Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ybr Satıp Yeni 125 Lik Alma Kararsızlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    2006 model 42 Bin de Ybr 125 im var. Sıfırdan beri bende sayılır.

    Motordan her türlü memnunum. Lakin artık 18 yaşında ve masraflar başlamak üzere diye düşünüyorum. Çünkü daha debriyaj balatasi dahil hiç bir masrafim olmadı.

    Bı kaşıntı oluyor Acaba diyorum sıfır bı motor mu alsam Raider 125, ya da drift l gibi.

    Cc yükseltmeyecem 125 öncelikli 150 200 cc de olabilir.

    Siz olsanız Ybr nin ileride olası masrafları yaptırıp devam mı ederdiniz yoksa yeni yenidir deyip Çinli ya da Hintliye mi geçerdiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    motorine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir - Van
    Motosikleti
    Cfmoto 250SR 2024
    Bence gayet güzel bir motorunuz var. Değişiklik olsun diyorsanız raider iyi bir tercih olabilir. Drift l yi kesinlikle önermem ama almak isterseniz 22 model almanızı öneririm kronikleri daha az. Ama yüksek cc olsun isterseniz ns200 veya xpulse 200 bakabilirsiniz güzel motorlar.
    zihnigonen bunu beğendi.
    Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.

  3. #3
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı motorine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence gayet güzel bir motorunuz var. Değişiklik olsun diyorsanız raider iyi bir tercih olabilir. Drift l yi kesinlikle önermem ama almak isterseniz 22 model almanızı öneririm kronikleri daha az. Ama yüksek cc olsun isterseniz ns200 veya xpulse 200 bakabilirsiniz güzel motorlar.
    Teşekkür ederim. Kronik sorunu en az olan motor önceliğim. Drift l yi kesinlikle önermem dediğinize göre eledim onu.

    Aslında değişiklik olsun diye değil de ne kadar sorunsuz da olsa 18 yaşında artık Ybr.

  4. #4
    motorine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir - Van
    Motosikleti
    Cfmoto 250SR 2024
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. Kronik sorunu en az olan motor önceliğim. Drift l yi kesinlikle önermem dediğinize göre eledim onu.

    Aslında değişiklik olsun diye değil de ne kadar sorunsuz da olsa 18 yaşında artık Ybr.
    Hocam ben çok çektim. Hiç sorun yaşamadan binen tanıdıklarım da var ama çin malı sonuçta pek güvenmemek lazım. aslında cb125f tam size göre sanırım.
    Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.

  5. #5
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 7
    Hem sürüşü zevkli, hem de görece sorunsuz bir motor olması(Japon binen adamı ikna edebilir mi bilemedim ama) motorunuza göre kimi yeni teknolojileri de barındırıyor olması(abs gibi) dolayısıyla bence sizin motorunuz boyunuz da uygunsa XPulse 200v.
    zihnigonen ve motorine bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Ybr ne kadar problemsiz olsada yeni bir motosiklet sizleri gülümsetecektir, yeni çıkan Ns200 UG ile çok güzel deneyimler yaşabilirsiniz.

  7. #7
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Yıllarca japon sorunsuzluğuna alışmışsınız, 125cc yamaha yoksa honda alın devam edin, çinli, hintli falan maceraya girip kafanızı yormayın.

  8. #8

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    YBR'yi satıp üstüne harcayacağın para, YBR'nin olası sorunlarından az mı tutacak sence?
    Tabi burada mekanik işlerin çoğunu kendinin yapabileceğini düşünüyorum. Olur da bir Yamaha yetkili servisine gidersen hayattan soğursun. Ama en azından elin tornavida tutuyorsa YBR'yi daha çok uzun yıllar da kullanabilirsin. Masrafsız demiyorum, ancak yapacağın masraf alacağın motora vereceğin para kadar olur anca.

  9. #9
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    YBR satılıp çin malı alınmaz çok eskiden beri kullanıyorsunuz madem satmayın

  10. #10
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR satılıp çin malı alınmaz çok eskiden beri kullanıyorsunuz madem satmayın
    Hocam ben de öyle düşünüyorum artık. Ybr nin yaşlısı bile şimdiki sıfır motorlardan daha kaliteli olarak gözlemledim.

    Honda Yamaha tarafında da vitesli sadece 125 Lik Cb 125 f var.

    Bu değişime de gerek yok.

  11. #11
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yenilemek istiyorsan bir şey diyemem de ybr pek bozulacak bir makine de değil

    Yamaha nın hıyarlığından dolayı Türkiye de kaybolup gitmiş bir model

  12. #12

    Üyelik
    03 Eylül 2018
    hocam yeni motor mumkunse japon alabilirsiniz bence fakat o ybr yi satmaya kiyamazdim ben olsam. muadillerine gore asiri temiz kalmistir o motor, torunlara birakilir.

