Honda Hornet 750 vs Yamaha MT-07 Hangisi Alınmalı (2024)
Reklamlar
-
23 Haziran 2024, 12:06
#21
2 motorada sahip birisi olarak yorum yapabilirim.kıyaslamak kesinlikle adil değil birisi 10+ senelik bir motor şasi ve teknoloji öbürü daha 1 sene falan oldu sanırım çıkalı.o zamanki beklenti tek teker yapsın yanlasın vs konsept bu olduğundan ona göre geliştirilmiş bir motor.2024 model olması bir şey değiştirmiyor konsept bu sürüş şekli bu.tabiki eğlenceli sesi güzel çekişi güzel tipi güzel vs ama viraj da kabiliyetli değil ona göre yapılmadı çünkü.yada üzerinde tcs bile olmayan 700lük bir motor günlük kullanımda ne kadar güvenli.aynı şekil frenler içinde geçerli çok zayıf kalıyor hornet yanında.ama sevilmesinin sebebi bu sürüş zevki bu tabiki beklenti beklenti değişir adamına göre.
hornet de viraj yapsın düzlükte gitsin dursun diye yapılmış bir model dümdüz motor yani.bariz sele konforu var motorda hayatımda bindiğim en rahat naked selesine sahip açık ara.uzun yola ön cam takarsan ciddi derecede rahat edersin.başka dikkatimi çeken şey titreşimi olmaması.galiba buda hayatımda gördüğüm en titreşimsiz motosiklet galiba.bunun dışında 92hp zaten 20 hp daha fazla mt07 den.çekiş kontrol,mükemmel ön freni,güzel ekran,motor freni ayarı,tek dokunuşla sinyal veriyorsun kendisi kapatıyor otomatik,gps yardımı sağa sola dön mevcut,sürüş modları kendin yaptığın mod mevcut ve tabiki elektornik gaz kolu mevcut.qs taktırttım tabiki oda güzel çalışıyor diyebilirim.extra aksesuar olarak orjinal elcik ısıtma alabiliyorsun onuda ekran içinden kontrol ediyorsun güzel detay.motorun seside aşırı güzel egzosu çok güzel.genel olarak - yorum olarak çok bir şeyini göremedim henüz 800km deyim.mt09 2021 modelden geçtim tabiki ondan sonra basit geldi ama beklentimi aştı.yeni kasa mt09 alana kadar hornetle beraberiz ilk kez honda motorsiklet aldım bana hitap edebilien bir honda motor gördüm hayatımda.cbr650 vs güzel motor ama fiyat olarak tercih etmeyeceğim bir model onun parasına mt09 alıyorsun kat be kat güzel motor yada hornet alır cebine para koyarsın 4 silindir fetişin yoksa.bu arada hornet direk olarak made in japon çok güzel bir detay.bendeki dunlop lastikli oda made in japon havalar sıcak vs çok bir keleğini göremedim lastiğin işini yapıyor yavaş yavaş virajlarda yokluyorum deniyorum genel olarak güven veriyor.rodajda arka süspansiyonu kendi kiloma göre 1 yada 2 tık arttırıcam bakalım ne kadar daha fark edicek.160 lık lastik ilk kez sürdüm 180 den sonra çok fazla hissedebildiğim bir şey olmadı.ama inanılmaz hızlı şerit değiştiriyor iyi dalıyor çıkıyor çevikliğnii bu yönde güzel kullanmış.yabancı sitelerde 180 takanları gördüm olurda mt09 alamazsam bu motordan devam edersem 2. sete 180 takıcam demekki takılıyormuş.görsel olarak bi tık ufak kalıyor.düşünme hiç direk yarın hondaya test motoru iste çoğunda var zaten kararını kolay verirsin.
Reklamlar
-
23 Haziran 2024, 13:46
#22
Yobaaz adlı üyeden alıntı
İkiside çok eğlenceli ama kesinlikle hornet ama sıfır alma prim yapacak diye elinde bekletenler patladı qs'li orjinal takozlu sport camlı yani aksesuarlı motorları 380, 370 bandına bile bulabiliyorsun zaman zaman kmleri yok zaten onlardan kovala çok mutlu olursun.
