Orta sehpasız zincir yağlama için bu ürünü kullanan var mı?
Reklamlar
-
25 Haziran 2024, 12:43
#1
Merhaba,
Orta sehpası olmayan ve takılamayan (orijinali yok) KTM 390 Adv için, zincir yağlama ve temizleme için padok bakınırken bir arkadaşım sayesinde varlığından henüz haberdar olduğum, çok daha az yer kaplayan, hafif olan ve yanımda rahatça taşıyabileceğim Grand Pitstop Groller isimli ürünü gördüm. Bunu kullanan var mı?
https://www.amazon.com.tr/PitStop-Mo...p?ie=UTF8&th=1
Padok vardı önceden bence, MT25 için ama evde yer kaplıyor ve yanımda taşıyamıyorddum. Bu bahsettiğim ürün sadece amazon.com.tr’de var şu anda ve yurt dışından her şey dahil 630 liraya sipariş verdim. Benim motor 158 kg olduğu için turuncu renkli olandan (220 kg’ye kadar) aldım. Youtube’da birkaç video izledim, orta yan ayağa yük bindirmeden işini görüyor gibi.
Kullananlar varsa yorumlarını rica edeceğim. Hiç yerli bir kullanıcı videosu ya da yorumu göremedim.
Teşekkürler..
Reklamlar
-
25 Haziran 2024, 12:47
#2
düşünce olarak beğendim güzel bir ürün, bende padok standı alamayacağım için (yer problemimden dolayı) banada mantıklı geldi. sepete ekleyim bakalım.
-
25 Haziran 2024, 13:17
#3
Ben yerli üretim Motokriko diye bir ürün kullanıyorum. Benzer başka ürünler de var: Bikelift, Simmak kriko. Bunlar çok pratik ve yanınızda taşıyabiliyorsunuz. Motokriko özellikle çok hafif ve kompakt.
-
25 Haziran 2024, 13:45
#4
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben yerli üretim Motokriko diye bir ürün kullanıyorum. Benzer başka ürünler de var: Bikelift, Simmak kriko. Bunlar çok pratik ve yanınızda taşıyabiliyorsunuz. Motokriko özellikle çok hafif ve kompakt.
Fakat motokriko, Bikelift vs bütün ağrılığı yan ayağa veriyor gibi geldi bana videolardan. Kolay kolay kırılmayacağını biliyorum ama yan ayak kırılırsa motor biter, orta sehpa da yok zaten..
-
25 Haziran 2024, 13:52
#5
hakansamsa adlı üyeden alıntı
Fakat motokriko, Bikelift vs bütün ağrılığı yan ayağa veriyor gibi geldi bana videolardan. Kolay kolay kırılmayacağını biliyorum ama yan ayak kırılırsa motor biter, orta sehpa da yok zaten..
Yan ayak kırılması diye bir şey olamaz. (Çinli motorları bilmem, onları hariç tuttum...) Tut ki kırıldı motor olduğu yerde yan yattı diye bitmez yani; en fazla gidon topuzlarını çizersiniz, belki vites kolu yamulur falan. Sıradan ve basit olaylar.
250kg'lık motosikletler yan ayak üzerinde döndürülüyor, kaldı ki bu ürünlerde ağırlığın önemli bir kısmı da ön tekerde kalmaya devam ediyor.
İç rahatlığıyla alabilirsiniz, ben CB500F'imle çok kullandım Motokrikoyu, onda da orta sehpa yoktu ve ADV390'dan hallice ağır (190kg) bir motosikletti.
-
25 Haziran 2024, 14:56
#6
ben yan ayaklıkda elle çeviriyorum lastigi.3 turda falam yaglanıyor zincir
-
25 Haziran 2024, 15:10
#7
Yan ayaklığa alıp elle yapıyordum yukardaki arkadaşların yazdığı gibi ama yan ayaklığım yamuldu çin değil bu arada ktm 390 adventure :D ducatide de yamulmuştu bu arada bilginiz olsun. mümkünse yapmayın :D
-
25 Haziran 2024, 15:21
#8
İptal et hocam o ürünü. Veya geldiyse iade et. O stand bir işe yaramaz. Lastiği çevirirken motor kayacak zaten.
