Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

400 CC'den geçiş kararsızlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    yok arkadaş başka bir durumdan bahsetmeye çalışmış.büyük cc korkutmuş ufak cc beğenmiyor.yüksek çekiş gücü olucak korkutmicak artcısıda huzulu binicek aklıma gelen tek motor honda nc750 serisi.beygiri düşük ama yüksek torklu bir makine.tek seçenek bana göre bu duruyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Cok guzel dertlerin varmis
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  3. #23

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    bu konu bu forumda 4 yıl tartışılsa cevap sonunda yine vstrom 650 olur. hayırlı olsun inşallah
    espresso bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    13 Nisan 2018
    Allah size kat kat daha iyilerini nasip etsin inşallah Tarık bey bizim ki de bütçe meselesi öyle göründüğü kadar kolay olmuyor elbette V-Strom = Şehir içi deneyimini gördükten sonra karar vereceğim, listeme aldım. Çünkü ağırlık şehiriçi benim için önemli olan, orada bı handikap neden sport touring o zaman ? Sorusu oluyor. Oda benim tarz olarak kendine yakın görmem ile alakalı elbette. Aslında Tracer çok daha hoş belki de bir denemem lazım Tracer'ı. Ôn yargılı olmamam gerek.

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok yanlış anlaşılmışım, tam aksine 8R ile R7'yi ben tavsiye ettim.

    Nc'ye yakın zamanda Hyperpro ön süspansiyon değişimi yapıp yine de verim alamayan bir arkadaşımız var aramızda, Bmw aldı da kurtuldu. Bence 1 - 1,5 lt daha az yakacağım diye beğenmediğiniz, size tam anlamıyla hitap etmeyen bir motoru almayın.
    Yok yaw, aşkolsun tavsiye edip etmemek üzerine bir harcama demem ki. 8R'ı ben zinhar tavsiye etmem mesela. =) Sport touring değil ama bu motorlar. CBR650R için belki söyleyebiliriz bunu ama, hele R7 baya kütük supersport.

    NC'ye sadece arka amortisör bile koyup baya toparlanabiliyor diye hatırlıyorum ben. Tabii beklentiyi ona göre belirlemek lazım, geometrisi falan da uygun değil pek lezzetli sürüşe. Ama hani konu sahibi arkadaşın gözünden bakınca alayım ve kalsın ve kotarsın denince NC + amortisör de güzel bir paket olabilir.

    **

    Şehir içi sürüşe uygunluk biraz civcivli bir konu. @espresso'nun söylediği nokta önemli, eğer Dominar'dan inip anında V-Strom'a binersen şehir içine hiç uygun değil dersin çünkü hem büyük bir motor hem de Suzuki'nin yıllardır en eleştirilen noktası motorları hep ağır. Güzel geometri güzel sabitlenmiş amortisörler buna çok yardımcı olsa da çok düşük hızlarda ilk etapta ağır gelmemesi mümkün değil. Buna alışmak, antreman yapmak lazım.
    espresso bunu beğendi.

  6. #26
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    bu kullanıcı profili için acaba olur mu diyebileceğimiz bir motosiklet daha var
    iyice incelenip emin olmak kaydıyla motomorini siemmezzo scr

  7. #27

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı NAMASTE7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah size kat kat daha iyilerini nasip etsin inşallah Tarık bey bizim ki de bütçe meselesi öyle göründüğü kadar kolay olmuyor elbette V-Strom = Şehir içi deneyimini gördükten sonra karar vereceğim, listeme aldım. Çünkü ağırlık şehiriçi benim için önemli olan, orada bı handikap neden sport touring o zaman ? Sorusu oluyor. Oda benim tarz olarak kendine yakın görmem ile alakalı elbette. Aslında Tracer çok daha hoş belki de bir denemem lazım Tracer'ı. Ôn yargılı olmamam gerek.
    Ağırlıklı kullanımınız şehir içi ağırlıklı ise kesinlikle sizin motorunuz nc750x dct’dir.Başkasına bakmanıza gerek bile yok.
    Bu arada Nc için amörtisör değişimi yapan kullanıcı arkadaşımızın kullanıcı adı iskampavya olup son derece memnun kalmıştır.Karşısına çıkan takas fırsatıyla bmw’ye geçiş yapmıştır.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  8. #28
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    İskampavya memnun kalmamıştır, çok iyi biliyorum.
    espresso bunu beğendi.

  9. #29
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İskampavya memnun kalmamıştır, çok iyi biliyorum.
    Ben de amortisör masrafı yaptığına da pişman oldu sattı da kurtuldu başka motor aldı diye kalmış aklımda.
    tommygun bunu beğendi.

  10. #30
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Yine de ben yaş gereği yanlış hatırlıyor olabilirim, benim bilhassa adını zikretmediğim İskampavya başına gelenleri daha doğru söyleyecektir.

  11. #31

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bizzat telefonla görüşmüştük,ben konuştuğumuzu yazdım,bana gayet memnun olduğunu söylemişti.

  12. #32
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Memnun olan adam onca yatırım yaptığı motoru takasla hemen satıp Bmw almaz.

    Dediğim gibi kendisi burada başına gelenleri daha doğru anlatacaktır.
    espresso bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Sürüşten memnun kalmak çok kişisel bir konu yahu, o kadar takılmayın adamın beğenip beğenmemesine. =)

    Artçıyla eziliyor çok takır tukur diye şikayet eden birisi değişimden sonra çok beğenebilir, bunda da yanlış/garip bir şey yok. Şu an bana versen kendi motorumdan inip binsem asla beğenmem, gibi. Elbette iyi bir amortisör çok şey değiştirir, ama her şey de bir aftermarket amortisörle bitmiyor, motorun değişmesi çok daha zor olan geometrisi de önemli. Tenere 700 mesela çok güzel geometriye sahip, bok gibi amortisörleri var. Onda sadece amortisör değişikliği çok daha büyük fark oluşturuyor. Ama günün sonunda kişinin kullanımına ve keyfine ve daha önce ne sürdüğüne bağlı.

  14. #34
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Kawasaki Z500SE 2024 - Honda Activa 125 2024
    Bende Dominar 400 un ziriltisi titresimi ve agirligi yuzunden degistirme karari aldim
    650cc bana buyuk geliyor ben genelde sehirici kullaniyorum ve yakit konusunuda onemsiyorum araba gibi yakmasin istiyordum uzun arastirmalar sonucu yamaha honda ve suzukide 500cc bandinda bir motor bulamadim bi ara voge 525acx e gonlum kaydi halada cok seviyorum ama onada acikcasi guvenemedim sonunda kawasaki Z500 modelini getirdi TR ye direkt onu aldim hem japon hem cift silindir hemde 650cc gibi cok tehlikeli degil benim icin 451cc 45hp ve en onemlisi motor kucuk ve cok hafif sehir icinde dominardan sonra bana bisiklet gibi geliyor cok kivrak motor
    Ama ileride bi gsx 8S ve yanina birde scooter dusunmuyor degilim

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Memnun olan adam onca yatırım yaptığı motoru takasla hemen satıp Bmw almaz.

    Dediğim gibi kendisi burada başına gelenleri daha doğru anlatacaktır.
    Onun ihtiyacı farklıydı; NC asfalt motoru, halbuki İskampavya bozuk köy yollarında kullanabilmek istiyordu. Seçimi onun için çok doğru oldu ama sadece asfaltta sürecek biri için amortisörleri değiştirilmiş bir NC son derece keyifli olabilir.
    zihnigonen bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)