Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Rektefiye Olmamış, Gördüğünüz En Yüksek Km Motor Hangisidir?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 - 2012
    Şurada sadece yağını, suyunu, filtresini 12.000 KM'de bir değiştirerek 700.000 yapmış bir Varadero görüyorsunuz.



    espresso ve F54 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Ugur S. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şurada sadece yağını, suyunu, filtresini 12.000 KM'de bir değiştirerek 700.000 yapmış bir Varadero görüyorsunuz.



    https://www.youtube.com/watch?v=_PjL3BUEgY0
    Türkiye'de olsa ve bizim ustaların tavsiyesiyle 6000 de bir yağ değişse 1milyon yapardı :D
    espresso bunu beğendi.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    Alıntı Ugur S. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şurada sadece yağını, suyunu, filtresini 12.000 KM'de bir değiştirerek 700.000 yapmış bir Varadero görüyorsunuz.



    https://www.youtube.com/watch?v=_PjL3BUEgY0
    https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm

    Africa yı da 522.000 yapmış.

    Hala en dayanıklı motorları Suzuki yapıyor diyenler

    Suzuki 2.
    Yamaha 4
    Kawa 5
    Bmw 6
    .
    ..
    ..
    Bajaj 13
    ....
    Ktm 17
    ..
    ..
    ..
    İtalyanlar diye liste biter.

    BMW 6 olmayabilir.. Daha dayanıklı motorlar olmalı
    F54 ve Ugur S. bunu beğendiler.

  4. #24
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm

    Africa yı da 522.000 yapmış.

    Hala en dayanıklı motorları Suzuki yapıyor diyenler

    Suzuki 2.
    Yamaha 4
    Kawa 5
    Bmw 6
    .
    ..
    ..
    Bajaj 13
    ....
    Ktm 17
    ..
    ..
    ..
    İtalyanlar diye liste biter.

    BMW 6 olmayabilir.. Daha dayanıklı motorlar olmalı
    Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
    espresso bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
    Rotax loves you :D
    youtube.com/@bisuruyorum

  6. #26

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rotax loves you :D
    + Loncin. (Tabi ki Nikk'i okuyunca benim de aklıma ilk Rotax geldi...)

  7. #27
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rotax loves you :D
    Bmw 3 liralık bloğu Rotax dan 4 liraya almaz kendi yapar , Rotax da 3 liraya üretiyorsa kalitesi bellidir , Bmw genelinde en uzun ömürlü motorlar tamamını kendi ürettiği R serisi ki TR de bile 50 li yıllardan kalma çalışır durumda onlarca örnek var..Honda'nın da Japonya üretimleri ile diğer ülkelerdeki fasonları arasında kalite farkı vardır muhakkak..

  8. #28

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw 3 liralık bloğu Rotax dan 4 liraya almaz kendi yapar , Rotax da 3 liraya üretiyorsa kalitesi bellidir , Bmw genelinde en uzun ömürlü motorlar tamamını kendi ürettiği R serisi ki TR de bile 50 li yıllardan kalma çalışır durumda onlarca örnek var..Honda'nın da Japonya üretimleri ile diğer ülkelerdeki fasonları arasında kalite farkı vardır muhakkak..
    BMW'ye maliyeti 5 liraysa 4 liraya gider alır Rotax'tan niye almasın canım. Bugünkü hacmine ulaşmadan önce de muhtemelen Rotax'tan almak aynı kalite için bile hep daha karlıydı.
    Ben senin söylediğin genellikle doğru olan bir duruma bir istisna söyledim, BMW kötü motor yapıyor demedim ki =) İstisna derken de dışarı yaptırılan bir motor in-house yapılandan iyi anlamında değil de dışarı yaptırıldı diye kötü olmak zorunda değil demek için. Yoksa F650/Pegaso motoru da taş gibi, BMW'nin kendi tasarlayıp Rotax'a ürettirdiği sonraki twin de taş gibi.

    Ama tabii ki dediğin doğru, kendisi ürettiği ile dışarıya ürettirdiği arasında genellikle kalite farkı oluyor. Fasonlar değil Honda'nın kendi Tayland fabrikası da recallarda çok daha yüksek orana sahip.

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık sıralaması yaparken markadan yürümek yanlış olur , her markanın hem efsane olmuş hemde patates olmuş blokları var..efsane motorlar genellikle kendi üretimleri olan , argesini kendi bünyesinde gerçekleştirdiği ünitelerdir , fiyat düşürmek için fason üretilen bir bloktan çok fazla birşey beklememek lazım..
    Hocam bu durum Honda için pek geçerli değil.
    Nc de 300k 400 k görür
    VfR 1200 de görür
    Goldwing zaten görür..
    Görür allah görür.

    Şimdi cbr250 krank Recall diyenler olacaktır, onlar takılsın aralarında. Eğlensin cocuklar

  10. #30
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu durum Honda için pek geçerli değil.
    Nc de 300k 400 k görür
    VfR 1200 de görür
    Goldwing zaten görür..
    Görür allah görür.

    Şimdi cbr250 krank Recall diyenler olacaktır, onlar takılsın aralarında. Eğlensin cocuklar
    Vfr1200 için o kadar emin konuşma bence , Turkiyede 30 adet daha 50.000 km civarı 1200 den yatak sesi geliyor ;)

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vfr1200 için o kadar emin konuşma bence , Turkiyede 30 adet daha 50.000 km civarı 1200 den yatak sesi geliyor ;)
    https://www.vfroc.nl/forumVFR/topic/...comment=476703

    VfR 1200 v4 ve yarıs motor bloğundan devşirme olduğu söyleniyor. Doğrudur herhalde arastırmadım.