Şunu al. İnanılmaz rahat bir ürün. Zaten arka lastiği yerden 1 cm kesseniz yetiyor. Yük daha çok ön lastik üzerinde. Yan ayağa pek yük binmez. Ön freni sıkacak bir kemer ve taşıma çantası ile geliyor. Ben ekstra güvenlik için ön tekerin önüne bir plastik takoz da koyuyorum.
https://www.trendyol.com/bikelift/motosiklet-krikosu-bike-lift-kaldirma-sehpasi-arka-hediyelik-paddock-p-36802849?boutiqueId=61&merchantId=145036
-
25 Haziran 2024, 15:28
#9
Barisozde adlı üyeden alıntı
Yan ayaklığa alıp elle yapıyordum yukardaki arkadaşların yazdığı gibi ama yan ayaklığım yamuldu
çin değil bu arada ktm 390 adventure :D ducatide de yamulmuştu bu arada bilginiz olsun. mümkünse yapmayın :D
Çok garip. Motor yan ayaktayken sol basamağa basıp motorun üzerine çıkabilirsiniz normalde; yani bırakın motoru taşıyamamayı, ek olarak sizin ağırlığını taşır yan ayak. Sizin yan ayaklar acaba yan sanayi miydi? :D
-
25 Haziran 2024, 15:33
#10
Kardeşim ürününüz bir gelsin, kullanın. Deneyimlerinizi paylaşırsınız. Yeniliklere açık olmak lazım. Niye iade edilsinki. Bekliyoruz...
-
25 Haziran 2024, 15:36
#11
Barisozde adlı üyeden alıntı
çin değil bu arada ktm 390 adventure :D
KTM 390 serileri Hindistan'da Bajaj tarafından üretiliyor yalnız
Öyle de olsa, yan ayaklığın yamulması ekstrem bir durum. Nasıl yapıyordunuz görmek lazım...
-
25 Haziran 2024, 15:45
#12
hocam nasıl yapabilirim:D motorun solunda olduğumu düşünün, motorun kuyruk tutamaklarından tutup kaldırıyorum kendime dayayıp lastiği çevirip geri indiriyorum. Yağlıyorum ve sonra aynı işlemi tüm zincir tamamlanana kadar devam ediyorum.
Bence de ekstrem bir durum zaten o yüzden belirttim benim de ilk kez başıma geldi kendi motorumda
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Çok garip. Motor yan ayaktayken sol basamağa basıp motorun üzerine çıkabilirsiniz normalde; yani bırakın motoru taşıyamamayı, ek olarak sizin ağırlığını taşır yan ayak. Sizin yan ayaklar acaba yan sanayi miydi? :D
Yok be orijinal motor ama bir arkadaşımın daha başına gelmişti rc390da. Garip yani ki en sevdiğim pozlardan da biri ama olmadı bunda :D yıkılmadı ama ayakta da değil demeyi çok isterdim ama motor yüklüyken özellikle yatıyor yani
-
25 Haziran 2024, 15:46
#13
Arkadaşın Husqvarna 401'inde seleye otururken bile yamuluyor ayaklık
Ama motorun üstüne oturmak nere, zincir yağlamak için ağırlığı aktarmak nere. O kadar da dandik olmaz ayaklık.
-
25 Haziran 2024, 15:50
#14
Punctum adlı üyeden alıntı
İptal et hocam o ürünü. Veya geldiyse iade et. O stand bir işe yaramaz. Lastiği çevirirken motor kayacak zaten.
