Anket: Motosikletlerdeki Kanatları Beğeniyor Musun?
- Katılımcı sayısı
- 23. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Evet kesinlikle çok güzeller
-
Güzel ama bazen beğenmediğim oluyor
-
Olmasalar daha iyi ama çok da kötü değiller
-
Kesinlikle çok kötü
Motosiklette Kanatların Bir Anlamı Var mı?
-
nası yani ne kadar çok yere temas o kadar net iyi tepki.300 le giderken öndeki ağırlık atıyorum 30 kilo olması var 35 kilo olması var.motorun ağırlığını etkilemeden yere basma kuvvetini arttırırsan daha iyi döner daha iyi durur.bak daha iyi gider demiyorum son hızı vs artmaz düşer çünkü donwforce artıyor direnç artıyor.eskiden aerodinamik di şimdi downforce yaratmaya çalışıyorlar.f1 otomobili aerodinamik bir araba değil rüzgar direnci kötü.amaçta o zaten rüzgarı yönlendirmek yere basmayı arttırmak.
Reklamlar
-
eskiden motorları zorlayınca kol çıkarıyordu, şimdi motoru daha da zorlayın diye kanat çıkardılar başımıza.
hep kolcular lobisinin işi bunlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
nası yani ne kadar çok yere temas o kadar net iyi tepki.300 le giderken öndeki ağırlık atıyorum 30 kilo olması var 35 kilo olması var.motorun ağırlığını etkilemeden yere basma kuvvetini arttırırsan daha iyi döner daha iyi durur.bak daha iyi gider demiyorum son hızı vs artmaz düşer çünkü donwforce artıyor direnç artıyor.eskiden aerodinamik di şimdi downforce yaratmaya çalışıyorlar.f1 otomobili aerodinamik bir araba değil rüzgar direnci kötü.amaçta o zaten rüzgarı yönlendirmek yere basmayı arttırmak.
downforce'un ne işe yaradığında mutabığız tabii ki, ama motosiklet araba gibi sadece burnunu çevirip yön değiştirmiyor.
ön kanatlar yüzünden daha kötü döndükleri durumlar oluyor, bu sebeple ekstra arka ve alt difüzörler kullanıyorlar ve pilotlar da kendilerini içteki kanadı çalışmayacak hale getirmek için konumlandırmaya başladılar. daha iyi dönüyor diye bir kaide yok yani onu demek istiyorum =)
beni xtiredin de Ryan'ın videoyu izleyin güzel anlatıyor =)
-
CYPRINUS_CARPIO.AVI || SAZAN.AVI
-
-
hasmet adlı üyeden alıntı
MotoGP'deki kanatlar F1'deki gibi sabit değil. Motosiklet yüksek süratle viraj alıyorken yattığında, kanadın oluşturduğu downforce'un yarısı kaybolup motosikleti viraj dışına iten "outforce" haline geliyor. Bu da iyi bir şey değil.
Şahsen sevmiyorum pist dışındaki araçlardaki anlamsız çıkıntıları. Sevenler için yan sanayi mevcut. Dün gördüm bi tane Corolla orasına burasına bir sürü şey takılıydı
Moda haline gelirse feci. Bilinçaltında motosikletindeki kanatın büyüklüğünü şeyinin büyüklüğü ile ilişkilendiren ezik yığınlar suyunu çıkaracaktır olayın. Özellikle de Çinli ve Hintli üreticiler oluşan bu talepe kayıtsız kalmayacaktır. Ucubeler çok yakında yollarda demektir. Eyvah eyvah!
https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qi...f08ab728caf-lq
Arabalarda en azından bazen böyle işe yarıyor, motosiklette ise komple gereksiz...
Ahaha fotoğrafı görünce aklıma geldi, sene 2005 falandır heralde, arkadaşların arabaları hazırladık modifiye festivalindeyiz AutoDrom'da. Bir arkadaşın Civic'inde o gün DTM kanat diye anılan bir arka spoiler vardı, üstünde piknik yapmıştık resmen =) motorlarda da olabiliyor, RSV4'ün kanatlar baya tepsi gibi duruyor mesela =))
MotoGP'de durum tam olarak bu güzel açıklamışsın teşekkürler. İç taraftaki kanat motorun viraj dışına gitmesine sebep oluyor. ve bence moda oldu bile, kaldı ki "düşük cc'dekiler özeniyor" söylemi de çok anlamlı gelmiyor. Panigale sürenler bir şey mi anlıyor da RS200'e R25'e takanlara laf ediyorlar. Hayır onlarda güzelse bunlarda da güzel sonuçta =)
-
Ben kanatların yakıştığını düşünüyorum görüntü olarak, tabi her motorun her kanadı güzel, yakışıklı demiyorum. Biladerin motoruna geçen hafta side spoiler taktım, bence havasını görüntüsünü oldukça değiştirdi. Önceden de ön kanat vardı (bu gerçekten işe yarıyor, yüksek hızlarda kafa sallamayı azalttı ve yere basmasını oldukça arttırdı, virajda + -'si yok hiç farketmedim). Yan spoilerları henüz test etme fırsatım olmadı.
[IMG][/IMG]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)