Ben sıfır alacağım 410-415 değişiyor satanların lakin korkum şu honda derse satamıyoruz bu motoru geri çekelim ayrıca çok prim yapmamış gibi geldi banada bu kadar güzel özellikler sunmasına karşılık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
2 motorada sahip birisi olarak yorum yapabilirim.kıyaslamak kesinlikle adil değil birisi 10+ senelik bir motor şasi ve teknoloji öbürü daha 1 sene falan oldu sanırım çıkalı.o zamanki beklenti tek teker yapsın yanlasın vs konsept bu olduğundan ona göre geliştirilmiş bir motor.2024 model olması bir şey değiştirmiyor konsept bu sürüş şekli bu.tabiki eğlenceli sesi güzel çekişi güzel tipi güzel vs ama viraj da kabiliyetli değil ona göre yapılmadı çünkü.yada üzerinde tcs bile olmayan 700lük bir motor günlük kullanımda ne kadar güvenli.aynı şekil frenler içinde geçerli çok zayıf kalıyor hornet yanında.ama sevilmesinin sebebi bu sürüş zevki bu tabiki beklenti beklenti değişir adamına göre.
hornet de viraj yapsın düzlükte gitsin dursun diye yapılmış bir model dümdüz motor yani.bariz sele konforu var motorda hayatımda bindiğim en rahat naked selesine sahip açık ara.uzun yola ön cam takarsan ciddi derecede rahat edersin.başka dikkatimi çeken şey titreşimi olmaması.galiba buda hayatımda gördüğüm en titreşimsiz motosiklet galiba.bunun dışında 92hp zaten 20 hp daha fazla mt07 den.çekiş kontrol,mükemmel ön freni,güzel ekran,motor freni ayarı,tek dokunuşla sinyal veriyorsun kendisi kapatıyor otomatik,gps yardımı sağa sola dön mevcut,sürüş modları kendin yaptığın mod mevcut ve tabiki elektornik gaz kolu mevcut.qs taktırttım tabiki oda güzel çalışıyor diyebilirim.extra aksesuar olarak orjinal elcik ısıtma alabiliyorsun onuda ekran içinden kontrol ediyorsun güzel detay.motorun seside aşırı güzel egzosu çok güzel.genel olarak - yorum olarak çok bir şeyini göremedim henüz 800km deyim.mt09 2021 modelden geçtim tabiki ondan sonra basit geldi ama beklentimi aştı.yeni kasa mt09 alana kadar hornetle beraberiz ilk kez honda motorsiklet aldım bana hitap edebilien bir honda motor gördüm hayatımda.cbr650 vs güzel motor ama fiyat olarak tercih etmeyeceğim bir model onun parasına mt09 alıyorsun kat be kat güzel motor yada hornet alır cebine para koyarsın 4 silindir fetişin yoksa.bu arada hornet direk olarak made in japon çok güzel bir detay.bendeki dunlop lastikli oda made in japon havalar sıcak vs çok bir keleğini göremedim lastiğin işini yapıyor yavaş yavaş virajlarda yokluyorum deniyorum genel olarak güven veriyor.rodajda arka süspansiyonu kendi kiloma göre 1 yada 2 tık arttırıcam bakalım ne kadar daha fark edicek.160 lık lastik ilk kez sürdüm 180 den sonra çok fazla hissedebildiğim bir şey olmadı.ama inanılmaz hızlı şerit değiştiriyor iyi dalıyor çıkıyor çevikliğnii bu yönde güzel kullanmış.yabancı sitelerde 180 takanları gördüm olurda mt09 alamazsam bu motordan devam edersem 2. sete 180 takıcam demekki takılıyormuş.görsel olarak bi tık ufak kalıyor.düşünme hiç direk yarın hondaya test motoru iste çoğunda var zaten kararını kolay verirsin.
Aslında çok güzel donanım ve motor bloğu ile geliyor ama insanlar tercih etmemesi bana göre çok garip ya bayiler karaborsadan ötürü çok vermediklerinden kaynaklı satılmadı veya hakikaten tutmadı hocam biraz bana piyasasıda olsun istediğimden 410-415 alıp 370 satmak istemem çok değer kaybı oluyor.
-
23 Haziran 2024, 14:01
#23
Yazdıklarından yola çıktığımda, hangisi ucuzsa onu alırım. 5-10bin TL fark varsa tamam ama (imkansız gibi olsa da)olur da bir MT07 bulursun ikinci el, güzel uyguna satar, o zaman ona zıplarım.
