti, demek ki size fazla bu harcama. (Acı gerçekler ama söylemek lazım...) Motosikleti bol bol kullanırsanız 2. eldeki değer kaybının bir anlamı olmaz, çünkü zaten alımda ve kullanımda kendini gani gani amorti edecektir zaten.
alınır hocam eskisi gibi değil 2 el piyasası önceden japon harici zor satılırdı ama salak saçma fiyatlar olunca insanlar başka markalara yöneldi gidip çin malı motorlara 60 120 bin tl arası vermektense bu daha mantıklı ama apriliada tek sıkıntınız servisin garanti işlerini pek sevmemesi onun harici sorun yaşamazsınız basit bir motor çok teknlojik bir parçası yok zaten
Alınır diyen arkadaşlara kanma sakın.
Yamaha RayZR 98.000,Honda dıo 100.000 olduğu yerde bu motor neden seçilmeli bir kişi bana anlatsın lütfen.
Farklı olmak için bu kadar saçma işler yapmamak lazım diye düşünüyorum.
Binlerce kurye boşuna dıo almıyor.
Ama ben olsam RayZr alırdım. Çünkü daha tipli
Hehehe, n'aber?
Dio SR 125 ile kıyaslanabilir değil bir sefer onu geçelim.
RAYZR güzel bir motosiklet. Daha hafif. Hemen hemen aynı güçte. (Daha güçsüz ama hafifliğiyle dengeliyor...) AMA maalesef 12/10" lastikler ile kaybediyor. 14" lastik nere 12/10" lastik nere. Direkt çöp, amatör işi.
Hintli siteden karsılsstırmays baktım.
110 cc miş. 1.25 hp daha düşük, ama yakıt tüketimi yüzde 20 daha iyi dıo
Yani cidden dıo dan inip sr125 e binen biri işte budur motor mu diyecek
Hepsi aşağı yukarı aynı.ama işletme maliyeti, sorunsuzluk, servis, ikinci el bunları katınca binlerce kurye gibi dıo alınır geçilir.
Dio Rayzr alacak param yok onun için aprilia düşünüyorum 10 taksit vade farksız olduğu için
Aklımda hemen satma fikri yok ama bi gün büyütecek olursam diye sormuştum Kocaelide beni bir yerden bir yere götürsün yeter görünüşüde oldukça güzel motor kısmından sıkıntı olmayacağını biliyorum çünkü piaggio motoru kullanıyor.
Yedek parça düşündürüyor beni sadece
Piaggio parçaları biraz pahalı ama bulursun , Doğantrend haricinde bir sürü parça ithal edip satan var , bunlar genelde Vespa parçalarını yıllardır temin eden yerler son yıllarda da Piaggio grupun diğer markalarını da getiriyorlar , mesela bende Medley var ve 2016 dan beridir Tr de baya sattı , adamlar Medley parçalarını da getiriyorlar , Aprillia SR 200 de aynı şekilde , uzun süre ithal edilen piyasada çokça bulunan motorun parçasını mutlaka birileri getirir satar , enteresan bir parcayıda 1-2 ay bekleme süresi sonrası resmi distribütör muhakkak getirir..
Herkese selam,
Aprilia Sr 125'i 5 Temmuz 2024 tarihinde satın aldım şu an 900 km'ye geldi. Motor ile ilgili sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
Şimdiye kadar 2 adet sorunla karşılaştım:
1) Motor arıza ışığı 750 km'deyken yandı daha sonra söndü. Servisin bu durumdan bilgisi var, oksijen sensöründe sorun oluyormuş, garantiden işlem başlattılar değişimi yapılacak. Servise giderken bendeki arıza ışığı kendiliğinden söndü ama pc ye bağlayıp gördüler.
2) Benzin şamandıra sorunu. Bunu ilk aldığımdan beri fark ediyordum. şöyle ki; kalan yakıt 120 km derken bir anda sıfıra düşüp yanıp sönmeye başlıyor. Bu şekilde yakıt almaya gittiğimde 3-3,5 litre arasında yakıt alabiliyorum. Aslında yakıt deposu 6 litre yazıyor. Yani daha içinde 2,5-3 litre kadar benzin varken yakıt azaldı bitmek üzere uyarısı vermeye başlıyor. Bunu da sensör değişimi yapılacağı zaman servis garantiden girişini yapacak.
Onun haricinde ben keyifle kullanıyorum. Taksit kampanyasından yararlanıp da aldım diğer motorlar hep nakit para istiyordu bir kısım, bu konuda Sr125 avantajlı geldi.
Geçen instagramda reklamı çıktı karşıma 12 Taksit kampanyası başlamış.
Bence ufak scooter almak isteyenler için gayet güzel bir fırsat
Dio orjinal sele ile kullanılacak motor değil kesinlikle. Yarım saat içerisinde sele taşa dönüşüyor direkt. Izdırap resmen.
Ben aydınlatayım forumda Hırbonen rumuzlu bir arkadaşımız vardı yukarda Dio al Dio al diye yazan arkadaşla aynı kişidir , kendisi Honda ve Japon harici çay kaşığı bile aldırmaz :D bu arada yukarda hepi topu bir Hondası oldu yazdım ama geçmişte NC700 ve 10.000 km dir Cb125 kullandığını fısıldadı bana , bu nasıl forum arkadaş bulaşan kopamıyor ;)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)