Rektefiye Olmamış, Gördüğünüz En Yüksek Km Motor Hangisidir?
Reklamlar
-
25 Temmuz 2024, 08:22
#21
Şurada sadece yağını, suyunu, filtresini 12.000 KM'de bir değiştirerek 700.000 yapmış bir Varadero görüyorsunuz.
Reklamlar
-
25 Temmuz 2024, 12:52
#22
Ugur S. adlı üyeden alıntı
Türkiye'de olsa ve bizim ustaların tavsiyesiyle 6000 de bir yağ değişse 1milyon yapardı :D
-
25 Temmuz 2024, 14:31
#23
Ugur S. adlı üyeden alıntı
https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm
Africa yı da 522.000 yapmış.
Hala en dayanıklı motorları Suzuki yapıyor diyenler
Suzuki 2.
Yamaha 4
Kawa 5
Bmw 6
.
..
..
Bajaj 13
....
Ktm 17
..
..
..
İtalyanlar diye liste biter.
BMW 6 olmayabilir.. Daha dayanıklı motorlar olmalı
-
25 Temmuz 2024, 15:03
#24
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm
Africa yı da 522.000 yapmış.
Hala en dayanıklı motorları Suzuki yapıyor diyenler
Suzuki 2.
Yamaha 4
Kawa 5
Bmw 6
.
..
..
Bajaj 13
....
Ktm 17
..
..
..
İtalyanlar diye liste biter.
BMW 6 olmayabilir.. Daha dayanıklı motorlar olmalı
Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
-
25 Temmuz 2024, 15:37
#25
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
Rotax loves you :D
-
25 Temmuz 2024, 15:59
#26
killingroad adlı üyeden alıntı
Rotax loves you :D
+ Loncin. (Tabi ki Nikk'i okuyunca benim de aklıma ilk Rotax geldi...)
-
25 Temmuz 2024, 16:45
#27
killingroad adlı üyeden alıntı
Rotax loves you :D
Bmw 3 liralık bloğu Rotax dan 4 liraya almaz kendi yapar , Rotax da 3 liraya üretiyorsa kalitesi bellidir , Bmw genelinde en uzun ömürlü motorlar tamamını kendi ürettiği R serisi ki TR de bile 50 li yıllardan kalma çalışır durumda onlarca örnek var..Honda'nın da Japonya üretimleri ile diğer ülkelerdeki fasonları arasında kalite farkı vardır muhakkak..
-
25 Temmuz 2024, 17:13
#28
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bmw 3 liralık bloğu Rotax dan 4 liraya almaz kendi yapar , Rotax da 3 liraya üretiyorsa kalitesi bellidir , Bmw genelinde en uzun ömürlü motorlar tamamını kendi ürettiği R serisi ki TR de bile 50 li yıllardan kalma çalışır durumda onlarca örnek var..Honda'nın da Japonya üretimleri ile diğer ülkelerdeki fasonları arasında kalite farkı vardır muhakkak..
BMW'ye maliyeti 5 liraysa 4 liraya gider alır Rotax'tan niye almasın canım. Bugünkü hacmine ulaşmadan önce de muhtemelen Rotax'tan almak aynı kalite için bile hep daha karlıydı.
Ben senin söylediğin genellikle doğru olan bir duruma bir istisna söyledim, BMW kötü motor yapıyor demedim ki =) İstisna derken de dışarı yaptırılan bir motor in-house yapılandan iyi anlamında değil de dışarı yaptırıldı diye kötü olmak zorunda değil demek için. Yoksa F650/Pegaso motoru da taş gibi, BMW'nin kendi tasarlayıp Rotax'a ürettirdiği sonraki twin de taş gibi.
Ama tabii ki dediğin doğru, kendisi ürettiği ile dışarıya ürettirdiği arasında genellikle kalite farkı oluyor. Fasonlar değil Honda'nın kendi Tayland fabrikası da recallarda çok daha yüksek orana sahip.
-
25 Temmuz 2024, 17:28
#29
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
Hocam bu durum Honda için pek geçerli değil.
Nc de 300k 400 k görür
VfR 1200 de görür
Goldwing zaten görür..
Görür allah görür.
Şimdi cbr250 krank Recall diyenler olacaktır, onlar takılsın aralarında. Eğlensin cocuklar
-
25 Temmuz 2024, 17:45
#30
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
Hocam bu durum Honda için pek geçerli değil.
Nc de 300k 400 k görür
VfR 1200 de görür
Goldwing zaten görür..
Görür allah görür.
Şimdi cbr250 krank Recall diyenler olacaktır, onlar takılsın aralarında. Eğlensin cocuklar
Vfr1200 için o kadar emin konuşma bence , Turkiyede 30 adet daha 50.000 km civarı 1200 den yatak sesi geliyor ;)
-
25 Temmuz 2024, 18:27
#31
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Vfr1200 için o kadar emin konuşma bence , Turkiyede 30 adet daha 50.000 km civarı 1200 den yatak sesi geliyor ;)
https://www.vfroc.nl/forumVFR/topic/...comment=476703
VfR 1200 v4 ve yarıs motor bloğundan devşirme olduğu söyleniyor. Doğrudur herhalde arastırmadım.
400.000 km fena değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------
İnşallah benim cb125f de 300.000 görecek silindir kapağı acılmadan. Hedef 300.000!
-
25 Temmuz 2024, 18:43
#32
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
....İnşallah benim cb125f de 300.000 görecek silindir kapağı acılmadan. Hedef 300.000!