Yalnız bunu söyleme sebebim de motora olan bakışın, bence yanlış bir bakış bu.
Aman para kaybetmeyeyim diye motor seçilmez, o zaman Forza'dan devam et.
Bu arada, o gördüğün MT07 fiyatları motorların o fiyata satıldığı anlamına gelmiyor.
1 milyona R6 ilanı var, birisi çıkıp R6 piyasası yüksek şöyle böyle desin bakalım. Ellerinde duruyor öyle.
-
23 Haziran 2024, 14:07
#24
HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı
şöyle yılda uzun yol yapacağım sayı en fazla 6 olur donun dışında genel kullanım şehir içi yanlış yönlendirme yapmak istemem altımdaki motor yeterki istediğimde yorsa bile mola vere vere gidiyorum genelde beni istediğim yere götürebilsin 750cc çift silindir uzun yolu kaldırdığı için tercih etmek istiyorum.
Kardeşim 2014-2017 arası mt7 kullandı, hem şehir içinde bol bol kullandı hem de uzun yol yaptı, mesela cuma günleri kadıköyde ofisinde ortağıyla naapsak haftasoyu diye konuşurken öğlen yola çıkıp akşama Antalya/Kaş'da oluyorlardı, haftasonu orada geçirip dönüyorlardı. Ortağında da bmw S1000R diye bir naked vardı o zamanlar. Antalyadan başlayıp bütün ege kıyılarını da dolaşıp sonra yukarıda Saroz körfezi/Enez falan uzun turlar da yapıyordu ama arka çanta takmayı sevmediği için sırt çantası ile idare ediyordu. Gençlik işte. Sonradan tracer 9 aldı rahat etti. Bizim vstrom 650 ya da BMW GS gibi motorlara ortayaşlı motoru diyen tayfadan o da.
MT7 iyi güzel ama çıktığı zaman iyiydi şimdi gelişen teknolojiye göre güncellenmedi belki gerekmiyordur ama honda hornet daha çok özellik var ve geçen aylarda kapalı alan eğitimi alırken katılanlardan biridne vardı kırmızısı çok güzel motor olmuş tipini beğendim.Ben olsa Hona tercih ederdim.
-
23 Haziran 2024, 14:18
#25
killingroad adlı üyeden alıntı
Yazdıklarından yola çıktığımda, hangisi ucuzsa onu alırım. 5-10bin TL fark varsa tamam ama (imkansız gibi olsa da)olur da bir MT07 bulursun ikinci el, güzel uyguna satar, o zaman ona zıplarım.
Yalnız bunu söyleme sebebim de motora olan bakışın, bence yanlış bir bakış bu.
Aman para kaybetmeyeyim diye motor seçilmez, o zaman Forza'dan devam et.
Bu arada, o gördüğün MT07 fiyatları motorların o fiyata satıldığı anlamına gelmiyor.
1 milyona R6 ilanı var, birisi çıkıp R6 piyasası yüksek şöyle böyle desin bakalım. Ellerinde duruyor öyle.
Aslında benim al sat ile işim olmaz ben elimdekileri yani 3 tane motorum oldu bu seviyeye gelebilmek için çok uğraştım pcx aldım sattım forza aldım şimdi ise ya Hornet yada mt alacağım olay şu 410 binden aldım horneti diyelim 400 satarım ama bana aşırı değer kaybettirecek bir şey almak istemem çünkü çok zor geldim bu seviyeye heba olmasını istemem ayrıca bayiden bulunmadığından mt-07 Hornet bana kalırsada mantıklı geliyor hemde benim forzayı aldığım yerlede konuştum forzayı aldığım fiyattan sayıp takas sistemi ile 135 bin lira üstüne koyup alacağım diğer türlü mt-07 içinse forzayı sarı siteye koyup beklemem gerekecek aradığım Yamaha bayileride mt-07 için bu hafta geldi bitti veya stokta yok 1 hafta sonra arayınız dediğinde güvenvermiyor benim işime Hornet hem daha iyi geliyor hemde ben aşırı derece beğendiğim bir model.