    400.000 km fena değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

    İnşallah benim cb125f de 300.000 görecek silindir kapağı acılmadan. Hedef 300.000!

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....İnşallah benim cb125f de 300.000 görecek silindir kapağı acılmadan. Hedef 300.000!

    Hadi bakalım inslh diyelim ;) Türkiye'de benim Medley'den daha yüksek kilometrelisine şahit olmadım yani an itibarıyla TR rekoru bende , Medley ciler karşılaşınca saygı duruşuna geçiyorlar ahaha , sende bunu 125F de yaşarsın belki ama kuryecilerin eline düşerse zor , gerçi kuryeciler viteslide Pulsar seviyor , haklılarda disk fren var , abs var , konfor var , teknoloji var , güç var ;)

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Temmuz 2024
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi bakalım inslh diyelim ;) Türkiye'de benim Medley'den daha yüksek kilometrelisine şahit olmadım yani an itibarıyla TR rekoru bende , Medley ciler karşılaşınca saygı duruşuna geçiyorlar ahaha , sende bunu 125F de yaşarsın belki ama kuryecilerin eline düşerse zor , gerçi kuryeciler viteslide Pulsar seviyor , haklılarda disk fren var , abs var , konfor var , teknoloji var , güç var ;)
    1.4 lt yaktığını görünce belki alırlar ;)

  14. #34
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.4 lt yaktığını görünce belki alırlar ;)
    Onlar için yakıt o kadarda ön planda değil , en azından İstanbul'dakiler seri olsun konforlu olsun fazla paket atayım derdindeler..

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ÜstadMotorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc de 300k 400 k görür
    Ama konu araba degil, motosiklet motorlari

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendisi ürettiği ile dışarıya ürettirdiği arasında genellikle kalite farkı oluyor.
    Kesinlikle. Mesela Çinde üretilen KTM'ler Avusturya'da üretilenlerden daha dayanıklıymış

    Çinde üretilmiş bir motosikletim hiç olmadı ama Avusturya üretimi bir motosiklet sahibi olarak bana mantıklı geldi açıkçası.

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle. Mesela Çinde üretilen KTM'ler Avusturya'da üretilenlerden daha dayanıklıymış

    Çinde üretilmiş bir motosikletim hiç olmadı ama Avusturya üretimi bir motosiklet sahibi olarak bana mantıklı geldi açıkçası.
    Evet böyle ilginç bir bilgi dolaşıyor - daha önce de konusu geçmişti sanırım. Doğruysa tek mantıklı açıklaması Çin'de yapılacak diye gelişmiş bir Kalite Güvence ve Kalite Kontrol sistematiği zorlamış olmalarıdır. Zira benim gözlemlediğim KTM'lerde karşılaşılan şeyler neredeyse hep montaj sırasında oluşan şeyler.
    youtube.com/@bisuruyorum

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet böyle ilginç bir bilgi dolaşıyor - daha önce de konusu geçmişti sanırım. Doğruysa tek mantıklı açıklaması Çin'de yapılacak diye gelişmiş bir Kalite Güvence ve Kalite Kontrol sistematiği zorlamış olmalarıdır. Zira benim gözlemlediğim KTM'lerde karşılaşılan şeyler neredeyse hep montaj sırasında oluşan şeyler.
    Aynen. Eğer yazdığın gibiyse de bunu yapan Avusturya değil Çin tarafı olmalı. Yoksa kelin ilacı olsa kendi başına sürer.

    Avusturya Çin'den öğrenmeli bu noktada. Gerçi herifler LC8 dahil herşeyi dışarıda üretmeye başladıklarına göre çözümü o şekilde buldular herhalde.

    Gerçi rahmetli Özal'ın dediği gibi "Benim KTM'im işini bilir." Nerden nereye geldi marka. Bir zamanlar dört bike üretiyordu, sonra Avrupanın birinci motosiklet üreticisi oldu.

  18. #38

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen. Eğer yazdığın gibiyse de bunu yapan Avusturya değil Çin tarafı olmalı. Yoksa kelin ilacı olsa kendi başına sürer.

    Avusturya Çin'den öğrenmeli bu noktada. Gerçi herifler LC8 dahil herşeyi dışarıda üretmeye başladıklarına göre çözümü o şekilde buldular herhalde.

    Gerçi rahmetli Özal'ın dediği gibi "Benim KTM'im işini bilir." Nerden nereye geldi marka. Bir zamanlar dört bike üretiyordu, sonra Avrupanın birinci motosiklet üreticisi oldu.
    Dediğin gibi de olabilir, ama bunu KTM'in kontratına KTM'den başka kim ekleyecek? Çinli üreticilerin umrunda değil ki böyle şeyler sen zorlamadıkça. Çin'de birşey ürettirdiğim dönemde alnımın ortasına en iyi çinli ölü çinli yazdırmama ramak kalmıştı =)
    burnu havadalığından avusturya ekibi kendi kıçına bakmayıp çine kural seti oluşturmuş da olabilir.

    Gerçekten müthiş bir başarı hikayesi bu arada. Stefan girişimciliğin kutsal kitabını yazdı.

  19. #39
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Ugur S. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şurada sadece yağını, suyunu, filtresini 12.000 KM'de bir değiştirerek 700.000 yapmış bir Varadero görüyorsunuz.



    https://www.youtube.com/watch?v=_PjL3BUEgY0
    Aslında güzel bilgiler veriyor abi de, Almanca olmayınca sadece yorumlardan anladığım kadarıyla işte 😀

  20. #40
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Kaportada değişmeyeni yok ama rodajı itinayla yapıldığı için motora anahtar değmemiş.78k km.
    espresso ve haluk23 bunu beğendiler.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)