Haftaya motor alacağım 2 motor buldum Hangisini tercih etmeliyim ikiside aynı fiyat km leri yakın ktm 250 duke vs cb250r ve ktm de parça sorunu olur mu
Haftaya motor alacağım 2 motor buldum Hangisini tercih etmeliyim ikiside aynı fiyat km leri yakın ktm 250 duke vs cb250r ve ktm de parça sorunu olur mu
cb250r 2 sene kullandim evladiyelik sorunsuz tas gibi motordur. duke250 de arkadasimda var onu da sık sık kullanma firsati buldum.
-Performanslar asagi yukari ayni. Duke biraz daha torklu ve seri.
-Duke titriyor. Honda titremiyor.(tek silindir titresimi disinda bisi yok)
-Bakimlar honda 4k km de 1. Duke 7500 km de 1. Gerci 7500 ne derece saglikli olur bilemem.
-servis parca saglamlik guven Honda.
-Sekil goreceli.
Son soz, Honda varken Ktm yi almak icin hicbir sebep goremiyorum.
oyum ktm den yana cunku ktmciyim.
Ancak cb250r mukemmel bir motor.icine sineni al.
duke alirsan 4k kmde yag degistir herkes oyle yapiyor yurtdisi dahil.
Yedek parca sikintisi yok store.spormoto dan taksitle satin alabiliyorsun.
ikisi de memnun eder
bende 1 senedir duke 250 kullanıyorum, genel olarak memnunum motorumdan.
benim gözümde artıları:
- yüksek torku tatmin ediyor, ani hızlanmalarda çok işe yarıyor,
- 0-120 arası çok güzel ivmelenmesi var
- ebatları küçük ve çok hafif, bu sebeple şehir içi kullanımı mükemmel.
- yakıt tüketimi çok güzel, genel olarak sakin kullanıyorum 3,4 - 3,6 lt / 100 km ortalamada seyrediyor.
- tasarım göreceli bir konu ama ben çok beğeniyorum.
- yedek parça/arıza sorunu ben şimdilik birşey yaşamadım ama gruplarda pek sorun yaşayan yok.
- aydınlatması çok iyi.
- servis aralıkları benzer modellere göre çok iyi. 7500 km.
- frenlemesi mükemmel, mt-25 r25 den çok daha iyi ve etkili bir frenleme yapabiliyorsun.
eksileri:
- tek silindir olduğu için biraz titreşimli çalışıyor, cb kullanmadım ama mt-25 le arasında hissedilir fark var, ilave olarak beni rahatsız etmiyor pek.
- oturuş pozisyonu iyi olmasına rağmen sele konforu çok kötü, 1 2 saatlik şehir içi dolaşırken götüm ağrıyor.
- nadiren vites karmaşası yaşıyor, 4 ten 5 e atınca bazen tekrar 4e düşürüyor, bir kaç kişide daha olduğunu gördüm.
- çok çabuk çalınıyor, kontakları çok dandik, bir tornavidayla kontağı parçalayıp 5 saniyede götürüyorlar. (kontak seti 2023 aralıkda 6500 tlydi)
- eski modellerin hız gösterge ekranını pek çok kişi beğenmiyor (benmim gözümde o da gayet yeterli)
cb 250 hiç kullanmadığım ama japon japondur, onunda artı eksileri birbirine yakındır.
sağlamlık konusunda tabiki japon daima +1 dir, ktm yarı hindistan yarı avusturya marka olmasına rağmen çinliler kadar dirayetsiz değil.
Maksimus konfor sele aliyorsun izdirap bitiyor
powerparts bana pahalı geliyor.
https://store.spormoto.com/urun/seat-ergo-rider
bu tür olanlarında görüntüsü çok kötü.
o yüzden şimdilik böyle devam ediyorum ben
Taksitle alsana ktm taksit yapiyor.
Ktm de 390’a kadar olan modeller bajaj çıkışlı diye biliyorum. Genel malzeme kalitesi, süspansiyon ve frenler iyi ama bajaj üretimi blok çok dayanıksız ve genel montaj işçiliği kötü. Bajaj’ın modellerinde olan bazı kronik sorunlar ktm bloklarında da var. Bana kalırsa ktm de düşük cc alınmaz. Bir de Honda ile karşılaştırıyorsun bence hiç gerek yok CB al geç.
Mustiye dedim seleyi taksitle alabilir.ktm taksit yapiyo
2019dan beri cb250r kullanıyorum. Aldığım dönemde bana en şık görünen motor oydu. Hala fikrim değişmedi gerçi. Yukarıdaki yazılanların tamamına katılıyorum. İlave edeceğim bakım konusu. Orjinal kilavuzunda yağ değişimi 12000km de bir. Hava filtresi 24000km de bir. Buji değişimi 50000kmde. Ben bu tabloyu uyguladım. Şuan 48binde. Haftaya Buji hariç hepsini degistirecegim. Bakımları arkadaşımın garajinda kendimiz yapıyoruz. Husqarna vitplen 401 ile degistirme konusunda kararsızım. Muhtemelen bu sene de kullanirim. Şu ana kadar hiçbir problem ile karşılaşmadım. Gerçekten sorunsuzluk konusunda zirve. Diğer konularda kişilerin tercihine kalmış
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)