Enduro Severler Sizce Ne Almalı? ( Kafam çok karışık )
Reklamlar
-
04 Haziran 2024, 22:05
#1
Dostlarım selam, öncelikle özet geçmek gerekirse, şirketimin üzerine almak için sıfır enduro bir motosiklet arayışım var. Boy 1.88 olduğu için üzerinde sırıtmamak adına kalıplı bir motosiklet arıyorum. Yaklaşık bir ay kadardır ne alsam diye araştırma yapıyorum toplamda 4 tane model var aklımda, sizce ne yapmalı diye bir sormak istiyorum. Fikir ve önerilerinizi iletebilirseniz çok sevinirim. QJ modelleri hoşuma gidiyor özellikle SRT 800 X modeli fakat yarın öbür gün başımızı ağırtırmı onu kestiremiyorum. Ayrıca Benelli ile QJ motorun bir ortaklığı vs mi var diye sormak istiyorum SRT 800 X ile TRK 702 X neredeyse aynı motoru üretmişler. Bu modeller harici şunada bakabilirsin diyebileceğiniz bir marka model varsa onuda paylaşırsanız çok iyi olur.
Modeller
1- Voge 525 Dsx ( 47.6 HP )
2- Benelli TRK 702 X ( 69,06 HP )
3- QJ Motor SRT 800 X ( 91.20 HP )
4- QJ Motor SVT 650 X ( 75 Hp )
Reklamlar
-
04 Haziran 2024, 22:26
#2
-
04 Haziran 2024, 22:37
#3
Dün bayide Svt 650X i inceledim , üzerindeki bloğu Suzuki'den almışlar , genel olarak malzeme kalitesi , Brembo frenler , Marzocchi amortisörler , standart aksesuarlar vs muadili Suzuki Vstrom yada diğer motorlardan 390.000 tl lik fiyatıyla çok cezbedici..
-
04 Haziran 2024, 23:39
#4
ben bunların içinden vogeyi seçerdim,
benelli kullanıp çok olumlu yorumlarda var, hatta forumda benelli kullanan bir kaç arkadaşta var onlarda fikrini beyan eder.
qj motor için geçen sene çok büyük beklentiyle piyasaya sürtüğü modelleri bu sene satıştan kaldırdığını gördüm, örneğin srt serisi bir motoru da vardı eski mesajlarımda modeller olması lazım.
bu sebeple qj'i elerdim.
hatta vogenin yakında 900dsx modeli de gelecekmiş, öyle diyolla.
-
04 Haziran 2024, 23:49
#5
4 motordan birini seçmek rulet oynamaya benziyor. Şahsen bahsi geçen fiyat bandında japondan şaşmazdım
-
05 Haziran 2024, 02:57
#6
Geçtiğimiz günlerde Polonezköy'de Voge 525'le gazladım. Kesinlikle o cüsseye göre çok güçsüz bir motor, titreşim çok fazla. Belki Tracer'dan inip bindiğim için bana böyle gelmiş olabilir ama yani ıkına ıkına hızlanıyor gibi resmen, sanki bir tıkanıklık var gibi hissettiriyor. Ha bunların yanında kokpit hayvan gibi, resmen 3 oda 1 salon. Gösterge çok şık, bu segment için ne ararsan var gibiydi. Malzeme kalitesi bence çok başarılı, kesinlikle bir Çinli hissiyatı yok, bana düşük cc bir Avrupalı kullanıyorum gibi hissettirdi. Tabii ki en büyük eksisi ise parçası yok. Ön çamurluk için motorun sahibi 2 ay parça beklemiş. Servislerin bir çoğu bisikletçiden bozma. QJ'nin de pek farklı olduğunu düşünmüyorum açıkçası, belki de ön yargıdır. Bu 4'ü arasında en elle tutulur olan Benelli.
Listede neden Tenere 700 yok onu anlayamadım. Bir de bence Tiger 850 Sport modeline de göz atabilirsiniz diye düşünüyorum. World of Triumph gibi bir nimet varken kesinlikle listeye eklenebilir.
-
05 Haziran 2024, 06:27
#7
Çinlilerdeki en büyük problem devamının olmaması.
1 yıl sonra piyasadan çekerler motoru sizde el ele baş başa kalırsınız
-
05 Haziran 2024, 10:52
#8
Tenere 700, KTM 790 imkan varsa 890
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
890'da 790da görülen alt devir torksuzluğunu giderdiler
-
05 Haziran 2024, 11:04
#9
royal himalayan neden olmasın? 340k olmuş bayi fiyatı
-
05 Haziran 2024, 11:50
#10
Neden Tenere 700 eklemedin listeye diye soran olmuş, kredi kartı ile almak istiyorum yamaha sağ olsun %33 vade farkı koyuyor. Himalayan ne zaman satışa çıkacak belli değil.
