Bende 2 tane var onlardan. Bence de günlük kullanım için en iyisi ancak bunlardaki korumaların dandik olduğuna dair söylemler var. Buna istinaden, hem koruması dandik olmayacak, hem de pist dışı kullanılacak ne olur diye soruyorum. Dışarıdan takılan dizlik, dirseklik falan haricinde...
Cok ozlu bir cumle olmus bu gercekten Cok net cok dogru. Cogu zaman etrafinda falsolar atarak uzun uzun konustugumuz bi konunun soganinin cücügü.
Boyle deneysel bir prototip kullanmiyorsan, seri uretim ve temel standart sertifikalara sahip ucuz urun ve pahali urun arasinda ucurumlar yok. Aradaki farkin detayina denk gelecek siddette bir kaza yaparsan bi ihtimal pahali olan bi tik daha iyi korur.
300 ile giderken Hayabusa ile kaza yapip olen bi motorcu vardi 3-5 sene once. Adam oldukten sonra instagramina girip Ls2 kask takili fotolara vermis veristirmislerdi.
O hizda iron man kostumu de giysen gidecegin yer belli.
Mesele cikis plani. ben bu ise girdim ama isler ters gidince A planim ne B planim ne daha kac tane beni hayata baglayacak secenek var?
Seridimde gidiyorum kafamda senaryolar hazir. Soldan araba gelse sunu yaparim. Arkadan maganda gelse suraya kacarim. Ondeki kafama lahana firlatsa soyle ne yaparim Yola mazot dokulduyse nasil dusmem
vs vs.
E sen hic bir cikis planinin olmadigi bi ise kalkisiyosun. Islerin ters gittiginde hicbir cikis planinin olmadigi bi ise kalkisirsan, plani olan adam kilpayi kurtulur ama plani olmayan adam olur.
Seridinde adam gibi giderken 5 tane hayatta kalma planin var. Emniyet seridinde trafigin akis hizindan hizli giderken atiyorum 2 planin var.
Ya peki aynasiz makas atarken? 300km hizla giderken nasil bi cikis planin var? Yok. sifir. Tek yol o yola hic cikmamak.
Ha riskin daha dusuk oldugu musait bir yol ve zamanda 200 ile gitmek cikis plani gerektirmeyecek risksiz bir is olabilir. O zaman basarsin.
E peki halka acik yolda 160 170 ile kafayi asfalta surterek viraj yaparken cikis plani var mi? Tekerine tas degse bariyer tarafindan kiymaya donusturuleceksin.
O yuzden diyoruz ki viraj pist isidir. Dusersen suruklenerek azraile nanik yapabilecegin bir alan var.
Ha tabiki imkanlar dahilinde en kaliteli ekipmani alicaz orasi ayri. Can bu sonucta. Demek istedigim hangi ekipmani alsam hayatta kalirim diye bi arguman yok geciyoruz onu.
Belli basli markalardan uzerinize tam olan korumalari eksiksiz begendiginiz urunu alin gecin.
Asil mesele surute. Egitimi niye aliyoruz biz? Kriz baslamadan bizi hayatta tutacak secenekleri kas hafizamiza almak ve kriz aninda o secenegi uygulayip hayatta kalmak.
cikis planinin olmadigi bi ise kalkisiyorsan, istersen toprak r.oglu ol, oluyorsun.
Ben fuarlarda pantolonların korumalarını yokluyorum şöyle. Sadece iç astarların kevlar olması sürtünmeye karşı gerçekten koruyacaktır ama darbeleriçin değil. Nedeni ise korumaların boyu. tech90 ın pantolonuna bakıyorum sadece diz kapağının ön kısmını kaplayan çük kadar bir alanı kaplıyor. Bu yüzden yaz kış robokop gibi kaliteli masfallı dizlik takıyorum
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!
Hocam pantolon olarak ne önerebilirsin ? 5 Gün ofisteyim onun dışında ise kız arkadaşımla beşiktaş kadıköy levent civarlarında vakit geçiriyorum çok çok şık olsun demiyorum tabi ama üstümde duruşu biraz iyi ve korumasıda iyi olsun benim için yeterli var mıdır önerileriniz ?
Ek olarak önerilerinize çok etki eder mi bilmiyorum ama Boy 1.86 Kilo 100
Kalbi Kırık Ölmek...