Hadi bakalım inslh diyelim ;) Türkiye'de benim Medley'den daha yüksek kilometrelisine şahit olmadım yani an itibarıyla TR rekoru bende , Medley ciler karşılaşınca saygı duruşuna geçiyorlar ahaha , sende bunu 125F de yaşarsın belki ama kuryecilerin eline düşerse zor , gerçi kuryeciler viteslide Pulsar seviyor , haklılarda disk fren var , abs var , konfor var , teknoloji var , güç var ;)
-
25 Temmuz 2024, 18:59
#33
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Hadi bakalım inslh diyelim ;) Türkiye'de benim Medley'den daha yüksek kilometrelisine şahit olmadım yani an itibarıyla TR rekoru bende , Medley ciler karşılaşınca saygı duruşuna geçiyorlar ahaha , sende bunu 125F de yaşarsın belki ama kuryecilerin eline düşerse zor , gerçi kuryeciler viteslide Pulsar seviyor , haklılarda disk fren var , abs var , konfor var , teknoloji var , güç var ;)
1.4 lt yaktığını görünce belki alırlar ;)
-
25 Temmuz 2024, 19:04
#34
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
1.4 lt yaktığını görünce belki alırlar ;)
Onlar için yakıt o kadarda ön planda değil , en azından İstanbul'dakiler seri olsun konforlu olsun fazla paket atayım derdindeler..
-
25 Temmuz 2024, 20:30
#35
ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı
Nc de 300k 400 k görür
Ama konu araba degil, motosiklet motorlari
killingroad adlı üyeden alıntı
kendisi ürettiği ile dışarıya ürettirdiği arasında genellikle kalite farkı oluyor.
Kesinlikle. Mesela Çinde üretilen KTM'ler Avusturya'da üretilenlerden daha dayanıklıymış
Çinde üretilmiş bir motosikletim hiç olmadı ama Avusturya üretimi bir motosiklet sahibi olarak bana mantıklı geldi açıkçası.
-
26 Temmuz 2024, 11:00
#36
hasmet adlı üyeden alıntı
Kesinlikle. Mesela Çinde üretilen KTM'ler Avusturya'da üretilenlerden daha dayanıklıymış
Çinde üretilmiş bir motosikletim hiç olmadı ama Avusturya üretimi bir motosiklet sahibi olarak bana mantıklı geldi açıkçası.
Evet böyle ilginç bir bilgi dolaşıyor - daha önce de konusu geçmişti sanırım. Doğruysa tek mantıklı açıklaması Çin'de yapılacak diye gelişmiş bir Kalite Güvence ve Kalite Kontrol sistematiği zorlamış olmalarıdır. Zira benim gözlemlediğim KTM'lerde karşılaşılan şeyler neredeyse hep montaj sırasında oluşan şeyler.
-
26 Temmuz 2024, 15:52
#37
killingroad adlı üyeden alıntı
Evet böyle ilginç bir bilgi dolaşıyor - daha önce de konusu geçmişti sanırım. Doğruysa tek mantıklı açıklaması Çin'de yapılacak diye gelişmiş bir Kalite Güvence ve Kalite Kontrol sistematiği zorlamış olmalarıdır. Zira benim gözlemlediğim KTM'lerde karşılaşılan şeyler neredeyse hep montaj sırasında oluşan şeyler.
Aynen. Eğer yazdığın gibiyse de bunu yapan Avusturya değil Çin tarafı olmalı. Yoksa kelin ilacı olsa kendi başına sürer.
Avusturya Çin'den öğrenmeli bu noktada. Gerçi herifler LC8 dahil herşeyi dışarıda üretmeye başladıklarına göre çözümü o şekilde buldular herhalde.
Gerçi rahmetli Özal'ın dediği gibi "Benim KTM'im işini bilir." Nerden nereye geldi marka. Bir zamanlar dört bike üretiyordu, sonra Avrupanın birinci motosiklet üreticisi oldu.
-
26 Temmuz 2024, 20:40
#38
hasmet adlı üyeden alıntı
Aynen. Eğer yazdığın gibiyse de bunu yapan Avusturya değil Çin tarafı olmalı. Yoksa kelin ilacı olsa kendi başına sürer.
Avusturya Çin'den öğrenmeli bu noktada. Gerçi herifler LC8 dahil herşeyi dışarıda üretmeye başladıklarına göre çözümü o şekilde buldular herhalde.
Gerçi rahmetli Özal'ın dediği gibi "Benim KTM'im işini bilir." Nerden nereye geldi marka. Bir zamanlar dört bike üretiyordu, sonra Avrupanın birinci motosiklet üreticisi oldu.
Dediğin gibi de olabilir, ama bunu KTM'in kontratına KTM'den başka kim ekleyecek? Çinli üreticilerin umrunda değil ki böyle şeyler sen zorlamadıkça. Çin'de birşey ürettirdiğim dönemde alnımın ortasına en iyi çinli ölü çinli yazdırmama ramak kalmıştı =)
burnu havadalığından avusturya ekibi kendi kıçına bakmayıp çine kural seti oluşturmuş da olabilir.
Gerçekten müthiş bir başarı hikayesi bu arada. Stefan girişimciliğin kutsal kitabını yazdı.
-
27 Temmuz 2024, 10:56
#39
Ugur S. adlı üyeden alıntı
Aslında güzel bilgiler veriyor abi de, Almanca olmayınca sadece yorumlardan anladığım kadarıyla işte 😀
-
27 Temmuz 2024, 12:16
#40
Kaportada değişmeyeni yok ama rodajı itinayla yapıldığı için motora anahtar değmemiş.78k km.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)