-
23 Haziran 2024, 14:22
#26
Abi bugün 410'a aldığın şeyi yarın neden 400'e satıyorsun?
ne zaman satmayı planlıyorsun?
tamam bu birikimi zor yapmana çok saygı duyuyorum yanlış anlama ama.. şu an artık bu birikimi bir hobin için harcayacak mısın? harcamayacak mısın?
hobim olsun ama değer de kaybetmesin kafasıyla olmaz bu iş. ya diyelim ki en değer kaybettirmeyen motosiklet iğrenç sülük gibi sürüşü olan bir şey. onu mu alacaksın o zaman?
horneti beğenmişsin, al geç. napacaksın değerini düğerini, madem dediğin gibi alsatçı değilsin.
ama ne alacağınla ilgili yazdığın parafta kayıp kazanç değer, para dışında bişey yok?
yapıştır hornet geç.
-
23 Haziran 2024, 14:29
#27
HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı
Aslında benim al sat ile işim olmaz ben elimdekileri yani 3 tane motorum oldu bu seviyeye gelebilmek için çok uğraştım pcx aldım sattım forza aldım şimdi ise ya Hornet yada mt alacağım olay şu 410 binden aldım horneti diyelim 400 satarım ama bana aşırı değer kaybettirecek bir şey almak istemem çünkü çok zor geldim bu seviyeye heba olmasını istemem ayrıca bayiden bulunmadığından mt-07 Hornet bana kalırsada mantıklı geliyor hemde benim forzayı aldığım yerlede konuştum forzayı aldığım fiyattan sayıp takas sistemi ile 135 bin lira üstüne koyup alacağım diğer türlü mt-07 içinse forzayı sarı siteye koyup beklemem gerekecek aradığım Yamaha bayileride mt-07 için bu hafta geldi bitti veya stokta yok 1 hafta sonra arayınız dediğinde güvenvermiyor benim işime Hornet hem daha iyi geliyor hemde ben aşırı derece beğendiğim bir model.
Forza'yı verip üstüne para verip hornet alma imkanı varsa hiç başkasına bakma. Sarı siteden motor satmak bu aralar çok zor. benim xmax sarı sitede 2 aydır satılmadı. Artık sinirim bozuldu bir an delirip pcx parasına satabilirim onu.
-
23 Haziran 2024, 14:45
#28
killingroad adlı üyeden alıntı
Abi bugün 410'a aldığın şeyi yarın neden 400'e satıyorsun?
ne zaman satmayı planlıyorsun?
tamam bu birikimi zor yapmana çok saygı duyuyorum yanlış anlama ama.. şu an artık bu birikimi bir hobin için harcayacak mısın? harcamayacak mısın?
hobim olsun ama değer de kaybetmesin kafasıyla olmaz bu iş. ya diyelim ki en değer kaybettirmeyen motosiklet iğrenç sülük gibi sürüşü olan bir şey. onu mu alacaksın o zaman?
horneti beğenmişsin, al geç. napacaksın değerini düğerini, madem dediğin gibi alsatçı değilsin.
ama ne alacağınla ilgili yazdığın parafta kayıp kazanç değer, para dışında bişey yok?
yapıştır hornet geç.
Haklısın Hornet tercih edeceğim gibi bakalım aklıma takılan bir şey olursa yazarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
espresso adlı üyeden alıntı
Forza'yı verip üstüne para verip hornet alma imkanı varsa hiç başkasına bakma. Sarı siteden motor satmak bu aralar çok zor. benim xmax sarı sitede 2 aydır satılmadı. Artık sinirim bozuldu bir an delirip pcx parasına satabilirim onu.
Nasip ben pcx satarken kanser olacaktım neredeyse gittim her yere ilan parası verdim bir tane grup vardı oraya yazdım oradan alıcı çıktı böylede olabiliyor.
-
23 Haziran 2024, 17:06
#29
HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı
Ben sıfır alacağım 410-415 değişiyor satanların lakin korkum şu honda derse satamıyoruz bu motoru geri çekelim ayrıca çok prim yapmamış gibi geldi banada bu kadar güzel özellikler sunmasına karşılık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------
Aslında çok güzel donanım ve motor bloğu ile geliyor ama insanlar tercih etmemesi bana göre çok garip ya bayiler karaborsadan ötürü çok vermediklerinden kaynaklı satılmadı veya hakikaten tutmadı hocam biraz bana piyasasıda olsun istediğimden 410-415 alıp 370 satmak istemem çok değer kaybı oluyor.
