A2 ehliyet alacağım motorlarla alakalı az buçuk tecrübem var ilk motor tercihi için aklımda Aprilia rs125 var ama okuduğum yerlerde masraflı olur, ilk motor için uygun olmaz tarzı sözler duydum ne yapmalıyım her türlü öneriye açığım
A2 ehliyet alacağım motorlarla alakalı az buçuk tecrübem var ilk motor tercihi için aklımda Aprilia rs125 var ama okuduğum yerlerde masraflı olur, ilk motor için uygun olmaz tarzı sözler duydum ne yapmalıyım her türlü öneriye açığım
Bütçeyi bilemiyorum fakat Aprilia bakıldıysa yüksektir diye tahmin ediyorum. Honda CB125R, CB250R, Suzuki GSX-S 125 başlangıç için çok iyi motorlar diye biliyorum. Bence Aprilia da alınır bu arada, Tuono 125 çok güzel motor. MT25 ABS de uygun ama fiyat olarak uçmuş diğerlerinin yanında. Eğer bu kadar bütçe yoksa kendi motorumu da önerebilirim, Çin malı min malı ama iyi yani :D Fiyatı da uygun
Naked 200-250 cc tavsiye ederim
Haklısın bütçeyi yazmayı unutmuşum kusura bakma 200 bin bandını çok aşmadan ilerlemeyi düşünüyorum. MT-25 için uçuk fiyatlar yazmışlar birazcık bu fiyat bandında Aprilia daha sıfıra yakın olduğu için ilgimi çekti
Eğer tüm bütçe motor içinse Suzuki mantıklı olabilir, 222.000 lira yazıyor ama nakit fiyatı 202.000 olarak yazan bir bayi de var. Sıfır almak istiyorsanız en mantıklısı bence bu. Ama bütçeye ekipman da dahilse Bajaj NS200 ABS gibi seçenekler var. Seçenek çok ya, temiz ikinci el Japon da bulabilirsiniz.
Suzuki fiyat olarak yakın Aprilia Rs125 qucikshifter muhabbeti yüzünden ilgimi biraz daha çekiyor yalan yok ama istediğim gibi bir şey bulamazsam Suziki bakmak daha mantıklı olabilir teşekkürler
olmaz gayet basit kafandan çıkar.ha zenginsindir ok al kullan güzel tabiki en detaylı 125 cc.gerçi şimdi yamahanın yzf125r var o tabi tr de yok ama o çok güzel bir motor keşke gelseydi gelsede gerçi 300e satarlardı ölü doğardı.rs125 alma çünkü düşücek kalıcak parçası pahalı bulamazsın vs.onuda geç şasi aliminyumdan yapılma yani ters bir düşmede kazada perte ayrılma ihtimali var motorun tamiri zor.
ilk motorunu supersport alma
dün motosiklete başlamayı düşünen arkadaşıma çok net söyledim.
git bir tane cb125f al. tepe tepe kullanırsın hafif ucuz falan filan.
o sırada hem motosikleti öğrenirsin, hem de ne sürmek istediğine dair kafanda fikir oluşur. ondan sonra sat cb125f'i ne alıyorsan al.
şu an sırf tipine bakıp supersport almak istiyorsun, böyle yapıp pişman olan, motordan soğuyan, saçma sapan kaza yapan koca bir yığın var. bir istatistik daha olmanın manası yok.
Büyük ihitimalle haklısındır supersport konusunda ama biraz motorun yetmemesi kısmının erken gelmesinden korkuyorum ekonomi malum sürekli motor değiştirebilecek bir durumda değilim Duke 250 gibi naked motor baksam nasıl olur sence ?
Evet 125cc'lik motorlar yıllar içerisinde hadım edile edile zayıf güç üreten makinalar haline geldiler.
YZFR125 gibi RS125 gibi antreman 125'liği denebilecek motorlar hala var, ama güçler düşüyor.
O yüzden zaten supersport alma diyorum zira küçük kapalı bir pistte antreman dışında bu motorların bir cacık kullanım alanı yok.
Duke 250 daha güzel bir seçenek kesinlikle. Hem üzerindeki ekipmanlar güzel, hem hafif kaldırması indirmesi. Düz yolda gaz açıp duracaksan ne alsan 2 ay sora kesmez zaten, ama iyi bir sürücü olmak için çalışacaksan Duke 250 ile güzel bir süre keyif alabilirsin.
2 ay sonra yükseltmeye uğraşmamak ve sürüş konusunda da kontrol edilebilirlik açısından 250cc bandını öneririm, zira 125ccye çok kolay alışacaksın ve çok kısa süre sonra gücü yetmemeye başlayacak. Ama 250cc bulgur pilavıdır her ihtiyacını karşılar. Bütçene göre de aklıma gelen 2 motor var, naked olarak ikinci el honda cb250r veya racing istersen rks srk250rr(aslen qjmotor markadır). İkisi de sağlamlık konusunda üzmeyecektir. Srk250rr bloğunun sesi ekstra eğlencelidir, gidişi de nispeten güzeldir.
yani her yere gaz aça aça gitme gibi bir isteğim yok motoru alma sebebim okula gidip gelmek 30 kilometre gidiş yolum var yani trafik tecrübem var aktif olarak araba kullanıyorum daha öncede 125cc motor kullandım çevremdekiler nedense 250cc alırsam yolda ölürmüşüm gibi konuşuyor standart 125cc motorlar bir yerden sonra yavaş kalırmış zevk almazmışım gibime geliyor o yüzden supersport baktım ama maliyetli olacak gibi duruyor erkenden vazgeçmek en iyisi
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
cb250r görüntüsü baya hoşuma gitti rks için de çinli motorlardan uzak durmam gerektiği söylendi o yüzden aşırı sıcak bakamıyorum şimdilik ama ilan araştırırken hondaya göz atacağım
Supersport ilk motor olarak tavsiye etmem. ama naked güzel olur hem naked motorlarda devrilince falan kırılacak parça fazla olmuyor, masrafı da az olur.
250cc bu devirde başlangıç olur, ama motoru aldıktan sonra kapalı alanda hakimiyet eğitimi kesinlikle alın, 125cc motor alsanız da eğitim alın. 250cc motorla kapalı alanda hakimiyet eğitimi aldıktan sonra gayet de güzel başlangıç olur. Bu devirde artık 125cc motorla başlayıp tekrar masraf edip 250cc alınacak devir değil. Onun yerine kapalı alanda hakimyet eğitimine para ayırın, grup eğitimleri daha uygun fiyatlı oluyor ve 8-10 kişiye bir kaç hoca da olsa eğitimciler yeterince ilgileniyorlar. Hatta bu eğitimin her motor değiştirmede tekrarlanması faydalı oluyor.
Yani hakimiyet eğitimi almak mantıklı almasam bile kapalı alan ve çevremde uzun süredir motor kullanmış insanlar var o konuya dikkat edeceğim teşekkürler
ss e hiç bulaşmadan duke 250 al geç.
hafif, kıvrak, hızlanması ve frenleri çok iyi, yakışıklı, daha ne olsun?
Bajaj'ları niye düşünmüyorsun? Bence tercih edilebilir. TVS apache RTR 200 de tercih edilebilir.
Fiyat olarak daha uygunlar ama görüntü olarak ilgimi çekmediği için hiç bakmadım yalan söyleyemem
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
Planım o yönde duke 250 veya cb250r artık hangisi daha düzgün iyi fiyata denk gelirse
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)