Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Vitesli yüksek cc geçmeden düşük cc kullanmak şart mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Olayı özetlediğin için teşekkürler.
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektroniklere bel bağlanmamalı diyorum. Bunu da ilk kez 600cc kullanan arkadaşın yaşadığı deneyime "elektronik olsa böyle olmazdı" söylemini yanlış anlaşılmaya müsait bulduğum için sana yanıt vererek yaptım.
    Kabul, her şey gibi bu yazdığım da yanlış anlaşılabilir. Lakin tarif ettiğin gibi "talihsiz bir açıklama" değil bence, apaçık bir gerçek. TCS bu durumu engellemek için var olan bir sistem. "Buna bel bağlamamak lazım, bazen çalışmaz, vs." gibi açıklamalara gerek duyulacak bir şey değil bence yazdığım. "Elektronik destek varsa yardırın gitsin" yazmamışım sonuçta. Elektronik destek bu yaşadığınızı engellerdi yazmışım sadece.

    Ki açıkçası elektronik sistemlere bel bağlıyorum şahsen. SS ve agresif naked'ları elektronik destek gibi bir güven ağı olmadan kendi limitime yakın kullanmam çok akıl kârı değil çünkü. Eninde sonunda yapacağım küçük bir hata, kontrolüm dışında olan bir yol sorunu (yağ, kum, çakıl) sonucu başıma gelecekler, motosikletten alacağım zevke değmeyecek. Velhasıl elektronik destek olmayan bir motosiklette, sürüşümü geliştirmem için gerekli olan riski almaktan çekinirim şahsen, ve o motosikleti zevk alacağım kadar rahat kullanamam.

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük cc motosiklet kullanılmak isteniyorsa da küçük cc'den başlanması ve bu motoru performanslı şekilde kullanabildikten sonra büyük cc'ye geçilme gerektiğini söyledim. Bu gelişimle elde edilecek silahın bütün elektroniklerden daha güçlü olduğunu sen de dahil herkes hem fikir. Bi cruiser bokladım diye son zamanlarda çok çakıyorsun bana gibime geliyor =))
    Rica ederim, şimdi sen yazınca düşünüp hatırladım.

    Aynı hataya zaman zaman kendim de düşmekle beraber, şahsen elektronik destekleri, eğitimle, tecrübeyle, aklı başında kullanmakla, ya da lastik kalitesiyle karşılaştırmayı yanlış buluyorum. Bunların hepsi önemli. Çünkü kişiye ve duruma göre bunların her birinin eksikliği ölümcül sonuçlara yol açabilir. Bunları sıralamanın, "bu şundan daha önemli" yaklaşımının, her biri önemli olan bu noktaların bazılarını diğerlerinden geriye koymanın çok bir faydası yok bence.
    killingroad bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Bir teşekkür de sana o zaman =)

    evet benim talihsiz açıklama demem absürt tabi, şaka diye dedim de komple ciddi yazınca sanki tekzip yayınla falan demiş gibi oldum =)
    Elektronik sistemlere zihinsel olarak bel bağlıyorsundur, kanyonlara gittiğinizde habire TCS yanmıyordur diye tahmin ediyorum, bel bağlamaktan kastım buydu. Dediğim gibi ben de çok nadiren şebeklik amaçlı kapatıyorum, onun dışında yolda TCS'yi 1'e de indirmiyorum 2'de en düşük; ama bel bağlamaktan kastım nasılsa onlar tutar şeklinde bir iç rahatlığından ziyade nasılsa onlar tutar diyerek gaz koluna davranmak.
    hasmet bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)