-
05 Haziran 2024, 12:05
#11
Aslında çinlilerde sıkıntı yokmuş. Bir parti malzemenin %25'i kadar bedelsiz yedek parça veriyorlarmış. Fakat bizim cabbarlar şase imal edip o bedelsiz yedek parçayla motor imal edip satıyormuş. Bunu bir firmada çalışan arkadaşım söyledi.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
05 Haziran 2024, 12:16
#12
Tam fiyatını bilmiyorum ancak küçük sınıf adv'de ben Himalayan'ı listenin başına koyardım. Gerçek anlamda bir enduro beklentisi yok zaten bakılan motorlardan anladığım. Bir de fiyatını bilmiyorum geldi mi onu dahi bilmiyorum ama Kove güzel bir makina çıkarmıştı sanki? Adamlar yarışlara girip duruyor ciddiyetlerini göstermeye çalışıyorlar.
Yine fiyatlarını bilmiyorum ama, SVT SRT unlar 600-800cc bandında aletler sanırım. Konu oralara gelecekse Tenere/Tuareg varken, o kadar arazi istenmiyorsa V-Strom/Transalp varken bunlara bakmanın çok bir anlamı yok.
-
05 Haziran 2024, 12:32
#13
sallami adlı üyeden alıntı
Aslında çinlilerde sıkıntı yokmuş. Bir parti malzemenin %25'i kadar bedelsiz yedek parça veriyorlarmış. Fakat bizim cabbarlar şase imal edip o bedelsiz yedek parçayla motor imal edip satıyormuş. Bunu bir firmada çalışan arkadaşım söyledi.
İlginç ve dayanaksız bir suçlama. Şaseyi üretim yedek parçadan motosiklet yapsalar dahi şase no, uygunluk belgesi vb nasıl üretebilecekler? Özellikle elle sayılır 3-5 büyük satış noktası hariç çoğu işletme merdiven altı montaj yapıyor
-
05 Haziran 2024, 12:41
#14
sallami adlı üyeden alıntı
Aslında çinlilerde sıkıntı yokmuş. Bir parti malzemenin %25'i kadar bedelsiz yedek parça veriyorlarmış. Fakat bizim cabbarlar şase imal edip o bedelsiz yedek parçayla motor imal edip satıyormuş. Bunu bir firmada çalışan arkadaşım söyledi.
Arkadaş sallamasyon yapmış olabilirmi :D şase ve tüm parçalar ithal gelir burda birleştirilir ki bazı yerli markaların yaptığı budur ama şaseyi ben yapayım üzerinede beleş parçaları yerleştireyim gibi bir senaryo ile trafiğe herhangi bir taşıt çıkarılamaz..
-
05 Haziran 2024, 13:41
#15
CrossBursa adlı üyeden alıntı
Neden Tenere 700 eklemedin listeye diye soran olmuş, kredi kartı ile almak istiyorum yamaha sağ olsun %33 vade farkı koyuyor. Himalayan ne zaman satışa çıkacak belli değil.
ilk parti teslim edilmeye başlanmış, haftasonu şilede gördüm bayisiyiz biz de satıyoruz dedi kullanan arkadaş.
-
05 Haziran 2024, 22:39
#16
ben illa da değişik bir marka motor alacak olsam moto moroni x cape alırdım şekil şemal olarak hepsinden güzel tel jantlı modeli
-
06 Haziran 2024, 09:46
#17
Malesef hiçbirine bulaşmazdım. 702'yi bilmiyorum ama TRK 502'yi sıfır alıp 1,5 yıl 12.000 km kadar kullandım. Bu yeni yetme çinli markaların defteri benim için kapandı. Artık motorun her şeyini harika yapıyor olsalar bile emin olun bisiklet servisine gideceksiniz.
-
06 Haziran 2024, 11:05
#18
Riptalon adlı üyeden alıntı
Malesef hiçbirine bulaşmazdım. 702'yi bilmiyorum ama TRK 502'yi sıfır alıp 1,5 yıl 12.000 km kadar kullandım. Bu yeni yetme çinli markaların defteri benim için kapandı. Artık motorun her şeyini harika yapıyor olsalar bile emin olun bisiklet servisine gideceksiniz.
Bisiklet servisi diye küçümseme, yaşadığım ilçede bir bisiklet servisi var motosiklet servislerinden bile iyi çalışıyorlar.
-
06 Haziran 2024, 11:20
#19
bu listeden qj yani rks tercih ederdim.güzel atılım tanıtım yaptılar fiyatlarda rekabeçi diye düşünüyorum.şahsen 650x alırdım qj.ama bunların fiyatlarınıda yazarsan iyi olurdu.benelli almazdım hiç bir atılım yenilik kurmadılar yaratmadılar.parça ve 2.elde işleri zor
-
06 Haziran 2024, 11:22
#20
Riptalon adlı üyeden alıntı
Malesef hiçbirine bulaşmazdım. 702'yi bilmiyorum ama TRK 502'yi sıfır alıp 1,5 yıl 12.000 km kadar kullandım. Bu yeni yetme çinli markaların defteri benim için kapandı. Artık motorun her şeyini harika yapıyor olsalar bile emin olun bisiklet servisine gideceksiniz.
Çok haklısınız,Bizzat arkadaşlarım yaşadı aynı durumu 2 tane trk502'nin ikisindede yağ tapasını fazla sıkmaktan yalama yapmışlar.
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)