Valla benim 2 tane Riderdenim pantolonum var. Biri Karayel, diğeri Hayta modeli. Hayta olan biraz daha fit kesim, dar paça, genç işi. Ben onu daha çok sevdim. Kalça ve diz korumaları üzerinde geliyor. İsterseniz dışarıdan kolayca çıkarabiliyorsunuz ve normal jean pantolon gibi gün içinde kullanıyorsunuz.
Henüz düşmedim Bu nedenle nasıl, ne ölçüde işe yarayacak bilmiyorum. Ama hem motor üzerinde, hem günlük hayatta keyifle kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
Valla dizlik de problem. Onun da kaza anında dönüp, yarardan çok zarar verme ihtimali var. Ayrıca motora değdikçe çiziyor da. Hayatta takmam
Baktım şimdi pantolonlara direkt markanın bütün pantolonlarını beğendim normalde sadece motomaxe bakıyodum tüm ekipmanlarım için (motora yeni başladığımdan çok fazla marka bilmiyorum maalesef) https://www.motomax.com.tr/4riders-r...antolonu-siyah kafamda bu model vardı ama kalça korumasına dair çok bişey bulamadım. Pantolon alıcağım zaman mutlaka Riderdenim markasınada bakıcam öneri çok iyi geldi teşekkür ederim
Kalbi Kırık Ölmek...
Riderdenim'in hasanpaşa'da mağazası var, oraya gidip deneyerek alabilirsiniz. Motomax'e yakın, zaten o mahallede bir sürü motosiklet ekipman dükkanı birbirlerine yakın, avm'de gezer gibi hepsini dolaşıp ekipman seçebilirsiniz.
Bende riderdenim Bora modeli var. zibidi gibi dar paça pantalon sevmediğim için bu modeli almıştım, paçaları uzun botların üzerine inebiliyor, böylece botlar fazla dikkat çekmiyor. Ben bu pantalonla ofise gittiğimde akşama kadar ofiste rahat edebiliyordum. Diz ve kalça korumaları olarak sastec korumalarla geliyordu o zamanlar. iki kere kaza yaptım, dizlerimin çarptığı yerler kırıldı ama dizlerimde hissetmedim bile, demek ki yeterince koruyormuş deyip giymeye devam ediyorum.
...............
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
Dizlik tak büyük belalardan kurtarır dediğim arkadaşım ertesi gün yağda kaydı kaza yaptı. Bacağını diz de dahil 3 yerden kırdı. Az kalsın doktorlar bacağını kesecekti.6 ay yatalak kaldı 6 aydır da bastonla gezdi. Motoru çizmemesi için önlemler var ben tommygun dan aldığım akıl ile dizliğe keçe yapıştırdım ama daha düzgün çözümlerde var. Kaza anında döneceğine dair söylentilerden ötesini görmedim 2 kazama rağmen.
Motosiklet pantalonu candir.Kalca korumalar sandiginiz gibi korumasiz degil.Level 2 olanlar bayagi kalin oluyor.Beni cok kez kurtardigini dusunuyorum mesela.
En buyuk kazamda 5 tarak kemigim kirildi 45 gun ayagim alcida kaldi 4 ay yuruyemedim vs alci cikana kadar bekledim ve alci ciktiktan 1 hafta sonra hukmedemedigim ayagimla motosiklete bindim motosikleti dik tutunca cocuk gibi sevinmistim vitesi topugumla degistiriyordum Eger binmeyi dusunuyorsan cok uzaklasma , etkilendigini dusunuyorsan destek al derim.
20 Eylul'de Kanuni motorumla kaza yaptim. Ahmediye giselerde Catalca istikametine giderken bana arkadan bir araba carpti ve dustum. Ben Asfaltta taklalar falan ekipmanim vardi ufak bir kac siyrik ve darbe agrilari ile kurtuldum ama motor attigi taklalar ve vurdugu bariyer yuzunden pert oldu.
1 Ekimde yeniden motor aldim. Motorsuzluk cok zor. Tabii kask' ceket ve eldivende aldim :( Onlar kazayi benim kadar hafif atlatamadi.
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
2 tane riderdenim motosiklet pantolonu parçaladım, ikisinde de sas-tec dizlik ve kalça korumaları vardı. birinde diz kapağımı 3 parça kırdım, diğerinde kalçayı.
geçen sene 30 haziranda yaptığım kaza neticesinde femur kemiğimde boyun dahil çoklu kırık oluştu, ameliyat oldum platin ve vidaları döşediler bi tarafıma. ha noldu hala biniyo muyum biniyorum, eski cesaretim yok arabalar varken aşırı tedirgin ediyor ama köy yolları ve boş asfaltta daha rahatım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)