  13. #13

    Üyelik
    01 Nisan 2024
    hahahah. ben de geçen 6 bin tk'yı satıp bir 50 binde ybr mi alsam diye bakınıyordum. cevap yeterli olmuştur bence. bu çinler bayiden çıktığı an başlıyor sorunlar

  14. #14
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Bir güç artışı, donanım beklentisi ya da sınıf değişikliği yapılmayacaksa, şahsen ben 18 yıldır bende olan bir YBR'yi elimden çıkarmazdım.

    Bir yönden size hak veriyorum, insan değişiklik arıyor. Dünya malı dünyada kalır bu kadar da tabulaştırmamak lazım.

    Ancak aklınızdan geçen Drift ise zaten düşünmeyin bile, Raider belki üzmez ama, bence iki üç ay sonra dönüp arkaya bakarsınız.
    Bütçeyi fazla açma şansınız yoksa bile ufaktan sınıf atlamanızı tavsiye ederim. RTR 200 olur, Pulsar olur, Xpulse olur...

  15. #15
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir güç artışı, donanım beklentisi ya da sınıf değişikliği yapılmayacaksa, şahsen ben 18 yıldır bende olan bir YBR'yi elimden çıkarmazdım.

    Bir yönden size hak veriyorum, insan değişiklik arıyor. Dünya malı dünyada kalır bu kadar da tabulaştırmamak lazım.

    Ancak aklınızdan geçen Drift ise zaten düşünmeyin bile, Raider belki üzmez ama, bence iki üç ay sonra dönüp arkaya bakarsınız.
    Bütçeyi fazla açma şansınız yoksa bile ufaktan sınıf atlamanızı tavsiye ederim. RTR 200 olur, Pulsar olur, Xpulse olur...
    Hocam teşekkür ederim bilgileriniz için.
    Bende durum biraz farklı 😀 hep cc buyutmek istenir 125 Lik başlangıç gibi görülür.

    Ama ben 125 cc den oldukça memnunum. 2012 de Fz6 sahibiydim 6 ay kadar. Hem gereksiz hem çok tehlikeliydi bence. Uzun yola da işim gereği gidemiyordum.

    Belki yaş ilerliyor ondan olabilir.
    Aradığım özellik marşa basınca istediğin yere bozulmadan gidebilecek güveni vermesi.

    Drift L ve Raider i yeni yenidir diye düşündüm de araştırdıkça benim ihtiyarin hâlâ daha sağlam olduğuna karar verdim.
    Belki Cb 125 F olabilir.

  16. #16
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam teşekkür ederim bilgileriniz için.
    Bende durum biraz farklı �� hep cc buyutmek istenir 125 Lik başlangıç gibi görülür.

    Ama ben 125 cc den oldukça memnunum. 2012 de Fz6 sahibiydim 6 ay kadar. Hem gereksiz hem çok tehlikeliydi bence. Uzun yola da işim gereği gidemiyordum.

    Belki yaş ilerliyor ondan olabilir.
    Aradığım özellik marşa basınca istediğin yere bozulmadan gidebilecek güveni vermesi.

    Drift L ve Raider i yeni yenidir diye düşündüm de araştırdıkça benim ihtiyarin hâlâ daha sağlam olduğuna karar verdim.
    Belki Cb 125 F olabilir.
    Anladım hocam,

    Şayet gayeniz buysa ve commuter olsun istiyorsanız bahsettiğiniz model fazlasıyla uygundur.

    Ancak ben yine de bir şeyler eklemeniz taraftarıyım

    Abs olsun, start stop olsun, anahtarsız çalıştırma vs de var sanırım. Zincir bakımı-yağlama derdi de olmaz. PCX ya da Nmax gibi bir scootera da yönelebilirsiniz. Gönlünüzce bir motosikletle devam etmeniz dileğiyle.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  17. #17
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aradığım özellik marşa basınca istediğin yere bozulmadan gidebilecek güveni vermesi.
    100 küsür binde 11 yaşında cbf 150 kullanıyorum.
    Buji ve hava filtresini ne zaman değiştirdiğimi hatırlamıyorum.
    Bu haliyle bile hemen şimdi dünya turuna çıkarım.

  18. #18
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    hayatının hatasını yaparsın..

  19. #19
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Ybr den sonra benzer kalite ve sorunsuzlugu size verebilecek tek Motosiklet Honda CB125F dir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)