yani hondayı 10a alıp 7 ye 8e satanı hayatımda duymadım.çin motoru değilki bu zarar edesin.bu mt07 deki durum bambaşka ama.bu koronadan beri süre gelen orta segment motorunun olmamasından kaynaklı kendine bir piyasa oluşturmuş durumda.10 tane rakibi çıktı yine piyasası tam olarak kırılamadı sayılır.zaten liste fiyatı 420 hornetin galiba mt07 de390 410 falan sanırım pure vs derklen değişiyor.şimdi 390a veren varsa al derim ama öyle bir durum yok.illakı aksesuar yada alsatcıdan alacaksan 440 civarlarına gelicek bu motor sana.şimdi sen bu 440a aldığın mt07 yi 6 ay sonra kaça satmayı planlıyorsun? şu saatten sonra fark etmicektir piyasa aynı değil sen tutup 2.el mt07 ye aralıkta ocak ayında 500 bin isteyemezsin satamazsın.önceden alanlar evet ciddi kar etti al sattan ama şu an ne alırsan al zaten şişik fiyattan alıyorsun o aradaki kar miktarını alırken veriyorsun.teknik olark bakarsan 1 seneyi kapsarsak hornet mt07 den daha çok satmış durumda.çünkü ortada mt07 yok gelen motor yok al satcılar alıyor 3 ay sonra 6 ay sonra ilana giriyor.honda burada hem akıllılık etti hem salaklık.horneti fiyat skalasında ciddi iddalı sattılar.biraz daha pahalı satsalardı daha farklı bir senaryo olurdu.ucuza satar binicisi alır pahalıya satar al satcısı alır.bu arada alternatif trident 660 ve suzuki gsx8s modeli var.suzuki burada işe sıçtı batırdı çünkü aşırı ötesi bir fiyattan sattı motorları.bazen görüyorum 410 420 bine 200 kmde suzuki veriyorlar ama bakarsan 0km si 500 bin tl.adam 80 bin tl zarar ediyor bakarsan satarken ve satamıyor
-
23 Haziran 2024, 23:28
#30
benim için motosiklet bir yana dünya bir yana bu güne kadar istediğim 2 motor hariç bütün istediğim motorları aldım onlarda temiz bulamadım diye almadım 4 yıldır afrikaya biniyorum bütçe denkleşirse bunu da son defa değiştireceğim daha da motor değiştirmem
honda veya yamaha zarar ettirmez yeterki kaza yapma
-
24 Haziran 2024, 14:14
#31
espresso adlı üyeden alıntı
Forza'yı verip üstüne para verip hornet alma imkanı varsa hiç başkasına bakma. Sarı siteden motor satmak bu aralar çok zor. benim xmax sarı sitede 2 aydır satılmadı. Artık sinirim bozuldu bir an delirip pcx parasına satabilirim onu.
Satılmıyor satılmıyor. Yaprak kımıldamıyor. :D
Ben hornet alırdım. Net. Uzun yolda da rüzgarla kavga eder, dayağımı yerdim.
-
24 Haziran 2024, 14:50
#32
Açık ara hornet. Piyasa konusunda da eğer adetli şekilde hornet gelir ve fiyat uygun tutulmaya devam ederse(ki hornet mt7den daha fazla geliyo şuan) bikaç yıla hornet mt7yi rahatlıkla sollayacak piyasa konusunda da. Ayrıca sele de mt7yi göre çok rahattır, 780kmyi tek seferde gayet rahat bi şekilde bitirmişliğim var 1 günde.
-
24 Haziran 2024, 15:09
#33
Kendimiz için değil, bir sonraki sahibi için ürün alıyoruz ya bu memlekette, hep onun sancısı bunlar...
-
24 Haziran 2024, 15:25
#34
ne kadar tecrübeyle bu motorlara geçmeyi planlıyorsun?
-
24 Haziran 2024, 15:34
#35
Mt-7 den uzak durmanızı tavsiye ederim iki seçenek düşünecek olsam street triple 765 rs ve hornet karşılaştırırım ve ben 765 i tercih ederdim.
-
24 Haziran 2024, 18:54
#36
ooo harbiyeli yine motor almaya gelmiş, hoş gelmiş.
sen benim sözümü dinle al bir cg. başka hiç bir şeye ihtiyaç duymazsın.