Şunu al. İnanılmaz rahat bir ürün. Zaten arka lastiği yerden 1 cm kesseniz yetiyor. Yük daha çok ön lastik üzerinde. Yan ayağa pek yük binmez. Ön freni sıkacak bir kemer ve taşıma çantası ile geliyor. Ben ekstra güvenlik için ön tekerin önüne bir plastik takoz da koyuyorum.
https://www.trendyol.com/bikelift/motosiklet-krikosu-bike-lift-kaldirma-sehpasi-arka-hediyelik-paddock-p-36802849?boutiqueId=61&merchantId=145036
İyi ve kullanışlı bir ürüne benziyor ama fiyatı tam bir saçmalık. kar marjı mı çok yüksek bilmiyorum ama Aynı konseptteki ürünler aliexpresste 600-700 lira civarlarında. Hem Yerli üretim olup hem yurt dışından daha pahalıya satılmasını anlayamadım
-
25 Haziran 2024, 15:53
#15
Barisozde adlı üyeden alıntı
hocam nasıl yapabilirim:D motorun solunda olduğumu düşünün, motorun kuyruk tutamaklarından tutup kaldırıyorum kendime dayayıp lastiği çevirip geri indiriyorum. Yağlıyorum ve sonra aynı işlemi tüm zincir tamamlanana kadar devam ediyorum.
Valla tebrik ederim. Şekilden şekile giriyormuşsun Daa, ne gerek var
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
degerk adlı üyeden alıntı
İyi ve kullanışlı bir ürüne benziyor ama fiyatı tam bir saçmalık. kar marjı mı çok yüksek bilmiyorum ama Aynı konseptteki ürünler aliexpresste 600-700 lira civarlarında. Hem Yerli üretim olup hem yurt dışından daha pahalıya satılmasını anlayamadım
Evet pahalı. Birkaç ay önce 800 TL civarındaydı. Artık paranın değeri kavramı çorba oldu zaten. Ancak bu tür bir kez alınan ürünlerde, az da olsa fazla verip kullanmayı tercih ediyorum.
-
25 Haziran 2024, 15:54
#16
adam ülke içinde anca 100 tane satıyor.Çin dünyaya ne kadar satıyor artık oradan maliyet içşilik vs de hesaplarsın.
-
25 Haziran 2024, 16:49
#17
Bende onu diyorum bu fiyat politikasıyla anca 100 tane satar zaten. Fiyatı daha uygun olsa kaldırma sehpası olanın bile elimde bulunsun diye alabileceği bir ürün olabilirmiş. Gp kompozitin kaldırma sehpası 1320 lira, bu ürün 1200 lira. kaldırma sehpası fiyatına satıldığı için en başta potansiyel alıcı kitlesini kendinden uzaklaştırarak alıcı sayısını düşürüyor
-
25 Haziran 2024, 19:34
#18
degerk adlı üyeden alıntı
Bende onu diyorum bu fiyat politikasıyla anca 100 tane satar zaten. Fiyatı daha uygun olsa kaldırma sehpası olanın bile elimde bulunsun diye alabileceği bir ürün olabilirmiş. Gp kompozitin kaldırma sehpası 1320 lira, bu ürün 1200 lira. kaldırma sehpası fiyatına satıldığı için en başta potansiyel alıcı kitlesini kendinden uzaklaştırarak alıcı sayısını düşürüyor
Yalnız kaldırma sehpasını turda yanınızda taşıyamazsınız. Bende Motokriko var, Bikelift'in yarı hacmi kaplıyor ve ağırlığı yarısı kadar, orta sehpası olmayan CB500F'imin en önemli tur aksesuarlarından biriydi. Bikelift biraz daha büyük ve ağır ama >= 39l bir topcase'e rahatlıkla sığar ve anlamlı bir yer kaplamaz. Yani GP'nin ürünü ile karşılaştırmanın hiçbir anlamı yok esasen, biri garaj diğeri tur aksesuarı.
-
25 Haziran 2024, 19:48
#19
Bu amazon'da yer alan ürün yan ayaklık açıkken sola meyilli lastikte sağlıklı çalışabilecek mi? Lastiğin dik konumda olması gerekmez mi tam oturması için?
-
26 Haziran 2024, 05:26
#20
Şöyle bir çözüm geliştirilemez mi acaba? "Vaktinde piskilete yabmışlar."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)