-
24 Haziran 2024, 19:45
#37
Şahsen horneti tercih ederdim.
-
24 Haziran 2024, 23:54
#38
shruikan adlı üyeden alıntı
ne kadar tecrübeyle bu motorlara geçmeyi planlıyorsun?
1021 km lik bir tecrübe ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
maximusti, adlı üyeden alıntı
ooo harbiyeli yine motor almaya gelmiş, hoş gelmiş.
sen benim sözümü dinle al bir cg. başka hiç bir şeye ihtiyaç duymazsın.
Hocam en sonunda alacağım ama cidden söylesene fikrini alayım bu sefer iş kesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
yani hondayı 10a alıp 7 ye 8e satanı hayatımda duymadım.çin motoru değilki bu zarar edesin.bu mt07 deki durum bambaşka ama.bu koronadan beri süre gelen orta segment motorunun olmamasından kaynaklı kendine bir piyasa oluşturmuş durumda.10 tane rakibi çıktı yine piyasası tam olarak kırılamadı sayılır.zaten liste fiyatı 420 hornetin galiba mt07 de390 410 falan sanırım pure vs derklen değişiyor.şimdi 390a veren varsa al derim ama öyle bir durum yok.illakı aksesuar yada alsatcıdan alacaksan 440 civarlarına gelicek bu motor sana.şimdi sen bu 440a aldığın mt07 yi 6 ay sonra kaça satmayı planlıyorsun? şu saatten sonra fark etmicektir piyasa aynı değil sen tutup 2.el mt07 ye aralıkta ocak ayında 500 bin isteyemezsin satamazsın.önceden alanlar evet ciddi kar etti al sattan ama şu an ne alırsan al zaten şişik fiyattan alıyorsun o aradaki kar miktarını alırken veriyorsun.teknik olark bakarsan 1 seneyi kapsarsak hornet mt07 den daha çok satmış durumda.çünkü ortada mt07 yok gelen motor yok al satcılar alıyor 3 ay sonra 6 ay sonra ilana giriyor.honda burada hem akıllılık etti hem salaklık.horneti fiyat skalasında ciddi iddalı sattılar.biraz daha pahalı satsalardı daha farklı bir senaryo olurdu.ucuza satar binicisi alır pahalıya satar al satcısı alır.bu arada alternatif trident 660 ve suzuki gsx8s modeli var.suzuki burada işe sıçtı batırdı çünkü aşırı ötesi bir fiyattan sattı motorları.bazen görüyorum 410 420 bine 200 kmde suzuki veriyorlar ama bakarsan 0km si 500 bin tl.adam 80 bin tl zarar ediyor bakarsan satarken ve satamıyor
Suzukiye baktım lakin birincisi dediğiniz gibi Fiyat ikincisi titreşim var diyorlar diğeride Suzuki yerine Hornet almak daha mantıklı daha çok özellik ve daha iyi bir motor bloğuna sahip Trident 660 içinde galiba bir üst vergi dilimine girdiğinden kaynaklı sıkıntı ayrıca Trident biraz rks nin rs400 modeline çok benziyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Eren AKD adlı üyeden alıntı
Mt-7 den uzak durmanızı tavsiye ederim iki seçenek düşünecek olsam street triple 765 rs ve hornet karşılaştırırım ve ben 765 i tercih ederdim.
streetleri bende seviyorum lakin çok fiyat farkı var aralarında insanlar ne kadara kafa kısmına sinek kafasıda dese muhteşem bir alet.
-
25 Haziran 2024, 01:07
#39
1000km mi?
yav millet de harbi harbi yazmış. önceden adam akıllı tavsiye verilirdi. popüler motor ismini duyunca herkesin ağzının suyu akmış resmen.
1k tecrübeyle bu motorlarda çok yaşamazsın. herkes becerisini, kendini olduğundan daha fazla sanır sonra da kaza videolarına malzeme olur. hani izlerken "salağa bak, böyle de kaza olur mu!" diyoruz ya...
-
25 Haziran 2024, 08:34
#40
HarbiyeliTRe adlı üyeden alıntı
Hocam en sonunda alacağım ama cidden söylesene fikrini alayım bu sefer iş kesin.
iki motora da yabancıyım ama etraftan duyduğum kadarıyla mt-07 nin frenlerinin kötü olduğu yönünde yorumlar duydum sadece.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)